Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Really skrev (47 minutter siden):

Noen som vet hvilken influenser det er som har samarbeid med Ving på det hotellet Anna var på?

Martine Halvorsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At Martine Halvorsen arrangerer reise dit skal jo Anna bry seg lite om! Verre å sitte å mase om det å ødlegge for Martine og co sitt opplegg evt! 
Alle er ikke som deg Anna, som tror du er Royal på charterfeber!

Noen mennesker, ganske mange vet at det er et hotell med mye «gjennomtrekk» og slitasje, dauer ikke av en uke med litt støv og skitt i silikonen på badet.

Folk sover også i skogen med små barn, tisser i buskene og dusjer ikke på noen dager- står i det, for opplevelsen!

så her tråkker Anna over!(igjen)

La din influencer kollega få tjene sine penger på sin måte, uten at du stikker kjepper i hjulene!

Nå må Anna snart få hjelp….

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (11 timer siden):

Arrangerer hun treningsturer?

Funkygine med brødre har treningsreiser dit hver aug

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna er fornærmet fordi en annen influenser reklamerer for hotellet hun forlot i sinne, og sier "hvorfor skal alt handle om penger?" (Altså at den influenseren hun sikter til ikke tar hensyn til Annas opplevelse, men velger å reklamere og tjene penger på dette hotellet). 

Det smalt jammen fra rett kjeft! Anna selger jo til og med barndommen til ungene sine for penger!

• Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (1 time siden):

Funkygine med brødre har treningsreiser dit hver aug

Det vet jeg. Brukeren jeg siterte foreslo Gjelsvik. Derav spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (11 timer siden):

Folk sover også i skogen med små barn, tisser i buskene og dusjer ikke på noen dager- står i det, for opplevelsen!

Jeg ønsker meg til jul at alle barna til Anna begynner i speideren og blir hekta på friluftsliv 😄

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SH# skrev (13 minutter siden):

Jeg ønsker meg til jul at alle barna til Anna begynner i speideren og blir hekta på friluftsliv 😄

Nå får heldigvis barna ny tur i romjula, på hotell som er rent og fritt for mugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola* skrev (2 minutter siden):

Nå får heldigvis barna ny tur i romjula, på hotell som er rent og fritt for mugg.

Går reisen igjen til Dubai? Håper for guds skyld hun velger en barnevennlig destinasjon. 

Hun finner nok noe å klage på der og, med mindre hun har bestilt en strøken luksusvilla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (3 minutter siden):

Går reisen igjen til Dubai? Håper for guds skyld hun velger en barnevennlig destinasjon. 

Hun finner nok noe å klage på der og, med mindre hun har bestilt en strøken luksusvilla.

Hørte for en gangs skyld igjennom alt i går. Hun avslørte ikke noe annet enn at det er en destinasjon langt borte, og at hun har vært der før, så hun kan garantere at det ikke blir et feriemareritt med dårlig renhold og mugg. Reiser sammen med J, og skal unne seg minst en fridag for seg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola* skrev (1 minutt siden):

Hørte for en gangs skyld igjennom alt i går. Hun avslørte ikke noe annet enn at det er en destinasjon langt borte, og at hun har vært der før, så hun kan garantere at det ikke blir et feriemareritt med dårlig renhold og mugg. Reiser sammen med J, og skal unne seg minst en fridag for seg selv. 

Da blir det nok Dubai, og en dag med shopping på Anna. (Så kjøper hun en bikini og en mascara, for hun har ikke råd til mer shopping.

Du er god som klarte høre igjennom alt. Jeg blir matt av å høre på henne. Hun babler i vei  om ikke noe, og drar alt ut i det evinnelige mens hun drar seg i håret. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"På en måte". "På en måte". "På en måte".

Utrolig slitsomt å høre på at hun sier "på en måte" i nesten hver eneste setning.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me0987 skrev (38 minutter siden):

"På en måte". "På en måte". "På en måte".

Utrolig slitsomt å høre på at hun sier "på en måte" i nesten hver eneste setning.

Hun kopierer Isabel Raad, garantert. 

Endret av Really
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun gravid igjen? Orker ikke bla igjennom hele snappen🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guest90 skrev (9 minutter siden):

Er hun gravid igjen? Orker ikke bla igjennom hele snappen🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

Herregud!! Det var det jeg skjønte. Desperate utbrudd i månedsvis funker ikke, da tyr hun til den gamle gode slageren - bli smelt på tjukka og prøve å vri litt penger ut av folk på den måten. Hvis hun er blakk, hvordan skal hun da mate enda en munn. Han der Jan er jo tettere i hodet enn betong hvis han har gjort henne gravid igjen. Gode nr.2 stiller opp igjen for å følge Anna som en hund og logre med halen når hun knipser med fingrene. 🤮

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 minutter siden):

Hæ?! Er hun gravid?? Ble det ikke nettopp slutt???

Ikke bit på. Dette gjør hun for å genere klikk. Aldri i livet om hun er gravid. Hun får ikke et eneste klikk mer av meg. 

Endret av Really
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Really skrev (1 minutt siden):

Ikke bit på. Dette gjør hun for å genere klikk. Aldri i livet om hun er gravid. 

Tok en for laget. Klikket meg gjennom. Var bare minner. Click bate. 

Endret av Dojakitty
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (14 minutter siden):

Tok en for laget. Klikket meg gjennom. Var bare minner. Click bate. 

Takk😂🙌🏼

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...