KroniskEngasjert Skrevet 27. oktober #14561 Del Skrevet 27. oktober Noen her som kjenner henne og kunnet be henne tekste sine stoys? Mange influensaers gjør det. Har ikkje til eller ork til å lytte igjennom hennes vissvass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinsekaktus Skrevet 27. oktober #14562 Del Skrevet 27. oktober Jeg kommer aldri til å forstå at voksne mennesker føler AR, og jeg lurer på hva det er som fascinerer dere ved henne. Hva tilfører hun dere. Og AR tjener penger på hvert eneste klikk…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 27. oktober #14563 Del Skrevet 27. oktober FruRosa skrev (9 timer siden): Hva skal man si? Jeg har ikke fulgt henne men jeg blir jo helt dårlig når jeg ser det jeg ser😔 Jeg var 17 da jeg ble mamma og det var tøfft men jenta mi er voksen og vi klarte det! Verdens skjønneste jente❤️ Er så glad ikje jeg ble influensern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 28. oktober #14564 Del Skrevet 28. oktober Jeg synes det er interessant at hun sier at hun allerede som femtenåring ble provosert når hun hørte at andre unge jenter ønsket å bli gravide, men likevel presterte hun å få TRE til selv. Ja, det er tøft å være ung mor, men livet er ikke over selv om man får barn som tenåring. Det finnes et hav av muligheter likevel. Jeg har flere venner og bekjente som fikk barn veldig tidlig, og alle disse har klart seg mye bedre enn Anna. De har fått seg gode utdannelser, god jobb og er nå godt etablerte. Hovedforskjellen er nok at de tok tak i livet og laget en stabil og god fremtid for seg selv og barnet, i stedet for å fortsette med å produsere flere barn før alt annet var ordnet. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending90 Skrevet 28. oktober #14565 Del Skrevet 28. oktober (endret) Jeg synes den nye storyen fra Anna var veldig fin og fornuftig. Hun poengterer at hun ikke kunne tenkt seg et liv uten de barna hun har, men skulle ønske hun fikk muligheten til å bare være ung og utforske livet. Det er bra at hun står frem med utfordringene som følger med hvis man blir ung mor. Det er ikke bra å bli ung mor, man mangler livserfaring og kunnskap, og ja, selvom det går bra så er det flere ting du ikke klarer å gi barnet emosjonelt og erfaringsmessig. Jeg synes barna til Anna virker oppegående og flinke. Anna har gjort en fin jobb med de, men som hun sier i storyen hun hadde vært en enda bedre mor hvis hun selv fikk utforske livet.. Endret 28. oktober av Nordlending90 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 28. oktober #14566 Del Skrevet 28. oktober Nordlending90 skrev (21 minutter siden): Jeg synes den nye storyen fra Anna var veldig fin og fornuftig. Hun poengterer at hun ikke kunne tenkt seg et liv uten de barna hun har, men skulle ønske hun fikk muligheten til å bare være ung og utforske livet. Det er bra at hun står frem med utfordringene som følger med hvis man blir ung mor. Det er ikke bra å bli ung mor, man mangler livserfaring og kunnskap, og ja, selvom det går bra så er det flere ting du ikke klarer å gi barnet emosjonelt og erfaringsmessig. Jeg synes barna til Anna virker oppegående og flinke og Anna har gjort en fin jobb med de, men som hun sier i storyen hun hadde vært en enda bedre mor hvis hun selv fikk utforske livet.. Når hun velger å få 4 barn som ung, så er man vel egentlig ganske dum, hvis hun føler hun burde utforsket livet mer🤷♀️ Hun kunne gjort så mye mer med livet sitt hvis hun hadde ventet med de 3 siste. 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending90 Skrevet 28. oktober #14567 Del Skrevet 28. oktober (endret) Fruktfatet skrev (28 minutter siden): Når hun velger å få 4 barn som ung, så er man vel egentlig ganske dum, hvis hun føler hun burde utforsket livet mer🤷♀️ Hun kunne gjort så mye mer med livet sitt hvis hun hadde ventet med de 3 siste. Man er ung og uviten, ikke dum. Hun nevner problemstillingen du tar opp, hvis hun hadde ventet med de tre siste hadde livet vært "lettere". Husk det var en barnehjerne som tok valgene, ikke en voksenhjerne. Nå som hun er voksen reflekterer hun rundt de valgene og er åpen om "anger" og livet hun ønsket den lille jenta hun var, fikk. Endret 28. oktober av Nordlending90 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 28. oktober #14568 Del Skrevet 28. oktober Nordlending90 skrev (21 minutter siden): Man er ung og uviten, ikke dum. Hun nevner problemstillingen du tar opp, hvis hun hadde ventet med de tre siste hadde livet vært "lettere". Husk det var en barnehjerne som tok valgene, ikke en voksenhjerne. Nå som hun er voksen reflekterer hun rundt de valgene og er åpen om "anger" og livet hun ønsket den lille jenta hun var, fikk. derfor har jeg også alltid lurt på hvor foreldrene til denne jenta har vært, virker ikke som om hun har fått råd eller noe støtte av voksne rundt seg. 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 28. oktober #14569 Del Skrevet 28. oktober Nordlending90 skrev (25 minutter siden): Man er ung og uviten, ikke dum. Hun nevner problemstillingen du tar opp, hvis hun hadde ventet med de tre siste hadde livet vært "lettere". Husk det var en barnehjerne som tok valgene, ikke en voksenhjerne. Nå som hun er voksen reflekterer hun rundt de valgene og er åpen om "anger" og livet hun ønsket den lille jenta hun var, fikk. Hun kan også som 28-åring ta et valg om å starte på en utdanning som kan resultere i «en helt vanlig jobb.» Hun er ekstremt god både på vasking og baking. Hva med å tatt det videre og fått seg et fagbrev? 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 28. oktober #14570 Del Skrevet 28. oktober (endret) Krimskrans skrev (1 time siden): Hun kan også som 28-åring ta et valg om å starte på en utdanning som kan resultere i «en helt vanlig jobb.» Hun er ekstremt god både på vasking og baking. Hva med å tatt det videre og fått seg et fagbrev? Anna vil ha millionlønn. En helt vanlig jobb gir ikke nok penger og fratar henne muligheten til å gå hjemme hele dagen mens ungene er i skole og barnehage. Ser du for deg Anna i en jobb som renholder på sykehuset f.eks? Forstå meg riktig, ikke noe galt i å være renholder, men for Anna er nok ikke det godt nok. Men er det sant hun bare tjener 400.000 kr i året nå, så hadde det lønnet seg i å gå ut i en jobb som renholder, og dama elsker jo å vaske, så hvorfor ikke? Endret 28. oktober av Really 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. oktober #14571 Del Skrevet 28. oktober Really skrev (19 minutter siden): Anna vil ha millionlønn. En helt vanlig jobb gir ikke nok penger og fratar henne muligheten til å gå hjemme hele dagen mens ungene er i skole og barnehage. Ser du Anna i en jobb som renholder på sykehuset f.eks? Forstå meg riktig, ikke noe galt i å være renholder, men for Anna er nok ikke det godt nok. Men er det sant hun bare tjener 400.000 kr i året nå, så hadde det lønnet seg i å gå ut i en jobb som renholder, og dama elsker jo å vaske, så hvorfor ikke? Hun kan da umulig tjene 400.000 med det forbruket hun har. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 28. oktober #14572 Del Skrevet 28. oktober Bibbi_ skrev (8 minutter siden): Hun kan da umulig tjene 400.000 med det forbruket hun har. Nei, vi stusser alle over det. Oppsparte midler sier hun selv. Tenker hun angrer når alle oppsparte midler er oppbrukt. Fælt å si det, men jeg håper hun bare tjener 400.000 i året. De oppsparte midlene varer ikke evig, og Anna vil ikke lære før hun er tom. 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. oktober #14573 Del Skrevet 29. oktober Bibbi_ skrev (16 timer siden): Hun kan da umulig tjene 400.000 med det forbruket hun har. Får hun ikke spons og reklameinntekter? Og er hun aleneforsørger til 4 barn så har hun barnetrygd for 5 stk som blir ca 6-7000 inn pr mnd. Hun klarer seg nok, selv uten jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millelina Skrevet 29. oktober #14574 Del Skrevet 29. oktober Xstrella skrev (5 timer siden): Får hun ikke spons og reklameinntekter? Og er hun aleneforsørger til 4 barn så har hun barnetrygd for 5 stk som blir ca 6-7000 inn pr mnd. Hun klarer seg nok, selv uten jobb. Hun får ikke for ekstra barn. Hun og Jan har ikke tatt ut separasjon 🤨 hun har ingen krav på det alenemødre har, for på papiret er hun ikke alene. skjønn det den som vil🧐 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. oktober #14575 Del Skrevet 29. oktober Hun har jo i alle år sløst noe helt meningsløst med merkeklær til ungene som verken var fine eller praktiske. Ingen unger tenger å kles opp i merkeklær. Det er ikke synd i henne en plass. Hadde hun vært smart hadde hun spart til trangere tider. Som nå. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. oktober #14576 Del Skrevet 29. oktober Xstrella skrev (6 timer siden): Får hun ikke spons og reklameinntekter? Og er hun aleneforsørger til 4 barn så har hun barnetrygd for 5 stk som blir ca 6-7000 inn pr mnd. Hun klarer seg nok, selv uten jobb. Barnetrygden forsvinner jo uansett etterhvert som barna fyller 18,så er ikke akkurat en inntekt å basere livet på. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 29. oktober #14577 Del Skrevet 29. oktober Stargaze skrev (6 timer siden): Hun har jo i alle år sløst noe helt meningsløst med merkeklær til ungene som verken var fine eller praktiske. Ingen unger tenger å kles opp i merkeklær. Det er ikke synd i henne en plass. Hadde hun vært smart hadde hun spart til trangere tider. Som nå. Helt enig. Hun har levd i luksus uten å ta høyde for at det en dag tar slutt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 29. oktober #14578 Del Skrevet 29. oktober Og nå er vi så heldige å få testet ut… vaskeprodukter med Anna! 🧽💦🧼Åå som jeg gleder meg! 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 29. oktober #14579 Del Skrevet 29. oktober reiseglad skrev (46 minutter siden): Og nå er vi så heldige å få testet ut… vaskeprodukter med Anna! 🧽💦🧼Åå som jeg gleder meg! 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 30. oktober #14580 Del Skrevet 30. oktober Altså de pokemon kortene hun solgte var rimelig billig! 2500 kr for 1150 pokemon kort, det Charizard kortet er verdt 1000 kr alene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå