Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Topptur
Skrevet
17 minutter siden, Lapper skrev:

Hvordan vet du at hun har holdt tv2 og dansepartner for narr? Og kalle andre mennesker for hore og dum er ikke ok.

Håper ikke du har barn og lærer de dette

Mediahore er noe helt annet enn bare hore, kjære deg!

Hun har skrevet kontrakt, stilt opp på presentasjonen og fått seg dansepartner før hun finner ut at det ble visst for mye stress og trekker seg. Det er å holde folk for narr. 

Og dum... Ja, det trengs vel ikke nærmere forklaring. Hun er vel kanskje mer umoden enn dum, men med ansvar for tre barn er ikke det en luksus hun kan tillate seg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Rosalie skrev:

I Søgne. Husk at det ikke er i dag de flytter tilbake fra Oslo.

Jeg skjønner at det ikke er i dag, men fra å være skrevet inn på skole i Oslo, så tilbake til Søgne (om det stemmer?), så skal mor kjøpe leilighet i Kr.sand osv. For et barn som har flyttet x-antall ganger. Jeg er forundret og skremt over at fedrene ikke tar barna ut fra situasjonen de er i. Jeg hadde gjort ALT i min makt dersom jeg så mitt barn ha det såpass ustabilt over lang tid

• Liker 15
Gjest blåbærpike
Skrevet

Anna er ikke troverdig, men samtidig synes jeg hun får ufortjent mye tyn nå. Uansett hva hun gjør blir det feil. Akkurat her synes jeg hun har tatt et godt valg, hun har sett sine begrensninger og trukket seg fra programmet. Det beste hadde selvfølgelig vært om hun sa nei til å bli med i utgangspunktet, men Anna hadde som vi har lest ikke realistiske forventninger til hva deltagelse i SVD ville si. Nå er familien i gang igjen med hverdagen i Søgne, og det er i alle fall ikke tvil om at det er barnas beste. Jeg tror det er noe i det Jan sier,  at dagene deres er rolige. Det er bloggen (og bloggeren Anna) som er ustabil. Ikke mammaen Anna. 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, blåbærpike skrev:

Anna er ikke troverdig, men samtidig synes jeg hun får ufortjent mye tyn nå. Uansett hva hun gjør blir det feil. Akkurat her synes jeg hun har tatt et godt valg, hun har sett sine begrensninger og trukket seg fra programmet. Det beste hadde selvfølgelig vært om hun sa nei til å bli med i utgangspunktet, men Anna hadde som vi har lest ikke realistiske forventninger til hva deltagelse i SVD ville si. Nå er familien i gang igjen med hverdagen i Søgne, og det er i alle fall ikke tvil om at det er barnas beste. Jeg tror det er noe i det Jan sier,  at dagene deres er rolige. Det er bloggen (og bloggeren Anna) som er ustabil. Ikke mammaen Anna. 

Selvsagt er dagene rolige. De er 2 voksne som er hjemme hele dagen.

Når bloggen er såpass ustabil så kommer det fra et sted. Hun er neppe en så dyktig historieforteller og særlig ikke når hun bruker levende mennesker i historiene sine. Mulig at dagene er rolige, men det indre er nok ikke det og det er nettopp det som kommer til uttrykk på bloggen. Det er nok også derfra alle flyttingene kommer fra."Nissen på lasset.....", er noe Anna burde kjenne til

Endret av Lærke
  • Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, Lærke skrev:

Jeg skjønner at det ikke er i dag, men fra å være skrevet inn på skole i Oslo, så tilbake til Søgne (om det stemmer?), så skal mor kjøpe leilighet i Kr.sand osv. For et barn som har flyttet x-antall ganger. Jeg er forundret og skremt over at fedrene ikke tar barna ut fra situasjonen de er i. Jeg hadde gjort ALT i min makt dersom jeg så mitt barn ha det såpass ustabilt over lang tid

Leiligheter i Kr.sand skal vel kjøpes for oppussing og videresalg, etter det jeg har skjønt.

Et barn har krav på skoleplass innen kommunen selv om det kommer flyttende dagen før skolestart. Så det er ikke veldig stress.

Skrevet

nå har jeg brukt 12 minutter og 47 sekunder av livet mitt på å se videoen Jan har delt på bloggen, og konkluderer med (ja, Jan jeg KONKLUDERER, så jeg er nok et grusomt menneske) at han ønsker at vi KUN skal lese det som blir skrevet uten å tenke, uten å faktisk ta inn hva som blir sagt på bloggen, og helt uten å være kritiske. At bryllupet er avlyst og Anna har trukket seg fra SVD forteller meg bare at det er mye som skjer bak bloggen. Den hadde ikke vært så ustabil om det ikke var/er noe som lå/ligger bak det hele...

• Liker 25
Skrevet
12 minutter siden, marthes skrev:

Litt "gøy" at hun blokkerer Trine grung, for den dama pleier å bli fort sint så her kan Anna fort få litt motstand..

Ja, merka det. Så ikke svaret hennes på facebook før det ble borte, men det ligger jo som bilde her. Hva tenker de når de blokkerer over en lav sko?

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, elisaday skrev:

Hun trakk seg fra GMN 2 ganger faktisk. Håper tv2 gir henne opp snart. Er så lei av den egoistiske, selvopptatte jentungen. 

Kritikk fordi hun skulle være med i Skal vi danse, det var gal prioritering. Og nå kritikk fordi hun har kommet fram til at hun bør trekke seg. Morsomt :)

• Liker 3
Skrevet

Å prioritere seg selv er noe hun har gjort de siste årene, bare forferdelig trist at hun ikke er moden nok til å forstå det når det går ut over sine egne barn. Hun er så høy på seg selv at hun tror alle skal tilpasse seg hennes behov både personlig og profesjonelt

• Liker 12
Skrevet
22 minutter siden, Tita92 skrev:

Da får vi ikke sett hvordan hun takler kritikk fra dommerne...

Uff så synd😯 tenk at vi må gå glipp av dette

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

Kritikk fordi hun skulle være med i Skal vi danse, det var gal prioritering. Og nå kritikk fordi hun har kommet fram til at hun bør trekke seg. Morsomt :)

Å kjære deg. Du må bare gi deg. 

• Liker 31
Skrevet

Hun skulle aldri takket ja til SVD i utgangspunktet. Det var hennes drøm, men tror ikke hun skjønte hvor mye trening som lå bak. Siden det ble alt for mye for henne, så trakk hun seg. Typisk Anna det. Lurer på hva dansepartner og Tv2 tenker om det?

Anna burde få clickbaitnekt. For mange av de clickbaitene hun legger ut er skikkelig drøye!

• Liker 9
Skrevet (endret)
3 minutter siden, JackIost skrev:

Det var gal prioritering og flytte BARNA. At HUN skulle være med på skal vi danse tror jeg de fleste ønsket å se. 

Hvordan dama taklet kritikk uten og kunne slette det😉

Endret av Love2017juni
  • Liker 12
Skrevet
21 minutter siden, Fotballflue skrev:

Fy flate, så mye drit enkelte her inne klarer å lire ut av seg :krangle:

Er så enig.. Fatter ikke at folk kan være så ekle mot ett annet menneske. Håper ikke de har barn som leser det

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

jeg mener ikke å kritisere henne for at hun tar valg, men jeg kritiserer henne for at hun ikke, slik jeg ser det, tenker seg godt om å vurderer hva som er bra for henne, for barna og for familien som helhet før hun takker ja eller nei til å stille opp på noe. i tillegg kritiserer jeg henne for at hun ikke står i avgjørelsene sine, men at hun vingler så mye frem og tilbake. det får meg til å tenke at hun ikke er reflektert, moden eller kjenner seg selv godt nok til å vite hva hun bør gjøre

• Liker 16
Skrevet
11 minutter siden, Lise Pise skrev:

Ja, merka det. Så ikke svaret hennes på facebook før det ble borte, men det ligger jo som bilde her. Hva tenker de når de blokkerer over en lav sko?

Blokkeringen sier jo litt om hvor profesjonell  firmaet AS mamma til michelle er, for det er jo det det er .... ett firma. Og ett firma bør jo ikke fremstå slik tenker jeg. 

• Liker 20
Skrevet
3 minutter siden, hulillerunde skrev:

jeg mener ikke å kritisere henne for at hun tar valg, men jeg kritiserer henne for at hun ikke, slik jeg ser det, tenker seg godt om å vurderer hva som er bra for henne, for barna og for familien som helhet før hun takker ja eller nei til å stille opp på noe. i tillegg kritiserer jeg henne for at hun ikke står i avgjørelsene sine, men at hun vingler så mye frem og tilbake. det får meg til å tenke at hun ikke er reflektert, moden eller kjenner seg selv godt nok til å vite hva hun bør gjøre

I tillegg til at hun ikke har noen rundt seg som kan realitetsorientere henne.

Hele greia er ganske tragisk. 

• Liker 10
Skrevet
40 minutter siden, Minnus skrev:

Dette her var jo virkelig ikke taktisk smart av hun mtp fremtideige arbeidsgivere. Så fort det ble litt for tøft for hun, så ga hun seg. Det er ingenting i livet som kommer gratis, etter hele dette opplegget her tror jet mange har fått nok av AR og jeg tror hun er den neste toppbloggeren til å fortlate topplistene. AR skulle aldri i førsteomgang ha takket ja, mtp at det går ut over sine små barn. Men når hun første gjorde det er det bare sosialt selvmord å faktisk trekke seg pga "det ble tøffere enn jeg hadde sett for meg". 

Hun er ekstremt lite taktisk. Hun tenker ikke langsiktig, og lever i nuet - på en dårlig måte. Jeg tror ikke hun forstår hvordan valgene hun tar påvirker fremtiden hennes. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg er ikke sjokkert. Hun har lagt opp til dette her hele veien, og alle har sett det komme. At hun blokkerer Trine Grung når hun kommer med en kommentar som var ment hyggelig og for å hjelpe, det viser bare hvor barnslig og umoden Anna er. Hun er en voksen unge, rett og slett. 

• Liker 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...