GulSitron Skrevet 18. august 2017 #2021 Skrevet 18. august 2017 5 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Hvis det er riktig som hun sier så tjener hun lite på klikk. Jeg synes faktisk det er rart at enkelte av dere er så nysgjerrige, og "forventer" at andre skal gå inn og referere til dere. Det som er mest irriterende er at om man slenger ut noen avsnitt av hva som står på bloggen er moderator kjapt inne og sletter. Jeg sendte innlegget på pm til @plastfolien 5
Gjest Kaktuspotte Skrevet 18. august 2017 #2022 Skrevet 18. august 2017 2 minutter siden, GulSitron skrev: Det som er mest irriterende er at om man slenger ut noen avsnitt av hva som står på bloggen er moderator kjapt inne og sletter. Jeg sendte innlegget på pm til @plastfolien Snillere enn meg du, for det hadde jeg absolutt ikke giddet. Jeg er av den oppfatning av at om man vil vite, og diskutere, så får man lese. Men det er meg...
Panda90 Skrevet 18. august 2017 #2023 Skrevet 18. august 2017 12 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Hvis det er riktig som hun sier så tjener hun lite på klikk. Jeg synes faktisk det er rart at enkelte av dere er så nysgjerrige, og "forventer" at andre skal gå inn og referere til dere. Som skrevet tidligere i tråden.. for ca. 20 sider siden Anna tjener 5øre pr klikk. Det høres i og for seg ikke mye ut. Men når hun har mellom 70-80000klikk hver dag blir det jo noen kroner. Det utgjør vel rundt 4000kr pr dag bare på klikk. Og om en ganger 4000kr med 30 dager så utgjør jo det 120000 kr. Så pluss/minus 100 000kr pr mnd håver Anna inn på klikkene... 27
GulSitron Skrevet 18. august 2017 #2024 Skrevet 18. august 2017 (endret) Jeg har egentlig sett denne pausen/bruddet og avlysningen av bryllup komme. Greit nok, hun har sikkert hatt mye å gjøre med bok, svd, unger og hele greia. Men siden A er en person som aldri får ordentlig fotfeste før hun må gjøre noe annet og drar med seg ungene ut på nye eventyr, så har jeg aldri sett helt for meg at hun skulle komme i mål med bryllup og det å slå seg til ro. Endret 19. august 2017 av GulSitron Kommaleif 15
GulSitron Skrevet 18. august 2017 #2025 Skrevet 18. august 2017 26 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Snillere enn meg du, for det hadde jeg absolutt ikke giddet. Jeg er av den oppfatning av at om man vil vite, og diskutere, så får man lese. Men det er meg... Nja, er forsåvidt enig - men moderator er kjapt inne på banen og sletter innlegg med "copy-past" fra bloggen. Det gjør meg ingenting å hente ut info til andre, sett at jeg har muligheten til å si nei til å gjøre det. 4
Populært innlegg Minipilla Skrevet 18. august 2017 Populært innlegg #2026 Skrevet 18. august 2017 Ikke la dere lure! Dette er bare clickbait! Hun skriver at en pause i forholdet og et avlyst forhold HADDE KANSKJE VÆRT EN GOD IDE. Det står ingenting om at dette faktisk er en realitet. Så hun lyver fordi det gir henne klikk. Hun vrir alltid sannheten til sin fordel. Det er så skammelig at det stinker. 69
Summ Skrevet 18. august 2017 #2027 Skrevet 18. august 2017 45 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Sjekke facebook. Noen skrev "Kanskje på tide å slutte å sette seg selv først hele tiden......" og A svarte "Ja, det må jeg nok." Lurer på om A misforsto hva personen skrev. Ikke normalt at A tar imot kritikk på denne måten Hun MÅ jo ha lest begynne, istedenfor slutte 👏 13
Gjest Clementina Skrevet 18. august 2017 #2028 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, lilletrilleline skrev: Pause i forholdet og bryllupet avlyst. Sjokk. Hallo, du tror da ikke på dette?? Anna er tidenes klikkdronning... De hadde til og med "flyttesalg" og "vi flytter!!!" for å bo to dager på hotell i Oslo... kanskje Jan skal få lov til å dra på kino alene en kveld mens Anna legger barna.... for hun må innrømme at hun er en sånn jente som ser på en hel kveld uten kjæresten nesten som brudd i forholdet.
Friluftsdame Skrevet 18. august 2017 #2029 Skrevet 18. august 2017 (endret) 7 minutter siden, Minipilla skrev: Ikke la dere lure! Dette er bare clickbait! Hun skriver at en pause i forholdet og et avlyst forhold HADDE KANSKJE VÆRT EN GOD IDE. Det står ingenting om at dette faktisk er en realitet. Så hun lyver fordi det gir henne klikk. Hun vrir alltid sannheten til sin fordel. Det er så skammelig at det stinker. Anna gjør hva som helst for klikk, hun er gjennomsyret kommersiell og mangler etter min mening noe vesentlig: "self awareness". Hun klarer ikke å se seg selv slik andre gjør det. Hun tror hun er kjempepopulær og kommer til å få drøssevis av stemmer i SVD. Hun tror folk vil løpe mann av huse for å kjøpe en bok som kunne hett "jeg vet best". Hun tror hun kan holde på samboeren uansett hvor dårlig hun oppfører seg. Og hun tror de små har det best med henne. Vel, jeg tror ikke det. Jeg tror det er motsatt. Endret 18. august 2017 av Friluftsdame 31
Love2017juni Skrevet 18. august 2017 #2030 Skrevet 18. august 2017 😂😂😂 å kommentarene fra Facebook forsvinner en etter en... Jan begynte også og blande seg i kommentarfeltet men dette ble fjernet😂😂😂 12
Ulzzang Skrevet 18. august 2017 #2031 Skrevet 18. august 2017 5 minutter siden, Love2017juni skrev: 😂😂😂 å kommentarene fra Facebook forsvinner en etter en... Jan begynte også og blande seg i kommentarfeltet men dette ble fjernet😂😂😂 Hva? Hva sa han? 8
Gjest Varma Skrevet 18. august 2017 #2032 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, Kaktuspotte skrev: Det er nok bare et forvarsel om at hun trekker seg fra SVD. Jeg er enig med deg! Bloggen begynner å bli veldig forutsigbar syns jeg, alt i reprise : Jan, foholdet, bryllupet, flytting, leilighet, hus, flyttesalg, kropp, jeg vet best! Ikke rart den ligger på 4.plass.
Speedmaster Skrevet 18. august 2017 #2033 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Sjekke facebook. Noen skrev "Kanskje på tide å slutte å sette seg selv først hele tiden......" og A svarte "Ja, det må jeg nok." Lurer på om A misforsto hva personen skrev. Ikke normalt at A tar imot kritikk på denne måten La merke til denne jeg også. Kan Jan ha hacket kontoen hennes? 5
elisaday Skrevet 18. august 2017 #2034 Skrevet 18. august 2017 Stressnivå på ca 0 på denne trebarnsmoren. Stakkars kids. Leste nettopp det siste blogginnlegget hennes fordi jeg kjeder meg. Fy faen for ei falsk *****. Liar, liar, oppmerksomhet, oppmerksomhet, meg, meg og litt mer meg, også meg. 15
Summ Skrevet 18. august 2017 #2035 Skrevet 18. august 2017 Herregud.. JA Anna, det er lurt, prioriter å være med på tv og kjøpe leiligheter, også avlyser du bryllup og tar en pause fra forholdet! Det er faktisk helt idiotisk å si. Hva er hun uten Jan?? Hvordan skulle hun få ha ordnet disse leilighetene sine og ha det gøy, med 3 barn? Hun har 2 barn som knapt har kontakt med sin biologiske far, hvis det blir slutt med Jan, har hun jo ikke fast barnevakt av moren sin lenger engang. Tror hun glemmer at om det blir slutt mellom henne og Jan, så sitter hun veldig alene, med 2 barn 100% og kanskje en 50%... hvordan kan hun være med på tv og pusse opp leiligheter da? Hvor lenge hadde Jan giddet å leke pappa mens hun var ute for å ha det gøy, hvis det ble slutt? Da ville han prioritert sin egen 100% etterhvert. Anna er veldig ung! Hun skal leve i mange år! Ting vil forandre seg mye, men hun har låst seg helt fast. Men vi vet jo ingenting. Vi har jo ikke sett mye til barna idet siste. Kanskje vi får se bilder på "besøksdager" siden vi bare ser de når det er noe spesielt... 15
Mynona Skrevet 18. august 2017 #2036 Skrevet 18. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjon. Mynona, mod.
Gjest TomineB Skrevet 18. august 2017 #2037 Skrevet 18. august 2017 3 timer siden, Juletrollet skrev: Hadde jeg hatt et slikt kjøkken ville jeg kanskje mistet matlysten . Grusomt Det der er kjøkkenet på kontoret hennes. Men grusomt ja!
Love2017juni Skrevet 18. august 2017 #2038 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, Ulzzang skrev: Hva? Hva sa han? 1 time siden, Speedmaster skrev: La merke til denne jeg også. Kan Jan ha hacket kontoen hennes? Han svarte jo noe som at han ikke forsto hvordan noen kunne skrive sånt, fordi de visste ingenting... vips så var innlegget slettet rett etterpå😂 Fytti så morsomt og følge med på denne "familien"... 😂 Pleier ikke se SVD men dette året gleder jeg meg til og se reaksjonen når hun får kritikk... 😂 Hoho.. (selv om jeg tror hun trekker seg av familiere årsaker like før start) 14
Gjest Hoppetau Skrevet 18. august 2017 #2039 Skrevet 18. august 2017 Legger opp til å trekke seg. Først kan hun skylde på sanvittigheten som sendte ungene hjem så at hun er så kontrollfreak, at hun og må være hjemme med dem så de får rett matpakke. På den måten unngår hun lett og galant at hun ikke takla det, og at hun egentlig tok et ekstremt dårlig valg om å delta i sin livssituasjon. Nei da, bare sanvittighet og kontrollfreak som savner barna og MÅ være den som følger dem opp
Gjest Topptur Skrevet 18. august 2017 #2040 Skrevet 18. august 2017 De skal jo bo i hver sin by en stund, det blir nok regnet som pause i Annaverden. Hun eier ikke skam og selger alt og alle. Trenger litt klikk nå, så da er det trøbbel i pardis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå