FruRosa Skrevet 2. oktober 2022 #13041 Del Skrevet 2. oktober 2022 richbitch skrev (8 timer siden): Til med på «housetouren» klarte hun å få inn litt kropp… Hun viser veldig ofte (lettkledd) kropp for tiden. Veldig ofte! Og den hvite bikinien hun har på seg når hun svarer på spørsmål/forteller er minst to størrelser for liten! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 2. oktober 2022 #13042 Del Skrevet 2. oktober 2022 FruRosa skrev (3 minutter siden): Hun viser veldig ofte (lettkledd) kropp for tiden. Veldig ofte! Og den hvite bikinien hun har på seg når hun svarer på spørsmål/forteller er minst to størrelser for liten! Den trusa ser ut som et munnbind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. oktober 2022 #13043 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) tullerikke skrev (8 minutter siden): Den trusa ser ut som et munnbind. Jepp. Og puppene tyter ut av alt for liten overdel. Bare for å presisere: Det er helt ok å vise seg i bikini, fortrinnsvis i riktig størrelse, i naturlige settinger som på stranden og ved bassenget osv ... Men å sette seg ned og prate til kamera, med pupper og underliv knapt dekket, det fremstår bare helt feil! Edit: lagt til 2 stillbilder fra film på story. Endret 2. oktober 2022 av FruRosa 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. oktober 2022 #13044 Del Skrevet 2. oktober 2022 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 3. oktober 2022 #13045 Del Skrevet 3. oktober 2022 Er hun sammen med Jan ennå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 5. oktober 2022 #13046 Del Skrevet 5. oktober 2022 God til å posere. Det skal hun ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 5. oktober 2022 #13047 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg burde kanskje ikke blitt overrasket, men den store mangelen på selvinnsikt sjokkerer meg faktisk. «Jeg legger ut minimalt med kropp til vanlig»… at det var? Hun mener at det er kun når hun er på ferie og det da er naturlig, men det er jo stort sett kropp som blir publisert til vanlig også. Og ikke i settinger som jeg tenker er naturlig i hvertfall… og hjem er disse kollegaene hun sammenligner seg med? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 5. oktober 2022 #13048 Del Skrevet 5. oktober 2022 Innholdet hennes er 70% kropp og det er utrolig kleint å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 5. oktober 2022 #13049 Del Skrevet 5. oktober 2022 Chroma skrev (10 minutter siden): Innholdet hennes er 70% kropp og det er utrolig kleint å se på. Jepp. Og de resterende prosentene er stort sett oppstilte bilder med mindreårige, og filmer av at hun går. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 5. oktober 2022 #13050 Del Skrevet 5. oktober 2022 FruRosa skrev (På 2.10.2022 den 9.49): Jepp. Og puppene tyter ut av alt for liten overdel. Bare for å presisere: Det er helt ok å vise seg i bikini, fortrinnsvis i riktig størrelse, i naturlige settinger som på stranden og ved bassenget osv ... Men å sette seg ned og prate til kamera, med pupper og underliv knapt dekket, det fremstår bare helt feil! Edit: lagt til 2 stillbilder fra film på story. Huffda, og med gapesmil … Har ikke fulgt med henne siden hun hadde blogg i sin tid … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. oktober 2022 #13051 Del Skrevet 5. oktober 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 5. oktober 2022 #13052 Del Skrevet 5. oktober 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Jepp. Og de resterende prosentene er stort sett oppstilte bilder med mindreårige, og filmer av at hun går. Eller film av ag hun spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 12. oktober 2022 #13053 Del Skrevet 12. oktober 2022 I det ene øyeblikket poserer hun nesten naken, og i det neste leker hun "perfect housewife" som baker kaker til bursdag. Er liksom to ting som ikke akkurat harmonerer i stil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 21. oktober 2022 #13054 Del Skrevet 21. oktober 2022 Altså de klærne og spesielt boblejakkene på siste Snap er bare så vulgært. Mulig hun tror det oser klasse og god smak, men sorry det der er bare harry! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 21. oktober 2022 #13055 Del Skrevet 21. oktober 2022 Trudis23 skrev (7 timer siden): Altså de klærne og spesielt boblejakkene på siste Snap er bare så vulgært. Mulig hun tror det oser klasse og god smak, men sorry det der er bare harry! La merke til det eg og. Merkeflashing de luxe🤦🏽♀️🤦🏽♀️pinlig rett og slett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 21. oktober 2022 #13056 Del Skrevet 21. oktober 2022 Gladidagogså skrev (24 minutter siden): La merke til det eg og. Merkeflashing de luxe🤦🏽♀️🤦🏽♀️pinlig rett og slett. Jeg lette etter en tråd om hun kun for å kommentere de klærne til barna, men visste ikke at denne tråden var om henne før NUH! Men hallo!!! 😂😂 Er det på ekte, liksom? 🤠😂 Greit at det er dyre merkeklær, men nei. Bare nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. oktober 2022 #13057 Del Skrevet 22. oktober 2022 Hvilke jakker var det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. oktober 2022 #13058 Del Skrevet 22. oktober 2022 Alle klærne som vises frem er dyre merkeklær med logoer på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. oktober 2022 #13059 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Så enig, bare veldig harry med den merkeflashingen. Ikke fine klær en gang Så mye flotte klær uten merker. Litt usikker på hva hun prøver å bevise Eneste som flasher merker så trashy i området her er de fra kriminelle gjenger som henger bla på togstasjonen. Der ser jeg de samme merkene. Så det er de vibbene jeg får av bildene hennes. De som virkelig har penger ser man sjelden flashe merker sånn. Hun ser det nok ikke selv, og tror nok at dette er flott og fint. Men følger man litt med så vet man bedre. Mentalt er hun tydelig veldig umoden. Ingen utdanning og ytre impulser via jobb/kollegaer gjør så klart noe med deg. Kanskje kult med merkeflashing når hun var 15. men mye har endret seg etter det. Endret 22. oktober 2022 av Stargaze 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. oktober 2022 #13060 Del Skrevet 22. oktober 2022 Stargaze skrev (2 timer siden): Så enig, bare veldig harry med den merkeflashingen. Ikke fine klær en gang Så mye flotte klær uten merker. Litt usikker på hva hun prøver å bevise Eneste som flasher merker så trashy i området her er de fra kriminelle gjenger som henger bla på togstasjonen. Der ser jeg de samme merkene. Så det er de vibbene jeg får av bildene hennes. De som virkelig har penger ser man sjelden flashe merker sånn. Hun ser det nok ikke selv, og tror nok at dette er flott og fint. Men følger man litt med så vet man bedre. Mentalt er hun tydelig veldig umoden. Ingen utdanning og ytre impulser via jobb/kollegaer gjør så klart noe med deg. Kanskje kult med merkeflashing når hun var 15. men mye har endret seg etter det. Jeg er helt enig i dette, det ser rett og slett bare veldig merkelig ut. Spesielt sammen med måten det filmes på, som om de er kongelige forfulgt av paparazzier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå