Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

MzMe skrev (6 timer siden):

«Bli med og hent vår nye bil» 

Eeh..har ikke hu ny bil? 

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Kjøpt seg ny bil? Hun som har så dårlig med penger? En liten gammel bil hun har kjøpt seg da eller? 

Hun kjøpte drømmebilen tidligere i år, noen måneder etter kom det enda en bil, og nå bil nummer 3 på kort tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (8 timer siden):

Kjøpt seg ny bil? Hun som har så dårlig med penger? En liten gammel bil hun har kjøpt seg da eller? 

En helt ny 7 seter tesla, visstnok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (17 minutter siden):

«Her er bilene våre» mener hun hun og barnas eller har jeg misset noe? Er han typen med i bildet igjen? 

Samme lurte jeg på. Ser det er en mann som filmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (34 minutter siden):

Samme lurte jeg på. Ser det er en mann som filmer

Og mannen var påpasselig med å ikke svare når Anna spurte han om noe. Vi skulle ikke vite hvem han mannen var. Men så ut til å ha samme tynne benbygning som Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelsen og plassen i bilen stod nok ikke helt til forventningene… Blir interessant å følge med når alle sammen skal på bilferie i Europa 🤦🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krimskrans skrev (3 minutter siden):

Størrelsen og plassen i bilen stod nok ikke helt til forventningene… Blir interessant å følge med når alle sammen skal på bilferie i Europa 🤦🏼‍♀️

Er Anna noen gang fornøyd?

utenom når barna er kledd i like græle klær fra Gucci, i Dubai! Der de kan velte jeg i luksus i mens menneskerettigheter er en saga blott..

Da, da er Anna fornøyd!

Og når landets nettaviser skeiver noe om henne, noe hun alltid jakter på. Nå mystisk mann, som sikkert er Jan og plutselig er de tilbake sammen, spalteplass, selge barna sitt privatliv litt, generere noen kroner inn på slunken konto..

Anna vet akkurat hva hun gjør!

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri hatt en slik bil hvis man «alltid» trenger 7 seter. Får panikkangst bare ved tanken på å sitte fastklemt bakerst uten å kunne komme seg ut…. Tanken på å plassere barna der er enda verre! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (5 timer siden):

Og de 2 skal liksom ha gått  fra hverandre.

Ekstra barnetrygd og stønader som aleneforsørger er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (5 timer siden):

Ekstra barnetrygd og stønader som aleneforsørger er fint. 

Hun får nok ikke noe ekstra når de ikke vil gå til mekling. De har fått det for seg at de ikke vil gå til mekling fordi de er redd for å ødelegge det gode samarbeidet de har. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (12 timer siden):

Ville aldri hatt en slik bil hvis man «alltid» trenger 7 seter. Får panikkangst bare ved tanken på å sitte fastklemt bakerst uten å kunne komme seg ut…. Tanken på å plassere barna der er enda verre! 

Tenkte det samme 🤯 Kritthvite seter til en barnefamilie?  Jaja, det blir mye vasking på henne fremover 😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg.. for en prioritering

Ikke rart jeg er skeptisk til folk som klager på økonomi når man ser pengeforbruket på ting man faktisk ikke må ha 

Jeg har vært alenemor selv og det var minimalt med rom for handling av klær og ting til meg selv, samt egenpleie. Det viktigste var at barna hadde alt de trengte og litt god mat. 

I perioder hadde jeg verken råd til å kjøpe meg sminke eller å unne meg en iskaffe på butikken 

Men mulig Annas strategi er nå å bruke penger for å tjene penger på snap

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (50 minutter siden):

Unnskyld meg.. for en prioritering

Ikke rart jeg er skeptisk til folk som klager på økonomi når man ser pengeforbruket på ting man faktisk ikke må ha 

Jeg har vært alenemor selv og det var minimalt med rom for handling av klær og ting til meg selv, samt egenpleie. Det viktigste var at barna hadde alt de trengte og litt god mat. 

I perioder hadde jeg verken råd til å kjøpe meg sminke eller å unne meg en iskaffe på butikken 

Men mulig Annas strategi er nå å bruke penger for å tjene penger på snap

Jan må tjene utrolig bra. Og de er liksom ikke sammen. Tull, tror jeg. Eller lever de på kreditt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (19 timer siden):

Og mannen var påpasselig med å ikke svare når Anna spurte han om noe. Vi skulle ikke vite hvem han mannen var. Men så ut til å ha samme tynne benbygning som Jan.

Et lite glimt av fjeset til mannen som filmer. Er dette Jan? 

Screenshot_20241128_090856_Snapchat.thumb.jpg.83a09777624ff867e920f9733b7b7062.jpg

(Og ja, jeg skammer meg over at jeg har bidratt til snap-inntekt til Anna 🙄 Heldigvis var dette første, og forhåpentligvis siste, gang)

Endret av Stjertmeis
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...