Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Ladybugs skrev:

Neida, dette skjer fra tid til annen hos oss. Har også større barn som drar feks til hjemlandet i en stund, de har da fremdeles barnehageplass når de kommer tilbake om de har betalt for den, selvfølgelig. Men poenget er vel heller det at Anna helt sikkert har tatt seg av det i dialog med barnehagen. Han har det vel mye bedre i barnehagen på dagtid enn i en leil. i Oslo uansett hvordan de har ordnet det. 

https://www.oslo.kommune.no/barnehage/soke-eller-bytte-barnehageplass/

"Plasser i kommunale barnehager må tas i bruk innen en måned fra oppstartsdato i tilbudsbrevet (med betaling fra tilbudsdag)."

Det er sikkert mulig å søke om fritak for dette i tilfeller hvor man har en god grunn til å være borte fra barnehagen, for eksempel besøk i hjemlandet.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Mildemoses skrev:

https://www.oslo.kommune.no/barnehage/soke-eller-bytte-barnehageplass/

"Plasser i kommunale barnehager må tas i bruk innen en måned fra oppstartsdato i tilbudsbrevet (med betaling fra tilbudsdag)."

Det er sikkert mulig å søke om fritak for dette i tilfeller hvor man har en god grunn til å være borte fra barnehagen, for eksempel besøk i hjemlandet.

En kan søke utvidet eller "fryse" plassen sin.

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Sjøgrønn skrev:

Nei, det er ikke sant! Hvis du får oppstart i barnehage i hovedopptaket, må du ta den i bruk innen en måned. Det er ikke tilstrekkelig å betale for den! Så kan man kanskje få til å strekke det ut et par uker utover det hvis man er i dialog med barnehagen, men å holde på plassen en hel høst går ikke, da mister du plassen din. (Står på nettsidene til kommunen/bydelene og er bekreftet til meg direkte fra de som jobber med tildeling av barnehageplasser i min  bydel) 

Det varierer , sånner det ikke der jeg bor

• Liker 2
Skrevet

Hun har 3 barn, og må pusse opp hus for å tilfredsstille kveldene sine?? Vanligvis må en liten gåtur planlegges etter barna har sovnet! 

Med 3 barn kan man lage en detaljert scrapbook og bruke mange kvelder, hvis man er så kreativ. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Summ skrev:

Hun har 3 barn, og må pusse opp hus for å tilfredsstille kveldene sine?? Vanligvis må en liten gåtur planlegges etter barna har sovnet! 

Med 3 barn kan man lage en detaljert scrapbook og bruke mange kvelder, hvis man er så kreativ. 

Skjønner ikke hvorfor hun skal ha noe å drive med på kveldstid. Hvis alle barna er borte på dagtid (skole, bhg), er det vel dagene hun trenger å fylle med noe. 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, _Malene skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun skal ha noe å drive med på kveldstid. Hvis alle barna er borte på dagtid (skole, bhg), er det vel dagene hun trenger å fylle med noe. 

Ja! Vet ikke om mange mødre som har mulighet til å utav huset lenge på kvelden. De fleste er heldige den gangen i uka/mnd det skjer...

• Liker 8
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Dette med å skulle bli interiørarkitekt på si, er vel i beste fall en spøk, i verste fall et forsøk på å utvide bloggen til også å omhandle interiørartikler slik at man har flere bein å stå på i forhold til annonsører. Men helt ærlig er jeg usikker på hva hun kan bidra med, huset er jo totalt sterilt og det eneste jeg har sett henne gjøre er marmorfolieringen (!!!) hun gjorde på "kontoret" sitt. 

Men for all del, hvis det blir mindre utlevering av barn og færre klikkåter rundt sex og kropp, så er jeg 100% for.

Endret av CecilieX
Skrevet
9 timer siden, CecilieX skrev:

Dette med å skulle bli interiørarkitekt på si, er vel i beste fall en spøk, i verste fall et forsøk på å utvide bloggen til også å omhandle interiørartikler slik at man har flere bein å stå på i forhold til annonsører. Men helt ærlig er jeg usikker på hva hun kan bidra med, huset er jo totalt sterilt og det eneste jeg har sett henne gjøre er marmorfolieringen (!!!) hun gjorde på "kontoret" sitt. 

Men for all del, hvis det blir mindre utlevering av barn og færre klikkåter rundt sex og kropp, så er jeg 100% for.

For ikke å glemme når hun skulle "piffe opp" kjøkkenet sitt hahahaha 

IMG_0024.JPG

Skrevet

Lurer på om det er en stk A som sliter for tiden. At det ikke SVD faktisk viste seg og være mer enn dulling og flotte kjoler.. 😂

Vertfall få innlegg fra henne på bloggen. Så nå kommer vel straks ett b-tab eller høvelinnlegg😂 😎 

• Liker 11
Gjest CecilieX
Skrevet
3 timer siden, Sejekk skrev:

IMG_0024.JPG

Ja, det var dette jeg tenkte på. Skulle hun ikke bruke denne delen av huset til kontor? Hvis tanken er å investere, så vil jo denne typen innsats redusere verdien på investetingsobjektet. Heldigvis reversibelt da.

Hun har jo allerede pusset opp et hus, og det viste seg å ikke være en suksess.

En tanke jeg har gjort meg et jo at Jan jo har vært omtalt som en ekspert når det kommet til SoMe. Han har jo vært leid inn for å holde foredrag blant annet. Men hva kan man egentlig slutte av dette når man ser det produktet som Anna leverer? Jeg imponeres i alle fall ikke av den endimensjonale oppskriften som hun følger.

Skrevet
6 timer siden, Sejekk skrev:

IMG_0024.JPG

Skrekk og gru! 😱 For en "smak" ! 

• Liker 18
Skrevet

Minner meg om et 80 talls bad

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, Sejekk skrev:

IMG_0024.JPG

Ser ut som en 18 år gammel gutt har designet mønsteret på skapdørene. Grøss :haar:

• Liker 17
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
Akkurat nå, LeilaS skrev:

Ser ut som en 18 år gammel gutt har designet mønsteret på skapdørene. Grøss :haar:

Hvorfor tror du at 18 årige gutter har så dårlig smak?

Skrevet
7 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Hvorfor tror du at 18 årige gutter har så dårlig smak?

Nå synes ikke jeg de fleste gutter på 18 har kjempe god smak. Dette hadde passet bedre til en gutt på 18 år, synes nå jeg 

• Liker 13
Skrevet

Hun kan ikke kjøpe et feriehus på kypros, men hun kjøper seg 2 leiligheter? 🙈

• Liker 6
Skrevet

Hvis hun har en drøm å arbeide som interiørarkitekt så burde hun jo gå tilbake til skolebenken. Interiørarkitekt er vel en utdanning på høgskolenivå. Det er helt sikkert mange uten utdanning som er gode på interiør og innredning, men ut i fra bildene over å dømme virker det ikke som dette er tilfellet hos Anna! 

• Liker 20
Skrevet
7 timer siden, Sejekk skrev:

IMG_0024.JPG

Helvete! Det her er det jævligste kjøkkenet jeg har sett noen sinne

• Liker 42
Skrevet

Det kjøkkenet der minner meg veldig om et tilfelle hvor en (ikke frisk) person sprayet alle kjøkkenskapene sine og alle dører i hele huset i en veldig lik farge som det der. Tipper huseieren ble fornøyd med resultatet:fnise: 

• Liker 6
Skrevet

Det eneste som så greit ut med det kjøkenet er benkeplatene.. skapene ble ALT for mye + at fargen etter min mening er stygg..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...