Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Really skrev (7 timer siden):

Skjønner ikke Anna at disse click baitene er oppbrukt? Det er ingen som biter på lengre.

Av prinsipp så får hun ikke et eneste klikk fra meg når hun holder på sånn som dette.

Dessverre så er det nok mange som biter på. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (På 14.11.2024 den 18.04):

Selvfølgelig er det smart, men jeg stiller et kritisk spørsmål til dere som venter at noen skal gripe inn - som om det er så himla enkelt når hun ikke gjør noe direkte galt. 

KAN være omsorgssvikt ja. Men verken alkoholikere eller folk med andre diagnoser får en automatisk inngripen hvis de faktisk ikke gjør noe som er omsorgssvikt. Så lenge hun ikke utøver omsorgssvikt er det svært vanskelig for noen som helst å gripe inn dessverre. Barn har svært få digitale rettigheter når foreldrene utleverer dem. Barnefar kan for eksempel være fullstendig imot det hun gjør men har ingen makt... 

Nå er ikke jeg noen jurist, men vil ikke bl.a barnekonvensjonen art 16 (om retten til privatliv) og 36 (vern mot utnytting) kunne gjøre seg gjeldende når det helt åpenbart handler om utlevering av barn for økonomisk vinning?

Det blir spennende når generasjonen som har blitt utlevert fra dag 1 vokser opp og begynner å saksøke sine foreldre for utlevering, manglende økonomisk kompensasjon fra ASet som har utnyttet dem osv. 

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter Putti Plutti Pott! (Og ja; hun sier det feil også, det er ikke bare skrivefeil).

Anna har skremmende dårlig språk og ordforråd!

IMG_0027.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (2 timer siden):

Det heter Putti Plutti Pott! (Og ja; hun sier det feil også, det er ikke bare skrivefeil).

IMG_0027.jpeg

Regler:

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2007-06-29-86

Det er forbudt å selge billetter til kultur- og idrettsarrangementer til en høyere pris enn den som er påført billetten fra arrangørens side, eller som billetten første gang ble solgt for. Dersom billetten er solgt gjennom en annen aktør enn arrangøren på grunnlag av avtale mellom arrangøren og aktøren, og det er betalt en særskilt billettavgift som fremgår av billetten, kan billettavgiften også være inkludert i salgsprisen ved videresalg.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0027.jpeg

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0027.jpeg

Jeg har ikke norsk som morsmål, så jeg har også diverse skrivefeil og bør kanskje ikke rette på andre. Men hun presterer faktisk å ha hele syv (egentlig åtte, hvis man regner med at man bruker bokstaver i tall under ti 😅) feil i det første avsnittet. Det er godt jobba! 😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten ikke til å tro at det er mulig å generere så mye meningsløst pjatt om hår, pynteputer og julebelysning, ispedd salg av  billetter til "plutti, plytti, plott" 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...