Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et nytt barn i gjengen vår. Enig i merkelig formulering, men klikk, klikk, klikk, for noen lar seg sikkert lure og tror de vil lese om en ny graviditet. Hun får nok noen ekstra kroner i lommeboka etter den overskriften også.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
6 timer siden, reiseglad skrev:

I følge henne er en baby ikke et barn. Helt til nå har hun hatt kun to barn - samt en baby. Merkelig formulering. :vetikke:

Haha, det lyder bra! Anna i et nøtteskall.

Skrevet
På 25.1.2018 den 19.10, Stjernekikkeren skrev:

Hun er ung, og har barn hun har ansvaret for, greit at blogg bobla ga henne en formue i inntekt og hun har kjøpt hus og hele skiten, men dette vil jo ikke vare for evig. Har hun noe som helst utdannelse eller arbeidserfaring å falle tilbake på når bobla sprekker? Den millionen de har tenkt å kaste ut vinduet på det bryllupet burde de heller investert og spart til fremtiden for plutselig er eventyret over. Men men, ikke mitt sirkus, ikke mine aper, folk får selvsagt gjøre som de vil, men sannheten er at Annas blogg er på vei ut, og det burde legges planer for fremtiden.  

Bra sagt! 

Hvis man tror man får et lykkeligere ekteskap som varer ved å investere 1million i selve bryllupet må man tro om igjen. Men igjen, det kan kanskje være oppskriften på et langt ekteskap (om mulig et ulykkelig et), for hvem vil ikke føle det vanskelig å skille seg hvis man har brukt 1million på å bli gift?! 

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet
14 timer siden, Oppland skrev:

Et nytt barn i gjengen vår. Enig i merkelig formulering, men klikk, klikk, klikk, for noen lar seg sikkert lure og tror de vil lese om en ny graviditet. Hun får nok noen ekstra kroner i lommeboka etter den overskriften også.

Hvem er det nye barnet?

Skrevet

Det "nye" barnet er yngstemann på 1 år. 

• Liker 6
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Det er lenge siden jeg var innom bloggen til Anna sist, men tok en titt nå nettopp. På tross av et par villedende og "idiotiske" påstander om et nytt barn i familien - så må jeg si at jeg synes hun har forbedret seg mye siden all galskapen i fjor. Og jeg gir henne en stor tommel opp for fjerningen av silikon. Skjønner godt at hun ble fornøyd. 

Ellers slo deg meg når jeg så henne i bikini hvor FLOTT hun er. Hun er uten noen slags plastiske operasjoner (såvidt jeg vet) og har født TRE barn! Sammenlign henne med hvem som helst (f.eks Sophie Elise) og hun er uansett i toppsjiktet. 

Fortsetter hun i samme spor som nå vil det etter hvert bli en helt OK blogg, synes jeg :) 

Skrevet
18 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Det er lenge siden jeg var innom bloggen til Anna sist, men tok en titt nå nettopp. På tross av et par villedende og "idiotiske" påstander om et nytt barn i familien - så må jeg si at jeg synes hun har forbedret seg mye siden all galskapen i fjor. Og jeg gir henne en stor tommel opp for fjerningen av silikon. Skjønner godt at hun ble fornøyd. 

Ellers slo deg meg når jeg så henne i bikini hvor FLOTT hun er. Hun er uten noen slags plastiske operasjoner (såvidt jeg vet) og har født TRE barn! Sammenlign henne med hvem som helst (f.eks Sophie Elise) og hun er uansett i toppsjiktet. 

Fortsetter hun i samme spor som nå vil det etter hvert bli en helt OK blogg, synes jeg :) 

Enig. Mye man kan ta henne på, men hun er i alle fall veldig naturlig i forhold til de fleste bloggere. Det er bra. Hun er flott!

• Liker 5
Skrevet
12 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Bra sagt! 

Hvis man tror man får et lykkeligere ekteskap som varer ved å investere 1million i selve bryllupet må man tro om igjen. Men igjen, det kan kanskje være oppskriften på et langt ekteskap (om mulig et ulykkelig et), for hvem vil ikke føle det vanskelig å skille seg hvis man har brukt 1million på å bli gift?! 

Ja, det er vel muligens det, hvem vil vel innrømme for hele verden at et ekteskap til 1 mill gikk i grøfta etter noen måneder? Litt av ei felle de setter for seg selv..

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, The ceiling lamp skrev:

... 

... 

Hun har nettopp fått fjernet silikonpuppene sine, så helt naturlig har hun ikke vært disse årene. 

• Liker 5
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
22 minutter siden, Vipser skrev:

Hun har nettopp fått fjernet silikonpuppene sine, så helt naturlig har hun ikke vært disse årene. 

Nei, men hun har jo faktisk fjernet de! Og bildene jeg refererte til var tatt etter operasjonen. Tommel opp for det!

Skrevet
4 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Nei, men hun har jo faktisk fjernet de! Og bildene jeg refererte til var tatt etter operasjonen. Tommel opp for det!

Hvor ser du bikinibilder fra etter operasjonen?

Etter hva jeg har skumlest på bloggen har de hatt kaldt og vått vær i ferien. Så hun har publisert gamle bilder fra samme sted, tatt da hun var ettbarnsmamma.

• Liker 8
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
2 minutter siden, FruRosa skrev:

Hvor ser du bikinibilder fra etter operasjonen?

Etter hva jeg har skumlest på bloggen har de hatt kaldt og vått vær i ferien. Så hun har publisert gamle bilder fra samme sted, tatt da hun var ettbarnsmamma.

Dersom det er slik du skriver, så tok jeg feil. Men man kan jo bare se på før/etterbildene for å få et inntrykk.

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Morsomt at Anna er så forbanna fordi hun ikke er nominert til Wixen Awards i år, og heller ikke vant i fjor. Så sur en hun at hun mener opplegget er korrupt. Selvinnsikt er en fin ting, noe hun tydeligvis kunne trengt. For øvrig gir har vel Ulrikke Falch et poeng med sine uttalelser i forhold til denne prisutdelingen.

Skrevet
4 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Morsomt at Anna er så forbanna fordi hun ikke er nominert til Wixen Awards i år, og heller ikke vant i fjor. Så sur en hun at hun mener opplegget er korrupt. Selvinnsikt er en fin ting, noe hun tydeligvis kunne trengt. For øvrig gir har vel Ulrikke Falch et poeng med sine uttalelser i forhold til denne prisutdelingen.

Mulig jeg misforstår deg, men Anna er en av finalistene i Årets business.

Forresten er jeg veldig enig i kritikken hun kommer med her, sitat:  «Jeg ser at jeg er nominert til «Årets business», men hva er det? Omsetning? Lønn? Eller bokutgivelse og så videre? Og ikke minst, er det ok å vinne årets business om man ikke gjør noe av det økonomiske selv? Om et PR- byrå gjør alt arbeidet, er man da en businesswoman? Eller måles også ferdigheter knyttet til avtaler, annonseinntekter, videoproduksjon, merkevaresalg og affiliate? spør Rasmussen.»

https://www.tv2.no/underholdning/9656864/

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
Akkurat nå, orfeus skrev:

Mulig jeg misforstår deg, men Anna er en av finalistene i Årets business.

Forresten er jeg veldig enig i kritikken hun kommer med her, sitat:  «Jeg ser at jeg er nominert til «Årets business», men hva er det? Omsetning? Lønn? Eller bokutgivelse og så videre? Og ikke minst, er det ok å vinne årets business om man ikke gjør noe av det økonomiske selv? Om et PR- byrå gjør alt arbeidet, er man da en businesswoman? Eller måles også ferdigheter knyttet til avtaler, annonseinntekter, videoproduksjon, merkevaresalg og affiliate? spør Rasmussen.»

https://www.tv2.no/underholdning/9656864/

Ja, det er korrekt. Tenkte mer på det andre hun skrev, blant annet det du tar med her.

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Forresten kom for så vidt jurymedlem Nygård Hansen et greit tilsvar til Annas betraktninger. Tror at AR skal være veldig forsiktig med å ytre seg om slik forhold. Hun er ikke akkurat den som er mest opptatt av å følge regler, innehar størst økonomisk kompetanse, eller den bloggeren som er mest reflektert. For øvrig siktet jeg til prisen "Folkets favoritt" i utgangspunktet.

Nygård Hansen:

«Du vinner ikke en pris under Vixen Blog Awards fordi du kjenner noen i juryen. Eller fordi du har vunnet før. Eller fordi du har flest lesere. Eller fordi juryen er korrupt. Du vinner fordi du har vært best i din kategori, og vært best innenfor alle de kriterier vi har lagt til grunn», skrev Nygård-Hansen.

Skrevet

Leser ikke bloggen, men har henne på snap. Har hun laget et innlegg på bloggen som handler om at Kylie er blitt mamma?

Skrevet
12 minutter siden, Mainecoon skrev:

Leser ikke bloggen, men har henne på snap. Har hun laget et innlegg på bloggen som handler om at Kylie er blitt mamma?

Ser sånn ut. Alt for klikk vet du...

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Panda90 skrev:

Ser sånn ut. Alt for klikk vet du...

Synes det er litt unødvendig av henne og informere om den nyheten når alle avisene klarer det fint alene. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...