Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med at vi skal se de gå?🤣😭

• Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet

Fryktelig glade i å gå alle sammen… Anna sier hele tiden at de gjør «supermye supergøy» hver eneste dag, de eeeeelsker varmen «supermye» og gir barna «supermange» opplevelser når de er på ferie i Dubai resten av sommeren… og så går de og går og går og går og går og går…🚶🚶‍♀️🚶‍♂️🚶‍♀️🚶‍♂️🚶

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er sjelden innom snappen hennes fordi jeg virkelig ikke ønsker å gi henne klikk, og fordi det er såååå kjedelig.

Men tittet innom for en dag eller to siden, og da var narritiativet at mor og datter var på shopping (på Dubai mall?). De gikk og gikk, innom den ene luksusbutikken etter den andre. Tittet på ting, tok på ting og kjøpte ingenting. Det som gjør alt så bisarrt er at det vel er far i huset som er fotograf på slike utflukter og med tre andre barn som er for små til å være alene så ser altså tilskuere en familie hvor far følger etter og filmer mor og datter mens de tre småguttene må holde seg bak far og unna kamera. 

Det er sjelden jeg sier dette om andre, men Anna virker til å være noe intellektuelt begrenset, hun har ingenting interessant å komme med. 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva er greia med de «draktene» hun bruker? Ser helt idiotisk ut. Og med matchende sko 🫣

Eksponeringen av barna er nitrist. Nå må du våkne Anna! Ta ansvar. Få deg en jobb. Du ødelegger barna dine.

IMG_0828.jpeg

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Irja skrev (1 time siden):

Hva er greia med de «draktene» hun bruker? Ser helt idiotisk ut. Og med matchende sko 🫣

Eksponeringen av barna er nitrist. Nå må du våkne Anna! Ta ansvar. Få deg en jobb. Du ødelegger barna dine.

IMG_0828.jpeg

Helt enig👍🏼 Hun har vell noen rike forbilder, som har denne stilen. (Prinsesse Catherine og andre kongelige) . Jeg synes det er fint at folk har ulike stil og alle trenger ikke kle seg likt. Men det er ikke bra hvis man må kjøpe svært dyre klær for å føle seg selvsikker, spesielt hvis man egentlig ikke har råd til det. Firmaet hennes har gått i underskudd de 3 siste årene, så hvis dette fortsetter blir det Luksusfellen neste.  

Endret av SH#
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
SH# skrev (5 minutter siden):

Helt enig👍🏼 Hun har vell noen rike forbilder, som har denne stilen. (Prinsesse Catherine og andre kongelige) . Jeg synes det er fint at folk har ulike stil og alle trenger ikke kle seg likt. Men det er ikke bra hvis man må kjøpe svært dyre klær for å føle seg selvsikker, spesielt hvis man egentlig ikke har råd til det. Firmaet hennes har gått i underskudd de 3 siste årene, så hvis dette fortsetter blir det Luksusfellen neste.  

Jeg for min del var mer imponert over at hun orket å gå med det i den varmen nå? Må jo være grusomt :(

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan skaffer hun penger til å reise? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan har dette mennesket 124 følgere? Og hvorfor er det ingen folk på det hotellet i Dubai? Ser ut som de er de eneste der. Ser helt latterlig ut.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Pinkipie skrev (10 minutter siden):

Hvordan har dette mennesket 124 følgere? Og hvorfor er det ingen folk på det hotellet i Dubai? Ser ut som de er de eneste der. Ser helt latterlig ut.

Ja det lurer jeg også på. Hotellet er jo helt tomt. Ikke noe barnevennlig i det hele tatt😳

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Pinkipie skrev (3 timer siden):

Folk reiser ikke på ferie til Dubai i juli, da rømmer alle landet. Det er 43 grader der i dag. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Enda mer gåing, altså 😤 
Blir spennende å se hvor det blir av ungene når de blir store,, å hva slags historie de har å fortelle 

• Liker 2
Skrevet

Anna sliter med sosial angst og føler seg ikke vel i offentlig rom her i Norge. Det er faktisk en helt reell situasjon. Anna elsker å reise og har økonomi til å reise og da aller helst til land med varmt klima og luksus. 

Skrevet

Håper Jan tar litt av lønna. Han som filmer hele ferien 🤪

• Liker 1
Annonse
Skrevet
Admdir skrev (1 time siden):

Anna sliter med sosial angst og føler seg ikke vel i offentlig rom her i Norge. Det er faktisk en helt reell situasjon. Anna elsker å reise og har økonomi til å reise og da aller helst til land med varmt klima og luksus. 

Jeg skjønner ikke at hun fortsetter å eksponere seg slik hun gjør, hvis hun har angst og ikke føler seg vel i det offentlige rom. Det er jo hun selv som har skapt det inntrykket folk sitter igjen med. Sier og gjør mye som folk flest synes er helt på tur. At mannen er med på det er utrolig. Har han ikke familie eller kompiser som sier noe. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Irja skrev (15 timer siden):

IMG_0828.jpeg

Hun cosplayer rik sørlandsfrue. Inspirert av Pia Tjelta i lykkeland. Neida, men det ser seriøst ut som hun har på seg kostymer, at hun 'leker' rik. Men det ser jo så overdrevent ut, og når hun i tillegg velger for små kjoler med dårlig passform så ser det bare veldig billig og new money ut.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Admdir skrev (5 timer siden):

Ikke mye luksus om du ikke har råd til mat til ungene.. Den frokosten de hadde en gang i Dubai, var ment til 2 personer..ikke til 6.. Og det var 2 glass juice med..som de måtte dele.   Så hu matet ungene etter tur med gaffel og gav de en liten matbit hver. Og ungene fikk ikke en hel is hver en gang..Neida, de måtte pent dele en is..de 4 barna og mammaen.

Endret av MzMe
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor gidder folk bruke tid i denne tråden når alt er negativt?

Kan ikke dere finne på noe annet enn å følge Anna Rasmussen?

• Liker 1
Skrevet
Nowayback skrev (14 timer siden):

Hvorfor gidder folk bruke tid i denne tråden når alt er negativt?

Kan ikke dere finne på noe annet enn å følge Anna Rasmussen?

I begynnelsen var det gøy å følge, spesielt siden hun kommer fra samme sted som meg. Men nå har jeg blokket henne for lenge siden, siden jeg ikke ønsker å bidra til hennes livsstil. Men så hender det jeg kjeder meg når jeg sitter på toget til jobb, og plutselig er jeg  innom diverse forum å ser hva som skjer og henger jeg meg på diskusjonen. Egentlig både barnslig og ufornuftig 🙂↕️ Skal skjerpe meg ☺️ Skal heller bruke tiden på Duolingo og  friske opp tysk-kunnskapene til klassetur med minstemann

Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Blokker influensere dere synes har meningsløst innhold, bytt ut tiden på Kvinneforum med noe meningsfylt som gir deg glede.   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...