Gjest Varma Skrevet 16. august 2017 #1921 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Jeg hadde vært så flau hvis jeg var henne. Så mange foreldre som vet hvordan hun ser ut uten en tråd, alt hun gjort med private deler, sexliv og drama med fedre. Glad det ikke er meg. Endret 16. august 2017 av Varma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 16. august 2017 #1922 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Slettet sitat er fjernet. Mynona, mod. Enig. Får da være måte på hvor mye kritikk Anna skal få. Nei, jeg er absolutt ikke fan av henne, men uansett hva hun gjør, så får hun kjeft. Ingenting er visst bra nok. Spiller det noen roll hvorfor hun tok det valget? Viktigste er jo at hun gjorde det Endret 16. august 2017 av Mynona 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 16. august 2017 #1923 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Slettet sitat er fjernet. Mynona, mod. Problemet er at hun får det til å fremstå som HUN selv har vært den ansvarlige og tatt det "gode" valget. Det er nok akkurat DET mange reagerer på. Når man får press på alle kanter om å forandre mening, og plutselig gjør det - med begrunnelse om at det "fant jeg på helt av meg selv", viser det bare hvor lite hun forstår. Jeg har ingenting med at hun deltar i "Skal vi danse", selv om jeg ikke helt forstår "kjendis-biten". (Men det gjelder ikke bare Anna). Endret 16. august 2017 av Mynona 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 16. august 2017 #1924 Del Skrevet 16. august 2017 Veldig bra. At det blir lange dager før henne får så være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 16. august 2017 #1925 Del Skrevet 16. august 2017 1 time siden, richbitch skrev: Nei, jeg forstår det slik at hun skal pendle frem og tilbake hver dag 🤔 Pendle frem og tilbake Kristiansand/Oslo hver dag? Det er vel nesten ikke mulig, med tanke på at hun faktisk skal trene 8 (?) timer daglig. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun skal klare det.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 16. august 2017 #1926 Del Skrevet 16. august 2017 7 minutter siden, Diamant skrev: Pendle frem og tilbake Kristiansand/Oslo hver dag? Det er vel nesten ikke mulig, med tanke på at hun faktisk skal trene 8 (?) timer daglig. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun skal klare det.. Tja, det er jo mulig, folk pendler til og med Nord-Norge-Oslo daglig i perioder. Men da drar man tidlig på morgenen og er hjemme sent på kveld. Søgne er jo et stykke fra Kjevik/Kristiansand også, så det vil jo gå minst en time bare i å kjøre tur/retur Kjevik. Men jeg har ikke lest hva hun skriver, så ikke godt å vite hva hun faktisk skal. Ukependling går jo fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 16. august 2017 #1927 Del Skrevet 16. august 2017 Nå har jeg lest meg igjennom mange av sidene og er det en ting som er sikkert, Anna klarer akkurat det hun vil: å bli en snakkis. Dere er alle med og underbygger hennes status som toppblogger. Dere skaper enda mer trafikk og lager enda mer mediestøy for aldri tro at mediene ikke leser her inne. For det gjør de med 100% sikkerhet. Om ingen pratet om toppbloggere og aldri laget debatter så hadde de dødd ut. Dere er alle med på å gi de en form for makt, noe som er egentlig ganske stusselig med tanke på alt "hatet som er her inne! Dere oppnår ikke det flere av dere egentlig kanskje ønsker: at hun skal slutte å blogge. Eller hva vil dere egentlig med disse evige diskusjonene? Om de minste detaljer. For helt seriøst, jeg forstår det ikke og jeg har virkelig prøvd. Anna har garantert planlagt dette nøye fra start og gjør jobben sin helt riktig. MEN å bruke barn i blogg, der er jeg 100% enig....det er ikke greit og hun gjør det mye. Men ikke så mye som jeg leser mange av dere synes. At hun skriver en ting og endrer mening er mulig en strategi for å skape nettopp debatt. Pluss at noen av dere i det hele tatt vurderer barnevernet på grunnlag av en blogg er mildt sagt sjokkerende. På alle måter. Jeg tenker de får seg en god latter når innspill kommer, hos barnevernet. Er det en ting som er 100% sikkert så er det mye verre omsorgssvikt som evnt gjøres i landet vårt, av den grovest sort. Jeg har flere venner som jobber i barnevernet og dette dere mener er omsorgssvikt er ikke i nærheten av det. Et barn "dør" ikke av å bytte skole eller prøve nye miljøer. Ferdig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 16. august 2017 #1928 Del Skrevet 16. august 2017 13 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Nå har jeg lest meg igjennom mange av sidene og er det en ting som er sikkert, Anna klarer akkurat det hun vil: å bli en snakkis. Dere er alle med og underbygger hennes status som toppblogger. Dere skaper enda mer trafikk og lager enda mer mediestøy for aldri tro at mediene ikke leser her inne. For det gjør de med 100% sikkerhet. Om ingen pratet om toppbloggere og aldri laget debatter så hadde de dødd ut. Dere er alle med på å gi de en form for makt, noe som er egentlig ganske stusselig med tanke på alt "hatet som er her inne! Dere oppnår ikke det flere av dere egentlig kanskje ønsker: at hun skal slutte å blogge. Eller hva vil dere egentlig med disse evige diskusjonene? Om de minste detaljer. For helt seriøst, jeg forstår det ikke og jeg har virkelig prøvd. Anna har garantert planlagt dette nøye fra start og gjør jobben sin helt riktig. MEN å bruke barn i blogg, der er jeg 100% enig....det er ikke greit og hun gjør det mye. Men ikke så mye som jeg leser mange av dere synes. At hun skriver en ting og endrer mening er mulig en strategi for å skape nettopp debatt. Pluss at noen av dere i det hele tatt vurderer barnevernet på grunnlag av en blogg er mildt sagt sjokkerende. På alle måter. Jeg tenker de får seg en god latter når innspill kommer, hos barnevernet. Er det en ting som er 100% sikkert så er det mye verre omsorgssvikt som evnt gjøres i landet vårt, av den grovest sort. Jeg har flere venner som jobber i barnevernet og dette dere mener er omsorgssvikt er ikke i nærheten av det. Et barn "dør" ikke av å bytte skole eller prøve nye miljøer. Ferdig. Et barn "dør" ikke av å få juling hver dag heller...men er det bra for barnet? Når barn skal være foreldre for barn - så er det faktisk mye å sette fingeren på hos denne bloggeren. Lurt å sette seg inn i hvor mange ganger disse barna har flyttet og hvor mange nære personer de har mistet, før man slenger inn en mening. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 16. august 2017 #1929 Del Skrevet 16. august 2017 51 minutter siden, Myrthel skrev: Problemet er at hun får det til å fremstå som HUN selv har vært den ansvarlige og tatt det "gode" valget. Det er nok akkurat DET mange reagerer på. Når man får press på alle kanter om å forandre mening, og plutselig gjør det - med begrunnelse om at det "fant jeg på helt av meg selv", viser det bare hvor lite hun forstår. Jeg har ingenting med at hun deltar i "Skal vi danse", selv om jeg ikke helt forstår "kjendis-biten". (Men det gjelder ikke bare Anna). Fatter fortsatt ikke at dette er noe og diskutere. Hennes familie,hennes valg. Mener man at barna har det vondt så tar man en telefon til BV. Nytter ikke og klage på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 16. august 2017 #1930 Del Skrevet 16. august 2017 14 minutter siden, Myrthel skrev: Et barn "dør" ikke av å få juling hver dag heller...men er det bra for barnet? Når barn skal være foreldre for barn - så er det faktisk mye å sette fingeren på hos denne bloggeren. Lurt å sette seg inn i hvor mange ganger disse barna har flyttet og hvor mange nære personer de har mistet, før man slenger inn en mening. Jeg har fulgt bloggen til Anna i mange år, så det er jeg fullt klar over. Men det skader ikke barn å flytte, møte andre miljøer og nye mennesker. Det er utviklende for mennesker å møte andre. Det skader ingen. Jeg har selv flyttet mye som liten pga min fars jobb og jeg klarte meg helt fint. Ingen skal konkludere på vegne av andre på den måten som gjøres i mange innlegg her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 16. august 2017 #1931 Del Skrevet 16. august 2017 Vi vet heller ikke hvorfor Anna plutselig byttet mening. Forrige uke var det " barna har der bedre med meg og de blir ikke sendt til Søgne" Nå har hun plutselig tatt til fornuft? Fikk hun besøk kanskje? Det vet vi ikke 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 16. august 2017 #1932 Del Skrevet 16. august 2017 5 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Jeg har fulgt bloggen til Anna i mange år, så det er jeg fullt klar over. Men det skader ikke barn å flytte, møte andre miljøer og nye mennesker. Det er utviklende for mennesker å møte andre. Det skader ingen. Jeg har selv flyttet mye som liten pga min fars jobb og jeg klarte meg helt fint. Ingen skal konkludere på vegne av andre på den måten som gjøres i mange innlegg her inne. Personlige meninger om flytting av barn har ingenting med saken å gjøre. Orker ikke å lete opp fagstoff nå, men det konkluderes med at barn har best av en stabil oppvekst. Det er også forskjell på å flytte rundt og kutte alle bånd til de nærmeste. Flytter man litt rundt, men har kontakt med "gamle" miljøer, vil det oppfattes helt anerledes for barna. Barna til Anna er jo helt rotløse, både i forholdt til hjem og familierelasjoner. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 16. august 2017 #1933 Del Skrevet 16. august 2017 1 minutt siden, Myrthel skrev: Personlige meninger om flytting av barn har ingenting med saken å gjøre. Orker ikke å lete opp fagstoff nå, men det konkluderes med at barn har best av en stabil oppvekst. Det er også forskjell på å flytte rundt og kutte alle bånd til de nærmeste. Flytter man litt rundt, men har kontakt med "gamle" miljøer, vil det oppfattes helt anerledes for barna. Barna til Anna er jo helt rotløse, både i forholdt til hjem og familierelasjoner. Og dette vet du fordi? KJenner du de privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 16. august 2017 #1934 Del Skrevet 16. august 2017 6 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Og dette vet du fordi? KJenner du de privat? Ikke meg du siterer men.. Anna har jo lagt alt dette før? Må forresten komentere at det er litt artig at du har laget deg en bruker kun så du kan kommentere på denne tråden 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 16. august 2017 #1935 Del Skrevet 16. august 2017 7 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Og dette vet du fordi? KJenner du de privat? Fordi alt står skrevet på nettet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 16. august 2017 #1936 Del Skrevet 16. august 2017 1 time siden, Christy89 skrev: Enig. Får da være måte på hvor mye kritikk Anna skal få. Nei, jeg er absolutt ikke fan av henne, men uansett hva hun gjør, så får hun kjeft. Ingenting er visst bra nok. Spiller det noen roll hvorfor hun tok det valget? Viktigste er jo at hun gjorde det Så enig, så enig. !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 16. august 2017 #1937 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg roser A for at ungene er hjemme igjen, men jeg tenker at det har vært planen hele tiden siden det er skolestart i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 16. august 2017 #1938 Del Skrevet 16. august 2017 3 timer siden, BeverTramp skrev: Så er de flyttet hjem til Søgne igjen. PR-stunt fra start til slutt. Helt på tryne å bruke barna og deres bosted for å trekke media og spekulasjoner. Ååååh, nå ble jeg oppriktig glad! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 16. august 2017 #1939 Del Skrevet 16. august 2017 1 time siden, TøffeSnåkus skrev: Jeg har fulgt bloggen til Anna i mange år, så det er jeg fullt klar over. Men det skader ikke barn å flytte, møte andre miljøer og nye mennesker. Det er utviklende for mennesker å møte andre. Det skader ingen. Jeg har selv flyttet mye som liten pga min fars jobb og jeg klarte meg helt fint. Ingen skal konkludere på vegne av andre på den måten som gjøres i mange innlegg her inne. Det som potensielt kan "skade" barn er: - Mye flytting - Nye og mange miljøer over kort tid - Nye barnehager/skoler i flertall over kort tid - Miste kontakt med tidligere nære relasjoner Kombinerer du dette med mors nye mann, nytt barn og endring av mors prioriteringer kan det selvsagt være med på å skape problemer for barna. Barn trenger kjente rutiner og kjent miljø/relasjoner. Det er selvfølgelig ikke noe galt i å flytte med barn, bryte kontakt med enkelte de er glad i, få en ny mann eller få et nytt barn. Det som er ille, er når det hele skjer svært hyppig og spontant. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 16. august 2017 #1940 Del Skrevet 16. august 2017 20 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Jeg roser A for at ungene er hjemme igjen, men jeg tenker at det har vært planen hele tiden siden det er skolestart i disse dager. I så fall er det bare positivt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå