Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Kaktuspotte
Skrevet

AR vet faktisk ikke sitt eget beste. Hun roter til livet sitt noe forferdelig, og ingen klarer å gripe fatt i henne. Hun styrer alle rundt seg med, og alle danser som dukker for henne . Fytti katta,,,

Hvis de små klarer seg uten problemer i livet, så er det ikke henne å takke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

" for alt dere vet er det flere ting som er blitt avlyst denne uken"

Legger opp til flere spekulasjoner..

Haha skal se hun allerede er ferdig i SVD! 

(

• Liker 23
Skrevet
7 timer siden, Scoop skrev:

Haha, lett å få full jobb med kun 10 års skolegang? Det er vanskelig å få en deltidsstilling ved 13 års skolegang! Skulle tro enkelte her var 90 år. 

Jeg er IKKE 90 år,har ikke all verden av utdannelse men har fått de jobbene jeg har søkt på... 100% stilling

• Liker 2
Skrevet

Har Anna begynt å miste fans nå? Utifra kommentarene...

• Liker 12
Gjest marie_82
Skrevet
5 timer siden, Lapper skrev:

Om man ikke er så kresen og ikke er avhengig av millionlønn så kan du bare gå til dagligvarebransjen..  

Det er ikke bare å gå til dagligvarebransjen. Mange foretrekker skoleelever som jobber deltid. Enklere å få turnusen til å gå opp og de har ikke krav på like høy lønn som de mer høyere ansiennitet.

Skrevet
2 timer siden, Vipser skrev:

Det er såpass mange om beinet også i dagligvarebransjen at man ikke kommer først i køen om man ikke har videregående. Pluss, man bør kunne enkel hoderegning, noe mtm ikke kan jf. vært i Oslo én uke ene dagen og i to uker dagen etter.. 

Vel... Jeg har ikke vidregående har fått jobb med en gang i de daglivarebutikkene jeg har søkt jobb i.. Og den ene sjefen min sa " jeg bryr meg null om ett menneske har bare 6'ere på karakterkortet  for meg betyr det mest hvordan personen er" 

Jeg er så klart for at alle bør ta en utdannelse men jeg mener også at det behøver ikke bety kroken på døra om du ikke har vidregående.

• Liker 4
Gjest marie_82
Skrevet

Anna blir drit sur fordi folk mener noe om livet hennes, som hun deler det meste fra, krydret med litt klikkmat. Så ironisk når hun skriver at hun er helt knust over hvordan folk sitter og sprer hat (konstruktiv kritikk) og mener så mye om ting vi ikke vet noe om.. Hvis hun blir frustrert når folk tror på disse teite klickbait-overskriftene som ikke har rot i virkeligheten så burde hun kanskje holde seg til fakta og slutte med alt bullshitet sitt.

Og når ikke følgerene sleiker henne opp etter ryggen er alt hun har å si "jeg gir opp"

...!

Skrevet

Tror jammen Anna Rasmussen har dratt den for langt denne gangen, kommentarfeltet fylles av velberettiget kritikk og det er på høy tid. Håper fansen har gjennomskuet henne nå og ser hvor voldsomt dette går utover tredjepartene. 

• Liker 33
Skrevet
17 minutter siden, marie_82 skrev:

Det er ikke bare å gå til dagligvarebransjen. Mange foretrekker skoleelever som jobber deltid. Enklere å få turnusen til å gå opp og de har ikke krav på like høy lønn som de mer høyere ansiennitet.

Hvem skal på dagtid når elevene er på skole? Stenge butikken?

Skrevet

Folk dør i verden, men hvem får førstesiden på Nettavisen??

#bryllupeteravlyst #mammatilmichelle #gååleggdeg #åkjendis

• Liker 28
Gjest marie_82
Skrevet
1 minutt siden, Lapper skrev:

Hvem skal på dagtid når elevene er på skole? Stenge butikken?

Det er begrenset hvor mange ansatte du trenger i en matbutikk på dagtid.  I forhold til hvor mange som søker fulltidsjobb uten utdanning så er det faktisk ikke bare å gå i en butikk og tro de har noe fulltid ledig. Jeg tok selv videregående som 30 åring etter å ha jobbet i skobutikker og klesbutikker på samme kjøpesenter siden jeg var 16 år, jeg har kjøpt lunch i samme matbutikk der i alle år så jeg er ikke helt uviten om hva jeg snakker om når jeg påstår at de ikke akkurat skriker etter voksne som trenger fulltidsjobb.

Skrevet

Aldri i verden om hun fullfører "Skal vi danse". Sikker på at hun tar en Maria Montazami.

Gjest TomineB
Skrevet
54 minutter siden, Tilma skrev:

" for alt dere vet er det flere ting som er blitt avlyst denne uken"

Legger opp til flere spekulasjoner..

Haha skal se hun allerede er ferdig i SVD! 

(

Blir så sint på Anna. Hun legger alltid opp til spekulasjoner. Svarer på kritikken med å legge opp til flere spekulasjoner. Alt er lesernes feil 

Skrevet

Men altså, hvilke reaksjoner forventet hun å få? Hun er offeret. Igjen. Jeg synes faktisk oppriktig synd i Jan. Det er jo nettopp at han byttet navn og de planla å få et barn til! Dette er det sykeste... 

• Liker 23
Skrevet
12 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Men altså, hvilke reaksjoner forventet hun å få? Hun er offeret. Igjen. Jeg synes faktisk oppriktig synd i Jan. Det er jo nettopp at han byttet navn og de planla å få et barn til! Dette er det sykeste... 

Jeg er delvis enig med deg. Samtidig så burde han vite hvem han er sammen med til nå! 

Utifra det jeg fikk med meg på bloggerne, er det tydelig at han selv også burde skjønt hvor hun har han (og at han ikke er førstevalget). Og godtar han det, så får han som forventet. 

De jeg syntes oppriktig synd på er de 3 barna. Med en så ustabil mor, burde virkelig noen gripe inn. For ikke bare er hun ustabil, hun blottlegger hele livet deres for sin egen lykke (som vi alle vet). 

At ikke barnevernet eller andre gjør noe er nesten litt ufårståelig.

Men hvem vet, skal ikke se bort ifra at de har en kalender med hva som skal ut hver dag, og at dette er planlagt for flere måneder siden 

• Liker 26
Skrevet

Ikke lest noe på bloggen men tenker at alt er bare tull... Alt for oppmerksomhet, funker ikke dette så blir neste at hun slutter i SVD, alt er nok pr for boka hennes. Jeg tar ikke noe av det hun skriver seriøst lengre. 

• Liker 21
Skrevet

Leste kommentarfeltet nå. Folk er bekymret for det ustabile kaoset barna hennes må gjennom.

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, marthes skrev:

Ikke lest noe på bloggen men tenker at alt er bare tull... Alt for oppmerksomhet, funker ikke dette så blir neste at hun slutter i SVD, alt er nok pr for boka hennes. Jeg tar ikke noe av det hun skriver seriøst lengre. 

ja, litt enig med deg. Hun begynte jo å krype nedover blogglisten, så hun trengte noe som tiltrakk oppmerksomheten igjen. Tror det er sant at bryllupet er utsatt. Men hun skriver avlyst for det høres mer dramatisk ut. Time will tell...

• Liker 10
Skrevet

Det er jo ikke slutt,de har bare utsatt det til A gjenvinner kontrollen (egne ord,fra siste innlegg..)

• Liker 8
Skrevet

Jeg blir bekymret for hennes psykiske helse også. Hvis jeg hadde vært en av hennes nærmeste, så hadde jeg ringt fastlegen hennes og ytret bekymring. 

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...