Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Tenk å ha så store problemer som at brunfargen faktisk forsvinner allerede i august. 

Jeg får aldri ordentlig brunfarge uansett hvor mye jeg er ute i sola. Kan få et lite skille, men det er borte like fort som det kom.. 

Burde hørt på Anna og knasket betakaroten siden mars.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, BeverTramp skrev:

At oppholdet til hårene var over før de fikk begynt, siden hun ærlig kan innrømme, at hun er den type jente, som barberer hårene før de får begynt å vokse.

Fantastisk oppsummert!🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger i uka reklamerer hun egentlig foe høvel og piller? Hehe kunne vært gøy om noen som pleier å trykke seg inn la merke til det 🙈 Jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg aldri skal handle fra de stedene 😂

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, marthes skrev:

Hvor mange ganger i uka reklamerer hun egentlig foe høvel og piller? Hehe kunne vært gøy om noen som pleier å trykke seg inn la merke til det 🙈 Jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg aldri skal handle fra de stedene 😂

Samme her. Kommer aldri til å handle noe en blogger reklamerer for.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Diamant skrev:

Samme her. Kommer aldri til å handle noe en blogger reklamerer for.

Ikke jeg heller. Spesielt ikke en så lite troverdig blogger som dette. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Verrika skrev:

Jeg har prøvd flere høvler og jeg må si meg eni med Anna at den hun bruker er best 👍🏽

Det kan så være, men skulle jeg handlet en sånn høvel så hadde det ihvertfall ikke blitt via Anna's blogg.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen igår: Nå har vi allerede bodd i Oslo 1 uke.

Bloggen idag: Nå har vi snart bodd i Oslo 2 uker.

Ukene går fort i bloggverden gitt...

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, frostrøyk skrev:

Bloggen igår: Nå har vi allerede bodd i Oslo 1 uke.

Bloggen idag: Nå har vi snart bodd i Oslo 2 uker.

Ukene går fort i bloggverden gitt...

Jepsipepsi! Åtte dager siden de flyttet, ser jeg i bloggen. Har hun ikke lært seg å telle til åtte?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, reiseglad skrev:

Jepsipepsi! Åtte dager siden de flyttet, ser jeg i bloggen. Har hun ikke lært seg å telle til åtte?

Skole og basic kunnskap er jo ikke noe hun har prioritert så det hadde ikke overrasket meg. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er hun usikker på om hun har tatt med riktige valget med å ta med seg barna og Jan til Oslo (ref. siste blogginnlegg). Får håpe hun tar til fornuft og at Michelle får dra hjem til Søgne og starte på skolen der! 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Nok et innlegg fra AR for å trekke lesere.

Hun kommer aldri til å sende barna hjem, for hun kommer aldri til å gi andre rett i at det var galt å flytte dem. Hun kommer aldri til å innse at hun frarøver den eldste en skolestart hjemme med venner. Og å høre på andre ligger ikke for henne, for hun manipulerer alle rundt seg  

AR er det mest selvsentrentre menneske jeg vet om. Det er meg meg meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguuuuud for en vingling på denne jentungen! Og hun er trebarnsmor? Hadde ledd meg ihjel hvis det ikke var for barna... Sørgelige greier. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler også sterkt på hun endrer på valget sitt; Fordi HUN vet best... (innbiller hun seg)

men hun har enda ikke skrevet hvordan det hadde vært for barna og fortsatt sin vanlige hverdag.. De er med på lasset fordi HUN syns det hadde vært tungt uten barna. Er det en ting hun ikke har gjort så er det og sette sine egoistiske følelser til side for barnas beste. 

Jeg blir postitivt overraska om hun klarer og sette barna forann egne behov.... 

Det tror jeg hun vinner mer på! Både på kort og lang sikt... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, richbitch skrev:

Nå er hun usikker på om hun har tatt med riktige valget med å ta med seg barna og Jan til Oslo (ref. siste blogginnlegg). Får håpe hun tar til fornuft og at Michelle får dra hjem til Søgne og starte på skolen der! 

Er det så enkelt å få barnet inn på skole dersom hun er søkt inn til et annet sted? Jeg har ikke skolebarn før om 2 år (og vi blir uansett boende her - samme hvilke barndomsdrømmer som skulle blitt kastet min vei...), men er det virkelig så enkelt at hun kan ha søkt henne inn i Oslo tidligere i år, for så å bytte til Søgne på så kort varsel? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilken danser som må slite med mammaen og sytet/klagingen hennes?

Egentlig håper jeg hun får en streng og knallhard dansepartner, en som kan gi henne litt motstand....på en litt annen måte en jan-banan!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...