Gjest CecilieX Skrevet 27. september 2017 #4441 Skrevet 27. september 2017 20 minutter siden, Onbothsides skrev: Jeg kan ikke annet en å smile Du ble nok et samtaleemne i lunsjen, de gir Anna mer penger når slike klager kommer. Klapper. Jeg studerte i sin tid markedsføring og kan ikke huske at Philip Kotler skrev noe som skulle tilsi at du har rett. Hvilke markedsføringsteorier er det du har som grunnlag for denne typen påstand?
RileyParks Skrevet 27. september 2017 #4442 Skrevet 27. september 2017 Jeg får så vondt inni meg. Hun virker så utrolig trist for tiden, og sånn burde det virkelig ikke være! 4
J.. Skrevet 27. september 2017 #4443 Skrevet 27. september 2017 Kjære veeeene for ett surhøl.. På videon på Faceook - under MtM-brukeren som er direkte knyttet til bloggen som liksom er lagt ned - sitter hun jo med geipen i fanget mens hun ikke engang gidder å lese forordet i boka,men bare ramser opp massevis (for det er virkelig massevis) med kapitler.. Kniser litt ved ordet "mensen" og ellers like sur.. Skikkelig bra reklame for seg selv,der gitt.. 18
Gjest opie Skrevet 27. september 2017 #4444 Skrevet 27. september 2017 Denne direktesendingen.... Wow. Det kan se ut som hun er på randen til et sammenbrudd. Hun klarer ikke å snakke ordentlig, og Jan hopper stadig inn for å fullføre eller korrigere henne, da det hun sier selv knapt gir mening. Han fremstår mer sympatisk i denne videoen enn hva han gjorde i i rumpevideoen, men hvorfor han ikke skjermer henne fra omverdenen nå som hun fremstår helt nedbrutt, det er for meg et mysterium.
Pæddan Skrevet 27. september 2017 #4445 Skrevet 27. september 2017 Den videoen der er ikke bra ass. Hun høres rent på gråten ut og ikke minst deprimert. Dette her ender ikke bra. 12
J.. Skrevet 27. september 2017 #4446 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, opie skrev: Denne direktesendingen.... Wow. Det kan se ut som hun er på randen til et sammenbrudd. Hun klarer ikke å snakke ordentlig, og Jan hopper stadig inn for å fullføre eller korrigere henne, da det hun sier selv knapt gir mening. Han fremstår mer sympatisk i denne videoen enn hva han gjorde i i rumpevideoen, men hvorfor han ikke skjermer henne fra omverdenen nå som hun fremstår helt nedbrutt, det er for meg et mysterium. Han kan faktisk ikke nekte eller tvinge henne til noe som helst,så hvordan skulle det egentlig foregått? Og hvem skulle fått skyld og ansvar for alt hun gjør om ikke J var i bildet? Sikter ikke utelukkende til deg,men bare tenker høyt.. 1
Gjest opie Skrevet 27. september 2017 #4447 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Han kan faktisk ikke nekte eller tvinge henne til noe som helst,så hvordan skulle det egentlig foregått? Og hvem skulle fått skyld og ansvar for alt hun gjør om ikke J var i bildet? Sikter ikke utelukkende til deg,men bare tenker høyt.. Vet du, man kan faktisk både nekte og tvinge andre mennesker - det handler om maktbalansen i et forhold mellom to eller flere mennesker. Hvis min samboer fremstod så ustabil, sliten, på randen til et sammenbrudd slik Anna gjorde i dag - da hadde jeg satt himmel og jord i bevegelse for å hjelpe han. Å diskutere hvem som skulle fått skylden eller tatt ansvaret for Anna hvis Jan ikke var tilstede er ikke noe jeg ønsker å diskutere, siden det ikke er tilfelle.
Jobbermedbarn Skrevet 27. september 2017 #4448 Skrevet 27. september 2017 Jeg har ikke sett den videoen, men gjennom de siste ukene har jeg vært overbevist om at det Anna trenger er omsorg og klem fra hennes nærmeste (mamma). Håper virkelig at de har prøvd alt for å nå frem til henne for nå trenger hun dem virkelig! ❤️ 20
Gjest Kaktuspotte Skrevet 27. september 2017 #4449 Skrevet 27. september 2017 (endret) Den videoen er kun et spill for galleriet. Hun vet akkurat hva som trekker lesere, og kunder. Hun har akkurat samme ansiktsutrykk på bokomslaget. Endret 27. september 2017 av Kaktuspotte
Summ Skrevet 27. september 2017 #4450 Skrevet 27. september 2017 11 minutter siden, opie skrev: Vet du, man kan faktisk både nekte og tvinge andre mennesker - det handler om maktbalansen i et forhold mellom to eller flere mennesker. Hvis min samboer fremstod så ustabil, sliten, på randen til et sammenbrudd slik Anna gjorde i dag - da hadde jeg satt himmel og jord i bevegelse for å hjelpe han. Å diskutere hvem som skulle fått skylden eller tatt ansvaret for Anna hvis Jan ikke var tilstede er ikke noe jeg ønsker å diskutere, siden det ikke er tilfelle. Det er jo det mest motsigende du kunne sagt. Det bør ikke være makt, eller tvang i et forhold! Men som du sier etterpå, å hjelpe noen man er i forhold med er bare bra! Men man skal være forsiktig i slike situasjoner... hvis han gjør for mye som hun ikke liker, kan hun bare si at det er slutt, og han hadde ikke hatt noe å si lenger. Tror han bør hjelpe henne på en måte som fungerer for de.
Populært innlegg vaniljebolle Skrevet 27. september 2017 Populært innlegg #4451 Skrevet 27. september 2017 Så den siste videoen på fb. Tror hun som vanlig søker etter sympati og setter seg i offerrollen. Idag fikk hun terningkast to i landets største aviser, og det takler hun nok dårlig. At noen kan finne på å kritisere henne.. og at hun skal ha hatt det så forferdelig.. altså, hva kan man si.. Det er veldig veldig mange som ikke har hatt noen rosenrød barndom.. Det er hun ikke alene om. Men det man lærer seg etterhvert er å gå ut av offerrollen, tilgi og gå videre. Hun har tre barn, på tide å oppføre seg som en voksen. Sorry lite sympati fra min side, men jeg synes hun oppfører seg som en bortskjemt drittunge uten rot i virkeligheten. Og det er j,.. trist og skremmende med tanke på at hun er mor til 3 barn som trenger voksenpersoner i livet sitt. 54
Frøken_fjong1 Skrevet 27. september 2017 #4452 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, vaniljebolle skrev: Så den siste videoen på fb. Tror hun som vanlig søker etter sympati og setter seg i offerrollen. Idag fikk hun terningkast to i landets største aviser, og det takler hun nok dårlig. At noen kan finne på å kritisere henne.. og at hun skal ha hatt det så forferdelig.. altså, hva kan man si.. Det er veldig veldig mange som ikke har hatt noen rosenrød barndom.. Det er hun ikke alene om. Men det man lærer seg etterhvert er å gå ut av offerrollen, tilgi og gå videre. Hun har tre barn, på tide å oppføre seg som en voksen. Sorry lite sympati fra min side, men jeg synes hun oppfører seg som en bortskjemt drittunge uten rot i virkeligheten. Og det er j,.. trist og skremmende med tanke på at hun er mor til 3 barn som trenger voksenpersoner i livet sitt. Hun gir feks ikke sine egne barn en rosenrød barndom heller slik hun holder på. Hun burde gjerne se seg selv i speilet før hun snakker om andre. 28
Friluftsdame Skrevet 27. september 2017 #4453 Skrevet 27. september 2017 Den videoen er nok en forpliktelse overfor Gyldendal. Anna virker tvunget, sint og lei. Når boken i tillegg har fått kritikerslakt, var det nok ikke slik hun så høsten for seg. Håper hun får ro, kutter galskapen og hjelp til å stake ut en ny retning for livet sitt. Boken skal jeg absolutt ikke lese. 15
Gjest Onbothsides Skrevet 27. september 2017 #4454 Skrevet 27. september 2017 1 time siden, vaniljebolle skrev: Hvorfor i all verden skulle de gi A mer penger når de mister en kunde? Henger ikke sammen... 53 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg studerte i sin tid markedsføring og kan ikke huske at Philip Kotler skrev noe som skulle tilsi at du har rett. Hvilke markedsføringsteorier er det du har som grunnlag for denne typen påstand? All pr er god pr. MakeupMekka selger uansett, vil tro kundekretsen deres går litt utforbi Kg også.
Gjest opie Skrevet 27. september 2017 #4455 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, Summ skrev: Det er jo det mest motsigende du kunne sagt. Det bør ikke være makt, eller tvang i et forhold! Men som du sier etterpå, å hjelpe noen man er i forhold med er bare bra! Men man skal være forsiktig i slike situasjoner... hvis han gjør for mye som hun ikke liker, kan hun bare si at det er slutt, og han hadde ikke hatt noe å si lenger. Tror han bør hjelpe henne på en måte som fungerer for de. Jeg må ha formulert meg fryktelig dårlig, for jeg tror vi er enige. Det jeg forsøkte å si, var at jo, man kan tvinge noen til å gjøre noe, og man kan nekte noen å gjøre noe. Jeg sier ikke at det er bra, men det er mulig. Det var altså et svar til "J...", som mente man ikke kunne tvinge/nekte.
vaniljebolle Skrevet 27. september 2017 #4456 Skrevet 27. september 2017 1 minute ago, Onbothsides said: All pr er god pr. MakeupMekka selger uansett, vil tro kundekretsen deres går litt utforbi Kg også. Jeg tror du har misforstått noe her. All pr er god pr gjelder ikke når man skal selge produkter.. da er enhver dårlig omtale eller mistet kunde et tap. 35
Lana01 Skrevet 27. september 2017 #4457 Skrevet 27. september 2017 20 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Den videoen er kun et spill for galleriet. Hun vet akkurat hva som trekker lesere, og kunder. Hun har akkurat samme ansiktsutrykk på bokomslaget. Hva om du tar feil? Er enig med Jobbermedbarn at hun først og fremst trenger en god klem av sine nærmeste. Håper ikke hun leser her inne nå, hvis dette er tilfelle at hun er langt nede. Trå varsom med kritikken tenker jeg, til alle her inne. 7
Akj Skrevet 27. september 2017 #4458 Skrevet 27. september 2017 Synes hun virker forferdelig deprimert på den videoen. Fikk skikkelig vondt av å se på. Fikk lyst til å gi henne en god klem, og bygge henne opp fra bunnen, uten utleveringer, klikkhoreri, nakenbilder og drama. Denne dama trenger et vanlig A4-liv. 12
Rosalie Skrevet 27. september 2017 #4459 Skrevet 27. september 2017 (endret) Jeg syns hun har virket trist og mer og mer deprimert i halvannet år, og venter egentlig bare på den store smellen. For hun har dessverre ingen rundt seg som tenker på hennes beste og dermed handler deretter. Endret 27. september 2017 av Rosalie 9
Gjest Kaktuspotte Skrevet 27. september 2017 #4460 Skrevet 27. september 2017 10 minutter siden, Lana01 skrev: Hva om du tar feil? Er enig med Jobbermedbarn at hun først og fremst trenger en god klem av sine nærmeste. Håper ikke hun leser her inne nå, hvis dette er tilfelle at hun er langt nede. Trå varsom med kritikken tenker jeg, til alle her inne. Jeg håper jo at jeg ikke tar feil .Jeg ønsker uansett at hun får det bra - at de alle får det bra Og jeg er veldig enig i at hun trenger en klem av sine, særlig mammaen. Jeg tror A trenger oppmerksomher og anerkjennelse fra alle, det er som en rus hun har blitt avhengig av.Dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå