Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)
3 hours ago, jørgensen said:

Det er vel fordi hun vil at melder skal svette litt kanskje? Uansett er det merkelig å blogge om noe så privat. Eller, merkelig er ikke det rette ordet. Hun får jo klikk, alt er til salgs.

Anna skjønner ikke forskjellen på ordene privat og offentlig. Det har hun nok aldri skjønt. Dessverre.

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet
3 timer siden, Sjokka skrev:

....Og denne gangen har barnevernet kun sendt kopi av anmeldelsen,  og lagt ved en henleggelse???.....

Nettopp dette jeg også reagerte på!

Jeg vet at man kan velge å sende bekymringsmelding under fullt navn. Men at BV skal sende brev om henleggelse, med kopi av melding og fullt navn på melder uten at Anna har bedt om innsyn... Det virker som en noe merkelig saksgang.

• Liker 13
Skrevet

Hva er det hun bedriver nå? Uthenging av et menneske på bloggen, og i følge kommentarene under facebookinnlegget er det kun positive hyllester med hjerter og hvor god mor hun er. I rest my case. Hun skjønner virkelig ikke hva som er greit eller ugreit å skrive om på en offentlig blogg. 🙄 Dramaqueen! Ikke rart annonsørene har flykta. 

• Liker 17
Skrevet
18 timer siden, Xstrella skrev:

Dette skal blogges om fordi? 0 filter igjen der i gården.

Hun kompanserte med filter i clickbaiten på snap 😂😂🤫

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Viking-girl skrev:

Hva er det hun bedriver nå? Uthenging av et menneske på bloggen, og i følge kommentarene under facebookinnlegget er det kun positive hyllester med hjerter og hvor god mor hun er. I rest my case. Hun skjønner virkelig ikke hva som er greit eller ugreit å skrive om på en offentlig blogg. 🙄 Dramaqueen! Ikke rart annonsørene har flykta. 

Jeg mister helt troa på mennskeheten når jeg ser de som støtter henne fult ut og mener hun er en god mor! :overrasket: verste er at det ikke bare er unge, men også eldre som hyller henne 🙈

• Liker 15
Skrevet
20 timer siden, FruRosa skrev:

Hun skriver i siste blogginnlegg at hun har fått brev fra barnevernet med vedlagt kopi av bekymringsmelding med fullt navn på melder. Jeg syns det er rart...

Ikke noe rart dette. Hvis melder ikke har bedt om å være anonym så vil hun få vite hvem det er. Hvis melder har signert meldingen får hun vite det fordi hun har krav på kopi av meldingen.

• Liker 4
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

At noen har meldt fra til BV, er ingen overraskelse. Hun bør kanskje gå i seg selv, fremfor å henge ut den som meldte fra?

Skrevet
11 timer siden, Justlooking skrev:

I dag kjører denne bloggeren på med eksponering og nærbilde av mindreårig igjen.

Teksten er som vanlig «blogging på 5 min og bruk av gammelt bilde tatt av Jan».  

Men Anna: du eksponerer. Det er usant å påstå at vi nesten ikke ser mindreårige på bloggen lenger. 

• Liker 12
Gjest Sjokka
Skrevet

Jan er god som holder ut med Anna. Nettopp hatt noen dager i stavanger uten guttene, og reiser tilbake til stavanger i helgen som kommer. Denne gangen helt alene.

Hva skal vi tro på? Tidligere har hun blogget om at hun bare har 1 venninne. Nå er det slik at hun har en god gjeng venninner i Stavanger. På tide å bestemme seg for hvilken versjon hun skal gå for? Leserne har ikke alzheimer og glemmer hva hun tidligere har blogget om. Blir helt matt av hele kvinnfolket. Er det løgn eller fantasi hun driver med? En god blanding tenker jeg. 

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Hun eier ikke folkeskikk og mangler fullstendig skam i livet.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Papirfly, mod.

Skrevet

På sitt nyeste innlegg spør hun om ferietips... men kan verken kommentere blogg innlegget eller på sosiale medier hvor jeg er blokkert :) 

• Liker 2
Skrevet

«Jeg har vært i et forhold med Jan nå 3 år neste måned, og jeg må jo ærlig si at jeg føler både Jan og meg har veldig mye vi skulle ha sagt om hva hverandre gjør eller ønsker å gjøre»

hva mener hun med det? 

• Liker 7
Skrevet (endret)
11 timer siden, Hollie skrev:

«Jeg har vært i et forhold med Jan nå 3 år neste måned, og jeg må jo ærlig si at jeg føler både Jan og meg har veldig mye vi skulle ha sagt om hva hverandre gjør eller ønsker å gjøre»

hva mener hun med det? 

At hun er drittlei å måtte stå til rette for alt, og at hun egentlig bare har lyst til å gjøre som HUN vil. 

Hun skriver så jævlig dårlig at jeg får magesår. 

Endret av Perle
  • Liker 37
Skrevet
9 hours ago, Hollie said:

hva mener hun med det? 

Tror jeg ville ansatt en som kunne sett igjennom tekstene før de blir publisert om jeg var henne... 

• Liker 12
Skrevet

Er hun virkelig 22 år? Så dårlig hun skriver! 🙈 

• Liker 13
Gjest Sjokka
Skrevet

Jeg har vært med Jan 3 år neste måned. Ok??? Ifølge tidligere blogginnlegg så kom hun hjem fra kypros i desember, og ble sammen med Jan da. Eller??? Og bestemte seg for å få barn etter bare noen uker.....Nye historier hele tiden med denne dama

Skrevet
5 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg har vært med Jan 3 år neste måned. Ok??? Ifølge tidligere blogginnlegg så kom hun hjem fra kypros i desember, og ble sammen med Jan da. Eller??? Og bestemte seg for å få barn etter bare noen uker.....Nye historier hele tiden med denne dama

Og Jan la ut bilde på instagram 26 juli og skrev at de hadde 3 års dag🤔

• Liker 12
Gjest Sjokka
Skrevet
Akkurat nå, Panda90 skrev:

Og Jan la ut bilde på instagram 26 juli og skrev at de hadde 3 års dag🤔

Ja jeg så det jeg og, og reagerte på det da. Og nå enda en ny dato?? Merkelig opplegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...