Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det med det kontrollbehovet er vel ganske nytt? For litt siden, da hun var på senkveld var det Jan som gjorde alt hjemme osv. Og skjøner ikke helt, om tingen ikke funker på hjemmebane fordi du har for mye å gjøre, så kutter du ikke i familien, du kutter i jobben. Så om det var noe som trenger en "pause" så er det det bloggen og ikke forholdet med forloveden og far til barent ditt. Tror ikke et sekund på at de har tatt pause. Dette er nok et lokkemiddel for at folk skal klikke seg inn på bloggen, snakke "stygt" om henne så hun kan få være et offer og ikke minst en unnskyldning for at hun kan trekke seg "med forståelig grunn" fra svd, fordi hun helt tydelig ikke takla det presset som fulgte med. Og det er jo helt innafor å ikke fikse livet av og til, hvorfor ikke bare si det? Hun har jo sjangla litt etter sykemeldingen tidligre i år. Hun takler ikke å ligge under 1.plass på bloggtoppen. Hver gang hun daler så "sjokkerer" hun med et eller anna.

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo IKKE slutt mellom de,de er fortsatt sammen,men de har "avlyst" (altså utsatt....) bryllupet inntil videre.

Det står jo i det siste innlegget hennes.

Og det maniske/kontrollbehovet hennes hat alltid vært der.

Bla deg 3-4-5 år tilbake på bloggen,og du ser det der også.

• Liker 5
Gjest blåbærpike
Skrevet

Honnør til VG som bruker overskriften Sier bryllupet er avlyst, det sier litt om hvor seriøst de tar Anna. 

Skrevet
12 minutter siden, blåbærpike skrev:

Honnør til VG som bruker overskriften Sier bryllupet er avlyst, det sier litt om hvor seriøst de tar Anna. 

Men Seoghør sier "MamnaTilMichelle avlyser bryllupet" Står til og med "avlyser bryllupet" med rød skrift 🙈

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Diamant skrev:

Jøss, nå har de fjernet kommentarfeltet i VG om at bryllupet er avlyst..

Bra

Skrevet
1 time siden, troikaen skrev:

Iht. Jodel har hun trukket seg fra SVD og Komikerfrue har fått plassen hennes.

Å hvor har du dette fra? 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Prangende skrev:

Innleggene er lagt ut nøyaktige klokkeslett. 18.00 feks. Er nok forhåndsskrevne innlegg som er en del av en strategi for å øke lesertall eller å trekke seg fra svd. 

Det tror jeg hun nevnte for noen år siden. Hun MÅ legge ut innlegg på rundt tall, i verste fall f.eks 16:30. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lapper skrev:

Å hvor har du dette fra? 

Jodel da,som skrevet.

(Ikke akkurat en sikker kilde..)

• Liker 8
Skrevet

Janbanan snakker ut om avlyst bryllup på bloggen :P

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, J.. skrev:

Jodel da,som skrevet.

(Ikke akkurat en sikker kilde..)

Men hvor har personen skrevet det? Vet ikke hvem Jodel er

Skrevet
5 minutter siden, Lapper skrev:

Men hvor har personen skrevet det? Vet ikke hvem Jodel er

Jodel er ett anonymt "forum" på en app,der man finner flere ulike kanaler bl.a gossip,bloggere etc.

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, hererjeg2 skrev:

Orket ikke mer enn 3 minutter... Jan Banan to the rescue som vanlig. 

• Liker 6
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
9 minutter siden, hererjeg2 skrev:

Og det var det mest tåpelige fra familien Rasmussen denne uken. 

Gjest Hoppetau
Skrevet
9 minutter siden, hererjeg2 skrev:

Og hva sier han? Begynte å se men det var bare preik om at dere må ikke tro dere kjenner oss, så de siste 10 min gadd jeg ikke se

Skrevet
3 minutter siden, Hoppetau skrev:

Og hva sier han? Begynte å se men det var bare preik om at dere må ikke tro dere kjenner oss, så de siste 10 min gadd jeg ikke se

Gidder du ikke og se så er det bare og hoppe over video.. Er du nysgjerrig så får du se hele

• Liker 3
Gjest morhjertegod
Skrevet
1 minutt siden, Kaktuspotte skrev:

Og det var det mest tåpelige fra familien Rasmussen denne uken. 

Hva var tåpelig med dette? Han prøver stoppe alle spekulasjoner og gossip om det avlyste bryllupet. Dere har side opp og side ned, spekulert i hva som har skjedd, beskyldt den ene eller andre for avlysningen av dette bryllupet, hvordan barna har det osv.. Han prøver jo bare si at virkligheter ikke er det dere ser på bloggen, at det ikke er Anna som har tatt avgjørelsen osv. Skjønner godt han går til motmæle og beskytter henne mot masse drit i denne saken, når det faktisk ikke er hennes valg, men hans. Hva med å prøve ta innover det han faktisk sier, er jo pga sladder som er her inne han føler behov for en oppklaring.

Skrevet
8 minutter siden, Hoppetau skrev:

Gidder du ikke og se så er det bare og hoppe over video.. Er du nysgjerrig så får du se hele

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, krenkende innlegg og svar til disse.

Mynona, mod.

Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Folk lurer på hvordan en så dårlig blogg kan ha så mange leser. Det er jo bare å sjekke nederst på denne tråden det. 55 medlemmer som leser denne tråden akkurat nå 🙈 

Tenk om alle de som er så møkk lei bloggen bare slutter og lese den. Jeg bryr meg ikke noe om hva familien gjør bare de slutter og fronte barna på sosiale medier.. Dette gjelder forøvrig alle bloggere

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...