Måne Rampelyset Skrevet 1. oktober #14221 Del Skrevet 1. oktober Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 1. oktober #14222 Del Skrevet 1. oktober Jeg har jobbet på hotell i mange år. Når sofa skal brukes som soveplass så la vi ofte sengetøy ved siden av pga at folk vil bruke sofaen som en sofa å sitte i på dagtid 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 1. oktober #14223 Del Skrevet 1. oktober At hun ikke bare kan prøve å oppføre seg som voksen og ikke ødelegge turen for ungene. Hun kan klage til hotell og Ving som oss andre vanlige, og be de ordne opp til de er tilbake fra stranden. Hotellrom i syden pleier vanligvis kun til å bli brukt til å sove på. Men, hun har tydeligvis en oppfatning om at hun er en spesiell gjest- og forstår ikke hvorfor hun ikke bare kan knipse så har hun en suite. Tidenes supermum.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 1. oktober #14224 Del Skrevet 1. oktober Tripptrapp1 skrev (4 timer siden): Ok, så sliter de med og lese og skrive. I dag har man i tillegg til hjelpemidler og et hjelpeapparat, ganske romslige muligheter for tilrettelegging av utdanningsløp slik at man kan komme seg gjennom og få seg en eller annen utdanning og sikre videre deltagelse i arbeidslivet. Det er lesingen og skrivingen som er problemet, antar jeg, og ikke de praktiske ferdighetene? Ikke de kognitive? Ikke synet eller hørselen? Så jo, faktisk, hvis man yter selv og benytter seg av de hjelpemidlene og tilretteleggingen som er tilgjengelig, så mener jeg at de aller aller fleste klarer å gjennomføre skolen. Som for alle andre så er det ikke alle yrker man er egnet i, men at man er nærmest helt maktesløs og ikke klarer noen form for utdanning som topp motivert dyslektiker, det kjøper jeg ikke. Hvis man derimot ikke benytter seg av mulighetene som ligger der og heller bruker diagnosen som en unnskyldning for alt man ikke kan, da er det selvfølgelig kort vei til NAV. Da får vi være enige om å være uenige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firefine Skrevet 2. oktober #14225 Del Skrevet 2. oktober Det greiene her fra Kypros er det aller mest umodne, perspektivløse og utakknemlige jeg har sett. Hun har ferie med fire friske unger på et deilig og varmt sted. Og så VELGER hun å legge vekt på forholdene på rommet de bor på. Hun filmer MED ungene, klager konstant og kaller det ‘feriemareritt’. På den måten ødelegger hun jo gleden til ungene sine. Umodenhet er bare fornavnet. Jeg har fulgt Anna fordi vi fikk barn samtidig,, men nå er det over og ut. Burde jo selvsagt gjort det for lenge siden. 30 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 2. oktober #14226 Del Skrevet 2. oktober Dette sirkuset burde hatt en voksen med seg i reisefølget… 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2. oktober #14227 Del Skrevet 2. oktober Isild skrev (På 5.8.2024 den 7.53): Støttes! Jeg fikk mine barn da jeg var i 20-årene, og er glad de nå er voksne selvstendige mennesker. Noen venninner fikk barn da de rundet 40, og de er rett og slett utslitt. Det sier de selv - hver dag! De lever også et veldig annet liv enn oss som nå har voksne barn. Det blir litt mindre felles for å si det sånn. Det er ikke vanlig å ha barn på barneskolen når man er 50 nei. Det er null problem for meg at noen velger å få barn sent, ikke noe galt i det - jeg vet bare at jeg selv ikke hadde orket det. Jeg fikk mine eldste i 20 årene og de yngste i 40 årene og stortrives men er nå beklageligvis for gammel til å få flere barn 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 2. oktober #14228 Del Skrevet 2. oktober (endret) Nei, nå må dere slutte å «kjefte» på Anna! Ving har jo tross alt ikke opplyst om at det var mygg der…… 😅 Endret 2. oktober av Tiara07 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 2. oktober #14229 Del Skrevet 2. oktober Tiara07 skrev (1 minutt siden): Nei, nå må dere slutte å «kjefte» på Anna! Ving har jo tross alt ikke opplyst om at det var mygg der…… …..Og mygg er faktisk et helseproblem 😂😂😂😂 Den dama trenger seriøst hjelp! Tenk å ødelegge ferien på den måten hun gjør?!? Det er vel ingen forsikringsselskaper som vil refundere summen hun har brukt på den ferien på bakgrunn av det tøvet hun har lagt frem? Det kan jeg faktisk ikke skjønne- og det håper jeg faktisk ikke! Stakkars barn som sikkert har gledet seg til høstferie i syden. Så ender det opp med hjemreise etter et par dager pga masse tøv og klaging fra mor… Alt hun har ramset opp hadde jeg fint klart å leve med! Muligens en liten prat med personale om det faktisk var så skittent som hun skulle ha det til.. Men ikke mer!! Dette er ikke et luksushotell åpenbart. Jeg er faktisk målløs over den oppførselen hennes 🤯 Det der er virkelig ikke normalt 😳 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 2. oktober #14230 Del Skrevet 2. oktober (endret) Jeg tenker det må være innmari slitsomt å leve sammen med Anna. Den dama er så sta at det går ikke ann å rikke henne en millimeter. Jeg har selv vært på Kypros 2 ganger, i to forskjellige byer, og erfarte begge gangene at rengjøringen ikke når opp til norsk standard. Men jeg avbrøt ikke ferien og reiste hjem. Jeg unnlot heller ikke å dusje på flere dager fordi dusjen var skitten på gulvet. Ønsker henne lykke til når hun nå skal kreve alle pengene tilbake. De pengene kommer hun aldri til å få. Mulig hun får noen tusen igjen. Ving kan bare henvise til alle de andre som har bodd på hotellet og som aldri har klaget, men reist fornøyde hjem. Er nysgjerrig på hvilket land hun er i nå, om det er for å fortsette ferien, eller som en overnatting før neste fly hjem Endret 2. oktober av Really 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 2. oktober #14231 Del Skrevet 2. oktober Frublå skrev (1 time siden): …..Og mygg er faktisk et helseproblem 😂😂😂😂 Den dama trenger seriøst hjelp! Tenk å ødelegge ferien på den måten hun gjør?!? Det er vel ingen forsikringsselskaper som vil refundere summen hun har brukt på den ferien på bakgrunn av det tøvet hun har lagt frem? Det kan jeg faktisk ikke skjønne- og det håper jeg faktisk ikke! Stakkars barn som sikkert har gledet seg til høstferie i syden. Så ender det opp med hjemreise etter et par dager pga masse tøv og klaging fra mor… Alt hun har ramset opp hadde jeg fint klart å leve med! Muligens en liten prat med personale om det faktisk var så skittent som hun skulle ha det til.. Men ikke mer!! Dette er ikke et luksushotell åpenbart. Jeg er faktisk målløs over den oppførselen hennes 🤯 Det der er virkelig ikke normalt 😳 Helt enig! Jeg hadde nok sagt ifra, så hadde jeg gått ut og kjøpt en vaskespray og tatt det verste selv slik at jeg følte det var "greit" for oss. Hadde tatt det med selskapet i ettertid. Hadde aldri klart å ødelegge en ferie slik for mine barn for dette her! Aldri! 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. oktober #14232 Del Skrevet 2. oktober Tiara07 skrev (1 time siden): Nei, nå må dere slutte å «kjefte» på Anna! Ving har jo tross alt ikke opplyst om at det var mygg der…… 😅 Surprise, surprise! -for hun har vel aldri vært på Kypros før... 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 2. oktober #14233 Del Skrevet 2. oktober Fjugur skrev (6 minutter siden): Surprise, surprise! -for hun har vel aldri vært på Kypros før... 🙄 Hun mener mugg men uttaler det mygg når hun blir ivrig. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 2. oktober #14234 Del Skrevet 2. oktober Reiste hun hjem før de skulle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 2. oktober #14235 Del Skrevet 2. oktober (endret) Axa skrev (4 minutter siden): Reiste hun hjem før de skulle? Ja hun var der i 2 dager. Fikk ny leilighet, men den var heller ikke god nok. Eller, jeg tror ikke hun var der i 2 hele dager engang. Endret 2. oktober av Really 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 2. oktober #14236 Del Skrevet 2. oktober Really skrev (Akkurat nå): Ja hun var der i 2 dager. Fikk ny leilighet, men den var heller ikke god nok. Så ille var ikke den leiligheten at hun trengte å dra hjem. Stakkars barn. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig666 Skrevet 2. oktober #14237 Del Skrevet 2. oktober Kanskje hun er blakk og måtte lage et skalkeskjul? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 2. oktober #14238 Del Skrevet 2. oktober Axa skrev (Akkurat nå): Så ille var ikke den leiligheten at hun trengte å dra hjem. Stakkars barn. Nei jeg er helt enig. Hun sier muggen i dusjen var helseskadelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 2. oktober #14239 Del Skrevet 2. oktober Kan det være at blogging og influensing forsterker psykisk sykdom? Det er ikke til å begripe at dette er underholdning, på barns bekostning spesielt. Jeg blir helt kvalm og dårlig av å lese om det som foregår. Husker at jeg hadde samme følelsen da Unge Mødre gikk. Det skulle liksom være dokumentarserie, men for meg var det å lage underholdning av mennesker som sliter, på en dårlig måte. Og se hvordan dette gikk for noen... Og det går ikke under noe regelverk, de kan dele av sitt privatliv som underholdning, også barna. Og de tjener penger på det. Til og med Barne og familevernminister inviterer influensere på kaffe for å få hjelp til å nå ut. En gal gal verden. Tragisk. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KraKriAm Skrevet 2. oktober #14240 Del Skrevet 2. oktober (endret) Jeg har sett på snap, jeg skjønner ikke problemet. Jeg kunne fint ha dusjet der, ærlig talt, det der er snerpete. Og unger ligger da fint på sovesofaer, men dårlig hvis det ikke er redd opp da. Hun viser fram møkkete bein, men det er vel like sannsynlig fra strandtur/gått med sandaler ute som det er fra gulvet i leilighet. Hadde aldri dratt hjem for de småtteriene der. Endret 2. oktober av KraKriAm 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå