Sommer48 Skrevet 27. april #15321 Skrevet 27. april Outandabout skrev (På 24.4.2025 den 23.12): Dessverre har hun mange følgere. Så mulig hun tjener en del på snap 126.7k følgere……ser det går ned hos enkelte, men ikke hos Anna🤔
Outandabout Skrevet 27. april #15322 Skrevet 27. april Sommer48 skrev (22 minutter siden): 126.7k følgere……ser det går ned hos enkelte, men ikke hos Anna🤔 Og for meg virker det helt fjernt at denne dama skal ha så mange følgere. Hvem er desse, og hva finner de interessant med dama? 3 6
Zenhouse Skrevet 27. april #15323 Skrevet 27. april Outandabout skrev (2 timer siden): Og for meg virker det helt fjernt at denne dama skal ha så mange følgere. Hvem er desse, og hva finner de interessant med dama? Det er nok mange følgere som ikke følger med lenger…ser generelt at de gamle store bloggerne/reality deltakerne som var de første til å gå over på snap, har mange følgere. Er nok litt vanskeligere idag for nye snappere å opparbeide seg like mange følgere, selv om engasjementet antagelig er høyere hos dem enn hos f.eks. Anna. Tipper hun har et lavere seertall enn ønskelig siden slike desperate clickbates brukes for tiden. 5
oss-to Skrevet 27. april #15324 Skrevet 27. april Bibbi_ skrev (På 24.4.2025 den 23.44): Legger hun ut det bildet her hver dag, eller er det snappen min som tuller? Får opp dette på utforsk hver dag... Lurer eg på og!
SH# Skrevet 27. april #15325 Skrevet 27. april oss-to skrev (6 timer siden): Lurer eg på og! Blokker henne. Da slipper du å få det opp i utforsk og hun får litt mindre betaling for de håpløse storyene. 5
Krimskrans Skrevet 27. april #15326 Skrevet 27. april Bibbi_ skrev (På 24.4.2025 den 23.44): Legger hun ut det bildet her hver dag, eller er det snappen min som tuller? Får opp dette på utforsk hver dag... Jepp, hun legger det ut hver dag!! 3
Tough cookie Skrevet 27. april #15327 Skrevet 27. april Later hun seriøst som om hun er gravid ved å vise dette bildet? Hun trenger hjelp asap. 5 6
Hallepalle2 Skrevet 28. april #15328 Skrevet 28. april Vintermåne skrev (På 23.4.2025 den 22.12): 😂😂😂 «mine svar vil alltid være upolitisk korrekte, eller feil for veldig mange» upolitisk?? 😂😂😂 Jeg får faktisk vondt av henne. Når hun viser for hele verden hvor uskolert og lite oppegående hun er så blir det bare vondt å se. Jeg er innom snappen hennes kanskje en gang annenhver mnd, men jeg har aldri opplevd at det hun legger ut er det minste interessant. Hun fenger ikke uansett om det er snakk foran kamera, aktiviteter eller den evinnelige gåingen når flokken er på tur. 10 1
Friluftsdame Skrevet 28. april #15329 Skrevet 28. april Mange år siden jeg fulgte Anna, og jeg har aldri fulgt henne på Snap. Har sett over de siste sidene med kommentarer her. At Anna trenger hjelp, er åpenbart. Dette må være en åpenbar varslet katastrofe, og viser hvor galt det kan gå med et menneske som tidlig tjener lettvinte penger på eksponering av seg selv og mindreårige. Hun klarer ikke å slutte, klarer ikke å ta grep om livet sitt og å gjøre det skal til for å skape mening i tilværelsen med ærlig tjente penger. Det er dette jeg kan, sier Anna. Nei Anna, dette kan du faktisk ikke. Du fremstår som en særdeles dårlig influencer og rollemodell. Du manipulerer følgerne dine, du eksponerer familien din og du lyger for å tjene penger. Og hvem manipulerer du tror du? Sårbare tenåringer. Er det verdt pengene du tjener? Og har du en meningsfull arbeidsdag med det du bedriver? Om du kan noe, så er det å forsøke å opprettholde en livsstil du egentlig ikke har råd til. På skikkelig tarvelig vis. Er du stolt av det? For du skjønner vel at dette ikke er bærekraftig verken for deg selv eller familien? Håper virkelig at noen «voksne» kan gripe inn, for du evner det åpenbart ikke selv. Og til slutt: Nei, dette er ikke hets og hat. Det er et oppriktig uttrykk for bekymring og en pekefinger på at det du holder på med faktisk ikke er etisk forsvarlig verken overfor dine, deg selv eller fjortisene som følger deg. Ta grep før det er for seint. 12 15
Melvina123 Skrevet 28. april #15330 Skrevet 28. april Anna er stuck i tenårene. Vi må huske på at hun ikke har utdanning, og stort sett kun har omgås egne barn de siste 14-15 årene. -Hun har særs behov for kontakt med andre voksne. Være i et miljø der intellektet kan utfordres. Hun burde rett og slett fullføre utdanning, og få seg en jobb. Det er jo klart som dagen hva som har bragt henne i den posisjonen hun er i idag; Graviditet og barn. Hvert barn har generert popularitet og penger. Nå er de blitt store, og det er ikke så mye mer å hente, selv om hun prøver. Har sett henne på tiktok med datteren bl.a. Barna og forholdet til Jan er de to tingene hun har å spille på. Mulig "bruddet" ikke gav henne nok. Så den nye strategien nå blir bygging av nytt hus eller muligens også flytting til annet land? Slik som alle andre influensere driver med. Jeg følger henne ikke. Men får henne opp på "utforsk". Det gravidbildet den siste uken får meg til å tenke at folk faktisk bør tenke på denne damas beste og avfølge. Hun er ferdig i denne bransjen og har ikke mer å bidra med. 12 3
Turkis Sau Skrevet 28. april #15331 Skrevet 28. april Friluftsdame skrev (22 minutter siden): Mange år siden jeg fulgte Anna, og jeg har aldri fulgt henne på Snap. Har sett over de siste sidene med kommentarer her. At Anna trenger hjelp, er åpenbart. Dette må være en åpenbar varslet katastrofe, og viser hvor galt det kan gå med et menneske som tidlig tjener lettvinte penger på eksponering av seg selv og mindreårige. Hun klarer ikke å slutte, klarer ikke å ta grep om livet sitt og å gjøre det skal til for å skape mening i tilværelsen med ærlig tjente penger. Det er dette jeg kan, sier Anna. Nei Anna, dette kan du faktisk ikke. Du fremstår som en særdeles dårlig influencer og rollemodell. Du manipulerer følgerne dine, du eksponerer familien din og du lyger for å tjene penger. Og hvem manipulerer du tror du? Sårbare tenåringer. Er det verdt pengene du tjener? Og har du en meningsfull arbeidsdag med det du bedriver? Om du kan noe, så er det å forsøke å opprettholde en livsstil du egentlig ikke har råd til. På skikkelig tarvelig vis. Er du stolt av det? For du skjønner vel at dette ikke er bærekraftig verken for deg selv eller familien? Håper virkelig at noen «voksne» kan gripe inn, for du evner det åpenbart ikke selv. Og til slutt: Nei, dette er ikke hets og hat. Det er et oppriktig uttrykk for bekymring og en pekefinger på at det du holder på med faktisk ikke er etisk forsvarlig verken overfor dine, deg selv eller fjortisene som følger deg. Ta grep før det er for seint. Måtte faktisk inn og sjekke om jeg fulgte dette vesenet. Det gjorde jeg heldigvis ikke! Men nå er hun blokkert også, så slipper jeg at hun kommer opp i utforsk. 6
Admdir Skrevet 28. april #15332 Skrevet 28. april Ble sjokkert av innlegget hvor hun sa at hun for det meste tilbrakte 23 t i døgnet hjemme . Hvordan er det mulig med 4 barn. Er de aldri i besøk eller på tur i nærområdet på ettermiddagen/ helger. Skjønner ikke at det er mulig. Hun sliter muligens med sosialangst eller noe. Tror hun hadde gjort lurt i å være ærlig med følgerne sine om det var tilfelle. Nå fremstår hun jo bare veldig merkelig. Har vondt av henne. 7
Turkis Sau Skrevet 28. april #15333 Skrevet 28. april Admdir skrev (4 timer siden): Ble sjokkert av innlegget hvor hun sa at hun for det meste tilbrakte 23 t i døgnet hjemme . Hvordan er det mulig med 4 barn. Er de aldri i besøk eller på tur i nærområdet på ettermiddagen/ helger. Skjønner ikke at det er mulig. Hun sliter muligens med sosialangst eller noe. Tror hun hadde gjort lurt i å være ærlig med følgerne sine om det var tilfelle. Nå fremstår hun jo bare veldig merkelig. Har vondt av henne. Jeg har vondt av barna hennes. Hun er voksen, og må selv ta tak i sin psykiske (u)helse. 9 2
Stargaze Skrevet 29. april #15334 Skrevet 29. april Turkis Sau skrev (14 timer siden): Jeg har vondt av barna hennes. Hun er voksen, og må selv ta tak i sin psykiske (u)helse. Det er dessverre barna som deler mye av det som burde vært en voksenbyrde i den familien. Både med å bruke barna som inntektskilde og ikke minst bruke dem som sin nærmeste venn. Ikke normalt eller sunt noen av delene. 4 5
Gjest hei_paa_deg Skrevet 29. april #15335 Skrevet 29. april Hvor mye koster det å fek kjøpe 10.000 følgere?
MzMe Skrevet 30. april #15336 Skrevet 30. april hei_paa_deg skrev (16 timer siden): Hvor mye koster det å fek kjøpe 10.000 følgere?
Outandabout Skrevet 1. mai #15338 Skrevet 1. mai Men hvorfor ligger det alltid et bilde av enten UL bilde eller magen hennes på utforsk? 3
Gjest hei_paa_deg Skrevet 1. mai #15339 Skrevet 1. mai Outandabout skrev (54 minutter siden): Men hvorfor ligger det alltid et bilde av enten UL bilde eller magen hennes på utforsk? Jeg skal spørre henne.
Krimskrans Skrevet 1. mai #15340 Skrevet 1. mai Hm… Anna får lov til å legge ut om at man kan ta barna ut fra skolen, reise og farte så mye mann bare vil. Hun er jo ekspert på dette området og kjører «hjemmeundervisning» som bare det - med knapt nok fullført grunnskole. Her på KG blir innlegget slettet når man er så syndig å sette et ørlite spørsmålstegn ved hennes kompetanse til å drive hjemmeundervisning… 🤔 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå