Pusern3 Skrevet 17. oktober 2021 #12821 Del Skrevet 17. oktober 2021 Sydenkupp skrev (På 12.10.2021 den 23.22): Tror det. Og hvem tar 100 kr for sending.. særlig om hun har fått det selv i spons 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 3. november 2021 #12822 Del Skrevet 3. november 2021 Anna skriver «julen kom tidlig i år» og viser et julepyntet hus med juletre og hele pakken på snap 😳 Jeg elsker juletre og pynter rundt 1des, og det er tidlig. Hadde helt ærlig vært drit lei av julepynt fra nå til 1 Jan. Ungene må jo bli små forvirret ?😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. november 2021 #12823 Del Skrevet 3. november 2021 **Marshmallow** skrev (12 minutter siden): Anna skriver «julen kom tidlig i år» og viser et julepyntet hus med juletre og hele pakken på snap 😳 Jeg elsker juletre og pynter rundt 1des, og det er tidlig. Hadde helt ærlig vært drit lei av julepynt fra nå til 1 Jan. Ungene må jo bli små forvirret ?😅 Galskap🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 3. november 2021 #12824 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) **Marshmallow** skrev (2 timer siden): Anna skriver «julen kom tidlig i år» og viser et julepyntet hus med juletre og hele pakken på snap 😳 Jeg elsker juletre og pynter rundt 1des, og det er tidlig. Hadde helt ærlig vært drit lei av julepynt fra nå til 1 Jan. Ungene må jo bli små forvirret ?😅 Seriøst?? Om jeg kom inn i et julepyntet hus nå så hadde jeg virkelig lurt på om eieren var en smule cray-cray 😳 Men altså, det må jo være en spøk. Endret 3. november 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. november 2021 #12825 Del Skrevet 3. november 2021 Solaire skrev (46 minutter siden): Seriøst?? Om jeg kom inn i et julepyntet hus nå så hadde jeg virkelig lurt på om eieren var en smule cray-cray 😳 Men altså, det må jo være en spøk. Nope! Juletreet ble pyntet 2.november, samme dag ble det satt fram julepynt og hengt opp julestrømper. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. november 2021 #12826 Del Skrevet 3. november 2021 FruRosa skrev (29 minutter siden): Nope! Juletreet ble pyntet 2.november, samme dag ble det satt fram julepynt og hengt opp julestrømper. Hun slår til og med Villa Paprika! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 3. november 2021 #12827 Del Skrevet 3. november 2021 Det var tidlig, ja! Men hvis de trives med det så får de slå seg løs. Blir veldig lang ventetid for barna da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. november 2021 #12828 Del Skrevet 4. november 2021 Nå stiller hele familien i nisseluer og julepysj, med juletreet i bakgrunnen. 7 uker før jul🥴😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. november 2021 #12829 Del Skrevet 4. november 2021 Sykt! Barna får verdens lengste nedtelling. 1.juledag er nok julen ute og hun ønsker sommeren velkommen. VP største fan. VP er jo treig i år. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. november 2021 #12830 Del Skrevet 6. november 2021 Finlay skrev (På 4.11.2021 den 19.00): Nå stiller hele familien i nisseluer og julepysj, med juletreet i bakgrunnen. 7 uker før jul🥴😂 Xstrella skrev (På 4.11.2021 den 19.39): Sykt! Barna får verdens lengste nedtelling. 1.juledag er nok julen ute og hun ønsker sommeren velkommen. VP største fan. VP er jo treig i år. Aldri skjønt greia med å begynne jula så tidlig, men de har vel sine grunner. Og ja, VP er treig i år 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. november 2021 #12831 Del Skrevet 18. november 2021 Er det brudd med Jan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. november 2021 #12832 Del Skrevet 18. november 2021 Ny Bruker skrev (8 minutter siden): Er det brudd med Jan? Om det er det vg-klippet du henviser til så tror jeg de viser klipp fra serien "Da vi styrte internett", og det er vel fra fortiden. At de mimrer om den tiden, og det da kom frem at Anna brukte "bruddet for det det er verdt". Altså et tidligere brudd. Sånn har jeg forstått det i alle fall, uten at jeg har sett klippet da, vel og merke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 18. november 2021 #12833 Del Skrevet 18. november 2021 Ny Bruker skrev (11 minutter siden): Er det brudd med Jan? Nei. Bare noen dager siden hun la ut bilde av at de kysser, så...😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 18. november 2021 #12834 Del Skrevet 18. november 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): At de mimrer om den tiden, og det da kom frem at Anna brukte "bruddet for det det er verdt". Altså et tidligere brudd. Sånn har jeg forstått det i alle fall, Jeg har sett klippet, og det stemmer helt. Sikkert en nøye kalkulert overskrift også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. november 2021 #12835 Del Skrevet 18. november 2021 Amatariel skrev (8 timer siden): Om det er det vg-klippet du henviser til så tror jeg de viser klipp fra serien "Da vi styrte internett", og det er vel fra fortiden. At de mimrer om den tiden, og det da kom frem at Anna brukte "bruddet for det det er verdt". Altså et tidligere brudd. Sånn har jeg forstått det i alle fall, uten at jeg har sett klippet da, vel og merke. Er vel han barnefar til nr 2. Hun var oppriktig forelsket i han. Jan ble en rebound, en trygg havn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 18. november 2021 #12836 Del Skrevet 18. november 2021 Det er koselig å se de omfavne Anna i den første episoden. Anna var vel alltid litt utenfor i influencer/bloggermiljøet og hun bærer fortsatt preg av liten tro på seg selv. Jeg har aldri likt måten hun har eksponert barna sine, men å se henne snakke åpent så virker hun som et veldig omsorgsfullt og godt menneske. Håper hun virkelig ser sin egen store verdi snart ❤️ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 18. november 2021 #12837 Del Skrevet 18. november 2021 Det må vel være det dummeste program som noen gang er laget? Selvopptatte mennesker som lever av å vise seg (og barna) på nett skal ha dype samtaler rundt bordet? Latterlig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 19. november 2021 #12838 Del Skrevet 19. november 2021 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Det må vel være det dummeste program som noen gang er laget? Selvopptatte mennesker som lever av å vise seg (og barna) på nett skal ha dype samtaler rundt bordet? Latterlig. Jeg har sett alle episodene bortsett fra den siste om Linnea. Jeg synes det var en fin serie. Det blir stilt kritiske spørsmål, det rettes kritisk søkelys mot hver og en, og alle får anledning til motsvar. God journalistikk! Linnea er flink! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 19. november 2021 #12839 Del Skrevet 19. november 2021 https://www.seher.no/kjendis/ble-meldt-til-barnevernet-annenhver-uke/74672112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. november 2021 #12840 Del Skrevet 19. november 2021 Jeg syns det var et veldig fint program og episode med Anna i går. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå