Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Blålilla skrev (5 minutter siden):

Hun legger stadig ut poseringer foran speilet, kledd i stillongs.

Uten å si eller skrive noe som helst.

Hva er budskapet???

At du skal se på, løpe til KG og skrive, få alle andre til å gå inn og se og tjene masse spenn på det. 

Du faller rett i fellen så det funker jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RødeRandi
Blålilla skrev (1 time siden):

Hun legger stadig ut poseringer foran speilet, kledd i stillongs.

Uten å si eller skrive noe som helst.

Hva er budskapet???

Hun fremstiller seg selv som en svært enkel person, som kun er ute etter oppmersomhet. Så at hun solgte masse (dyre) brukte klær  forrige dagen og hun reklamerer for de bøkene sine til en alt for høy pris. Det er ikke akkurat et stort forfatterskap, og hvem kan de bøkene nå..

Jeg tenker at jenta kun er ute etter klikk og mer penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (1 time siden):

At du skal se på, løpe til KG og skrive, få alle andre til å gå inn og se og tjene masse spenn på det. 

Du faller rett i fellen så det funker jo. 

Tja. Jeg følger henne ikke og det er ikke så mange andre herfra som gjør det tenker jeg.

Hun tjener ikke noe på at jeg ser på en snap fra henne så lenge jeg ikke følger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blålilla skrev (2 minutter siden):

Tja. Jeg følger henne ikke og det er ikke så mange andre herfra som gjør det tenker jeg.

Hun tjener ikke noe på at jeg ser på en snap fra henne så lenge jeg ikke følger. 

Du får det jo med deg, så på en eller annen måte så følger du med. Tydeligvis nok til at du får hun i din algoritme på sosiale medier.

Klart hun tjener penger på deg. Du gir antall visninger som brukes i salgsavtalen til annonsørene. Du er aktivt med på å øke hennes inntekt. Hvis du ikke vil støtte så må du heller ikke se på, og i hvert fall ikke promotere slik du gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ingen nevnt Anna Rasmussen i de siste ukers debatt om kommersialisering av influencernes unger? 

Disse barna er jo vandrende reklamer i egne liv. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hun er så teit 🤪 Legger ut film av at hun lager sjokoladehjerter med musikk som tydelig hinter til brudd med Jan. Og nå har hun laget seg selv morsdagsfrokost på sengen, som helt tydelig er redd opp til kun en person. Tydelig at det er en av ungene som filmer. Lukter skilsmisse lang vei. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaiana skrev (7 timer siden):

Hun er så teit 🤪 Legger ut film av at hun lager sjokoladehjerter med musikk som tydelig hinter til brudd med Jan. Og nå har hun laget seg selv morsdagsfrokost på sengen, som helt tydelig er redd opp til kun en person. Tydelig at det er en av ungene som filmer. Lukter skilsmisse lang vei. 

Alternativt, Anna gjør som Anna alltid har gjort: clickbaits og ønske om at folk skal spekulere, for å få flere klikk!

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en has been. Hun er ferdig. Det finnes absolutt ingenting av interesse Anna Rasmussen kan tilby publikum. Hun var ung mor. Det er hun ikke lenger. Hun er rett og slett ei drit kjedelig kjerring som lever et beige, fargeløst liv. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (3 timer siden):

Hun er en has been. Hun er ferdig. Det finnes absolutt ingenting av interesse Anna Rasmussen kan tilby publikum. Hun var ung mor. Det er hun ikke lenger. Hun er rett og slett ei drit kjedelig kjerring som lever et beige, fargeløst liv. 

Has been eller ei, så bør en være forsiktig med hva man sier. Innlegg og svar på spørsmål hun legger ut vitner tydelig om en ung dame i en (livs)krise. Håper hun oppsøker hjelp og støtte utenfor sosiale medier. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frustrertedruer skrev (På 13.2.2023 den 2.17):

Has been eller ei, så bør en være forsiktig med hva man sier. Innlegg og svar på spørsmål hun legger ut vitner tydelig om en ung dame i en (livs)krise. Håper hun oppsøker hjelp og støtte utenfor sosiale medier. 

Å, det blir vel en slags Britney2, dette her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Xstrella skrev (På 14.2.2023 den 21.40):

Hva skjer? Hva legger hun ut?

Absolutt ingenting. Det er litt merkelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (På 14.2.2023 den 21.40):

Hva skjer? Hva legger hun ut?

Ho e i Dubai å feire 30 årsdagen til mannen, spise masse sushi, bader og går rundt i en sånn trang nissemor kjole! (Ser i allefall ut som en nissemor, me sånn hvit fluffy kant på kjolen, sånn som nisser har på kragen) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (37 minutter siden):

Ho e i Dubai å feire 30 årsdagen til mannen, spise masse sushi, bader og går rundt i en sånn trang nissemor kjole! (Ser i allefall ut som en nissemor, me sånn hvit fluffy kant på kjolen, sånn som nisser har på kragen) 

Intet nytt under solen da med andre ord. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Gratulerer med den store dagen, kjære. Gaven fra meg til deg er at du skal få være med meg til Dubai, og gå bak meg å filme alt jeg gjør❤️»

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
4 hours ago, richbitch said:

«Gratulerer med den store dagen, kjære. Gaven fra meg til deg er at du skal få være med meg til Dubai, og gå bak meg å filme alt jeg gjør❤️»

Alt hun gjør? Hun går jo bare? Snodigste reise-skryten jeg har sett på lenge. 🧐 Kunstig gange og sushi, litt stryking på eget hår, sånn går nu dagan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...