Sjøgrønn Skrevet 20. august 2017 #2181 Skrevet 20. august 2017 ...Anna har planer om å kjøpe en leilighet. Denne skal hun pusse opp i høst, samtidig som hun har tre barn og en blogg å ta seg av. Jeg er spent på når betroelsen om at "Jeg må innrømme at det viktigste for meg er å ta vare på familien min og bloggen. Siden jeg også har kjøpt en leilighet som jeg skal pusse opp, har jeg dessverre ikke mulighet til å være med på Skal Vi Danse likevel. Jeg er veldig lei meg for at min aller største drøm ikke går i oppfyllelse, men jeg er jo først og fremst en mamma og familien kommer jo alltid først" 8
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. august 2017 #2182 Skrevet 20. august 2017 (endret) Lapper skrev (På 20.8.2017 den 15.15): Tenk om alle de som er så møkk lei bloggen bare slutter og lese den. Jeg bryr meg ikke noe om hva familien gjør bare de slutter og fronte barna på sosiale medier.. Dette gjelder forøvrig alle bloggere Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Kaktuspotte Skrevet 20. august 2017 #2183 Skrevet 20. august 2017 Som forventet svømmer kommentarfeltet på FB over av medlidenhet, og de fleste synes det er bra sakt. Ikke sagt.
vaniljebolle Skrevet 20. august 2017 #2184 Skrevet 20. august 2017 (endret) Jeg tror, enkelt og greit at de to, jan og anna sammen har spekulert i hva som får bloggen opp på første plass igjen. Jo vi sier bryllupet er avlyst/utsatt (hvilket sikkert bare betyr UTSATT. Avlyst skrev de for å få mest mulig drama, men ved å skrive /utsatt, så har de sitt på det tørre) også ble det kansje litt mer negativ respons enn ventet, derfor driver Jan med brannslukning idag med videoen han la ut ved å si at det er HAN som ville utsette det. Det er bare å se på forskjellen på kommentarene på fb fra forrige innlegg til denne videoen som ble lagt ut idag.. og det stemmer sikkert også at bryllupet er satt litt på vent nå som Anna har så mye annet å tenke på, men jeg tror ikke det er så dramatisk som de skal fremstille det.. Bare litt merkelig å komme å spille offer når det er dem selv som legger opp til spekulasjoner.. Endret 20. august 2017 av vaniljebolle 20
Rosalie Skrevet 20. august 2017 #2185 Skrevet 20. august 2017 Jeg gidder ikke sponse de med en 50-øring (er vel det de tjener per klikk). Og ikke gidder jeg en 10 min selvrettferdighetstale fra en fyr med omtrent like mye troverdighet som POTUS. Dersom de faktisk ønsket at flest mulig skulle få med seg det faktiske innholdet i forsvarsinnlegget, hadde de lagt ut en skriftlig tekst. Nå synser vel de fleste ut fra tidligere kommentarer på FB. Blir mye misforstått sympati av slikt! 17
vaniljebolle Skrevet 20. august 2017 #2186 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Rosalie skrev: Jeg gidder ikke sponse de med en 50-øring (er vel det de tjener per klikk). Og ikke gidder jeg en 10 min selvrettferdighetstale fra en fyr med omtrent like mye troverdighet som POTUS. Dersom de faktisk ønsket at flest mulig skulle få med seg det faktiske innholdet i forsvarsinnlegget, hadde de lagt ut en skriftlig tekst. Nå synser vel de fleste ut fra tidligere kommentarer på FB. Blir mye misforstått sympati av slikt! jeg tror det bare er 5 øre pr klikk.. 2
J.. Skrevet 20. august 2017 #2187 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, vaniljebolle skrev: jeg tror det bare er 5 øre pr klikk.. Det er det. 1
Rosalie Skrevet 20. august 2017 #2188 Skrevet 20. august 2017 (endret) 2 minutter siden, vaniljebolle skrev: jeg tror det bare er 5 øre pr klikk.. Beholder den også selv. Endret 20. august 2017 av Rosalie 29
Diamant Skrevet 20. august 2017 #2189 Skrevet 20. august 2017 5 minutter siden, vaniljebolle skrev: jeg tror det bare er 5 øre pr klikk.. Det kan høres lite ut, men med + - 50.000 klikk daglig, blir det mye penger av det. 7
Panda90 Skrevet 20. august 2017 #2190 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, Diamant skrev: Det kan høres lite ut, men med + - 50.000 klikk daglig, blir det mye penger av det. ja, bare igår hadde hun 135630 klikk, noe som ga 6781 kr i kassa bare i går. Om folk fortsetter å klikke seg inn på bloggen i dette tempoet så tjener familien Rasmussen hele 200 000 kr bare på klikk iløpet av en mnd. Og.. for å ikke glemme lønn for fra sponsorene Shai og betakaroten samt lønn fra blogg.no for å ligge på 1 plass.. 14
kindagirl Skrevet 20. august 2017 #2191 Skrevet 20. august 2017 Tror dere hun har trukket seg fra skal vi danse? Virker jo sånn.. Kan jo håpe:D 2
Solivagant Skrevet 20. august 2017 #2192 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, kindagirl skrev: Tror dere hun har trukket seg fra skal vi danse? Virker jo sånn.. Kan jo håpe:D TV2 har ikke skrevet noe mer enn at hun vurderer å trekke seg. 2
Gjest marie_82 Skrevet 20. august 2017 #2193 Skrevet 20. august 2017 6 timer siden, Christy89 skrev: Folk biter rett på. Selvfølgelig er ikke bryllupet avlyst! Anna og Jan ler hele veien til banken og de får det akkurat som de planlagte, igjen Folk må slutte å ta det hun sier seriøst. Dette er jobben hennes og hun tjener fett. Det gir jo NULL mening at bryllupet liksom skal være avlyst. Selv om mange tydeligvis fortsatt biter på så begynner flere og flere å bli veldig kritiske og populariteten daler. Hun skyter seg selv i foten hver gang hun kommer med slike dramatiske nyheter for hun fremstår som mindre og mindre i vater og folk slutter å se opp til denne unge moren som klarer seg så fantastisk bra.
Diamant Skrevet 20. august 2017 #2194 Skrevet 20. august 2017 19 minutter siden, Solivagant skrev: TV2 har ikke skrevet noe mer enn at hun vurderer å trekke seg. Sto det ikke vurderte? 2
Populært innlegg Scoop Skrevet 20. august 2017 Populært innlegg #2195 Skrevet 20. august 2017 (endret) Men herrefred. Sitter der og ser overrasket og lei seg ut for at folk spekulerer og "blander seg"? Det er jo det de vil! Ellers hadde da Anna bare skrevet at "ja, bryllupet er UTSATT (som det jo er), men det ligger ikke noe dramatisk bak". Hun hadde ikke skrevet dramatiske overskrifter om pause i forholdet og at bryllupet er AVLYST. Alle skjønner da at de ikke har tid til å planlegge bryllup hvis hun skal pendle til Oslo hver eneste dag (og pusse opp gud vet hvor mange leiligheter)! Hadde de bare skrevet det slik hadde de aller fleste forstått det, og ikke reagert så negativt. "Jan Banan" som han så fint kalte seg selv nevnte også at "vi har da ikke flyttet mye, vi har bare vært på Kypros på ferie. Og nei, det betyr ikke at vi flyttet dit!". Eh, det var da virkelig Anna selv som framstilte det som at de skulle flytte dit. Clickbait-overskrifter måneder i forveien. Før det kom fram at det var Oslo de skulle flytte til i stedet. Eller hvordan var det nå igjen... Han sier også at de egentlig lever et helt normalt og stabilt liv, med lapskaus til middag og film på lørdagskvelden. Så fint. Hvorfor prøver Anna da så desperat å framstille livet deres som et vanvittig kaos? KAN det være for å fortsatt tjene de usannsynlige summene sine hver måned? Ja, det kan det være. Og for å tjene de summene trenger de lesere. Og lesere engasjerer seg, det vet de nok ganske godt nå. Så kom f... ikke og klag etterpå på at folk gjør nettopp det. De kan ikke forvente at 100 000 mennesker skal trykke seg stille inn på bloggen for at de skal tjene pengene sine, og så etterpå glemme alt det sinnssvake de nettopp har lest. Jeg har et par tips til dere om dere ikke ønsker at folk skal blande seg i livene deres: 1. Skaff dere en normal jobb. Da slipper dere å dele personlig informasjon dag ut og dag inn, og vil få helt andre tilbakemeldinger (nei, ikke i VG, men fra sjefen på arbeidsplassen). 2. Slutt å blogge! 3. Om dere trives for godt med 2-timers arbeidsdager, og dermed ikke vil slutte å blogge: Slutt i det minste å gå inn for å provosere, slutt å konstant legge opp til spekulasjoner. Vis at dere er noe annet enn forvokste barn. Dette opplegget er så sprøtt at jeg ikke har ord. Det eneste som er sprøere er at jeg (vi) lar meg (oss) engasjere, og kaster bort tid på dem. Endret 20. august 2017 av Scoop 72
vaniljebolle Skrevet 20. august 2017 #2196 Skrevet 20. august 2017 11 minutter siden, Scoop skrev: Men herrefred. Sitter der og ser overrasket og lei seg ut for at folk spekulerer og "blander seg"? Det er jo det de vil! Ellers hadde da Anna bare skrevet at "ja, bryllupet er UTSATT (som det jo er), men det ligger ikke noe dramatisk bak". Hun hadde ikke skrevet dramatiske overskrifter om pause i forholdet og at bryllupet er AVLYST. Alle skjønner da at de ikke har tid til å planlegge bryllup hvis hun skal pendle til Oslo hver eneste dag (og pusse opp gud vet hvor mange leiligheter)! Hadde de bare skrevet det slik hadde de aller fleste forstått det, og ikke reagert så negativt. "Jan Banan" som han så fint kalte seg selv nevnte også at "vi har da ikke flyttet mye, vi har bare vært på Kypros på ferie. Og nei, det betyr ikke at vi flyttet dit!". Eh, det var da virkelig Anna selv som framstilte det som at de skulle flytte dit. Clickbait-overskrifter måneder i forveien. Før det kom fram at det var Oslo de skulle flytte til i stedet. Eller hvordan var det nå igjen... Han sier også at de egentlig lever et helt normalt og stabilt liv, med lapskaus til middag og film på lørdagskvelden. Så fint. Hvorfor prøver Anna da så desperat å framstille livet deres som et vanvittig kaos? KAN det være for å fortsatt tjene de usannsynlige summene sine hver måned? Ja, det kan det være. Og for å tjene de summene trenger de lesere. Og lesere engasjerer seg, det vet de nok ganske godt nå. Så kom f... ikke og klag etterpå på at folk gjør nettopp det. De kan ikke forvente at 100 000 mennesker skal trykke seg stille inn på bloggen for at de skal tjene pengene sine, og så etterpå glemme alt det sinnssvake de nettopp har lest. Jeg har et par tips til dere om dere ikke ønsker at folk skal blande seg i livene deres: 1. Skaff dere en normal jobb. Da slipper dere å dele personlig informasjon dag ut og dag inn, og vil få helt andre tilbakemeldinger (nei, ikke i VG, men fra sjefen på arbeidsplassen). 2. Slutt å blogge! 3. Om dere trives for godt med 2-timers arbeidsdager, og dermed ikke vil slutte å blogge: Slutt i det minste å gå inn for å provosere, slutt å konstant legge opp til spekulasjoner. Vis at dere er noe annet enn forvokste barn. Dette opplegget er så sprøtt at jeg ikke har ord. Det eneste som er sprøere er at jeg (vi) lar meg (oss) engasjere, og kaster bort tid på dem. De ØNSKER jo spekulasjoner og oppmerksomhet. Hele det spillet dems blir helt galskap når de etter å ha lagt opp til det tar på seg offerrollen. De ønsker å jobbe tre timer hver dag for millionlønn, men de selger sjela si og sitt gode navn og rykte.. Jeg tror de har dratt det for langt denne gangen... eller de får jo skremmende mye sympati på fb.. så noen lar seg fortsatt lure.. slev kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig lei clickbaits og lureri.. 13
Scoop Skrevet 20. august 2017 #2197 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, vaniljebolle skrev: De ØNSKER jo spekulasjoner og oppmerksomhet. Hele det spillet dems blir helt galskap når de etter å ha lagt opp til det tar på seg offerrollen. De ønsker å jobbe tre timer hver dag for millionlønn, men de selger sjela si og sitt gode navn og rykte.. Ja, det er helt tydelig. Derfor blir det for dumt å komme med slike "stakkars oss"-videoer og -innlegg. Men det er klart, "lapskaus til middag og film i kveld"-overskrifter gir jo langt i fra like mange klikk, så jeg kan jo forstå at de med deres forbruk ikke kan slå seg til ro med det. Men da får de jaggu meg også tåle reaksjonene. 10
richbitch Skrevet 20. august 2017 #2198 Skrevet 20. august 2017 Han skryter sånn at de bare jobber to timer om dagen og derfor har mye mer tid til barna enn det andre har. Hvorfor i all verden skal minstemann i barnehage nå da? Da har de vel en fantastisk mulighet til å ha han hjemme lenge enda... Det virker dessuten som han har glemt hva som blir publisert i bloggen. "Dere vet ingenting om oss", eh nei vel...? Han sier at vi ikke vet hvor mange barnehager barna har gått i f.eks, men jo det har jo Anna også delt. Og hun har delt om flytting og alt annet. Alt som spekuleres og snakkes om er jo ting hun har delt på bloggen sin. 20
vaniljebolle Skrevet 20. august 2017 #2199 Skrevet 20. august 2017 15 minutter siden, richbitch skrev: Han skryter sånn at de bare jobber to timer om dagen og derfor har mye mer tid til barna enn det andre har. Hvorfor i all verden skal minstemann i barnehage nå da? Da har de vel en fantastisk mulighet til å ha han hjemme lenge enda... Det virker dessuten som han har glemt hva som blir publisert i bloggen. "Dere vet ingenting om oss", eh nei vel...? Han sier at vi ikke vet hvor mange barnehager barna har gått i f.eks, men jo det har jo Anna også delt. Og hun har delt om flytting og alt annet. Alt som spekuleres og snakkes om er jo ting hun har delt på bloggen sin. EN grunn til å la han begynne i barnehagen er for å få leke med andre barn. Men eh jo.. vi VET endel om dere. ALt som er krevet på bloggen bla. Hvis ikke det er løgn da.. er det det de sier? Kanksje lever de kun et kjedelig A4-liv også finner de på masse drama, for det er jo tross alt det de lever av.. ikke umulig.. 7
Populært innlegg Hattifnatten Skrevet 20. august 2017 Populært innlegg #2200 Skrevet 20. august 2017 (endret) Jan sier i videoen at ingen kan si at Anna ikke setter barna sine foran seg selv, hun jobber jo tross alt bare 2-3 timer om dagen. Tenk all den tiden hun har til barna sine da! Men hallo! Det er jo ikke bare arbeidsmengden som avgjør om du setter deg selv foran barna dine eller ikke. All de brutte relasjonene, all flyttingen og all eksponeringen er ikke å sette barna foran seg selv, men det motsatte. Jeg har for eksempel noen mennesker jeg gjerne skulle sett at jeg slapp å ha en relasjon til, jeg også, men jeg opprettholder kontakten, og det gjør jeg for barnet mitt sin del. Ser ut til at det er svært lite selvinnsikt å spore i den familien, dessverre. Endret 20. august 2017 av Hattifnatten 53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå