Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror også alle innleggene er planlagte. Skrev hun ikke for noen uker siden at hu hadde laget/skulle lage mange innlegg klar, fordi hun kom til å få det få travelt nå. Eller husker jeg feil!? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Sadnesses skrev:

Jeg tror også alle innleggene er planlagte. Skrev hun ikke for noen uker siden at hu hadde laget/skulle lage mange innlegg klar, fordi hun kom til å få det få travelt nå. Eller husker jeg feil!? 

Jeg tror faktisk det er reellt denne gangen. Anna HAR jo faktisk mye å gjøre om dagen. Er redd for at det har toppet seg for henne, og at hun føler seg 'fanget'. 

Da er veien kort til Jan-exit (han var jo alltid en rebound, uansett). 

• Liker 9
Skrevet

La oss være litt rimelige her da. Jeg synes det virker som om ungene har det ganske greit og at hun gjør så godt hun kan. Ingen er perfekt, og hun virker dog noe umoden og oppmerksomhetssyk. Men som sagt, INGEN er perfekt. Og ingen barn har egentlig godt av å ikke møte noen utfordinger eller skuffelser. Det er endel av livet, og å leve totalt beskyttet er å gjøre barna en bjørnetjeneste, og uegnet for å møte voksenlivet.

Jeg synes det er å gå for langt å rope på barnevenet i denne saken. De burde få bruke sine ressurser andre steder.

• Liker 5
Gjest TomineB
Skrevet
Akkurat nå, vaniljebolle skrev:

La oss være litt rimelige her da. Jeg synes det virker som om ungene har det ganske greit og at hun gjør så godt hun kan. Ingen er perfekt, og hun virker dog noe umoden og oppmerksomhetssyk. Men som sagt, INGEN er perfekt. Og ingen barn har egentlig godt av å ikke møte noen utfordinger eller skuffelser. Det er endel av livet, og å leve totalt beskyttet er å gjøre barna en bjørnetjeneste, og uegnet for å møte voksenlivet.

Jeg synes det er å gå for langt å rope på barnevenet i denne saken. De burde få bruke sine ressurser andre steder.

Takk🙏🏻

Skrevet

Var inne på bloggen hennes i dag, for første gang på leeeenge. Og hvis jeg husker riktig, så skrev hun at hun hadde hatt en fryktelig slitsom uke, så da var det nok best å avlyse bryllupet osv.... Er hun så skjør at hun ikke takler å ha en slitsom UKE uten at forholdet tar slutt??! 

Hun virker fryktelig umoden, og må ha kontrollen over ALT! Tipper hun trekker seg fra svd fordi det blir slutt med Jan, så da må hun hjem til barna. 2 av de er jo ikke han pappa til, så hun har jo NULL avlastning for de hvis det blir slutt. Hun har jo brutt kontakten med foreldrene, og det virker ikke som hun har så mye venner. Tipper Jan ikke gidder å leke pappa til M og W lengre hvis det er slutt...

• Liker 24
Skrevet

Nå står det både på VG og Dagbladet at "MammatilMichelle" har avlyst bryllupet...

De får iallfall mye gratis publisitet, ganske smart egentlig, bare synd at det går ut over barna til slutt.

• Liker 25
Skrevet

Ser for meg hvordan innlegget om avlyst bryllup ble til. J: "Anna, du daler på topplisten. Vi må gjøre noen tiltak. Hva med at jeg skriver et innlegg og forteller at jeg har vært utro?" A; "Fy faen, Jan, sånt tuller du ikke med. Skriv at bryllupet er avlyst og forholdet pauset."

• Liker 27
Skrevet

Kanskje bryllupet er avlyst fordi de skal ha barn igjen?😅😅😅

• Liker 25
Skrevet (endret)

Om to uker i se og hør; Mamma til Michelle blogger giftet seg i hemmelighet! Se de eksklusive bildene fra bryllupsreisen her! 

Endret av GulSitron
  • Liker 31
Skrevet
4 timer siden, gjest91 skrev:

Ser for meg hvordan innlegget om avlyst bryllup ble til. J: "Anna, du daler på topplisten. Vi må gjøre noen tiltak. Hva med at jeg skriver et innlegg og forteller at jeg har vært utro?" A; "Fy faen, Jan, sånt tuller du ikke med. Skriv at bryllupet er avlyst og forholdet pauset."

Verste er at jeg ikke tviler på dette scenarioet engang!

• Liker 23
Gjest Eksblogger
Skrevet

Jeg synes at det er bra at mammaen faktisk tar et fornuftig valg, jeg. Hun virker som et stemningsmenneske som lever her og nå, ergo er dette fremgang. Om dette er for å tjene penger, altså bare tull, så kan man jo heller stille spørsmål ved psyken hennes. 

Skrevet

merkelig at han akkurat har byttet navn hvis forholdet skrantet. Bryllupet er avlyst og forholdet er satt på pause? Tipper dette er enda et stunt fra hennes side, nå kan hun jo bare trekke seg fra SVD med god grund, la leserne spekulere litt før hun annonserer at hun og Jan har funnet tilbake til hverandre og at de har giftet seg i smug. 

Synes forresten det alltid er morsomt når hun ber om at privatlivet hennes blir respektert i slike innlegg. 

• Liker 35
Skrevet

Jeg tror ikke noe på dette i det hele tatt! Men de fikk jo publisitet da, alle nettavisene omtaler det. Neste blir nok å trekke seg fra dansen, det kommer nok snart. Fly frem og tilbake hver dag, det går jo ikke lenge. Hun burde seriøst roe seg ned litt, hvorfor si ja til alt mulig når hun klager så fælt på at hun er så sliten? Også skal hun kjøpe oppussingsprosjekt i Kristiansand i tillegg? 

• Liker 15
Skrevet
11 minutter siden, Pipa skrev:

merkelig at han akkurat har byttet navn hvis forholdet skrantet. Bryllupet er avlyst og forholdet er satt på pause? Tipper dette er enda et stunt fra hennes side, nå kan hun jo bare trekke seg fra SVD med god grund, la leserne spekulere litt før hun annonserer at hun og Jan har funnet tilbake til hverandre og at de har giftet seg i smug. 

Synes forresten det alltid er morsomt når hun ber om at privatlivet hennes blir respektert i slike innlegg. 

Det skrantet jo ikke forrige uke da de skiftet navn! Det skranter jo denne uken, så da må vi utsette bryllupet.  

Jeg kan ikke himle nok med øynene over denne oppkonstruerte situasjonen! 😏

• Liker 21
Skrevet
12 minutter siden, AkkuratJa skrev:

Det skrantet jo ikke forrige uke da de skiftet navn! Det skranter jo denne uken, så da må vi utsette bryllupet.  

Jeg kan ikke himle nok med øynene over denne oppkonstruerte situasjonen! 😏

Nei det har du rett i! Det er denne uken vi snakker om ja :fnise: 

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, Meadow skrev:

Jeg tror ikke noe på dette i det hele tatt! Men de fikk jo publisitet da, alle nettavisene omtaler det. Neste blir nok å trekke seg fra dansen, det kommer nok snart. Fly frem og tilbake hver dag, det går jo ikke lenge. Hun burde seriøst roe seg ned litt, hvorfor si ja til alt mulig når hun klager så fælt på at hun er så sliten? Også skal hun kjøpe oppussingsprosjekt i Kristiansand i tillegg? 

Hun skal bruke 5-6 timer hver dag bare på befraktning, i tillegg til full dag med dansetrening. 

De har nok skjønt at det ikke vil fungere, så derfor fingerer de nå et brudd slik at hun kan trekke seg fra SVD tilsynelatende uten å miste ansikt. Og før jul er Jan nok en gang hjemmeboende far...

• Liker 13
Skrevet
10 timer siden, LeilaS skrev:

Skjønner ikke hvem det skulle være, da hun ikke har kontakt med familien og tror ikke hun har særlig til venner. Hun er blitt mye verre etter hun ble sammen med Jan

Hun er nok ikke den personen vi kjenner gjennom bloggen altså. Er jo bare dramaturgi der. Når medier skriver om oppslagene hennes, så vil hun jo aldri kommentere noe. 

• Liker 1
Skrevet

Spiller ikke noen rolle hvor lenge hun er med i SVD. Oppmerksomheten har hun fått! 

• Liker 3
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Siden hun har kuttet ut sin egen familie så er det Jan sine foreldre som er voksenpersonene i livet hennes - jeg lurer på om de er så oppegående at de sier noe? Noen må gripe fatt i henne, få henne til å stoppe denne galskapen.

Skrevet

Folk biter rett på. Selvfølgelig er ikke bryllupet avlyst! Anna og Jan ler hele veien til banken og de får det akkurat som de planlagte, igjen  Folk må slutte å ta det hun sier seriøst. Dette er jobben hennes og hun tjener fett. Det gir jo NULL mening at bryllupet liksom skal være avlyst. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...