Tivi20 Skrevet 24. oktober #14521 Del Skrevet 24. oktober Really skrev (47 minutter siden): Noen som vet hvilken influenser det er som har samarbeid med Ving på det hotellet Anna var på? Martine Halvorsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 24. oktober #14522 Del Skrevet 24. oktober At Martine Halvorsen arrangerer reise dit skal jo Anna bry seg lite om! Verre å sitte å mase om det å ødlegge for Martine og co sitt opplegg evt! Alle er ikke som deg Anna, som tror du er Royal på charterfeber! Noen mennesker, ganske mange vet at det er et hotell med mye «gjennomtrekk» og slitasje, dauer ikke av en uke med litt støv og skitt i silikonen på badet. Folk sover også i skogen med små barn, tisser i buskene og dusjer ikke på noen dager- står i det, for opplevelsen! så her tråkker Anna over!(igjen) La din influencer kollega få tjene sine penger på sin måte, uten at du stikker kjepper i hjulene! Nå må Anna snart få hjelp…. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 24. oktober #14523 Del Skrevet 24. oktober Tripptrapp1 skrev (11 timer siden): Arrangerer hun treningsturer? Funkygine med brødre har treningsreiser dit hver aug 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. oktober #14524 Del Skrevet 24. oktober Anna er fornærmet fordi en annen influenser reklamerer for hotellet hun forlot i sinne, og sier "hvorfor skal alt handle om penger?" (Altså at den influenseren hun sikter til ikke tar hensyn til Annas opplevelse, men velger å reklamere og tjene penger på dette hotellet). Det smalt jammen fra rett kjeft! Anna selger jo til og med barndommen til ungene sine for penger! 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 24. oktober #14525 Del Skrevet 24. oktober Pæddan skrev (1 time siden): Funkygine med brødre har treningsreiser dit hver aug Det vet jeg. Brukeren jeg siterte foreslo Gjelsvik. Derav spørsmålet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SH# Skrevet 25. oktober #14526 Del Skrevet 25. oktober M.G.E skrev (11 timer siden): Folk sover også i skogen med små barn, tisser i buskene og dusjer ikke på noen dager- står i det, for opplevelsen! Jeg ønsker meg til jul at alle barna til Anna begynner i speideren og blir hekta på friluftsliv 😄 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola* Skrevet 25. oktober #14527 Del Skrevet 25. oktober SH# skrev (13 minutter siden): Jeg ønsker meg til jul at alle barna til Anna begynner i speideren og blir hekta på friluftsliv 😄 Nå får heldigvis barna ny tur i romjula, på hotell som er rent og fritt for mugg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 25. oktober #14528 Del Skrevet 25. oktober Viola* skrev (2 minutter siden): Nå får heldigvis barna ny tur i romjula, på hotell som er rent og fritt for mugg. Går reisen igjen til Dubai? Håper for guds skyld hun velger en barnevennlig destinasjon. Hun finner nok noe å klage på der og, med mindre hun har bestilt en strøken luksusvilla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola* Skrevet 25. oktober #14529 Del Skrevet 25. oktober Really skrev (3 minutter siden): Går reisen igjen til Dubai? Håper for guds skyld hun velger en barnevennlig destinasjon. Hun finner nok noe å klage på der og, med mindre hun har bestilt en strøken luksusvilla. Hørte for en gangs skyld igjennom alt i går. Hun avslørte ikke noe annet enn at det er en destinasjon langt borte, og at hun har vært der før, så hun kan garantere at det ikke blir et feriemareritt med dårlig renhold og mugg. Reiser sammen med J, og skal unne seg minst en fridag for seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 25. oktober #14530 Del Skrevet 25. oktober Viola* skrev (1 minutt siden): Hørte for en gangs skyld igjennom alt i går. Hun avslørte ikke noe annet enn at det er en destinasjon langt borte, og at hun har vært der før, så hun kan garantere at det ikke blir et feriemareritt med dårlig renhold og mugg. Reiser sammen med J, og skal unne seg minst en fridag for seg selv. Da blir det nok Dubai, og en dag med shopping på Anna. (Så kjøper hun en bikini og en mascara, for hun har ikke råd til mer shopping. Du er god som klarte høre igjennom alt. Jeg blir matt av å høre på henne. Hun babler i vei om ikke noe, og drar alt ut i det evinnelige mens hun drar seg i håret. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0987 Skrevet 25. oktober #14531 Del Skrevet 25. oktober "På en måte". "På en måte". "På en måte". Utrolig slitsomt å høre på at hun sier "på en måte" i nesten hver eneste setning. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 25. oktober #14532 Del Skrevet 25. oktober (endret) Me0987 skrev (38 minutter siden): "På en måte". "På en måte". "På en måte". Utrolig slitsomt å høre på at hun sier "på en måte" i nesten hver eneste setning. Hun kopierer Isabel Raad, garantert. Endret 25. oktober av Really 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 25. oktober #14533 Del Skrevet 25. oktober Er hun gravid igjen? Orker ikke bla igjennom hele snappen🙆🏼♀️🙆🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 25. oktober #14534 Del Skrevet 25. oktober Guest90 skrev (9 minutter siden): Er hun gravid igjen? Orker ikke bla igjennom hele snappen🙆🏼♀️🙆🏼♀️ Herregud!! Det var det jeg skjønte. Desperate utbrudd i månedsvis funker ikke, da tyr hun til den gamle gode slageren - bli smelt på tjukka og prøve å vri litt penger ut av folk på den måten. Hvis hun er blakk, hvordan skal hun da mate enda en munn. Han der Jan er jo tettere i hodet enn betong hvis han har gjort henne gravid igjen. Gode nr.2 stiller opp igjen for å følge Anna som en hund og logre med halen når hun knipser med fingrene. 🤮 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 25. oktober #14535 Del Skrevet 25. oktober Hæ?! Er hun gravid?? Ble det ikke nettopp slutt??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 25. oktober #14536 Del Skrevet 25. oktober (endret) Dojakitty skrev (4 minutter siden): Hæ?! Er hun gravid?? Ble det ikke nettopp slutt??? Ikke bit på. Dette gjør hun for å genere klikk. Aldri i livet om hun er gravid. Hun får ikke et eneste klikk mer av meg. Endret 25. oktober av Really 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbre Skrevet 25. oktober #14537 Del Skrevet 25. oktober clickbait 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 25. oktober #14538 Del Skrevet 25. oktober (endret) Really skrev (1 minutt siden): Ikke bit på. Dette gjør hun for å genere klikk. Aldri i livet om hun er gravid. Tok en for laget. Klikket meg gjennom. Var bare minner. Click bate. Endret 25. oktober av Dojakitty 11 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 25. oktober #14539 Del Skrevet 25. oktober Dojakitty skrev (14 minutter siden): Tok en for laget. Klikket meg gjennom. Var bare minner. Click bate. Takk😂🙌🏼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. oktober #14540 Del Skrevet 25. oktober Hun er ikke gravid igjen. Hun har lagt ut gamle minner for clickbait. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå