Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Antoinette skrev:

Kort spm. har Anna fullført VGS?

Nei. Hun er ferdig med 1. året på helse- og oppvekstfag. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutes ago, JackIost said:

På ingen måte, her er det tvertimot enkelt å først utrope en vinner, og deretter begrunne dette ut fra kriteriene, nesten uansett hvem av de mest aktuelle man hadde valgt.

Ikke rart det av og til kan virke tilfeldig :)

LESTE du punktene eller? 

• Liker 21
Skrevet (endret)

Forståelig nok er andre bloggere drittlei Anna. Spesielt hennes bloggkollegaer. Jeg hadde også vært drittlei hvis hun var min kollega. Så er hun så ekstremt feig som nekter å svare på kritikken og går nå under jorden. Borte vekk. Så kommer hun tilbake når alt roet seg.

Endret av smalls
  • Liker 19
Skrevet
1 time siden, Rosalie skrev:

Nei. Hun er ferdig med 1. året på helse- og oppvekstfag. 

Stemmer ;) Hun prøvde seg også på medier og kommunikasjon.

Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Jeg har gitt meg i denne tråden, men jeg lurer på om hun «tør» å komme tilbake enten som MtM eller annet navn når hun har dummet seg så ettertrykkelig ut, og virker til å være lite likt av andre bloggere. 

Vi har enda ikke sett alt som kommer på Bloggerne , og det kan være mye grums der også 

Jeg hadde selvsagt ikke turt å vise meg ute en gang..... på laaang tid 

Skrevet

Hun kommer garantert tilbake som blogger i en eller annen form. Hvordan skal hun ellers klare å brødfø 4 unger (3 barn + Jan) og  i tillegg betale for 2 hus og en Range Rover?? Det klarer hun ikke på barnetrygd og boksalg i hvert fall. Hun bør ta seg kraftig i sammen og begynne å oppføre seg som et voksent menneske. Hun er i ferd med å grave sin egen grav!

• Liker 23
Skrevet

Anna kommer jo til å bli den kjendisen i Norge som har 12 barn og være kjent for nettopp det. Bare vent å se.

• Liker 9
Skrevet
22 minutter siden, nyjenta skrev:

Anna kommer jo til å bli den kjendisen i Norge som har 12 barn og være kjent for nettopp det. Bare vent å se.

Var mange som hadde rundt ti barn for 100 år siden, uten at det var så mye spesielt med det. Å bli hetset for å få mange barn, såfremt man klarer å forsørge dem selv, er en uting :)

• Liker 1
Gjest Regnskapssekretær
Skrevet

Det er muligens nevnt her i tidligere innlegg, men tar hun en  Taylor Swift med å slette alt på instaen sin ? Bortsett fra ett bilde

Skrevet
6 minutter siden, JackIost skrev:

Var mange som hadde rundt ti barn for 100 år siden, uten at det var så mye spesielt med det. Å bli hetset for å få mange barn, såfremt man klarer å forsørge dem selv, er en uting :)

Velkommen til 2017,der standaren heldigvis ikke er som den var for 100 år siden.

:)

• Liker 42
Skrevet
Akkurat nå, Regnskapssekretær skrev:

Det er muligens nevnt her i tidligere innlegg, men tar hun en  Taylor Swift med å slette alt på instaen sin ? Bortsett fra ett bilde

Jeg forstår ikke hvorfor media merket seg den engang (sett bort ifra at hun liksom har lagt opp..) ,det har hun gjort så mange ganger tidligere også.

Så det er ikke nytt akkurat..

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Regnskapssekretær skrev:

Det lurer jeg også på🙈

Gjest Regnskapssekretær
Skrevet
Akkurat nå, Pearl2.0 skrev:

Det lurer jeg også på🙈

Men Taylor Swift sa vel ingenting, bare slettet?

Skrevet
2 minutter siden, elisaday skrev:

Dette er såå godt for en kritisk leser å se på trykk hos tv2 😀 ja, litt skadefryd her. Men det er berettiget i dette tilfellet... 

Helt enig! 😂

Nå må vel flere forstå at det ikke er "hat" ,når flere av kollegaene hennes sier det samme..

Og de får akkurat samme goder og det som hører med jobben så de snakker jo ikke av misunnelse heller. 🙄

• Liker 13
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Mynona, mod.

Skrevet

Hun begynner å minne meg om Farrah fra Teen Mom.

• Liker 17
Skrevet

Anna ble intervjuet av Se og hør om at hun trakk seg fra SVD: 

- Hva synes du om Marnas prestasjoner?

- Jeg er veldig glad for at Glenn Jørgen får fortsette videre. Jeg heier på han, avslutter toppbloggeren.

• Liker 26
Skrevet
14 minutter siden, texas1990 skrev:

Anna ble intervjuet av Se og hør om at hun trakk seg fra SVD: 

- Hva synes du om Marnas prestasjoner?

- Jeg er veldig glad for at Glenn Jørgen får fortsette videre. Jeg heier på han, avslutter toppbloggeren.

Hva? :overrasket: Var det alt hun hadde å si?

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...