Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Hva har skjedd med lesertallene hennes? Hun har ligget jevnt på 1.plass lenge nå. Hun har hatt 50-60.000 lesere, mens andremann har ligget rundt 35-40.000. I dag viser blogglisten 4. plass og ikke så langt unna det som har vært normalt for de andre på topplisten. 

Og jeg vil også gjerne bemerke at den siste teksten om investeringsråd er svært ulik i skrivestil, både når det gjelder setningsoppbygging og ordforråd. Hmmmm.

Endret av CecilieX
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og latterliggjøring. 

Mynona, mod. 

Skrevet

Noen som kan oppdatere meg? Orker ikke lese gjennom alle innleggene, og bloggen er jeg iallefall ikke innom. 

Har fått med meg at de skulle flytte til oslo, at leiligheten der var skikkelig møkkete og at hun skulle bli med på skal vi danse. 

Hva skjer videre?

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Høstduft skrev:

Noen som kan oppdatere meg? Orker ikke lese gjennom alle innleggene, og bloggen er jeg iallefall ikke innom. 

Har fått med meg at de skulle flytte til oslo, at leiligheten der var skikkelig møkkete og at hun skulle bli med på skal vi danse. 

Hva skjer videre?

Orker ikke å lede 3-4 sider med enkel tekst men vil vite hva som skjer?

Ikke viktig,mao.

• Liker 8
Skrevet
11 timer siden, Sejekk skrev:

For ikke å glemme når hun skulle "piffe opp" kjøkkenet sitt hahahaha 

IMG_0024.JPG

Hadde jeg hatt et slikt kjøkken ville jeg kanskje mistet matlysten :fnise::fart2:. Grusomt :sprettoy:

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, J.. skrev:

Orker ikke å lede 3-4 sider med enkel tekst men vil vite hva som skjer?

Ikke viktig,mao.

Helt riktig. Gidder ikke lese alles meninger om ditt og datt, kun nysgjerrig på henne. Tipper det kan sammenfattes i noen få setninger. 

Er det forbudt å spørre?

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Høstduft skrev:

Helt riktig. Gidder ikke lese alles meninger om ditt og datt, kun nysgjerrig på henne. Tipper det kan sammenfattes i noen få setninger. 

Er det forbudt å spørre?

Nei for all del,men det du spør etter er jo skrevet flere ganger,noen sider bakover.

Skrevet

Pause i forholdet og bryllupet avlyst.

Sjokk. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Sjokk. 

Lyst å dele innholdet i teksten? Vil ikke gi den dama noe mer klikk ;)

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, plastfolien skrev:

Hun skriver at hun har mistet seg selv oppi alt som skjer, og at hun ikke vet hva hun vil. Hun trives ikke med å gi fra seg kontrollen (matpakke til barna og hva de skal ha på seg), og så har hun funnet ut at det var mye positivt med å være alene også. 

Men jeg tror det er litt lureri, hun sier ikke direkte at bryllupet er avlyst, men at det virker som en god idé å avlyse det. 

Hvordan skal hun fortsette svd om det er pause i forholdet, skal Jan fortsatt bo der da, og passe ungene hennes? 

For ei røre. 

• Liker 26
Skrevet
14 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Sjokk. 

Seriøst?? Skriver hun det??

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Cookie123 skrev:

Seriøst?? Skriver hun det??

Jepp. Jammen bra Jan skiftet etternavn forrige uke... 

• Liker 48
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
15 minutter siden, plastfolien skrev:

Hvis det er riktig som hun sier så tjener hun lite på klikk. Jeg synes faktisk det er rart at enkelte av dere er så nysgjerrige, og "forventer" at andre skal gå inn og referere til dere.

Skrevet

Tror nok det er litt mer clickbait. Hun skriver jo ingenting om at han skal flytte ut eller noe sånt. Med pause så mener hun sikkert at han skal ta seg en langhelg..

• Liker 13
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
21 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Sjokk. 

Det er nok bare et forvarsel om at hun trekker seg fra SVD.

Skrevet
2 timer siden, CecilieX skrev:

Hva har skjedd med lesertallene hennes? Hun har ligget jevnt på 1.plass lenge nå. Hun har hatt 50-60.000 lesere, mens andremann har ligget rundt 35-40.000. I dag viser blogglisten 4. plass og ikke så langt unna det som har vært normalt for de andre på topplisten. 

Og jeg vil også gjerne bemerke at den siste teksten om investeringsråd er svært ulik i skrivestil, både når det gjelder setningsoppbygging og ordforråd. Hmmmm.

Hun er vil tilbake på topp i morgen etter dagens overskrift... 

• Liker 9
Skrevet

Anna kan ikke være enkel å leve sammen med. Hun beskriver seg selv på en lite flatterende måte. Kontrollerende, impulsiv, mister besinnelsen når hun ikke har kontroll. Og viljesterk. 

Jeg så nettopp en videosnutt ifm SVD der hun uttaler at nå har hun lært, hun skal ikke ta for mye på seg. Denne høsten er det bare SVD. Javel ja? Dagens innlegg sier det motsatte. 

Og hvorfor reker Anna på visninger i Kristiansand når de andre ligger i hardtrening til SVD? Skulle tro hun hadde trukket seg. 

• Liker 23
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)

" Jeg har mine tanker om alt, og kan strekke meg på mye, men ikke når det kommer til barna, og hvordan jeg ønsker ting rundt dem. Jan vet heldigvis det, og tar ingenting av dette personlig. Han vet at når jeg stresser, så er det ikke så mye eller så mange andre enn han jeg kan la det gå ut over. Det er synd, men sant. Jeg vet det er feil, men noen ganger så føles det likevel rett og tenke at jeg som menneske trenger å være litt alene jeg også. "

Det må være et ganske sykelig behov for kontroll når pappaen i huset ikke er bra nok... 

Endret av lilletrilleline
  • Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...