Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
47 minutter siden, orfeus skrev:

Det er usmakelig å sparke noen som tydeligvis allerede ligger nede, i alle fall om man tolker siste tids hendelser. Selvsagt ser jeg det humoristiske i det, men selv om hun er en "offentlig person" er hun også svært ung, sårbar (slettingen av kommentarer tyder på det) og har tre barn. 

Ja, enig. Men må si at det er like usmakelig når hun sendte snap av henne og Jan nakne i sengen, med en tredjepart også. Hun er ung men det uskylder ikke dårlig oppførsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 timer siden, Mildemoses skrev:

Avisene skriver det de tjener penger på. Dvs det folk klikker på. 

avisene og gir på denne måten oppfordring å klikke seg inn der. Hadde det ikke vært skriverier i avisene  hadde ikke folk giddet å klikke seg inn der. Og hva er de for noe- hva er de kjent for.....Finnes viktigere nyheter vell enn rosabloggere

Endret av terrasuave
  • Liker 6
Gjest Clementina
Skrevet
1 time siden, Javasoft skrev:

En ting jeg alltid reagerer på med Anna er at hun er så sikker på at hun er en god mor og alltid gjør det beste får barna. Er ikke noe av det å være en god mor å se kritisk på egne avgjørelser og sin egen rolle som mor. Godt mulig hun er verdens beste mamma. Det bare skurrer litt for meg å være så skråsikker på egne prestasjoner. Jeg er ikke like skråsikker på mine egne prestasjoner i noe jeg fortar meg. 

Hun er ikke verden beste mamma, eller en særlig god mamma, når hun har røsket barna opp med rota og flyttet dem seks ganger på seks år og hatt dem i nesten like mange barnehager. Når hun har kuttet ut de biologiske fedrene og de biologiske besteforeldrene deres til fordel for en fyr som nettopp avlyste bryllupet dem imellom også så viser det også at ungene har det forferdelig ustabilt og usikkert. De kommer aldri til å tørre å bli glad i noen når de blir voksne (fordi omsorgspersonene deres alltid forsvinner).

Skrevet
4 minutter siden, Christy89 skrev:

Skal de virkelig gå i et fakkeltog for Anna? Hvorfor? Skjønte ikke helt :klo:

Neppe ;) I kommentarfeltet blir både Anna og andre bloggere latterliggjort. Sophie Elise skal stå for musikken denne dagen osv. osv. 

• Liker 13
Skrevet

Jeg ser at de fleste er veldig opptatt av barnas ve og vel i denne tråden. Føler dere at dere bidrar til barnas ve og vel ved å sitte her å spekulere og lage historier..? Jeg ser at mange nevner "stakkars barn som skal google foreldrene sine når de blir store"..vel, denne tråden blir også googlet i samme slengen. 

Helt ok at dere synser og diskuterer, men slutt med den jævla dobbeltmoralen - det blir for innlysende! 

Jeg priser meg lykkelig for at ingen vet hvem jeg eller barna mine er, for det er faen meg helt bak mål å lese det som blir skrevet på rampelys..det er uthenging, latterliggjøring, hetsing, og regelrett mobbing i de fleste tråder. Ikke mye til konstruktiv debatt og diskusjon gitt.

Og, fakkeltog? Det at noen i det hele tatt engasjerer seg så mye i en person de ikke kjenner er litt..psykt? Og at det deretter blir dratt inn hit og ledd av? Lavmål.

• Liker 5
Gjest Clementina
Skrevet
2 minutter siden, Vera skrev:

Jeg ser at de fleste er veldig opptatt av barnas ve og vel i denne tråden. Føler dere at dere bidrar til barnas ve og vel ved å sitte her å spekulere og lage historier..? Jeg ser at mange nevner "stakkars barn som skal google foreldrene sine når de blir store"..vel, denne tråden blir også googlet i samme slengen. 

Helt ok at dere synser og diskuterer, men slutt med den jævla dobbeltmoralen - det blir for innlysende! 

Jeg priser meg lykkelig for at ingen vet hvem jeg eller barna mine er, for det er faen meg helt bak mål å lese det som blir skrevet på rampelys..det er uthenging, latterliggjøring, hetsing, og regelrett mobbing i de fleste tråder. Ikke mye til konstruktiv debatt og diskusjon gitt.

Og, fakkeltog? Det at noen i det hele tatt engasjerer seg så mye i en person de ikke kjenner er litt..psykt? Og at det deretter blir dratt inn hit og ledd av? Lavmål.

Det er ikke min feil at disse mammabloggerne blottlegger barna sine på internett. Det er kun mammabloggernes feil og det er deres jobb å beskytte barna sine. Noe de ikke gjør, derfor påpeker jeg hvor skadelig det er at de ikke gjør det. Jeg får hvert fall ikke dårlig samvittighet for å påpeke hvor mye skade disse mammabloggerne forvolder barna sine. Ja jeg har prøvd å kommunisere med Anna i kommentarfeltet på Facebook men der er det jo nord-korea-tilstander hva gjelder ytringsfriheten. Mange jorunalister leser nettopp Rampelys på KG og det lages stadig flere saker om utlevering av unger på nett. Jeg er glad dersom det jeg skriver er med på å hause opp dette temaet.

Skrevet (endret)
13 minutter siden, Vera skrev:

Foreldrene legger selv opp til det. Det er levebrødet deres. De har millioninntekter på det. 0 sympati her. Er man ikke psykisk sterk nok til å være blogger i toppsjiktet, så legg ned bloggen, kom dere på skolebenken, få dere en ordentlig utdannelse og en normal jobb! Slutt og brett ut hele privatlivet deres, kroppen deres, sjela deres, unga deres. Er så dritt lei sytinga og klaginga fra de mest ekstreme mammabloggerne med en skokk unger med forskjellige menn, som bruker unga sine for det det er verdt og lar unga betale prisen, bokstavelig talt! 

Endret av Chloe
Skrevet

Noen her med på å boikotte mediekanaler som fyller sine spalter med slikt som rosabloggere? Vi kan lage og signere  vår egen SUNN fornuft plakaten?Hva sier dere?

• Liker 3
Gjest CecilieX
Skrevet

Jan påstår at det som skjer på bloggen ikke viser viser virkeligheten og at folk derfor ikke vet noe som helst. Han sier at de lever et helt vanlig liv bak bloggen. Men altså

-Er det ikke slik at Anna har tre barn med tre ulike fedre?

- Er det ikke slik at Anna tok med barna til Kypros for så å flytte hjem fordi hun mistrivdes?

- Er det ikke slik at Anna først ble sammen med Jan for så å dumpe ham for barnefar nummer to, for deretter å bli dumpet selv og så blis sammen med Jan.

- Er det ikke slik at hun og Jan ble enige om å få enda et barn, på tross av at de hadde vært sammen i bare kort tid, så kort tid at de måtte sjekke at ikke barnet var barnefar nummer to sitt?

- Er det ikke slik at hun flyttet hjem til Stavanger men etter kort tid flyttet videre til Søgne. 

- Er det ikke slik at hun kuttet all kontakt med egen familie?

- Er det ikke slik at hun svarte ja til frieriet for så å flytte datoer bpde frem og tilbake.

- Er det ikke slik at hun vurderte å ta en pause i forholdet

- Er det ikke slik at hun takket ja til Skal vi danse, for så å flytte hele familien til Oslo, for så å flytte hele familien tilbake til Søgne fordi de ikke fikk det til å fungere.

FORDI, dette er det de selv har skrevet på bloggen. Er ingenting av dette sant? Er litt sant, eller er alt sant? Denne videoen til Jan er en langfinger til alle de trofaste leserne (jeg er ikke en av dem) som har fulgt Anna i tykt og tynt. Som har latt seg engasjere og som nå får i fleisen at de ikke vet noe som helst. Fans har investert tid og innlevelse i det hun skriver, og dette er det de får. En pekefinger fra en nedlatende fyr som sier at "Ja vi lever av at dere engasjerer dere, men ikke gjør det hvis dere ikke skal ha en positiv mening" Ja vi heller kontinuerlig bensin på bålet i håp om at det skal ta fyr, men når det tar fyr, så blir vi skikkelig lei oss" Ja vi legger opp til spekulasjoner, men når dere spekulerer så liker vi det ikke"

Jeg må innrømme at jeg lurer på om de tror på sine egne forklaringer og bortforklaringer. For hvis de virkelig, virkelig mener at det er leserne det er noe i veien med, hvis de virkelig, virkelig ikke forstår hvordan spillet fungerer i SoMe, vel da burde de finne seg noe annet å gjøre. Det som når skjer er at deres startegi har smelt opp i fjeset på dem. Nok en gang har Anna bevist at hun ikke forstår konsekvensene av sine egne handlinger. Men det er frekkhetens nådegave å jamre seg på video og skylde på leserne.

Skrevet
5 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Æsj jeg klarer ikke å la være å tenke på stakkars Michelle som (forhåpentligvis) skal begynne i 1.klasse i dag.Tenk at kanskje jenter i 7.klasse leser bloggen til mora di? For en ekkel følelse. Ser for meg hvisking og tisking i gangene når Michelle går forbi, eller at noen kanskje til og med ler av henne. UFF jeg håper virkelig ikke det her skjer altså, jeg bare tenker at det kan være en realitet, og det er så ekkelt :( tenk hvor ekkelt det må være for Michelle. At jentene i 7.klasse leser bloggen til mora di, hvor hun utleverer deg. Alle får et innsyn i privatlivet ditt.. Nei fyttikatta, denne bloggen burde vært nedlagt mtp på barna.

Enig! Stakkars bloggerbarn. Er så trist og tragisk at de ikke har noen som kan beskytte dem! 

Skrevet
1 minutt siden, CecilieX skrev:

Jan påstår at det som skjer på bloggen ikke viser viser virkeligheten og at folk derfor ikke vet noe som helst. Han sier at de lever et helt vanlig liv bak bloggen. Men altså

- Er det ikke slik at Anna tok med barna til Kypros for så å flytte hjem fordi hun mistrivdes?

- Er det ikke slik at Anna først ble sammen med Jan for så å dumpe ham for barnefar nummer to, for deretter å bli dumpet selv og så blis sammen med Jan.

- Er det ikke slik at hun og Jan ble enige om å få enda et barn, på tross av at de hadde vært sammen i bare kort tid, så kort tid at de måtte sjekke at ikke barnet var barnefar nummer to sitt?

- Er det ikke slik at hun flyttet hjem til Stavanger men etter kort tid flyttet videre til Søgne. 

- Er det ikke slik at hun svarte ja til frieriet for så å flytte datoer bpde frem og tilbake.

- Er det ikke slik at hun takket ja til Skal vi danse, for så å flytte hele familien til Oslo, for så å flytte hele familien tilbake til Søgne fordi de ikke fikk det til å fungere.

FORDI, dette er det de selv har skrevet på bloggen. Er ingenting av dette sant? Er litt sant, eller er alt sant? Denne videoen til Jan er en langfinger til alle de trofaste leserne (jeg er ikke en av dem) som har fulgt Anna i tykt og tynt. Som har latt seg engasjere og som nå får i fleisen at de ikke vet noe som helst. Fans har investert tid og innlevelse i det hun skriver, og dette er det de får. En pekefinger fra en nedlatende fyr som sier at "Ja vi lever av at dere engasjerer dere, men ikke gjør det hvis dere ikke skal ha en positiv mening" Ja vi heller kontinuerlig bensin på bålet i håp om at det skal ta fyr, men når det tar fyr, så blir vi skikkelig lei oss" Ja vi legger opp til spekulasjoner, men når dere spekulerer så liker vi det ikke"

Jeg må innrømme at jeg lurer på om de tror på sine egne forklaringer og bortforklaringer. For hvis de virkelig, virkelig mener at det er leserne det er noe i veien med, hvis de virkelig, virkelig ikke forstår hvordan spillet fungerer i SoMe, vel da burde de finne seg noe annet å gjøre. Det som når skjer er at deres startegi har smelt opp i fjeset på dem. Nok en gang har Anna bevist at hun ikke forstår konsekvensene av sine egne handlinger. Men det er frekkhetens nådegave å jamre seg på video og skylde på leserne.

Applaus! 

Skrevet
4 minutter siden, terrasuave skrev:

Noen her med på å boikotte mediekanaler som fyller sine spalter med slikt som rosabloggere? Vi kan lage og signere  vår egen SUNN fornuft plakaten?Hva sier dere?

4 minutter siden, terrasuave skrev:

Kom on peeps-trur det er eneste måten å ta knekken på disse ... vil vi at våre barn skal klikke seg inn der-? blir  de og vi hjernevasket at bloggerens  idiologier, verdier mm. Hva vil vi for våre barn. Noen som har andre forslag hvordan vi kan stoppe denne galskapen?

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, CecilieX skrev:

En annen ting jeg stusset på var at han i det ene øyeblikket påsto at "det som kommer ut på bloggen er ikke vårt 'egentlige' liv", mens han i neste setning ber folk om å slutte å "fantasere" om hvordan de er og lever. Det gir jo ikke mening, hvorfor skulle Anna grine over kommentarer på blogg og Facebook dersom hun ikke "egentlig" utleverer det faktiske livet sitt? Hvorfor er det da så farlig hva folk tror og mener, hvis det er slik at det som skjer på bloggen og virkeligheten er helt forskjellig. Det er jo ikke sånn at produsenten eller skuespillerne i skam tar det personlig når seere spekulerer i kommentarfeltet, så hvis han mener at "vi ikke vet noe om livet deres" og at "blogg og virkelighet er helt forskjellig" da er det veldig merkelig at de er så hårsåre når folk spekulerer i det "fiktive" dramaet deres. Argumentene hans faller igjennom. 

Skrevet
20 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Vi vet ikke om mini har begynt på skole idag. Det var jo snakk om hjemmeundervisning her i vår. Eller så går hun på privat skole en plass. 

Men jeg er fryktelig enig med deg. Hun kommer til å måtte forholde seg mer og mer til hva som foregår på bloggen. 

Privatskoleunger er unger de også ... Noen er kloke og snille, og noen er både dumme og slemme.

Skrevet
2 minutter siden, orfeus skrev:

Privatskoleunger er unger de også ... Noen er kloke og snille, og noen er både dumme og slemme.

Vet du, det har du helt rett i.. svaret mitt ble ganske teit ser jeg. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Sejekk skrev:

En annen ting jeg stusset på var at han i det ene øyeblikket påsto at "det som kommer ut på bloggen er ikke vårt 'egentlige' liv", mens han i neste setning ber folk om å slutte å "fantasere" om hvordan de er og lever. Det gir jo ikke mening, hvorfor skulle Anna grine over kommentarer på blogg og Facebook dersom hun ikke "egentlig" utleverer det faktiske livet sitt? Hvorfor er det da så farlig hva folk tror og mener, hvis det er slik at det som skjer på bloggen og virkeligheten er helt forskjellig. Det er jo ikke sånn at produsenten eller skuespillerne i skam tar det personlig når seere spekulerer i kommentarfeltet, så hvis han mener at "vi ikke vet noe om livet deres" og at "blogg og virkelighet er helt forskjellig" da er det veldig merkelig at de er så hårsåre når folk spekulerer i det "fiktive" dramaet deres. Argumentene hans faller igjennom. 

Ingen av dem utmerker seg intellektuelt. 

Skrevet
3 timer siden, Snuppah00 skrev:

Hun takket kun ja for å masse presse og flere lesere til bloggen, men hoster opp en dårlig unnskyldning. Det er så egoistisk! Nå håper jeg INGEN andre vil jobbe med henne etter dette når de ser hvor useriøst hun tar ting.Jeg hadde blitt ekstremt overrasket om hun faktisk hadde gjennomført dette, men sånn ble det ikke. Bombe.

Jeg tror hun også ble med i svd for å få noen nye bilder å legge ut på bloggen. Hun ventet jo til ETTER de hadde tatt bilder osv med å trekke seg. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, GulSitron skrev:

Jeg tror hun også ble med i svd for å få noen nye bilder å legge ut på bloggen. Hun ventet jo til ETTER de hadde tatt bilder osv med å trekke seg. 

Når først det med bilder blir nevnt. Lurer på hvordan Jan taklet å se det bildet av Anna og dansepartneren Glenn Jørgen. Jan er jo som kjent veldig sjalu og blir jo sjalu bare Anna gir andre oppmerksomhet.

• Liker 6
Skrevet
27 minutter siden, GulSitron skrev:

Så klart. Hun måtte jo bli dullet med og ta noen flotte bilder før hun trakk seg 🙄

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...