Isild Skrevet 10 timer siden #15021 Del Skrevet 10 timer siden Stinky123 skrev (2 minutter siden): Sikkert forsøk på "content", som nok en gang feiler. Hun tar jo mye fra andre influensere, og har vel hørt Isabel Raad si "spend money to make money". Problemet med AR er at hun begynner i feil ende, har uintressant innhold og alt er basert på å tjene på barna. Alt innhold hun har, om det er vandreturer i det uendelige, måltider minutt for minutt eller ranter ved kjøkkenbenken/ i sofaen er basert på barna. De såkalte hjertesakene hennes mister hun interesse for over natten og er mer clickbait enn noe annet. Som noen nevnte tidligere i tråden er det skikkelig ubehagelig hvordan profilen hennes har så fokus på ungene i sårbare situasjoner som i badetøy eller morgenkåpe, for så og hoppe til seksuelle bilder av mor med lite klær og mye pupp. Synes det er ufattelig at ikke det finnes noen reguleringer for eksponering av barn i sosiale medier, og spesielt når foreldrene tjener penger på det. Dette er jo i bunn og grunn barnearbeid SoMe-style. Jeg håper de aller fleste trykker seg kjapt gjennom storyene hennes så hun tjener minst mulig penger på det her... Det er helt ufattelig at det er lov å eksponere/tjene penger på barna på den måten Anna har gjort og gjør. Familien Anna og Sophie Elise AS er helt i en egen klasse når det kommer til utleverende og kynisk "blogging" - på barnas bekostning. Hva som helst for å tjene penger. De har helt mistet forholdet til hva som er normalt i samfunnet ellers. Det blir vel sånn av å leve av oppmerksomhet, spons og likes siden man er ung tenåring. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 9 timer siden #15022 Del Skrevet 9 timer siden Så nedverdigende for 10 åringen å bli matet med skje, fyfaen... 17 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9 timer siden #15023 Del Skrevet 9 timer siden Cuddlegirl skrev (27 minutter siden): Så nedverdigende for 10 åringen å bli matet med skje, fyfaen... Ikke noe bedre for ungdommen på 13,5 år! 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 7 timer siden #15024 Del Skrevet 7 timer siden FruRosa skrev (1 time siden): Ikke noe bedre for ungdommen på 13,5 år! Nå tenkte jeg på eldste. Trodde hun var 10. Nei, så utrolig pinlig og nedverdigende! Stakkars barn. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7 timer siden #15025 Del Skrevet 7 timer siden Cuddlegirl skrev (Akkurat nå): Nå tenkte jeg på eldste. Trodde hun var 10. Nei, så utrolig pinlig og nedverdigende! Stakkars barn. Eldste er 13,5 og nest eldste er 10. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 7 timer siden #15026 Del Skrevet 7 timer siden Kan noen gi en oppsummering av hva som har skjedd i det siste og spesielt på denne ferien? Jeg følger henne ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 7 timer siden #15027 Del Skrevet 7 timer siden FruRosa skrev (4 minutter siden): Eldste er 13,5 og nest eldste er 10. Uff 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 7 timer siden #15028 Del Skrevet 7 timer siden Fenomen skrev (6 minutter siden): Kan noen gi en oppsummering av hva som har skjedd i det siste og spesielt på denne ferien? Jeg følger henne ikke Hele ferien blir filmet minutt for minutt, barna i badesklier helt oppi ansiktet, i badetøy, jentelunsjen til Anna og datteren blir filmet og ser så utrolig stiv ut, hotellfrokosten bestod av at Anna og Jan satt med hver sitt fat og spiste, mens barna satt rundt og så på, mens de mata de med en bit her og der.. Snappen i går så kjøpte Anna en kuleis og satt seg nedpå huk foran barna og ga de en etter en av samme skje. Eldste er 13 år! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 6 timer siden #15029 Del Skrevet 6 timer siden Cuddlegirl skrev (35 minutter siden): Hele ferien blir filmet minutt for minutt, barna i badesklier helt oppi ansiktet, i badetøy, jentelunsjen til Anna og datteren blir filmet og ser så utrolig stiv ut, hotellfrokosten bestod av at Anna og Jan satt med hver sitt fat og spiste, mens barna satt rundt og så på, mens de mata de med en bit her og der.. Snappen i går så kjøpte Anna en kuleis og satt seg nedpå huk foran barna og ga de en etter en av samme skje. Eldste er 13 år! Jeg har ikke sett på snappene, men hvorfor i alle dager får de ikke en is hver?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 6 timer siden #15030 Del Skrevet 6 timer siden Stinky123 skrev (3 timer siden): Sikkert forsøk på "content", som nok en gang feiler. Det har jo langt ifra feilet. Det er vel ingen som har blitt så mye omtalt de siste dagene, som hun har. Takket være alle som har klikket seg inn for å se på galskapen og om det virkelig stemmer. Hun har jo oppnådd akkurat det hun vil og kan le hele veien til banken. Hun er utrolig utspekulert og kynisk og både nedverdiger og utnytter barna på det groveste. Og folk går fem på hver gang, noe som bidrar til at galskapen fortsetter. Vi må boikotte henne, for å hjelpe barna til å få et normalt liv. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 6 timer siden #15031 Del Skrevet 6 timer siden Har aldri fulgt Anna, men sett innom snappen hennes de siste dagene siden det har vært så mye snakk om snappingen hennes. Ikke stolt over å gi klikk, men hallo! Hva er det hun driver med? Blir direkte uvel av å se de gå og gå, stive og livløse i blikket. Og matingen? Nei, dette er direkte grusomt å se på, stakkars barn! Jeg lurer oppriktig hva som skal til for at det skal komme en lov mot dette? Kan vi signere et opprop? Kan Fredrik Solvang ta dette opp på debatten? Mammahjertet mitt blør for disse barna. 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 5 timer siden #15032 Del Skrevet 5 timer siden Poly skrev (5 timer siden): Vet iallefall at mine barn hadde nektet og dele skje på den måten, det er ganske ekkelt. Og hvordan de delte gaffel under frokosten.. At disse bare står og tar i mot, spesielt de eldste, forteller ganske mye. De er kanskje vant til det og tenker at det er normalt og skal være sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 5 timer siden #15033 Del Skrevet 5 timer siden https://psykologisk.no/2023/01/nar-barna-blir-en-del-av-merkevaren/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 5 timer siden #15034 Del Skrevet 5 timer siden MzMe skrev (11 minutter siden): De er kanskje vant til det og tenker at det er normalt og skal være sånn? Det er mulig. Vet i alle fall at ingen av mine barn hadde godtatt å sitte stille sånn og vente på å kanskje få en liten bit med mat eller en liten skje is. Aldri i verden!! Og det er DET som er det normale!!! Og å spise fra samme skje som søsken - no way!! Stakkars barn... 💔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0987 Skrevet 5 timer siden #15035 Del Skrevet 5 timer siden Cookie123 skrev (1 minutt siden): Det er mulig. Vet i alle fall at ingen av mine barn hadde godtatt å sitte stille sånn og vente på å kanskje få en liten bit med mat eller en liten skje is. Aldri i verden!! Og det er DET som er det normale!!! Og å spise fra samme skje som søsken - no way!! Stakkars barn... 💔 Eller gå kledd i matchende "familieuniform".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå