Gjest Onbothsides Skrevet 26. august 2017 #2701 Skrevet 26. august 2017 5 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Nå er dette en tråd om AR, men jeg vil ta med en setning fra Speiltvillingene som mor skrev på bloggen i dag. Bare for å vise at flere bruker barna sine. ""Jentene fikk velge mellom barnehage eller jobb i dag, og svaret var soleklart, de ville bli med å jobbe litt, for å vise fram de nye klærne sine."" Nettopp! Hvis hun også hadde blitt gransket med lupe på bloggen sin og fått hver minste detalje analysert og tolket i alle retninger - hadde vi om et år sett en annen blogger enn hun er i dag. Man blir formet av påvirkningen, Anna var også mer anonym før. Og et Ps: su kan skrive om speiltvillingene her men hadde jeg gjort det ville det blitt kommentert umiddelbart. Så det spiller en rolle hvem som sier hva i en diskusjon også😉
Inocybe Skrevet 26. august 2017 #2702 Skrevet 26. august 2017 Ta gjerne diskusjonen om Speiltvillingene i en egen tråd eller ta opp relevante deler av barneeksponeringen i bloggerbarntråden. Å bruke argumentet "andre er like ille så derfor skal ikke x/jeg få kritikk" er dårlig debattskikk og en måte å flytte kritikken over på metakritikk og brukerdebatt. Dette senker nivået på trådene. Jeg kjenner ikke til Speiltvillingene så jeg har ikke så mye å bidra med der. 30
Turkis Sau Skrevet 26. august 2017 #2704 Skrevet 26. august 2017 18 timer siden, Onbothsides skrev: Men hun får ikke en tråd om det. Og hun gjør ikke så mye galt som Anna. "Galt". Et gjennomgående fenomen på kvinneguiden, to ganske like bloggere men helt ulik mengde/type holdning til de. Speiltvillingene vs Anna. Paprika vs gladehjem. Caroline vs Marna. Jeg vil vel ikke si at Caroline og Marna er så veldig like. Antar (håper) du sikter til utlevering av barn, enig der. Men utover det; CBE har et glanset sukkerrosa magasin rundt sin perfekte dukkehjem-verden/familie. Marna, not so much. 10
Summ Skrevet 26. august 2017 #2705 Skrevet 26. august 2017 Herregud "spørsmål om ny graviditet; "Dere kjenner meg såpass at jeg ikke vil nevne noe slikt i et innlegg som ikke handler om det." Hallo, les overskriften din damen! 35
vaniljebolle Skrevet 26. august 2017 #2706 Skrevet 26. august 2017 18 minutes ago, Summ said: Herregud "spørsmål om ny graviditet; "Dere kjenner meg såpass at jeg ikke vil nevne noe slikt i et innlegg som ikke handler om det." Hallo, les overskriften din damen! Hun er ganske forutsigbar. Nå som hun går nedover i lesertall igjen så må hun selvfølgelig finne på noe som skaper interesse og spekulasjoner. Det er bare det at mange begynner å gjennomskue henne. Gidder ikke engang å lese innlegget. Har gitt den dama mitt siste klikk. Nyskjerrigheten min får jeg tilfredsstilt her og andre steder Takk KG! :D 13
richbitch Skrevet 26. august 2017 #2707 Skrevet 26. august 2017 31 minutter siden, Summ skrev: Herregud "spørsmål om ny graviditet; "Dere kjenner meg såpass at jeg ikke vil nevne noe slikt i et innlegg som ikke handler om det." Hallo, les overskriften din damen! Kom inn her nå for å skrive om akkurat det samme 😂 Stusset veldig på den jeg også... 2
Summ Skrevet 26. august 2017 #2708 Skrevet 26. august 2017 Akkurat nå, richbitch skrev: Kom inn her nå for å skrive om akkurat det samme 😂 Stusset veldig på den jeg også... Haha! Leste innlegget bare for å se hva unnskyldningen for å ikke røpe en eventuell graviditet var 😂 Men hun har forandret skrivemetode, tror hun begynner å bli desperat 🙈 5
Oktnxbye Skrevet 26. august 2017 #2709 Skrevet 26. august 2017 37 minutter siden, Summ skrev: Herregud "spørsmål om ny graviditet; "Dere kjenner meg såpass at jeg ikke vil nevne noe slikt i et innlegg som ikke handler om det." "Forteller mer om dette snart"... 🙄🙄🙄 1
Summ Skrevet 26. august 2017 #2710 Skrevet 26. august 2017 Akkurat nå, Oktnxbye skrev: "Forteller mer om dette snart"... 🙄🙄🙄 Håper dette "snart-innlegget" blir; "Endelig klarhet i ny graviditet! Hei, vi har lenge snakket om ny graviditet. Jan og meg er har snakket om dette på kvelden, etter barna har lagt seg og vi har blitt enige om at jeg skal gå på sikker prevensjon i noen år før dette blir et tema. Vi er unge, og vi vil ha ting på plass og faktisk se om vi liker denne tilværelsen først. Livet forandrer seg hele tiden, og det er greit å gå igjennom fler faser før vi får fler barn. Jan og meg har vært sammen i ett år, og allerede snakket om pauser, så det ville nok vært uansvarlig å sette enda et barn til verden." Men jeg vedder ikke på dette 🙈 11
missblogg Skrevet 26. august 2017 #2711 Skrevet 26. august 2017 Kommer vel en bekreftelse på graviditet snart, da...Med mindre hun prøver å få klikk på disse spekulasjonene uten at det er noe i det. Men holder en knapp på det første. 2
Oktnxbye Skrevet 26. august 2017 #2712 Skrevet 26. august 2017 2 minutter siden, missblogg skrev: Kommer vel en bekreftelse på graviditet snart, da...Med mindre hun prøver å få klikk på disse spekulasjonene uten at det er noe i det. Men holder en knapp på det første. Det vil i så fall forklare alle valgene hennes den siste tiden.
missblogg Skrevet 26. august 2017 #2713 Skrevet 26. august 2017 Akkurat nå, Oktnxbye skrev: Det vil i så fall forklare alle valgene hennes den siste tiden. Ja, det virker jo som en forklarig på mye, kanskje spesielt hvor "kaos" alt virker, for det er jo masse hormoner og så videre når man er gravid. Hun har aldri vært SÅ mye frem og tilbake, liksom (som jeg kan huske) 1
Oktnxbye Skrevet 26. august 2017 #2714 Skrevet 26. august 2017 2 minutter siden, missblogg skrev: Ja, det virker jo som en forklarig på mye, kanskje spesielt hvor "kaos" alt virker, for det er jo masse hormoner og så videre når man er gravid. Hun har aldri vært SÅ mye frem og tilbake, liksom (som jeg kan huske) Skal vi danse; tettsittende kjoler - ufrivillig avslørt. Bryllup; vil vente til kroppen er tilbake igjen etter fødsel for å kunne bruke drømmekjolen. 4
Diamant Skrevet 26. august 2017 #2715 Skrevet 26. august 2017 Jeg tror ikke en ny graviditet vil bli så fryktelig spennende for leserne. De har opplevd det så "mange" ganger før. Det vil på en måte bare bli en reprise. Tror ikke gravidmagen vil bli like interessant denne gangen. (Hvis hun er gravid). Nei, skal hun holde på leserne må hun finne på noe nytt og slutte med clickbaits. For disse clickbaitsene tror jeg mange begynner å bli lei av, de blir stadig nevnt i kommentarfelt på FB. 19
Moncka Skrevet 26. august 2017 #2716 Skrevet 26. august 2017 2 timer siden, Diamant skrev: Jeg tror ikke en ny graviditet vil bli så fryktelig spennende for leserne. De har opplevd det så "mange" ganger før. Det vil på en måte bare bli en reprise. Tror ikke gravidmagen vil bli like interessant denne gangen. (Hvis hun er gravid). Nei, skal hun holde på leserne må hun finne på noe nytt og slutte med clickbaits. For disse clickbaitsene tror jeg mange begynner å bli lei av, de blir stadig nevnt i kommentarfelt på FB. Helt enig. Siste graviditet var jo gørr-kjedelig "leser-messig". Ikke at hun gjorde noe særlig forsøk på å sprite det opp heller da. Mageoppdateringer ved en tavle med uke 27 osv, i enten hvit eller sort kjole. Gjesp. Dessuten så tror jeg hun egentlig ønsket seg en jente. Men uansett, en fjerde graviditet på samme dama er jo ikke like spennende. Det blir nok bare repeat. Kjønnet kommer de til å holde hemmelig til det kjedsommelige, helt til alle egentlig gir beng. Samme med navnevalg. Hva mer får man ut av det liksom. Men håper ikke hun er gravid selvfølgelig. Hun har jo mye mer enn nok med de hun allerede har. 13
Flisespikker Skrevet 26. august 2017 #2717 Skrevet 26. august 2017 (endret) Håper hun får trillinger da. Skal se hvor mye overskudd hun har til å blogge da Skal se det blir slutt på klikkhoreriet da, ja. Endret 26. august 2017 av Flisespikker 4
marthes Skrevet 26. august 2017 #2718 Skrevet 26. august 2017 Så intervju med henne på tv2 i kveld... hun er ikke enig i at overskriftene lurer noen 😂 Det ligger ting mellom linjene 🙈 11
missblogg Skrevet 26. august 2017 #2719 Skrevet 26. august 2017 2 minutter siden, marthes skrev: Så intervju med henne på tv2 i kveld... hun er ikke enig i at overskriftene lurer noen 😂 Det ligger ting mellom linjene 🙈 Haha, sa hun det?!? x) 2
GulSitron Skrevet 26. august 2017 #2720 Skrevet 26. august 2017 Hvis A skal få en ny graviditet til å virke spennende må hun; 1. Ta en "I didn't know I was pregnant" 2. Fått et barn med spesielle behov (typ funksjonshemning, downsyndom el) 3. Fått tvillinger/trillinger 4. Vært sterilisert og blitt gravid selv om hun har kuttet eggstokkene 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå