Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Eksblogger
Skrevet
Akkurat nå, Onbothsides skrev:

Da burde du skrive ned en liste med alt Anna er kalt, så faller fiasko langt ned på listen. 

Hilton er en voksen mann, Anna er ung - det er også vanlig å si ting/ord uten å tenke over ordbruken, men å skrive gjennomtenkte (?) kallenavn og stygge ting her burde vært unngåelig

Hold deg for god til å krangle med meg, ok? Det er ikke derfor jeg er her inne. 

Gjest Onbothsides
Skrevet
Akkurat nå, Eksblogger skrev:

Hold deg for god til å krangle med meg, ok? Det er ikke derfor jeg er her inne. 

Så slutt å siter meg.

Gjest Eksblogger
Skrevet
Akkurat nå, Onbothsides skrev:

Så slutt å siter meg.

OK

Skrevet
Akkurat nå, Solivagant skrev:

Utenom en alt for, alt for lys foundation ser jeg ikke noe galt her. 

Det er setting powder, eller noe i den duren, og blitzen som lager en såkalt "flashback" effekt. Ikke spesielt heldig, og jeg ville nok tenkt meg om to ganger før jeg brukte makeupartisten igjen til et slikt event :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Galaxy X skrev:

Det er setting powder, eller noe i den duren, og blitzen som lager en såkalt "flashback" effekt. Ikke spesielt heldig, og jeg ville nok tenkt meg om to ganger før jeg brukte makeupartisten igjen til et slikt event :fnise:

Jeg får sånn uansett hvordan jeg sminker meg nå.. :( 

Var ikke like ille før jeg begynte med foundation fra M.A.C. Bruker vanlig pudder og ei litta stripe med brunt i kinnene. 

Grunnen til M.A.C er at det er det eneste stedet jeg fant foundation som ikke gir meg skille og som dekker godt. 

Tips mottaes med stor takk på pm! :nordvesta:

Skrevet
På 20.9.2017 den 19.54, Panda90 skrev:

Er fristet til å sende mail til sponsorne hennes, Get Inspired, Betakaroten og Shai, for å høre om hvorfor de i det hele tatt vil assosieres med en blogger som driver med slike grove clickbaits på en mammablogg/familieblogg. Nakenbilder, sexoverskrifter, trekant, onanering og barnebilder kleiset sammen i en stor røre sammen med treningsklær, brunfarge og barbering.

Get Inspired har jeg tatt kontakt med. De velger å samarbeide med henne fordi hun er en så flott og positiv jente 🙄

Jeg som pleier å handle der for ca 10 tusen i året har gjort mitt siste kjøp der !! 

• Liker 31
Skrevet

Dette var jo helt topp for henne sånn rett før boklansering. Flaks eller planlagt, hvem vet.. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
13 timer siden, Klink skrev:

Kanskje hun skal behynne å studere da? 

Aller helst skal hun vel blogge mer og bare lager litt drama. Men det er da håp for henne også? 

Studere grunnskolen da eller? :ac: Uansett på tide og sårt tiltrengt.

Endret av Perle
  • Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Solivagant skrev:

Nettopp. Espen snakket ikke dritt om noen. 

Men han har vel skrevet et kritisk blogginnlegg rettet direkte til Anna tidligere? 

Skrevet
6 minutter siden, Gompi skrev:

Men han har vel skrevet et kritisk blogginnlegg rettet direkte til Anna tidligere? 

Det var visstnok måneden etter denne festen..

Skrevet
Akkurat nå, Galaxy X skrev:

Det var visstnok måneden etter denne festen..

Det henger vel ikke på greip? 

Skrevet
12 minutter siden, Gompi skrev:

Det henger vel ikke på greip? 

Ja nei, ikke vet jeg, leste det tidligere i tråden :fnise: Trodde jeg skjønte hva det gjaldt, men nå når jeg skulle finne link til deg viste det seg at jeg hadde tenkt på en helt annen hendelse med en annen blogger (som refset Anna). Det eneste jeg fant var "Hold kjeft Anna" elns fra Espen Hiltons blogg etter at hun byttet tilbake til Blogg.no fra Influencers. Var kanskje dette du siktet til? 

Skrevet
7 timer siden, vaniljebolle skrev:

Sa han noe direkte dritt om konatil syns du? Han var skuffa og mente han fortjente den prisen. Mens A kalte han en fiasko og juryen for korrupt. En viss forskjell der syns jeg..

Jeg har hverken sett hat, mobbing, kallenavn eller trakassering i denne tråden (med forbehold fordi jeg ikke har lest alt som er, men endel) men det jeg ser er folk som er rimelig irriterte på oppførselen hennes og selvgodheten uten å ha noen selvkritikk, og til dels bekymret fordi A virker som en jente med problemer. 

Men Espen beskylte juryen for å ikke ha gjort skikkelig research, qog det var jo veldig klart at hva han syntes om at konatil vant. Synes både han og Anna oppførte seg utrolig barnslig. 

• Liker 25
Skrevet

Anna har vel en tendens til å "slutte å blogge" når det stormer, slik at de ikke må svare på kritikk (fra media og lesere), jeg tror dette er det samme. Virker som sjefen i bedriften, Jan, tar avgjørelsene på det. Hun kommer sikkert tilbake om litt og later som ingenting, men det er jo lov å håpe at media har fått nok av oppførselen hennes nå... og at dermed TV programmer og annet holder seg unna (bortsett fra Get inspired da, som aldri får mine penger). 

• Liker 29
Skrevet
8 timer siden, Onbothsides skrev:

Da burde du skrive ned en liste med alt Anna er kalt, så faller fiasko langt ned på listen. 

Hilton er en voksen mann, Anna er ung - det er også vanlig å si ting/ord uten å tenke over ordbruken, men å skrive gjennomtenkte (?) kallenavn og stygge ting her burde vært unngåelig

vi snakker om hva Anna ( som er proff blogger som "driver NORGES  STRSTE BLOGG(som hun selv sier)"PÅ TV kaller en annen blogger for- ikke hva alle andre mennesker der ute kaller Anna

• Liker 9
Skrevet (endret)

#dobbelpost

Endret av Summ
Dobbelpost
Skrevet

Elsker at hun fortsatt er på topplista!! 👏🏻👏🏻

IMG_2685.PNG

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal alt det idiotiske hun gjør unnskyldes med alder?
Det er jo sånn hun er som person,så hun er neppe noe klokere på dårlig oppførsel om 10 år,hva skal hun unnskyldes med da da?

At hun er så ung er vel ganske oppbrukt,hun er da faktisk ett voksent menneske og burde oppføre seg deretter...

• Liker 37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...