Summ Skrevet 12. september 2018 #9541 Del Skrevet 12. september 2018 De «bordkortene» er jo på alle måter symbolsk! De bor alene, drar på ferie for å være skjermet, spiser i bilen, gifter seg med bare sine nærmeste... de lever jo i et bur... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. september 2018 #9542 Del Skrevet 12. september 2018 3 minutter siden, Summ skrev: De «bordkortene» er jo på alle måter symbolsk! De bor alene, drar på ferie for å være skjermet, spiser i bilen, gifter seg med bare sine nærmeste... de lever jo i et bur... Er så kjent vet du. Paparazzier ligger i buskene og vil ta bilder hele dagen. Ikke rart superstjerner som dem må leve i skjul. 🏳 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. september 2018 #9543 Del Skrevet 12. september 2018 18 minutter siden, Summ skrev: De «bordkortene» er jo på alle måter symbolsk! De bor alene, drar på ferie for å være skjermet, spiser i bilen, gifter seg med bare sine nærmeste... de lever jo i et bur... Akkurat å gifte seg med bare sine nærmeste er jo faktisk helt vanlig.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 12. september 2018 #9544 Del Skrevet 12. september 2018 8 minutter siden, J.. skrev: Akkurat å gifte seg med bare sine nærmeste er jo faktisk helt vanlig.. Ikke når man ikke vil si hvor/når det er.. fordi man er redd folk skal dukke opp 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potatopotato Skrevet 12. september 2018 #9545 Del Skrevet 12. september 2018 18 hours ago, Xstrella said: Tragisk hun får den sponset. Har vel grått seg til det. Bortskjemte dama! Den ble sponset da hun snakket om å ha bryllupet på TV , fremdeles var med i bloggerene og det var millionbryllup i utlandet som gjaldt. Nå har hun bare hatt en kjole sponset lenge uten engang et bryllup. Så vil tro de som sponset henne har lagt litt press på å enten bruke eller betale. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. september 2018 #9546 Del Skrevet 12. september 2018 12 minutter siden, Summ skrev: Ikke når man ikke vil si hvor/når det er.. fordi man er redd folk skal dukke opp Deler hun,er det galt.. deler hun ikke,er det galt.. Hun gjør mer enn nok annet dumt til at dette skulle være noe å henge seg opp i. Og hvorfor skulle det være interessant for uinviterte å vite uansett? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 12. september 2018 #9547 Del Skrevet 12. september 2018 Synes Anna fortjener litt ros idag jeg. Er veldig uenig i mye hun har publisert de siste åra, men ser ut som at hun har gått inn for å skjerpe seg, og har tilpassa innholdet deretter. Det er iallefall lov å håpe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 12. september 2018 #9548 Del Skrevet 12. september 2018 24 minutter siden, J.. skrev: Deler hun,er det galt.. deler hun ikke,er det galt.. Hun gjør mer enn nok annet dumt til at dette skulle være noe å henge seg opp i. Og hvorfor skulle det være interessant for uinviterte å vite uansett? Var på ingen måte poenget? Men de prøver jo å holde seg mest mulig omverdenen på mange måter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. september 2018 #9549 Del Skrevet 12. september 2018 2 minutter siden, Summ skrev: Var på ingen måte poenget? Men de prøver jo å holde seg mest mulig omverdenen på mange måter... Hun har noen merkelige "vrangforestillinger" om seg selv og oss "vanlige dødelige" ja 🙄 Men tror det sitter mest i hennes egen elendige selvtillit enn noe annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 12. september 2018 #9550 Del Skrevet 12. september 2018 19 timer siden, Xstrella skrev: Tragisk hun får den sponset. Har vel grått seg til det. Bortskjemte dama! 19 timer siden, Xstrella skrev: Bare til å gi beskjed til forbrukerrådet. Trist de er så fattige at de må ha bryllupet sponset. Andre betaler for slikt selv. Ærlig talt! Nå er du bare ufin. På hvilken måte mener du at disse utsagnene bidrar til en god debatt? «Trist at de er så fattige», «sikkert grått seg til det». Veldig voksent av deg du. 30 minutter siden, J.. skrev: Deler hun,er det galt.. deler hun ikke,er det galt.. Hun gjør mer enn nok annet dumt til at dette skulle være noe å henge seg opp i. Og hvorfor skulle det være interessant for uinviterte å vite uansett? Enig. Anna gjør utrolig mye dumt hele tiden. Det er mye å kritisere henne for, blant annet den enorme eksponeringen av ungene sine blandet med clickbaits, nakenhet og drama. Men det må da være mulig å holde debatten på et nogenlunde voksent nivå. Synes også det er positivt at det virker som om hun eksponerer litt mindre nå. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 12. september 2018 #9551 Del Skrevet 12. september 2018 På 8. september 2018 den 11.25, My <3 skrev: Kan ALDRI tenke meg at dette dukkesalget går opp, pga oppmerksomheten det får. Hvem skulle målgruppen vært?? Den kan ikke lekes med i noen stor grad, og hvilke foreldre kjøper en kopi av en annen kvinnes barn - til sine egne??? Det er beyond psykt, bare tanken. Og ellers er det jo sånne sære dukkesamlere, evt med preferanser som ikke trenger å nevnes her... Jeg tror heller ikke dukkesalget går opp...Dessuten ligner dukken dessverre på en miniutgave av en dukke som nettopp har vært vist på "Blålys" på tv2. Totalt usmakelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. september 2018 #9552 Del Skrevet 12. september 2018 3 timer siden, Sophia skrev: Ærlig talt! Nå er du bare ufin. På hvilken måte mener du at disse utsagnene bidrar til en god debatt? «Trist at de er så fattige», «sikkert grått seg til det». Veldig voksent av deg du. Enig. Anna gjør utrolig mye dumt hele tiden. Det er mye å kritisere henne for, blant annet den enorme eksponeringen av ungene sine blandet med clickbaits, nakenhet og drama. Men det må da være mulig å holde debatten på et nogenlunde voksent nivå. Synes også det er positivt at det virker som om hun eksponerer litt mindre nå. Hun avlyste bryllupet pga det måtte koste 1 mill. Hun la ut gråtevideo der alle var så stygge mot henne. Hun blander salig røre med utlevering av barn, sexliv og plastiske operasjoner. At hun får pes er fullt forstålig. Hun forstår det ikke og går i offerrollen. Alle hater på henne er standardsvaret. Nei, ingen hater verken henne eller andre bloggere. Men når de lever av løgn og clickbaits så har lesere lov å komme med konstruktiv kritikk og konstruktive spørsmål. Bloggere er som strutsen, stikker hodet i sanden og tror alt blir glemt. De lever av alle som gidder å lese om dem. Jo flere klikk, jo mer lønn. Når de da ikke har NOE å komme med, så lager de drama selv. Alt blir da iscenesatt. Anna er verken bedre eller verre enn de andre rosabloggerene. De er like galne hele gjengen er min mening. At VG, tv2 og andre medier intervjuer de og lager serie om dem er BARE trist. Vi vil jo ikke ha en jordklode med fronting av søppel ( handel, klær, barnebursdagbonazer, plastiske operasjoner, forbruk interiør og møbler, hudpleie, sminke, sko ect) Det er jo kun dette bloggere fronter. De låser kommentarfeltet sitt når de ikke orker å svare på konstruktiv kritikk de får. Jeg orker det bare ikke mer! Er kjempeflott at det er debatt om disse influencerene. Få dem bort er min mening. De er farlige pådrivere. Jeg kjenner til 14 åringer som vil slutte på skolen fordi de skal blogge om å sminke seg og legge ut bilder fra dagens out fit. Eeh nei, ingen på 14 år trenger å stivsminke seg å legge ut dagens klær. Det er ett eksempel på at blogging er feil. Helsesista går i bresjen for å hjelpe de som sliter, forklare at plastiske operasjoner er feil og at selvtillit kommer innenfra. Bloggere viser jo noe annet. Så lenge de får sponset både klær, sminke, ferier og hudpleie så påvirker de jenter fra 11 år i feil retning. Dette er ikke bra og dette kan vi gjøre noe med. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 12. september 2018 #9553 Del Skrevet 12. september 2018 1 minutt siden, Xstrella skrev: Hun avlyste bryllupet pga det måtte koste 1 mill. Hun la ut gråtevideo der alle var så stygge mot henne. Hun blander salig røre med utlevering av barn, sexliv og plastiske operasjoner. At hun får pes er fullt forstålig. Hun forstår det ikke og går i offerrollen. Alle hater på henne er standardsvaret. Nei, ingen hater verken henne eller andre bloggere. Men når de lever av løgn og clickbaits så har lesere lov å komme med konstruktiv kritikk og konstruktive spørsmål. Bloggere er som strutsen, stikker hodet i sanden og tror alt blir glemt. De lever av alle som gidder å lese om dem. Jo flere klikk, jo mer lønn. Når de da ikke har NOE å komme med, så lager de drama selv. Alt blir da iscenesatt. Anna er verken bedre eller verre enn de andre rosabloggerene. De er like galne hele gjengen er min mening. At VG, tv2 og andre medier intervjuer de og lager serie om dem er BARE trist. Vi vil jo ikke ha en jordklode med fronting av søppel ( handel, klær, barnebursdagbonazer, plastiske operasjoner, forbruk interiør og møbler, hudpleie, sminke, sko ect) Det er jo kun dette bloggere fronter. De låser kommentarfeltet sitt når de ikke orker å svare på konstruktiv kritikk de får. Jeg orker det bare ikke mer! Er kjempeflott at det er debatt om disse influencerene. Få dem bort er min mening. De er farlige pådrivere. Jeg kjenner til 14 åringer som vil slutte på skolen fordi de skal blogge om å sminke seg og legge ut bilder fra dagens out fit. Eeh nei, ingen på 14 år trenger å stivsminke seg å legge ut dagens klær. Det er ett eksempel på at blogging er feil. Helsesista går i bresjen for å hjelpe de som sliter, forklare at plastiske operasjoner er feil og at selvtillit kommer innenfra. Bloggere viser jo noe annet. Så lenge de får sponset både klær, sminke, ferier og hudpleie så påvirker de jenter fra 11 år i feil retning. Dette er ikke bra og dette kan vi gjøre noe med. Jeg har ikke sagt at hun ikke er svært kritikkverdig, men det er viktig å ha en saklig debatt uten å bli ufine. Det er en balansegang der. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. september 2018 #9554 Del Skrevet 12. september 2018 2 timer siden, Sophia skrev: Jeg har ikke sagt at hun ikke er svært kritikkverdig, men det er viktig å ha en saklig debatt uten å bli ufine. Det er en balansegang der. Jeg mener hun sutrer. Og jeg mener hun er bortskjemt. Hun fremstiller seg slik selv. Blir irritert når de dukker opp i media. Den uttalelsen hun hadde om andre bloggere fordi hun ikke vant pris på vixen sier bare hvordan hun egentlig er. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 12. september 2018 #9555 Del Skrevet 12. september 2018 Andre som reagerer på at Anna plutselig har så mange annonsører på Insta og blogg? Fra og ha så og si ingen samarbeidspartnere, til 3 - 4 i uken? Endret samarbeidspartnere mening om henne og bloggen over natten, eller er det noe som skurrer?? Jeg sjekket opp kontaktmulighetene til disse annonsørene/sponsorer, og de er nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 13. september 2018 #9556 Del Skrevet 13. september 2018 Overrasker meg at så stort hus har soverom på størrelse med kott.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 13. september 2018 #9557 Del Skrevet 13. september 2018 Det eneste positive med måten Anna designer rom på, er jeg ikke får følelsen av å få innsyn i et privat barnerom. Det ser rett og slett ikke ut som om at det bor et barn der. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 13. september 2018 #9558 Del Skrevet 13. september 2018 1 time siden, BeverTramp skrev: Det eneste positive med måten Anna designer rom på, er jeg ikke får følelsen av å få innsyn i et privat barnerom. Det ser rett og slett ikke ut som om at det bor et barn der. Ser ikke ut som det bor folk i det hele tatt i det huset der.... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 13. september 2018 #9559 Del Skrevet 13. september 2018 Har ikke barna leker? En lekekasse? Bøker? Tegninger de har tegnet? Bilde av seg selv eller familie på veggen? Det er så sterilt, at ordet sterilt ikke er dekkende.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 13. september 2018 #9560 Del Skrevet 13. september 2018 3 timer siden, blåbærpai skrev: Har ikke barna leker? En lekekasse? Bøker? Tegninger de har tegnet? Bilde av seg selv eller familie på veggen? Det er så sterilt, at ordet sterilt ikke er dekkende.. Det er mer sterilt på "barnerommene" i det huset der, enn det er på ei operasjonsstue. Trist. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå