Gjest Sjokka Skrevet 8. august 2018 #8721 Skrevet 8. august 2018 Jan er i kommentarfeltet på det nye innlegget. Det er ei som har skrevet noe om hun tenker Anna snart er tilbake i hjembyen med alle barna. Jan kommenterer: "På en skala fra 1-10, hvor glad hadde du blitt da?" Hvorfor kommentere med en sånn kommentar? Det er vel ingen som blir glade for om deres forhold ryker.
Gjest Berga Skrevet 8. august 2018 #8722 Skrevet 8. august 2018 16 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Du mangler også et komma i den setningen jeg uthevet, sånn i tillegg til det jeg nevnte tidligere. Minst. Det er da stor forskjell på å skrive kommentarer - for eksempel på mobil, sittende på bussen - og på å skrive en tekst jeg skal publisere i jobbsammenheng. Er du ikke enig i det? Det å skulle jakte på meddebattanters eventuelle skrivefeil er merkverdig bakstreversk og flytter fokus bort fra trådens tema.
Justlooking Skrevet 8. august 2018 #8723 Skrevet 8. august 2018 Det ser ut til at Anna har det mer moro i Stavanger enn i Søgne. Er ute på byen i helgene og koser seg tydeligvis. Kanskje det ikke skulle mer til enn at Jan begynte å jobbe og hun går hjemme og kjederr seg. Hvis hun kutter ut Jan og stabiliteten for å være fri, så er det virkelig toppen av egoisme. Hun har tross alt tre barn som burde komme først. 13
Snuppah00 Skrevet 8. august 2018 #8724 Skrevet 8. august 2018 19 minutter siden, Justlooking skrev: Det ser ut til at Anna har det mer moro i Stavanger enn i Søgne. Er ute på byen i helgene og koser seg tydeligvis. Kanskje det ikke skulle mer til enn at Jan begynte å jobbe og hun går hjemme og kjederr seg. Hvis hun kutter ut Jan og stabiliteten for å være fri, så er det virkelig toppen av egoisme. Hun har tross alt tre barn som burde komme først. Hva jobber Jan som egentlig? Blir ikke overrasket om hun faktisk gjør det. Den jenta der fremstår utrolig egoistisk. 11
Friluftsdame Skrevet 8. august 2018 #8725 Skrevet 8. august 2018 (endret) Er du et bloggertroll Anna? Når jeg leser det siste, tarvelige innlegget ditt spør jeg meg selv om akkurat det. Er JEG et troll som diskuterer saklig om din business i et moderert nettforum, eller er det faktisk du som skriver og publiserer umoderert som er det egentlige trollet? Du burde skamme deg dypt og inderlig over ditt siste innlegg. Du tenker kanskje det er respektfullt? Faktisk ikke Anna. Du tråkker på din samboer gjennom de siste 3 årene. Du utleverer. Og verst av alt, du viser hvilket ekstremt fokus du har på deg selv. En blogger som må skremme vettet av sine nærmeste. Et bloggertroll. Endret 8. august 2018 av Friluftsdame 24
lilletrilleline Skrevet 8. august 2018 #8726 Skrevet 8. august 2018 Trist å se på. Slutt å utlever privatlivet deres før dere har bestemt dere om det skal være dere to eller ikke. Spar barna deres for denne utleveringen av privatlivet som i høyeste grad påvirker dem. 15
Khloe P.T Skrevet 8. august 2018 #8727 Skrevet 8. august 2018 Kjenner litt sympati ovenfor Jan nå. Men at han skal ha samvær med alle tre ved et ev brudd har jeg vanskelig for å se for meg i praksis. 14
Justlooking Skrevet 8. august 2018 #8728 Skrevet 8. august 2018 (endret) 1 time siden, Snuppah00 skrev: Hva jobber Jan som egentlig? Blir ikke overrasket om hun faktisk gjør det. Den jenta der fremstår utrolig egoistisk. Aner ikke. Han har en dagjobb av noe slag. Og ja, hun virker utrolig egoistisk og selvsentrert. Endret 8. august 2018 av Justlooking Tilføyelse 5
Orly Skrevet 8. august 2018 #8729 Skrevet 8. august 2018 35 minutter siden, Khloe P.T skrev: Kjenner litt sympati ovenfor Jan nå. Men at han skal ha samvær med alle tre ved et ev brudd har jeg vanskelig for å se for meg i praksis. Hvorfor det?
Mrs O'Donell Skrevet 8. august 2018 #8730 Skrevet 8. august 2018 Jeg er ikke noen ivrig følger, men inntrykket jeg sitter igjen med om henne som mor er at hun er av typen som hyppig sier 'ja, men vil du ikke at mamma skal ha det bra/være glad/ikke være trist da" hvis ungene ikke er samarbeidsvillige. Det er liten tvil om hvem det skal tas mest hensyn til i den heimen. 15
Justlooking Skrevet 8. august 2018 #8731 Skrevet 8. august 2018 9 minutter siden, Orly skrev: Hvorfor det? Vel, hvis hun en vakker dag flytter tilbake til Stavanger, hvordan blir samværet for Jan da? Kanskje ungene får en ny ‘pappa’ etterhvert? Han har bare krav på samvær med sin egen, de andre kan fort bli borte for ham. Det er ganske vanlig ved mange brudd det... 11
Summ Skrevet 8. august 2018 #8732 Skrevet 8. august 2018 Så hun har sikret seg barnefri annenhver uke/helg til alle barna så hun får levd livet? Gratulerer Anna! Du har virkelig fått det til! 17
Orly Skrevet 8. august 2018 #8733 Skrevet 8. august 2018 15 minutter siden, Justlooking skrev: Vel, hvis hun en vakker dag flytter tilbake til Stavanger, hvordan blir samværet for Jan da? Kanskje ungene får en ny ‘pappa’ etterhvert? Han har bare krav på samvær med sin egen, de andre kan fort bli borte for ham. Det er ganske vanlig ved mange brudd det... Å det er ganske vanlig at man klarer å få til at allle er der også selv om det ikke er samme far
Justlooking Skrevet 8. august 2018 #8734 Skrevet 8. august 2018 5 minutter siden, Orly skrev: Å det er ganske vanlig at man klarer å få til at allle er der også selv om det ikke er samme far Javel? Hvis det er lang avstand også? Og med skole og barnehage i bildet? Hvordan gjør man det i praksis, skole annen hver uke i hvert fylke eller? 😳 1
Prinsesse788 Skrevet 8. august 2018 #8735 Skrevet 8. august 2018 Man får ikke uten videre ta med seg barn til et nytt fylke. 8
Snuppah00 Skrevet 8. august 2018 #8736 Skrevet 8. august 2018 Det må være fryktelig vanskelig å være i forhold med Anna. Alt skal dreie seg om ho og hun styrer showet der. Han bare dilter etter og gjør alt hun vil. Blir furt når hun ikke får viljen sin. Skjønner ikke at han orker. Hadde gått for lengst. Skal hun flytte tilbake til Stavanger om det blir slutt da? 3 timer unna Jan. Jaja, det driter vel hun i. Hun klarer jo å ikke å bo alene med barna. Da er rett hjem til Stavanger og få avlastning fra mor. 15
Khloe P.T Skrevet 8. august 2018 #8737 Skrevet 8. august 2018 51 minutter siden, Orly skrev: Hvorfor det? Sympatien? Fordi hun tråkker på han offentlig. Det med barna? Prøv å se det for deg selv. 6
decker Skrevet 8. august 2018 #8738 Skrevet 8. august 2018 Eg les sjeldan bloggen, plar spara det opp eit par mnd for minst mulig klikk. Men måtte inn og lesa i dag, og det var litt av ei smørje. Det kan jo ikkje lesas på andre måtar enn at ho er drittlei Jan og er på leit etter ein veg ut. Uansett, alt for personleg og alt for rotete å leggja ut offentleg. Foreldra mine skilde seg då eg var seks år, tenker med gru viss eg skulle kome over noko sånn opent på internett eit par år etter. 26
Justlooking Skrevet 8. august 2018 #8739 Skrevet 8. august 2018 24 minutter siden, Khloe P.T skrev: Sympatien? Fordi hun tråkker på han offentlig. Det med barna? Prøv å se det for deg selv. 28 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Man får ikke uten videre ta med seg barn til et nytt fylke. Jo, man kan ta med egne barn til nytt fylke. Hun tok med egne barn til motsatt side av Europa. Jan har kun krav på samhold med sin egen. 1
Prinsesse788 Skrevet 8. august 2018 #8740 Skrevet 8. august 2018 (endret) 5 minutter siden, Justlooking skrev: Jo, man kan ta med egne barn til nytt fylke. Hun tok med egne barn til motsatt side av Europa. Jan har kun krav på samhold med sin egen. Hvis far har omsorgsrett kan ikke mor lovlig ta med seg barna ut av fylket uten samtykke. https://www.regjeringen.no/no/tema/familie-og-barn/innsiktsartikler/bosted-og-samvar/samvar/id749587/ Endret 8. august 2018 av Prinsesse788 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå