evybergen Skrevet 25. oktober #14541 Del Skrevet 25. oktober Melus skrev (2 minutter siden): Hun er ikke gravid igjen. Hun har lagt ut gamle minner for clickbait. 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola* Skrevet 25. oktober #14542 Del Skrevet 25. oktober Lykkefrøet skrev (6 timer siden): Herregud!! Det var det jeg skjønte. Desperate utbrudd i månedsvis funker ikke, da tyr hun til den gamle gode slageren - bli smelt på tjukka og prøve å vri litt penger ut av folk på den måten. Hvis hun er blakk, hvordan skal hun da mate enda en munn. Han der Jan er jo tettere i hodet enn betong hvis han har gjort henne gravid igjen. Gode nr.2 stiller opp igjen for å følge Anna som en hund og logre med halen når hun knipser med fingrene. 🤮 Hun er tydeligvis ikke blakk. Hun har bestilt ny tur av oppsparte midler, og har tenkt å reise mye fremover alene eller med en av barna. Er så greit å få noen til å passe ei ukes tid når alle er i skole eller barnehage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 25. oktober #14543 Del Skrevet 25. oktober Nå må hun slutte med disse tåpelige snappene med clickbait 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 26. oktober #14544 Del Skrevet 26. oktober Here we go again🥲 Folk må slutte å gi hun klikk. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibetha Skrevet 26. oktober #14545 Del Skrevet 26. oktober Hvorfor går hun alltid kledd som om det er 29 grader og sommer året rundt? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 27. oktober #14546 Del Skrevet 27. oktober Hvor desperat går det ann å bli? Dette er bare trist…gir henne ikke ett eneste klikk så vet ikke hva det dreier seg om. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 27. oktober #14547 Del Skrevet 27. oktober Det er veldig trist. Og ingen kan gripe inn. Det går som "underholdning" . Hvem synes dette er underholdning? Det er like trist. Det skulle vært forbudt, at menneskers tragedier skal være underholdning, og brukes av grådig reklamebransje. For meg har det motsatt virkning. Alt det disse influenserne reklamerer for, det vil jeg aldri i verden kjøpe. Magen vrenger seg av de som sponser dette. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 27. oktober #14548 Del Skrevet 27. oktober Teflonhjernen skrev (9 minutter siden): Hvor desperat går det ann å bli? Dette er bare trist…gir henne ikke ett eneste klikk så vet ikke hva det dreier seg om. Holder seg på magen i tillegg. 🙄 Tipper hun ønsker å være gravid igjen. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 27. oktober #14549 Del Skrevet 27. oktober Er dette lovlig? Å drive en snapp med falske overskrifter for å tjene penger på uærlig vis? Hva sier forbrukertilsynet om dette? 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 27. oktober #14550 Del Skrevet 27. oktober Huff, går vel ikke lege før hun er gravid med ny mann. Jeg tror hun er veldig usikker på «livet» men dette med å være gravid/baby det «kan hun» + hun tjener penger på det .. Så inni hodet hennes søker hun det «trygge» 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 27. oktober #14551 Del Skrevet 27. oktober Etter hva jeg forstår så kan de lyve om alt mulig. Ingen sjekker. Og når det gjelder helse kan vel heller ingen sjekke, grunnet taushetplikt. Det går som "underholdning". De kan også reklamere for alkohol og legemidler. Selv om det er ulovlig, så får de bare beskjed om at det er ulovlig, og en smekk på fingeren, men ikke noe mer. Så da ser jeg det som at det er lovlig...Nesten ingen får bøter som er av betydning. En influencer i Australia ble dømt, fordi hun samlet inn penger og løy om alvorlig kreftdiagnose. Ellers er det ganske fritt frem tror jeg. Uforståelig. Og ganske sykt at de kan holde på som de gjør. Spesielt med barn involvert. Også veldig sykt at så mange følger dem. https://www.bbc.com/bbcthree/article/b2538e04-87f5-4af5-bd6f-f6cf88b488c4 "In March 2015, an Australian publication exposed that Belle had been falsely claiming to followers that she was donating a portion of her book and app sales to charity. Soon, journalists began to question and look into whether Belle was also deceiving people about her health. After a narrative of deceit quickly unravelled, it was reported that Belle had lied about having cancer." 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 27. oktober #14552 Del Skrevet 27. oktober Hun har byttet «forside» nå. Så nå prøver hun å få klikk på gode tilbud. Bedre det enn det graviditets greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. oktober #14553 Del Skrevet 27. oktober Teflonhjernen skrev (46 minutter siden): Hvor desperat går det ann å bli? Dette er bare trist…gir henne ikke ett eneste klikk så vet ikke hva det dreier seg om. Stakkars jente, er det ingen nær henne som kan prate med henne og skaffe henne noe hjelp? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 27. oktober #14554 Del Skrevet 27. oktober Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Stakkars jente, er det ingen nær henne som kan prate med henne og skaffe henne noe hjelp? Enig i dette. Og for barna sin del er det virkelig bekymringsfullt å se. Men for meg er hun en kvinne. Ikke en jente. Det er mye fokus på barn og unge, og hvor skadelig sosiale medier er for dem. Men jeg tror godt voksne kvinner kanskje er de som har de største problemene med dette. En avhengighet som er alvorlig og skadelig. Det er voksne kvinner som forer denne typen influensere med oppmerksomhet og som kjøper det de selger. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 27. oktober #14555 Del Skrevet 27. oktober Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Hvor desperat går det ann å bli? Dette er bare trist…gir henne ikke ett eneste klikk så vet ikke hva det dreier seg om. Er det fuckings mulig??? Selvfølgelig kan man se kjønnet på UL, men ikke av profilen av mage og hodet på fosteret. Du ser MELLOM BEINA!!! Jeg har vært gravid to ganger med to jenter. De så mellom beina begge gangene for å finne kjønnet. De så at det var jenter fordi de så tre lyse streker mellom beina. Fostrene hennes hadde ikke kjønnsorganet sitt på hodet eller magen, noe mer enn vi andre har. Altså, hva er i veien med den kjerringen der?!? Dere andre damer her inne som har vært gravid, regner med at deres barn hadde kjønnsorganene på riktig plass? Hvis noen av dere har opplevd å føde barn med kjønnsorganet på magen eller hodet så vil jeg gjerne vite det. Jeg venter i spenning på en sånn enhjørning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. oktober #14556 Del Skrevet 27. oktober Hva skal man si? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola* Skrevet 27. oktober #14557 Del Skrevet 27. oktober FruRosa skrev (2 minutter siden): Hva skal man si? Forholdsvis ny "følger" av Anna. Dagens innlegg er det beste jeg har sett fra henne. Hun er ærlig om at det ikke har vært enkelt å være ung mor. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. oktober #14558 Del Skrevet 27. oktober Hun skriver "å bli ung mor er det verste du kan gjøre mot deg selv"... Tenker hun på hvordan det føles for barna hennes å lese dette? 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 27. oktober #14559 Del Skrevet 27. oktober Viola* skrev (21 minutter siden): Forholdsvis ny "følger" av Anna. Dagens innlegg er det beste jeg har sett fra henne. Hun er ærlig om at det ikke har vært enkelt å være ung mor. Tror de fleste skjønner at det ikke er enkelt å bli ung mor🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola* Skrevet 27. oktober #14560 Del Skrevet 27. oktober Fruktfatet skrev (8 minutter siden): Tror de fleste skjønner at det ikke er enkelt å bli ung mor🤷♀️ Det er dessverre ikke alle ungdommer som forstår det, så her har hun for en gangs skyld noe positivt å bidra med som influenser. Har ei venninne som drømte om å bli mor siden vi starta på skolen, hun ble også ung mor, og har i ettertid produsert en skoleklasse. Det er enklere å produsere et barn til enn å ta tak å få seg en jobb. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå