Gjest Topptur Skrevet 22. juli 2017 #1181 Del Skrevet 22. juli 2017 Innlegget om pappa Jan har forsvunnet fra instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 22. juli 2017 #1182 Del Skrevet 22. juli 2017 14 minutter siden, Topptur skrev: Innlegget om pappa Jan har forsvunnet fra instagram? Hun fjerner bilder fra Instagram i hytt og gevær.. jeg personlig er blokkert på instagrammen hennes 🙃 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 22. juli 2017 #1183 Del Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, chremiil skrev: Er ikke ett typisk ord hun bruker ei heller ett ord hun hadde trengt å bruke i innlegget. Bare syns det virker som om hun nettopp har lært seg ordet og derfor bruker det. Ga det mening? 😂 Det gir ikke mening for meg at du henger deg opp i at hun bruker et ord - om hun nettopp har lært det eller ei. Men i motsetning til deg så staver hun det rett. :)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 22. juli 2017 #1184 Del Skrevet 22. juli 2017 2 timer siden, Kaktuspotte skrev: Det gir ikke mening for meg at du henger deg opp i at hun bruker et ord - om hun nettopp har lært det eller ei. Men i motsetning til deg så staver hun det rett. :)) Godt skrevet Blir for dumt å klage på skrivingen til en blogger når man skriver så dårlig selv 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 23. juli 2017 #1185 Del Skrevet 23. juli 2017 8 timer siden, JackIost skrev: Godt skrevet Blir for dumt å klage på skrivingen til en blogger når man skriver så dårlig selv Enig☺️ Det blir for dumt☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wella31 Skrevet 23. juli 2017 #1186 Del Skrevet 23. juli 2017 Denne artikkelen burde hun lest, og flere andre mamma og pappabloggere også. Tenker spesielt på det familiebildet hvor eldstejenta sin truse er synlig. http://nutritionallywealthy.com/predators-children-photos/?c=mak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. juli 2017 #1187 Del Skrevet 23. juli 2017 Tråden er ryddet for hetsende utsagn. Tekola, teamleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 23. juli 2017 #1188 Del Skrevet 23. juli 2017 35 minutter siden, Wella31 skrev: Denne artikkelen burde hun lest, og flere andre mamma og pappabloggere også. Tenker spesielt på det familiebildet hvor eldstejenta sin truse er synlig. http://nutritionallywealthy.com/predators-children-photos/?c=mak Hun ville ikke ta til seg kritikk på det bildet uansett. Hun så ingenting galt i det når folk kommenterte det.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 23. juli 2017 #1189 Del Skrevet 23. juli 2017 8 timer siden, Speedmaster skrev: Enig☺️ Det blir for dumt☺️ Ikke enig 😀 Definitivt ikke "for dumt" å klage på. 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 23. juli 2017 #1190 Del Skrevet 23. juli 2017 2 timer siden, Wella31 skrev: Denne artikkelen burde hun lest, og flere andre mamma og pappabloggere også. Tenker spesielt på det familiebildet hvor eldstejenta sin truse er synlig. http://nutritionallywealthy.com/predators-children-photos/?c=mak Det er ikke trusa hennes som synes på det bildet, hun har på seg en jumpsuit fra h&m! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 23. juli 2017 #1191 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) 4 minutter siden, Minnus skrev: Det er ikke trusa hennes som synes på det bildet, hun har på seg en jumpsuit fra h&m! Det er fortsatt upassende å ha det bildet på bloggen. Tror du at en person med et vrangt syn og dårlige hensikter hadde brydd seg om det var jumpsuit eller truse? De nøyer seg nok med å se på skrittet på den måten. Ja det finnes så syke mennesker her i verden. Jeg vet at jeg hadde blitt flau om mammaen min viste rundt et slikt bilde av meg. Endret 23. juli 2017 av Ulzzang Mobiltasatur som henger seg 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 23. juli 2017 #1192 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Ulzzang skrev: Det er fortsatt upassende å ha det bildet på bloggen. Tror du at en person med et vrangt syn fog dårlige hensikter hadde brydd seg om det var jumpsuit eller truse? De nøyer seg nok med å se på skrittet på den måten. Ja det finnes så syke mennesker her i verden. Jeg vet at jeg hadde blitt flau om mammaen min viste rundt et likt bilde av meg. Nei det er det virkelig ikke. Anna deler som oftest masse som jeg ikke er enig i, men et bilde hvor M sitter og man ser at hun har på seg en "shorts" er ikke et upassende bilde. Det finnes mange syke mennesker, vi lar ikke barna våre bade nakne lengere pga disse syke menneskene, vi lar ikke jentene våre bare bade i bikinitruse lenger heller, de må ha på seg badedrakt. Det blir for dumt at vi heller ikke kan dele et koselig familiebildet fordi syke mennesker kan bruke fantasien sin og gjøre om en shorts til å se ut som en truse i skrittet! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. juli 2017 #1193 Del Skrevet 23. juli 2017 Klart det er viktig å tenke på at bilder kan misbrukes. I Anna tilfelle er det likevel adskillig mye verre hvordan hun har systematisk daglig berøver datteren og de to andre barna for privatliv gjennom hele livet. Det er virkelig helt forkastelig. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 23. juli 2017 #1194 Del Skrevet 23. juli 2017 7 minutter siden, Minnus skrev: Nei det er det virkelig ikke. Anna deler som oftest masse som jeg ikke er enig i, men et bilde hvor M sitter og man ser at hun har på seg en "shorts" er ikke et upassende bilde. Det finnes mange syke mennesker, vi lar ikke barna våre bade nakne lengere pga disse syke menneskene, vi lar ikke jentene våre bare bade i bikinitruse lenger heller, de må ha på seg badedrakt. Det blir for dumt at vi heller ikke kan dele et koselig familiebildet fordi syke mennesker kan bruke fantasien sin og gjøre om en shorts til å se ut som en truse i skrittet! Dessverre er verden for dum. Dessverre er realiteten at det bildet ikke burde ligge på nett. Dessverre finnes det syke mennesker der ute. Jeg synes ikke det burde være slik. Men man kan faktisk ikke forholde seg til slik verden burde vært.. Og nei, når datteren sitter på bildet sånn at mange av leserne reagerer på at man ser rett inn på trusen hennes, så spiller det ingen rolle at du og jeg, og Anna, vet at det er en jumpsuit.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 23. juli 2017 #1195 Del Skrevet 23. juli 2017 10 minutter siden, Supah skrev: Dessverre er verden for dum. Dessverre er realiteten at det bildet ikke burde ligge på nett. Dessverre finnes det syke mennesker der ute. Jeg synes ikke det burde være slik. Men man kan faktisk ikke forholde seg til slik verden burde vært.. Og nei, når datteren sitter på bildet sånn at mange av leserne reagerer på at man ser rett inn på trusen hennes, så spiller det ingen rolle at du og jeg, og Anna, vet at det er en jumpsuit.. Hun har på seg klær. Regner med at hun har på seg truse og en jumpsuit over der igjen. Hun er godt påkledd på dette bildet. Om disse syke menneskene ønsker så kan de få til masse bare de har et bilde av hodet til datteren hennes. Man kan ikke overanalysere alt, det er snakk om en 6 åring og det finnes ikke noe seksuelt med barn. Nå satt M sånn på bildet, bildet er koselig og det er ikke riktig at Anna skal unngå å dele et sånt bilde fordi det finnes ekkle idioter der ute som kan bruke fantasien sin med den bildet. Det Anna og alle andre foreldre bør gjøre da er å ikke legge ut noen bilder av barna sine, fordi absolutt alle bilder kan man gjøre noe med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 23. juli 2017 #1196 Del Skrevet 23. juli 2017 27 minutter siden, pøbelsara skrev: Klart det er viktig å tenke på at bilder kan misbrukes. I Anna tilfelle er det likevel adskillig mye verre hvordan hun har systematisk daglig berøver datteren og de to andre barna for privatliv gjennom hele livet. Det er virkelig helt forkastelig. Det siste der er jo noe helt annet enn dette bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 23. juli 2017 #1197 Del Skrevet 23. juli 2017 Krysser fingerne for at den lille frøkna begynner på offentlig skole! Idet minste en privat, og ihvertfall ikke hjemmeskole! De holder seg så utelukket fra resten av verden fra før, så noen timer med andre mennesker, fortjener hun. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. juli 2017 #1198 Del Skrevet 23. juli 2017 På 20.7.2017 den 22.18, FrøkenMånestråle skrev: I det siste innlegget så sier hun jo at Michelle har kontakt med biologisk far da er det iallfall merkverdig at Jan skriver et "pappa elsker deg jenta mi" innlegg... Er som et bilkrasj dette her, du klarer bare ikke å la vær å se... Men stopper man opp og ser på et bilkrasj, så kjører man etterhvert videre og fokuserer på andre ting. Og det er noe av det jeg syns er så rart med den bloggen; at folk er like fascinerte år etter år... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. juli 2017 #1199 Del Skrevet 23. juli 2017 57 minutter siden, Minnus skrev: Det siste der er jo noe helt annet enn dette bildet. Det er det strengt tatt ikke. Hun deler bilder av barna og krenker deres rett til privatliv. Alt annet som evt skjer med disse bildene er en konsekvens av dette. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 23. juli 2017 #1200 Del Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, Veslefrikk skrev: Men stopper man opp og ser på et bilkrasj, så kjører man etterhvert videre og fokuserer på andre ting. Og det er noe av det jeg syns er så rart med den bloggen; at folk er like fascinerte år etter år... Dette fortsetter jo... kronisk bilkrasj... en bilkrasj man kjører videre etter, blir ryddet opp i, og spor og alt rundt blir fjernet, som om ingenting har skjedd..... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå