Christy89 Skrevet 20. august 2017 #2141 Skrevet 20. august 2017 Jeg håper faktisk ikke hun trekker seg fra SVD. Eller hun kan trekke seg etter første episode. Må få med meg hvordan hun takler kritikk fra dommerne. 10
Minlillesky Skrevet 20. august 2017 #2142 Skrevet 20. august 2017 Kontrollbehovet hennes er ekstremt. Tror mye hadde hjulpet om hun hadde fått hjelp (profesjonell hjelp) til å gi litt slipp på kontrollen. Skjønner ikke at Jan holder ut jeg... 11
Pipa Skrevet 20. august 2017 #2143 Skrevet 20. august 2017 20 minutter siden, Christy89 skrev: Folk biter rett på. Selvfølgelig er ikke bryllupet avlyst! Anna og Jan ler hele veien til banken og de får det akkurat som de planlagte, igjen Folk må slutte å ta det hun sier seriøst. Dette er jobben hennes og hun tjener fett. Det gir jo NULL mening at bryllupet liksom skal være avlyst. Det er vel ingen her inne som biter på? 3
Christy89 Skrevet 20. august 2017 #2144 Skrevet 20. august 2017 16 minutter siden, Pipa skrev: Det er vel ingen her inne som biter på? Snakket ikke om folk her inne. Mente generelt.
Meadow Skrevet 20. august 2017 #2145 Skrevet 20. august 2017 19 minutter siden, Minlillesky skrev: Kontrollbehovet hennes er ekstremt. Tror mye hadde hjulpet om hun hadde fått hjelp (profesjonell hjelp) til å gi litt slipp på kontrollen. Skjønner ikke at Jan holder ut jeg... Til og med matpakkene han smører til barna var hun redd for at ikke var bra nok. Så da må hun fly frem og tilbake til Oslo fordi hun ikke stoler på at han fikser å ordne med barna sånn som hun vil ha det. Nesten så jeg begynner å synes synd på Jan, bare nesten men... 17
Prangende Skrevet 20. august 2017 #2146 Skrevet 20. august 2017 Innleggene er lagt ut nøyaktige klokkeslett. 18.00 feks. Er nok forhåndsskrevne innlegg som er en del av en strategi for å øke lesertall eller å trekke seg fra svd. 12
Gjest Topptur Skrevet 20. august 2017 #2147 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, Meadow skrev: Til og med matpakkene han smører til barna var hun redd for at ikke var bra nok. Så da må hun fly frem og tilbake til Oslo fordi hun ikke stoler på at han fikser å ordne med barna sånn som hun vil ha det. Nesten så jeg begynner å synes synd på Jan, bare nesten men... Jeg tror kanskje at det fanatiske kontrollbehovet kan komme av at hun var så ung mor og virkelig ville vise verden at hun kunne ta seg like godt av barnet som de voksne mødrene. Jeg ser litt av det samme hos en slektning av meg som ble mamma som 17 åring. Hennes barn har knapt hatt kjøpebrød i matboksen, alt blir laget fra bunnen og han har det beste i klær og utstyr. Men med MtM har det nok bikket over i en mani og hun klarer ikke å komme ut av det selv om hun ser at det ikke er sunt. Hun bør nok søke hjelp for flere ting ganske snart.
lilletrilleline Skrevet 20. august 2017 #2148 Skrevet 20. august 2017 Aldri har jeg sett at Anna har lagt ut om hvor forelsket hun er i Jan. Det er mer "det er så godt å endelig være en ordentlig familie" eller "det er så godt å være to om barna". Det overrasker meg ikke hvis bryllupet ikke blir noe av. Det er jo en annen hun egentlig vil ha. 30
Despacita Skrevet 20. august 2017 #2149 Skrevet 20. august 2017 21 minutter siden, Prangende skrev: Innleggene er lagt ut nøyaktige klokkeslett. 18.00 feks. Er nok forhåndsskrevne innlegg som er en del av en strategi for å øke lesertall eller å trekke seg fra svd. Akkurat det med nøyaktige klokkeslett, gjør hun alltid... Har jeg hørt. Ikke at jeg følger med, altså 6
Karmaisabitch Skrevet 20. august 2017 #2150 Skrevet 20. august 2017 Det kan jo hende Jan har satt ned foten også, av de to så virker han å være den som gjør mest med barna - og som nå kanskje ser at det har bikket over for mor.. Å gifte seg er big deal, og ikke noe som man bør gjøre i en stresset periode med mange andre baller i luften. 2
Den røde fare Skrevet 20. august 2017 #2151 Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, Karmaisabitch skrev: Det kan jo hende Jan har satt ned foten også, av de to så virker han å være den som gjør mest med barna - og som nå kanskje ser at det har bikket over for mor.. Å gifte seg er big deal, og ikke noe som man bør gjøre i en stresset periode med mange andre baller i luften. Man kan håpe👍🏻 Er også enig i at det er en stor greie å gifte seg, bare så synd at det å få barn ikke er like stort lenger🙁 Det er jo ingen angrerett på å få barn (som skal følges opp i mange år, så foreldrenes behov må vike), men man kan skille seg fra ektefellen. Tenk om hun kunne tenkt like godt gjennom det å få barn, som hun gjør nå med bryluppet. 11
Gjest Kaktuspotte Skrevet 20. august 2017 #2152 Skrevet 20. august 2017 Jeg tror aldri at Jan har satt ned foten, for til det soler han seg for mye i A "lykke" som blogger, og høster av hennes økonomi.
vaniljebolle Skrevet 20. august 2017 #2153 Skrevet 20. august 2017 Den 17.aug var hun på fjerde plass på blogglisten med 34k lesere. Idag er det 1.plass og 84k lesere. Tror det er så enkelt som at hun ikke tålte å ligge på 4.plass. Såvidt jeg husker har hun sagt at bare 1.plass er godt nok. og for å få til det, så trengs det litt drama.. 24
Gjest orfeus Skrevet 20. august 2017 #2154 Skrevet 20. august 2017 Sirkus MtM sprekker snart. Den unge damen burde ikke blogge om livet sitt, men heller leve det.
Gjest jentekvinne Skrevet 20. august 2017 #2155 Skrevet 20. august 2017 Tror hun flytter tilbake til Stavanger innen et år. Uten Jan, dessverre.
Diamant Skrevet 20. august 2017 #2156 Skrevet 20. august 2017 Jøss, nå har de fjernet kommentarfeltet i VG om at bryllupet er avlyst.. 4
troikaen Skrevet 20. august 2017 #2157 Skrevet 20. august 2017 Iht. Jodel har hun trukket seg fra SVD og Komikerfrue har fått plassen hennes. 6
Solivagant Skrevet 20. august 2017 #2158 Skrevet 20. august 2017 5 minutter siden, troikaen skrev: Iht. Jodel har hun trukket seg fra SVD og Komikerfrue har fått plassen hennes. Hadde vært morsomt om det stemte. Men i og med at det kun er Jodel det står på blir det bare rykter og spekulasjoner. 1
Diamant Skrevet 20. august 2017 #2159 Skrevet 20. august 2017 9 minutter siden, troikaen skrev: Iht. Jodel har hun trukket seg fra SVD og Komikerfrue har fått plassen hennes. Det står ingenting om det på TV2.no eller på SVD's Facebookside.
vaniljebolle Skrevet 20. august 2017 #2160 Skrevet 20. august 2017 Merkelig hvis hun gir opp så lett uten en gang å ha forsøkt, i og med at dette er en STOR drøm hun har hatt lenge.. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå