Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det at hun og Isabel har begynt å «spille på» selvmord, det har gått for langt. Det er ikke greit! 

Ref; Isabel la ut instastory hvor hun brukte selvmord som clickbait, og Anna skriver om det på bloggen sin...

• Liker 35
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, Summ skrev:

Det at hun og Isabel har begynt å «spille på» selvmord, det har gått for langt. Det er ikke greit! 

Ref; Isabel la ut instastory hvor hun brukte selvmord som clickbait, og Anna skriver om det på bloggen sin...

Herrejesus, dette begynner å bli helt latterlig hvor desperate disse to jentene er etter oppmerksomhet! Anna er faen meg mor til 3 barn! Lurer på hva familien må tenke? Hadde faktisk blitt flau om hun var min datter eller søster

• Liker 33
Gjest Squill
Skrevet
25 minutter siden, Summ skrev:

Det er HELT latterlig. Hvordan tror de egentlig at verden fungerer?

De bygger opp en merkevare, et produkt, som er offentlig. De selger sine egne liv og tjener penger på annonseinntekter og klikk, og tredjeparter blir skadelidende. Uskyldige mennesker som ikke har noen mulighet til å stoppe det som skjer, vil lide for det når de blir gamle nok til å forstå. Likevel mener disse jentene altså at de kun skal få skryt, ros og smisk, og at noe annet bør være ulovlig.

I sekundet de får konstruktiv kritikk, humoristiske stikk, gode råd eller motbør for måten firmaene drives på, da legger de seg altså rett ned og hyler. Da er kritikerne mobbere, hatere og kriminelle som skal anmeldes (?).

Det et ordentlig synd at de ikke har gått på skole. De hadde hatt ordentlig godt av et kræsj-kurs om hvordan samfunnet og ytringsfriheten fungerer i praksis.

For all del- trakassering, trusler og reell mobbing er totalt uakseptabelt og et skummelt produkt av vår tids Internettverden. Men det han der Mads driver med er IKKE på kriminelt nivå. Samfunnet trenger, og har til alle tider trengt kritikere, satire og sterke stemmer som utfordrer. I vår bloggplastikkverden TRENGER vi de sterke motstemmene. 

At en av disse jentene nå skal anmelde en skarve komiker, er et HÅN mot feks ungdomspolitikerne som gikk ut i pressen i helgen. De unge, modige menneskene som faktisk overlevde en massakre og stadig får dødstrusler rettet mot seg. 

Det er likevel altså Anna og Isabelle som mener de har rett til å hylgrine i fosterstilling om denne voldsomme urettferdigheten de utsettes for. Og de hyler altså nå om selvmord, som livbøye for å stoppe all konstruktiv kritikk. 

Jeg har lyst til å hoppe av dette samfunnet.

Skrevet

Anna er så langt ute og kjører. Ser at flertallet av kommentarene på rumpebildet på Instagram er negative, om at hvem bryr seg, og om hun ikke kan skrive om noe som gir mening. Å be om noe meningsfullt fra Anna er å be om alt for mye, gitt... 

• Liker 16
Skrevet

Blir nok kjapt bryllup til 1 mill. Dette oppstyret er til deres vinning.

Skrevet
1 minutt siden, Xstrella skrev:

Blir nok kjapt bryllup til 1 mill. Dette oppstyret er til deres vinning.

Så fort de har giftet seg, trenger de enda mer oppstyr for å få råd til skilsmissen. 😂

• Liker 12
Skrevet

Jeg mener ikke dette slemt, selv om det høres sånn ut - men hvordan skal de klare å lage et bryllup til 1mill, det kan da ikke være så mange gjester som kommer? 

Ut fra det jeg forstår har de kuttet ut en del familie og virker å ha et svært lite, tett nettverk, og ingen stor omgangskrets. Ingen har (vet ikke med Jan) arbeid i store bedrifter med ønske om mange kollegaer å invitere heller. 

Det må da bli russisk kaviar servert på rompa til Neymar Jr og bryllup til 70 000 kroner kuverten og kjole til en kvart mill. 

• Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, Zoey skrev:

Jeg mener ikke dette slemt, selv om det høres sånn ut - men hvordan skal de klare å lage et bryllup til 1mill, det kan da ikke være så mange gjester som kommer? 

Ut fra det jeg forstår har de kuttet ut en del familie og virker å ha et svært lite, tett nettverk, og ingen stor omgangskrets. Ingen har (vet ikke med Jan) arbeid i store bedrifter med ønske om mange kollegaer å invitere heller. 

Det må da bli russisk kaviar servert på rompa til Neymar Jr og bryllup til 70 000 kroner kuverten og kjole til en kvart mill. 

Ser for meg det er alt dillet som må til for å gjøre det mest mulig instagramvennlig som koster. Typ pynten, eget design på champagneflaskene, gaver til gjestene osv osv 🙄

• Liker 9
Skrevet

Både AR og IR burde sett til Ann Mariell og hvordan hun tok det da Mads H. la ut om henne. Kanskje enklere siden han ikke nødvedigvis traff en nerve. http://annlipinska.blogg.no/1528968425_jeg_ble_hengt_ut_av_mads_hansen.html

Denne voldsomme reaksjonen fra både AR og IR får dem jo til å skjemme seg ut. Skulle ønske de hadde noen gode voksne rundt seg som hjalp dem å navigere voksenlivet og offentligheten bedre.

• Liker 21
Skrevet

Hurry hurry Anna, nå må du stå opp🙃 

I dag får du en helsikes jobb med å redigere kommentarfeltene dine, stort sett negative kommentarer på at du flasher ræva di for ørtiende gang denne mnd.

Hard jobb å være blogger. Først å skrive redaksjonelt gode, interessante innlegg som dette. Og så å slette kommentarene. Må være et slit. 

Eller har du satt Janbanan inn som sommervikar? Kan nesten virke sånn. 

• Liker 19
Gjest Sjokka
Skrevet

Kan noen fortelle meg hva jeg skal skrive inn i google for å få opp den nye instaen til anna? 

Skrevet

Nå burde hun bare bli oversett... for nå blogger hun/er på insta under sitt eget navn, og legger ut rumpe bilde så klart. Hvis hun nå får oppmerksomhet/«hets»/kritikk på det, vil hun si: «der ser dere, det spiller ingen rolle, dere hater meg uansett. Dere ba meg ta vekk navnet til xxx, det hjalp ingenting».  

• Liker 11
Skrevet
13 timer siden, Christy89 skrev:

Beste hadde nå vært at Mads ga både Anna og Isabel NULL oppmerksomhet. Begge melker dette for alt det er verdt og vil ha en reaksjon fra han. Mads har sagt det han trenger å si, bare overse de

Dette er det beste nå.. At han overser de begge. Det er jo oppmerksomhet de begge vil ha fra han (selv om IR gråt og ba han om å la henne være i fred) så synes jeg de fortjener null oppmerksomhet slik som de holder på.

• Liker 8
Skrevet

Denne tråden med Anna var jo nesten død og nå er det liv i den igjen. Er vi noe bedre enn Anna og Mads da i forhold til mene om tingene som skjer. Tydelig det engasjerer og sikkert ikke lenge før hun også får oppslag i avisene om dette. Husk avisene er enkle, de følger med her også. Ser hva som engasjerer......jeg stemmer for å legge denne tråden samt noen andre tråder helt død. Ikke mene noe om dem for det forsterker bare at dette engasjerer. 

• Liker 8
Skrevet
57 minutter siden, Sjokka skrev:

Kan noen fortelle meg hva jeg skal skrive inn i google for å få opp den nye instaen til anna? 

Samme lurer jeg på. Kommer bare inn på den kontoen med få bilder og stengt kommentarfeltet 

• Liker 1
Gjest Sjokka
Skrevet
Akkurat nå, LeilaS skrev:

Samme lurer jeg på. Kommer bare inn på den kontoen med få bilder og stengt kommentarfeltet 

Det er bare den jeg og finner.

Skrevet
5 minutter siden, LeilaS skrev:

Anna.Rasmussen.Official

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Sjokka skrev:

Det er bare den jeg og finner.

Jeg fant heller ikke på google. Jeg måtte gå inn på min instagram (har konto, men aldri lagt ut noe). Der gikk jeg på søkefeltet og skrev inn Anna Rasmussen. Da kom hennes "nye" instagram opp

Skrevet
20 minutter siden, J.. skrev:

Anna.Rasmussen.Official

Nei, finner den ikke. Vil du være snill å linke til den? 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...