Skrottefar Skrevet 5. august #13741 Del Skrevet 5. august Men hva er greia med å sitte i bilen hele tiden når hun kommer med de snap'ene? 😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Physalis Skrevet 5. august #13742 Del Skrevet 5. august Hva er det hun må tåle nå da? Gir ikke klikk, men nysgjerrig likevel 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. august #13743 Del Skrevet 5. august Physalis skrev (7 minutter siden): Hva er det hun må tåle nå da? Gir ikke klikk, men nysgjerrig likevel 😅 Hun får så mye hat visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 5. august #13744 Del Skrevet 5. august Skrottefar skrev (38 minutter siden): Men hva er greia med å sitte i bilen hele tiden når hun kommer med de snap'ene? 😛 Burde også skaffet seg en mobilholder ... stakkars arm Men i bilen er det fred og ro , og hun er vandt med at hun ikke er alene hjemme. Så egentlig bare bra at barna slipper å høre så mye Så kviler jeg ofte i bilen jeg og , eller sitter å skroller 😄 før pliktene kaller 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 5. august #13745 Del Skrevet 5. august HerKommerMummi skrev (1 time siden): Er det bare meg som mistenker at bruddet er et PR-stunt? Tror ikke det er ett stunt, men at et brudd passer like greit nå i håp om at det kan ha en oppsving på inntektene og økonomien som hun har klaget på Er jo bare til å finne ny mann eller tilbake om det ikke blir en mer levbar karriere videre Nå vet jeg ikke hva som ligger bak bruddet, men siden inntekt har plagd henne en stund så tenker jeg at å jobbe med forholdet koster nok mer med lavere inntekt enn når det var litt mer sus og dus som kunne dekke over problemer i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. august #13746 Del Skrevet 5. august Det mennesket må se til å komme seg vekk fra sosiale medier for godt. Hun er jo gulleksemplet på at full eksponering over år er direkte skadelig for psyke og kognitiv utvikling. 17 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 5. august #13747 Del Skrevet 5. august Skrottefar skrev (51 minutter siden): Men hva er greia med å sitte i bilen hele tiden når hun kommer med de snap'ene? 😛 Kanskje barna endelig har begynt å få nok? Eller at Jan har våkna opp og endelig innsett at dette ikke var så sunt for barna allikevel? Lov å håpe! Tenker at barna må få en del kommentarer pga mamman? Iallefall eldste som er 12-13 år.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 5. august #13748 Del Skrevet 5. august duskelapp skrev (3 minutter siden): Burde også skaffet seg en mobilholder ... stakkars arm Men i bilen er det fred og ro , og hun er vandt med at hun ikke er alene hjemme. Så egentlig bare bra at barna slipper å høre så mye Så kviler jeg ofte i bilen jeg og , eller sitter å skroller 😄 før pliktene kaller Enig i at det er bra at barna ikke får høre alt, og at det derfor er smart å sitte i feks bilen om man har en telefonsamtale med venner/familie om eventuelle utfordringer man har. Enten det gjelder problemer med barnas skole, barnebidrag, brudd eller andre ting. Problemet er jo mer at alt hun sier på snap er noe barna også kan få høre. Enten fordi noen av dem har snap selv, eller fordi venner av dem har snap. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 5. august #13749 Del Skrevet 5. august Jeg synes det er noe trist over at en mor sitter i en bil, dag etter dag, drar seg i håret og snakker og atter snakker, uten særlig innhold. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5. august #13750 Del Skrevet 5. august Oppland skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er noe trist over at en mor sitter i en bil, dag etter dag, drar seg i håret og snakker og atter snakker, uten særlig innhold. Enig, det er overhodet ikke normalt. Og i den situasjonen hun er i nå så burde hun virkelig ikke fortsette å utlevere. Hun er utrolig umoden til å være 4-barns mor. Logg av og ta bare på ungene som sikkert har det tøft. Å drive på sånn i some nå er bare tragisk. Har bare fått henne opp innimellom, men den fingringen med håret hele tiden tyder på stor usikkerhet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5. august #13751 Del Skrevet 5. august Og dette mom/daugther/besties opplegget på tiltok. Virkelig ikke sunt. Helt tydelig at Anna ikke har noen egne venninner og må bruke datteren som bestie. Håper datteren får nok luft og frihet til å være ung med sine egne venner. Moren må få seg et liv tror jeg. 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 5. august #13752 Del Skrevet 5. august Kinder skrev (3 timer siden): Enig i at det er bra at barna ikke får høre alt, og at det derfor er smart å sitte i feks bilen om man har en telefonsamtale med venner/familie om eventuelle utfordringer man har. Enten det gjelder problemer med barnas skole, barnebidrag, brudd eller andre ting. Problemet er jo mer at alt hun sier på snap er noe barna også kan få høre. Enten fordi noen av dem har snap selv, eller fordi venner av dem har snap. Ja, det blir en annen ting igjen ... Guttene er nok skjermet mer enn eldste mtp alder og sosiale medier I vår familie er barna lite opptatt av hva foreldrene til andre barn gjør på snap.. har flere "profilerte" i omgangskrets ... bilder plukkes opp lettere, men snakking er ikke så interessant og vi voksne som gidder å høre på snakking involverer ikke barna i hva vi mener og tenker 😄 Så mitt inntrykk kun ut i fra våre barn og omgang er at de er veldig lite interesserte i "gamle" folk på snap og hva de har på hjertet. Men om det hadde vært mye lettkledd hele tiden som innhold så hadde det sikkert vært flere nyskjerrige, men så langdratt Anna er i snakkingen sin i full påkledning oftest på snap så tenker jeg ikke at interessen er så stor for mindreårige Men det kan jo være at Anna har en haug med nyskjerrige barn og ungdommer som følger med og synes det er noe å snakke om .. eller at mange har Anna som ett samtaleemne rundt bordet hjemme - for alt jeg vet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. august #13753 Del Skrevet 6. august Hun sier hun sitter i bilen og snakker for å få fred... Ergo er det vel mindreårige hjemme når dette foregår. Siden Jan er ute av bildet, er det da eldste som er barnevakt mens mor er på "jobb" i bilen? Om huset er tomt trenger hun jo ikke ty til bilen for å få ro til å "jobbe". Hun har en lang rant om alt hatet hun har fått i alle år på SoMe. Dette hatet (som hun og andre influensere kaller det når de får kritikk) har hun altså utsatt ungene sine for (spesielt eldste) i alle år som mamma. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 6. august #13754 Del Skrevet 6. august FruRosa skrev (14 minutter siden): Hun sier hun sitter i bilen og snakker for å få fred... Ergo er det vel mindreårige hjemme når dette foregår. Siden Jan er ute av bildet, er det da eldste som er barnevakt mens mor er på "jobb" i bilen? Om huset er tomt trenger hun jo ikke ty til bilen for å få ro til å "jobbe". Hun har en lang rant om alt hatet hun har fått i alle år på SoMe. Dette hatet (som hun og andre influensere kaller det når de får kritikk) har hun altså utsatt ungene sine for (spesielt eldste) i alle år som mamma. Ja, skjønn det den som kan. Om det gikk utover barna mine alt jeg gjorde som influencer hadde jeg funket meg noe annet å gjøre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 6. august #13755 Del Skrevet 6. august Hva er greia med å dra seg i håret HELE tiden?:-) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampefeber Skrevet 6. august #13756 Del Skrevet 6. august Snoker45 skrev (39 minutter siden): Hva er greia med å dra seg i håret HELE tiden?:-) Litt nervøsitet og usikkerhet, tror jeg. Litt sånn som når noen plukker på neglebånd, eller fingrer med noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. august #13757 Del Skrevet 6. august FruRosa skrev (4 timer siden): Hun sier hun sitter i bilen og snakker for å få fred... Ergo er det vel mindreårige hjemme når dette foregår. Siden Jan er ute av bildet, er det da eldste som er barnevakt mens mor er på "jobb" i bilen? Om huset er tomt trenger hun jo ikke ty til bilen for å få ro til å "jobbe". Hun har en lang rant om alt hatet hun har fått i alle år på SoMe. Dette hatet (som hun og andre influensere kaller det når de får kritikk) har hun altså utsatt ungene sine for (spesielt eldste) i alle år som mamma. Hun har jo i alle år snakket om dette hatet og hvor mye hun må tåle. Det burde absolutt ikke være slik, men slik er det dessverre å være influenser. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare slutter og finner en vanlig jobb hvis det er så galt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 6. august #13758 Del Skrevet 6. august Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hun har jo i alle år snakket om dette hatet og hvor mye hun må tåle. Det burde absolutt ikke være slik, men slik er det dessverre å være influenser. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare slutter og finner en vanlig jobb hvis det er så galt. Så enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 6. august #13759 Del Skrevet 6. august Hvor mange ganger i eviglange monologer er det mulig å presse inn «på ein måde» 😵💫😵💫 herregud 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 6. august #13760 Del Skrevet 6. august Jeg vil ikke gi henne klikk, så jg lurer på om hun i det hele tatt kommer med noe ny info- eller er det bare de vanlige eviglange monologene om ingenting og ting hun har sagt før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå