Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
25 minutter siden, GulSitron skrev:

«Jaaan du kansje gjøra sånn, de hører det veldig godt» 

Jan «klask klask klask klask» 

Jeg håper hun endrer bloggnavnet sitt, til sitt eget navn, om hun skal holde på sånn fremover på nett/tv..kvalmt.. voks opp Anna...

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Minlillesky skrev:

Jeg håper hun endrer bloggnavnet sitt, til sitt eget navn, om hun skal holde på sånn fremover på nett/tv..kvalmt.. voks opp Anna...

Det har hun jo prøvd en gang før, uten suksess. Tok ikke lang tid før hun var tilbake som MtM. 

• Liker 7
Skrevet

Etter dagens episode satt jeg igjen med en veldig ekkel følelse! Glad for at det kommer frem for det viser jo HVEM som tar iniativ til alt og hvor hemningsløst det er. Men æsj. Altså "barna kan høre det Jan" og han svarer "klask klask klask" og " jeg har ikke et problem med å ha sex på tv"

Meeen det burde dere jo! Dere har barn som også sover i ett rom ikke langt ifra deres som dere er redd hører at dere har sex. Hvordan tror blir det da når den ungen får SE dere ha det, på TV!?

• Liker 27
Gjest -Willow
Skrevet

Hva VAR poenget?! Herregud, så kleint og unødvendig.

Skrevet

Alt Anna gjør er nøye planlagt. Etter denne episoden kommer hun til å få masse oppmerksomhet  (mest negativt og litt positivt fra livets harde skole folk, som sikkert mener hun er så tøff som gjør dette) og kommer på 1 plass igjen. 

Lurer på hva hun har holdt hemmelige for Jan i flere måneder? 

• Liker 2
Skrevet

Kleint når hun sier til J A Riise at nå er det to kjendiser i Søgne...

• Liker 30
Skrevet
Akkurat nå, Christy89 skrev:

Alt Anna gjør er nøye planlagt. Etter denne episoden kommer hun til å få masse oppmerksomhet  (mest negativt og litt positivt fra livets harde skole folk, som sikkert mener hun er så tøff som gjør dette) og kommer på 1 plass igjen. 

Lurer på hva hun har holdt hemmelige for Jan i flere måneder? 

Surprise bursdag for han...

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, frostrøyk skrev:

Surprise bursdag for han...

Åja... 

Gjest Topptur
Skrevet
1 time siden, GulSitron skrev:

«Jaaan du kansje gjøra sånn, de hører det veldig godt» 

Jan «klask klask klask klask» 

Dette er på tvprogrammet Bloggerene? Noe som betyr at det står et filmteam og filmer? 

De er jo fullstendig ute av kontroll. Det er ikke bra. 

Skrevet
5 minutter siden, Topptur skrev:

Dette er på tvprogrammet Bloggerene? Noe som betyr at det står et filmteam og filmer? 

Nei, alle bloggerne har et eget bloggkamera de kan bruke når ikke filmteamet er hos dem :)

• Liker 5
Skrevet
6 minutes ago, Topptur said:

Jeg tror faktisk at de filmer endel selv som de gir videre til tv2.. men jeg ville definitivt slettet det klippet før jeg ga fra meg filmen videre..

• Liker 8
Gjest Topptur
Skrevet
10 minutter siden, frostrøyk skrev:

Nei, alle bloggerne har et eget bloggkamera de kan bruke når ikke filmteamet er hos dem :)

:nori:det var nå enda bra, tross alt. 

Skrevet

De maa jo ha väert fulle eller noe, og glemt at de har filmet det :( Ser ut som Anna har mistet bakke kontakten litt, haaper hun tar den tiden og hjelpen hun trenger til aa finne tilbake til seg selv. Önsker henne og familien alt godt i tiden fremover, og haaper det gaar bedre med henne snart. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg blir virkelig flau på deres vegne. At det er mulig, sier jeg bare..

• Liker 6
Skrevet

Dette er jo ikke bra. jeg får litt Anna Nicole-vibber av oppførselen til mammaen for tida (med unntak av all narkotikaen, da). :( 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Metzili skrev:

De maa jo ha väert fulle eller noe, og glemt at de har filmet det :( Ser ut som Anna har mistet bakke kontakten litt, haaper hun tar den tiden og hjelpen hun trenger til aa finne tilbake til seg selv. Önsker henne og familien alt godt i tiden fremover, og haaper det gaar bedre med henne snart. 

De har selvfølgelig ikke glemt det. Hun har jo sagt at hun ELSKER oppmerksomhet og gjør alt for fame. Så dette er godt planlagt. Dessverre 

• Liker 7
Skrevet

Ok, jeg er helt enig i at Anna må ta ansvar for de dumme tingene hun gjør men jeg må si at jeg funderer litt over folka hos TV2 som tenker at "dette er helt ok å vise resten av Norge".
Jeg vet ikke så mye om Anna utenom det jeg har sett på Unge mødre og Bloggerne (guilty pleasures) men sånn som hun fremstår så får jeg nesten inntrykk av at den mentale utviklingen hennes stoppet opp i den tiden hun ble gravid første gangen fordi hun virker ikke å forstå konsekvenser av ting eller hvor umoden hun fremstår så jeg syntes det er rart at "klokere hoder" i TV-kanalen ikke forsøker å skåne henne (eller i det minste barna hennes) ved å ikke vise klipp som den fra kveldens episode.

• Liker 30
Skrevet
8 timer siden, Sisti skrev:

Du ser ikke for deg andre grunner til å gi ut bok? 

For all del, overrasker meg ikke om A kun har penger som årsak til å gi ut bok, men for mange forfattere er det altså dypere grunner bak. Men du tror altså at A kun har overfladisk motivasjon? 

Om du f.eks har lest Knausgård vil du se at å tjene penger på bøkene var helt avgjørende for ham, slik de strevde økonomisk. Å gi ut bøker er noe mange forfattere gjør for å tjene penger. Langt fra alle, men i tilfellet Anna Rasmussen skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt spekulerer i et annet motiv. Oppmerksomhet er jo et annet, men det henger sammen. Jo mer oppmerksomhet, jo lettere kan hun leve av den :)

• Liker 1
Skrevet

Dere som skriver at TV2 burde stoppe dette, tror dere kanalene har noen samvittighet?? De lager det som selger. Og det er ikke akkurat slik at de selv har bedt Anna gjøre noe sånt.

• Liker 12
Gjest formula
Skrevet
3 minutter siden, sweety pie skrev:

Dere som skriver at TV2 burde stoppe dette, tror dere kanalene har noen samvittighet?? De lager det som selger. Og det er ikke akkurat slik at de selv har bedt Anna gjøre noe sånt.

Nei, TV2 har nok ikke noe juridisk ansvar her. Men når de se at denne unge mamman ikke kan beskytte hverken seg selv eller barna, burde de kanskje ha et moralsk ansvar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...