Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oppland skrev (48 minutter siden):

Etter å ha lest dette, tenker jeg bare stakkars menneske.

Lukket profil. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hun sa på snap at hun hadde sendt resten av familien til hytta, for hun ønsket å være alene på nyttår. Men så kom de tilbake på kvelden likevel og hun virker skuffet over det?

prøver hun å lage spekulasjoner om skilsmisse? Kjeder hun seg så mye? 😅

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner.

Måne, admin.

Gjest RødeRandi
Skrevet

Hun søker oppmerksomhet. Den hun fikk da hun fikk sitt første og tildels andre barn er historie, og hun savner det. Hun gjør nok hva det skal være for klikk og oppmerksomhet. 
Nå er hun som andre mødre på samme alder, helt vanlig og kanskje litt kjedelig. 
Jeg synes imidlertid det er trist at ingen klarer å rettlede henne. Fortelle henne at det er forkastelig å legge ut sånne bilder  for en drøss med fremmende mennesker, og som barnet hennes kan se  

Skrevet (endret)

Noen burde hjelpe henne med å skåne seg selv mot å opptre sånn. Kan ikke være veldig kult for datteren som garantert har venner som nå etterhvert får med seg dette.

En firebarnsmor som panisk skal vise at hun feirer nyttår alene i stringtruse, med sigar og bobler. Hun tenker kun på seg selv.

Og ja, kropp er greit. Og barna har jo sett henne sånn. 
Men ikke barnas venner, deres foreldre, lærere etc.

Når man er mor kan man ikke lenger gjøre akkurat som man vil. Da har man ansvar. Ansvar for å beskytte barn mot visse ting. Som at man skal slippe å møte sånn som dette utenfor husets 4 vegger.

Dette er nok et skrik om hjelp og et resultat av å bli mamma som 15-åring. År med læring og sosialt samhold med andre i ungdommen var hun frarøvet.

Et desperat forsøk på å ta igjen?

Håper hun får hjelp.

Endret av Stargaze
  • Liker 22
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

En fembarnsmor som panisk skal vise at hun feirer nyttår alene i stringtruse, med sigar og bobler. Hun tenker kun på seg selv.

Er det ikke "bare" fire av dem?

Det er tankevekkende at disse påvirkerne antakelig tenker på dette våset som "jobb".

• Liker 4
Skrevet
baldrian skrev (45 minutter siden):

Er det ikke "bare" fire av dem?

Det er tankevekkende at disse påvirkerne antakelig tenker på dette våset som "jobb".

Jo fire, tastefeil

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun svarer på spørsmål inne på IG nå, syns spørsmålene virker så rare. 
Nesten alle er ekstremt direkte, uten emoji og veldig gravende. 
Ser nesten ikke ekte ut, men det er bare min mening😅

• Liker 4
Skrevet
Mariiihøna skrev (1 minutt siden):

Hun svarer på spørsmål inne på IG nå, syns spørsmålene virker så rare. 
Nesten alle er ekstremt direkte, uten emoji og veldig gravende. 
Ser nesten ikke ekte ut, men det er bare min mening😅

Du må stille med screenshots til oss som er nysgjerrige, men ikke nok til å følge 😅

• Liker 4
Skrevet (endret)
Kyllingmonk skrev (1 time siden):

Du må stille med screenshots til oss som er nysgjerrige, men ikke nok til å følge 😅

Endret av Mariiihøna
Skrevet (endret)
Mariiihøna skrev (1 time siden):

Endret av Mariiihøna
Skrevet (endret)
Mariiihøna skrev (1 time siden):

Endret av Mariiihøna
Skrevet

Jada, nå er hun tilbake på clickbait-kjøret. Bildet har hun lagt ut på snap-stories

6F01531E-7BA8-4FBD-BCB8-DBA259C7670D.png

• Liker 5
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva som foregår men håper Jan fortsatt er der. Han har vel vært en stabilisator for henne og alle barna de siste årene.

• Liker 4
Gjest RødeRandi
Skrevet

Ikke bit på. Disse «jeg har det ikke bra for tiden» kommer med jevne mellomrom. Hun søker oppmerksomhet og klikk.

Skrevet

Pengesekken skrumper inn? 

• Liker 7
Skrevet

Samme greia igjen… kle deg naken, legg ut kryptiske meldinger, øk spenningen med å holde deg borte fra SoMe noen dager.. og så- still meg spørsmål😂og folk går på igjen og igjen.. Hun trenger desperat penger, og en til er iallefall sikkert: Når det blir slutt kommer hun absolutt ikke holde det hemmelig! 

• Liker 14
Skrevet

Hun legger stadig ut poseringer foran speilet, kledd i stillongs.

Uten å si eller skrive noe som helst.

Hva er budskapet???

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...