Lana01 Skrevet 21. august 2017 #2521 Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, lenebu skrev: Men er det virkelig greit at hun og typen får legge ut alt om privatlivet på Facebook og blogg, slik at slike "eventer" får grobunn i utganspunktet? Jeg tenker at dét er lavmål. Jeg hadde ikke brydd meg, dersom det ikke var tilfelle at mindreårige er involvert. Jeg leser ikke bloggen. Selv om hun har gjort mye dumt, synes jeg ikke dette er greit. Barna bør skånes er enig i det, men dette er ikke veien å gå. 3
Gjest Chloe Skrevet 21. august 2017 #2522 Skrevet 21. august 2017 (endret) 18 minutter siden, Meadow skrev: Altså, jeg er ingen fan av Anna. Jeg rister på hodet av clickbaits og oppkonstruert drama. Jeg synes måten bloggen har utviklet seg på blir bare mer og mer kritikkverdig. Jeg lurer på hvordan barna egentlig har det, og hva de kommet til å synes om alle overskriftene og spekulativ utlevering av dem selv- når de blir store nok til å forstå. Og, jeg fascineres av at det går an å tjene så mye penger på dette fjaset, og ja jeg er en av de som kritiserer og diskuterer her fordi det er interessant. MEN! Dette fakkeltoget- det er ikke kritikk- DET ER MOBBING. Og det er faen ikke greit. Humor kalles det. LItt selvironi må man ha! :-) Jøss, så nå at det var et hankjønn som hadde startet siden med fakkeltoget. Kanke skylde på et sjalu kvinnfolk fra KG heller da! :-D Endret 21. august 2017 av Chloe
Meadow Skrevet 21. august 2017 #2523 Skrevet 21. august 2017 9 minutter siden, Chloe skrev: Humor kalles det. LItt selvironi må man ha! :-) Tviler på at Anna synes det er morsomt. Hun la ikke ut eventet selv akkurat. 2
marthes Skrevet 21. august 2017 #2524 Skrevet 21. august 2017 Mye av "sinnet" mot Firmaet mamma til michelle går og på at hun prøver å lure lesere med overskriftene sine, når folk sier det blir det automatisk "de er så slemme mot meg" fra mamma til michelle. Hun vil aldri adressere det! Bare gjemmer seg bak at "alle er så slemme", ett seriøst firma hadde tatt tak i en sånn "klage" fra "kundene/leserne" sine.... firmaet kommer bare til å gå nærmere en nedleggelse, som kanskje er like greit. 15
Gjest Chloe Skrevet 21. august 2017 #2525 Skrevet 21. august 2017 4 minutter siden, Meadow skrev: Tviler på at Anna synes det er morsomt. Hun la ikke ut eventet selv akkurat. Hun syns garantert IKKE at det ikke er morsomt!! Dårlig med selvironi og humor der i gården..
Zokutine Skrevet 21. august 2017 #2526 Skrevet 21. august 2017 Nesten sikker på at den som får plassen i Skal vi danse er Marna. Ørjan sa på snap ista at det er en stor dag for henne imorgen 😉 12
Rivjernet Skrevet 21. august 2017 #2527 Skrevet 21. august 2017 10 timer siden, Summ skrev: For å ikke glemme at hun ikke har utdannelse eller ikke fullført vgs. Det er jeg sykt sjalu på! Det kan tenkes det er pengene hennes folk misunner? 1
chupachupa Skrevet 21. august 2017 #2528 Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, Rivjernet skrev: Det kan tenkes det er pengene hennes folk misunner? Penger for å selge barndommen til barna sine er da virkelig ikke noe å være misunnelig på. 20
Hattifnatten Skrevet 21. august 2017 #2529 Skrevet 21. august 2017 17 minutter siden, Zokutine skrev: Nesten sikker på at den som får plassen i Skal vi danse er Marna. Ørjan sa på snap ista at det er en stor dag for henne imorgen 😉 Hvis ikke de tuller med oss da. Prøver å hinte til at hun skal være med, også er det egentlig noen andre
Summ Skrevet 21. august 2017 #2530 Skrevet 21. august 2017 Akkurat nå, Rivjernet skrev: Det kan tenkes det er pengene hennes folk misunner? Åja slik. Men penger kjøper ikke lykke, penger gjør en ikke glad... og blogg er ikke en sikker inntekt. Plutselig går noe galt, så blogg ikke eksisterer, eller leserne forsvinner. Hun har ganske mange år igjen å leve, hun er utrolig ung... når hun er 30-40-50år, hvordan er ting da? Teknologien og ting forandrer seg... 6
Zokutine Skrevet 21. august 2017 #2531 Skrevet 21. august 2017 6 minutter siden, Hattifnatten skrev: Hvis ikke de tuller med oss da. Prøver å hinte til at hun skal være med, også er det egentlig noen andre Ja det kan også være en mulighet 😄
Cookie123 Skrevet 21. august 2017 #2532 Skrevet 21. august 2017 9 minutter siden, Hattifnatten skrev: Hvis ikke de tuller med oss da. Prøver å hinte til at hun skal være med, også er det egentlig noen andre Har tenkt den tanken jeg også. Godt mulig at de bare tuller altså. Men hvis det er Marna, så er det litt morsomt da. Er hun en typisk reserve-deltaker, hun kom jo inn i Farmen også... 4
Gjest Manor Skrevet 21. august 2017 #2533 Skrevet 21. august 2017 Jeg klarer egentlig ikke helt forstå hvorfor enkelte er så hårsåre på bloggerens vegne og kaller det mobbing. Dette er vel heller en ironisk reaksjon på bloggens dramatiske vendinger i det siste. Mamma til Michelle er først og fremst en bedrift som tjener penger på leserne. Når man da har valgt å øse ut privatlivet sitt som en del av denne bedriftføringen kan man nesten ikke rope ut "mobbing" med en gang noen kritiserer innholdet. Litt selvironi må man jo ha når man setter seg i en slik posisjon og drives av dramatiske overskrifter og klikk.
Summ Skrevet 21. august 2017 #2535 Skrevet 21. august 2017 Så ekstremt opptatt de har blitt av privatliv! Man kan jo ikke ha en blogg som handler om seg selv, og hæ? Hva skal hun skrive om hvis hun ikke skriver om seg selv? Tror hun har misforstått sin rolle i rampelyset.. Hvis en tvstjerne/filmstjerne/artist, sier de vil ha privatlivet for seg selv, skjerme eventuelle barn og kjærester/statuser, så er jo dette fordi de leverer musikk/filmer/serier, de viser sitt ansikt, og det er mer enn nok for folk. Anna er jo i rampelyset fordi hun blogger om seg selv og familien sin... Det gir så lite mening hva hun driver med. 24
Lapper Skrevet 21. august 2017 #2536 Skrevet 21. august 2017 9 timer siden, Sitronmelis skrev: Æsj jeg klarer ikke å la være å tenke på stakkars Michelle som (forhåpentligvis) skal begynne i 1.klasse i dag.Tenk at kanskje jenter i 7.klasse leser bloggen til mora di? For en ekkel følelse. Ser for meg hvisking og tisking i gangene når Michelle går forbi, eller at noen kanskje til og med ler av henne. UFF jeg håper virkelig ikke det her skjer altså, jeg bare tenker at det kan være en realitet, og det er så ekkelt tenk hvor ekkelt det må være for Michelle. At jentene i 7.klasse leser bloggen til mora di, hvor hun utleverer deg. Alle får et innsyn i privatlivet ditt.. Nei fyttikatta, denne bloggen burde vært nedlagt mtp på barna. Å da er du sikker på at M starter på en skole hvor det er 7 trinn?
Gjest Chloe Skrevet 21. august 2017 #2537 Skrevet 21. august 2017 18 minutter siden, Oktnxbye skrev: Gi meg styrke. Så flott! Men det høres for godt ut til å være sant! Hvor skal hun få penger i kassa fra da???
Lapper Skrevet 21. august 2017 #2538 Skrevet 21. august 2017 8 timer siden, Vera skrev: Så du fraskriver deg alt ansvar for det DU velger å skrive på nettet fordi personen du kommenterer er offentlig? Er ikke det et LITT billig argument? Du har fortsatt et ansvar for hva du skriver og hvordan du skriver det. Om det er store bekymringer for barnas ve og vel skjønner jeg ikke hvorfor rette instans tillkalles istedenfor å sitte her og huffe seg? Jeg ser ikke at det vil hjelpe barna på noen som helst måte at voksne folk sitter her og synser om livet deres. Hva gjør dere bedre enn personen dere akker og oier dere over - når det er barna som blir diskutert i denne tråden? Barna hennes er ikke offentlig eiendom. Det blir like effektivt som å sette et hjerte på facebookstatusen din som støtte til kreftforskning. Om dere har så veldig i mot mammabloggere - hvorfor i all verden genererer dere trykk til bloggen deres?? Det er jo nettop det dere gjør - skaper blest om bloggen hennes som igjen generer klikk. Ser du ikke det selv..? Om du vil beskytte barna hennes så er vel blest om bloggen hennes det siste du ønsker? Jeg hater mobbing, og har hatt nulltoleranse for det hele livet - både som barn og voksen. Det viderefører jeg til barna mine - enten det gjelder på nett eller i det virkelige liv. Men, når man ser rampelyset her inne, ser man klart at det ikke er barna i dag som eier problemet, og har vanskelig for å se nyansene..det er de som oppdrar dem! Er så enig med deg.. 5
Despacita Skrevet 21. august 2017 #2539 Skrevet 21. august 2017 36 minutter siden, Hattifnatten skrev: Hvis ikke de tuller med oss da. Prøver å hinte til at hun skal være med, også er det egentlig noen andre Men den snapen med "Ting skjer snart, veldig snart", ble lagt ut før det var offentlig at Anna trakk seg. Men det kan jo gjelde noe helt annet for alt jeg vet. Kanskje hun også skal skrive bok, hehe...
Hattifnatten Skrevet 21. august 2017 #2540 Skrevet 21. august 2017 Akkurat nå, Despacita skrev: Men den snapen med "Ting skjer snart, veldig snart", ble lagt ut før det var offentlig at Anna trakk seg. Men det kan jo gjelde noe helt annet for alt jeg vet. Kanskje hun også skal skrive bok, hehe... Å ja, det var jeg ikke klar over. Vi får se i morgen 😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå