Summ Skrevet 19. juli 2017 #1141 Del Skrevet 19. juli 2017 Dette med å kalle Jan for pappa, er nokså greit. Kjenner mange som lar barna sine kaller sin nye partner for pappa. Spesielt hvis det er fellesbarn i bildet. MEN, da forklarer mødrene at det ikke er han som er faren deres. Og det virker som om det fungerer. Blir vel som et kallenavn, fordi barna vet hva stefaren er en stefar. Syns personlig dette forvirrer meg litt til og med, men jeg har alltid hatt bare en pappa, så jeg kan ikke dømme den situasjonen fra helt på utsiden. Men at Jan kaller seg for pappaen hennes, og sier at hun er datteren hans. Og han og Anna sier at han er den "virkelige" faren, men ikke den biologiske, DET blir feil. De sier jo at Jan er viktigere i livet hennes, enn at han skulle ha vært biologisk... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 19. juli 2017 #1142 Del Skrevet 19. juli 2017 35 minutter siden, Flisespikker skrev: Haha, er det sant? Så voksent. Ja, det er sant. Men ikke så rart at hun ikke får morsdagskort av fedrene,an skriver jo gjerne på vegne av barna, men de har jo aldri barna sine, de får vell knapt nok se de, så blir jo rart for de og skrive morsdagskort til Anna. Moren pleide å skrive til hun da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 19. juli 2017 #1143 Del Skrevet 19. juli 2017 Blir like sjokkert av å lese kommentarene under innlegene til MTM på fanpagen hennes hver gang. Hvor dumme kan folk være Tydelig at "livets harde skole" ikke har vært hard nok. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 19. juli 2017 #1144 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) 3 timer siden, Rosenrød skrev: Jeg fatter og begriper ikke hvordan Anna og andre mammabloggere kan eksponere barna sine på denne måten, kjenner at jeg blir sint på barnas vegne! Har nå sluttet å lese alle da jeg nekter å støtte dem mer. @LisbethOznes, jeg ser at du kommenterer inne på bloggen til mammasom16 at du liker bloggen hennes godt. Jeg bare lurer litt på hvorfor du tydeligvis støtter at hun utleverer barna sine? Hennes blogg hadde heller ikke vært det store uten barneutlevering, noe hun driver med i stor grad. Ikke med like mye clickbait som Anna, men hun har jammen skrevet endel overskrifter og innlegg som provoserer, hun også. I tillegg har det vært mye drama angående forholdet hun er i, skriving om at folk ville hun skulle ta abort osv. Hei! Jeg har kommentert med min mening til henne mange ganger :-) Hun er faktisk en av de som tar til seg kritikken, og ikke minst godtar kommentarene. Bare det gjør at jeg liker bloggen og jenta godt. Hun er absolutt klar over at jeg overhodet ikke støtter eksponeringen, men bortsett fra det syns jeg hun er helskjønn - og det syns jeg absolutt at hun skal få vite også. De gangene jeg har kommentert angående eksponeringen har hun svart rolig og reflektert, og ikke minst argumentert uten å være det minste uhyggelig eller bedrevitende. Da syns jeg at det er verdt å fortsette å påpeke at jeg liker både henne og bloggen (noe jeg gjør) - men med et underliggende poeng i at jeg hadde likt den enda bedre om det ikke var for eksponeringen. Jeg syns ikke hun er den verste med tanke på utlevering heller. Som jeg har nevnt tidligere er bilder en ting (som i mine øyne ikke er OK), men for meg er det det verste at man "blir kjent med" barna gjennom bloggen. Der føler jeg at hun er langt flinkere enn de fleste andre. (Dette blir veldig OT, men tar gjerne opp diskusjonen i tråden om henne - er bare å tagge meg) Endret 19. juli 2017 av LizbethOsnes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 19. juli 2017 #1145 Del Skrevet 19. juli 2017 18 minutter siden, LizbethOsnes skrev: Hei! Jeg har kommentert med min mening til henne mange ganger :-) Hun er faktisk en av de som tar til seg kritikken, og ikke minst godtar kommentarene. Bare det gjør at jeg liker bloggen og jenta godt. Hun er absolutt klar over at jeg overhodet ikke støtter eksponeringen, men bortsett fra det syns jeg hun er helskjønn - og det syns jeg absolutt at hun skal få vite også. De gangene jeg har kommentert angående eksponeringen har hun svart rolig og reflektert, og ikke minst argumentert uten å være det minste uhyggelig eller bedrevitende. Da syns jeg at det er verdt å fortsette å påpeke at jeg liker både henne og bloggen (noe jeg gjør) - men med et underliggende poeng i at jeg hadde likt den enda bedre om det ikke var for eksponeringen. Jeg syns ikke hun er den verste med tanke på utlevering heller. Som jeg har nevnt tidligere er bilder en ting (som i mine øyne ikke er OK), men for meg er det det verste at man "blir kjent med" barna gjennom bloggen. Der føler jeg at hun er langt flinkere enn de fleste andre. (Dette blir veldig OT, men tar gjerne opp diskusjonen i tråden om henne - er bare å tagge meg) Har selv kommentert ting til henne - og hun svarer modent og rolig, noe veldig mange andre bloggere kunneha tatt lærdom av 😀 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg smartbimbo Skrevet 19. juli 2017 Populært innlegg #1146 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) 4 timer siden, GulSitron skrev: " Kjære Michelle, jeg møtte deg for første gang da du bare var et år gammel, og synes allerede den gang at du var den skjønneste skapningen på jord. Mamma hadde fortalt meg mye om deg, og jeg husker jeg var spent på å møte deg en ettermiddag i 2013. Der og da visste jeg lite om at jeg du en gang skulle bli en så stor del av livet mitt. Du fartet rundt i huset med en rosa dukkevogn, og akkurat som du er den dag i dag, så var du supergira på å vise den frem til meg. Jeg har egentlig aldri hatt små barn rundt meg, så jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle bidra i leken, men selvstendig som du er, lærte du meg raskt veldig mye. Siden den gang har vi feiret mange bursdager sammen, og vi har tilbragt utrolig mange timer sammen. Vi har flyttet sammen. Vi har opplevd mange ferier sammen, vært mange ganger i Kypros sammen, vært i Legoland, og en million ganger i Dyreparken. Vi har egentlig funnet på utrolig mye gøy sammen, og selv om du noen ganger synes jeg kan være litt plagsom, så vil jeg du skal vite at jeg elsker å være med deg, jeg elsker å leke med deg, og jeg elsker at jeg får lov til å kalle deg min. Jeg er utrolig takknemlig for å få være en del av livet ditt, og jeg vil at du skal vite at jeg virkelig skal gjøre alt jeg kan for at alle dine små og store drømmer skal gå i oppfyllelse. Jeg lover å være der for deg når du trenger meg, og ikke minst når du ikke trenger meg. Det er tross alt hverdager det er flest av, men en hverdag med deg er aldri kjedelig. Jeg vet at mamma synes det er litt skummelt at du blir så stor, så du må love meg en ting. Aldri slutt å være deg selv, aldri slutt å tøyse, aldri slutt å si hva du mener. For vi elsker den Michelle vi er så heldige å få kjenne. Den som alltid har et gullkorn på lur, og den som har den mykeste og beste klemmen i hele verden. Og husk, selv når du blir større og har en pappa som kanskje er litt teit og overbeskyttende, så elsker jeg klemmene dine! Gratulerer med dagen skatt! -Jan " Lol! Spar talen til konfirmasjonen, Jan. Hvis du fremdeles er pappaen til M på den dagen da. Endret 19. juli 2017 av smartbimbo 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken fjong Skrevet 19. juli 2017 #1147 Del Skrevet 19. juli 2017 Uff, leste nettopp gjennom de siste ukers innlegg for første gang på lang tid, og er overrasket over hvor dårlig jenta er til å skrive. Tydelig at hun verken har skolegang eller utdannelse. Lesere får hun ved å provosere og "selge" barnas liv på nett. Trist. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 19. juli 2017 #1148 Del Skrevet 19. juli 2017 2 timer siden, Solivagant skrev: Annas prioriteringer er enkelt og greit: 1. Penger 2. Barna Feil. 1. Penger 2. Seg selv 3. Barna 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 20. juli 2017 #1149 Del Skrevet 20. juli 2017 8 timer siden, GulSitron skrev: Mener å huske at hun selv hadde mammablogg. Men forskjellen er at hun hadde passordbeskyttelse på innleggene som omhandlet ungen. Meeen så var det ikke så vanskelig å få tak i passordet så lenge man kjente noen som kjente noen. Mener hun har/hadde en blogg og skrev om ungen. Har også sett artikler hun har skrevet på klikk.no. Tror hun er freelance journalist. Har også sett at hun skriver positive ting til alle bloggerne, og det er jo fint. Kred for å bruke sitt virkelige navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 20. juli 2017 #1150 Del Skrevet 20. juli 2017 5 timer siden, Frøken fjong skrev: Uff, leste nettopp gjennom de siste ukers innlegg for første gang på lang tid, og er overrasket over hvor dårlig jenta er til å skrive. Tydelig at hun verken har skolegang eller utdannelse. Lesere får hun ved å provosere og "selge" barnas liv på nett. Trist. Helt enig. Man trenger ikke skrive bra for å leve av skrivingen. Bok skriver hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 20. juli 2017 #1151 Del Skrevet 20. juli 2017 1 time siden, TomineB skrev: Mener hun har/hadde en blogg og skrev om ungen. Har også sett artikler hun har skrevet på klikk.no. Tror hun er freelance journalist. Har også sett at hun skriver positive ting til alle bloggerne, og det er jo fint. Kred for å bruke sitt virkelige navn Jaja, var over hodet ikke noe "hun er jo som alle andre mammabloggere". Bare det at hun la passord på innlegg som handlet om ungen sier jo sitt på en positiv måte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 20. juli 2017 #1152 Del Skrevet 20. juli 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, brukerdebatt og persondebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 20. juli 2017 #1153 Del Skrevet 20. juli 2017 Hun nevner to ganger i siste innlegg at M har kontakt med barnefaren. Regner med hun har fått passet påskrevet etter gårdagens innlegg av Jan. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 20. juli 2017 #1154 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Blir helt dårlig av alle de godt voksene damene som kommenterer og støtter Anna under lenken til det siste innlegget innpå facebooksiden hennes.. Anna skal ikke bry seg om alle de uvitende nettrollene som kritisere henne for å kalle Jan for pappa - for de veit jo tross alt ingenting. Men selv kjenner de jo alle sider av saken etter å ha lest Anna sin blogg. Er det mulig altså.. 🙄 Selvfølgelig er det de av oss som kjenner til fedrenes sak også, og rykter sprer seg. Endret 20. juli 2017 av frukrines 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 20. juli 2017 #1155 Del Skrevet 20. juli 2017 1 time siden, frukrines skrev: Blir helt dårlig av alle de godt voksene damene som kommenterer og støtter Anna Synes det er litt drøyt å uttrykke at man blir dårlig av at noen støtter et menneske som opplever å få så mye hets, men det er nå bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 20. juli 2017 #1156 Del Skrevet 20. juli 2017 5 minutter siden, JackIost skrev: Synes det er litt drøyt å uttrykke at man blir dårlig av at noen støtter et menneske som opplever å få så mye hets, men det er nå bare meg Du må se hva de skriver først. Selvfølgelig skal det være lov å støtte noen, men når støtten er basert på usannheter og uvitenhet, da blir jeg rett og slett dårlig. Tilføyer at jeg kjenner den ene barnefaren. Jeg kan selvfølgelig ikke stole fult og helt på han heller, for alle vil forsterke sin egen sak, men en mellomting mellom de to ståstedene er ille nok for barnefaren. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 20. juli 2017 #1157 Del Skrevet 20. juli 2017 Ser hun får en del støtte på Facebook fra voksne jenter og ser på profilene at mange av de har gått "Livets skole". Tror ikke de er så veldig oppegående. Nå dro jeg alle over én kam 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 20. juli 2017 #1158 Del Skrevet 20. juli 2017 På Annas FB under innlegget fra Jan- det er flere som må tørke tårer fordi de ble så rørt Jeg tenker på slike religiøse, fanatiske sekter når jeg ser enkelte kommentarer fra fansen. Hjelpes. Men. Hvordan vet dere at de biologiske fedrene er på banen? Og at Anna ikke har kontakt med familie/venner osv? Er det noe hun har sagt/skrevet selv? Skal man ikke ta alt som kommer fra Ms Drama Queen med ei klype salt? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg vea Skrevet 20. juli 2017 Populært innlegg #1159 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Jeg pleier som regel ikke å bidra her, men noen ganger klarer en ikke å bite det i seg mer. Jeg er selv oppvokst som skilsmissebarn, med en stepappa som er mye mer "pappa" enn det min ordentlige biologiske pappa er. MEN! Han har aldri omtalt seg selv for pappa, han har aldri hevdet å være bedre enn pappaen min (selv) og han oppfordrer til god kontakt med min biologiske pappa, og selv hvor ustødig grunn det kan være mellom familiemedlemmene så har han aldri kranglet, snakket ned til eller omtalt min pappa på negativt vis. Må si jeg synes det er umåtelig synd på barna når farsrollen til Jan tar så mye over i huset. Det blir feil på så mange nivå når han omtales til hele Norge på denne måten, og jeg mistet nok det jeg hadde av respekt for situasjonen i bursdagsinnlegget. Så om Jan mot formodning leser dette så håper jeg du prøver å være en like god stepappa som min egen. Det handler om å sette ungene først og deg selv sist. Det handler om å gi barna muligheten til å ha kontakt med sitt opphav (fedrene, men også Annas familie etterhvert, selv hvor vanskelig ting kan være) og aldri være et hinder. Det er en tøff oppgave, tittelen "pappa" blir nok aldri din og eie og jeg mener det er et umåtelig tegn på respekt når en er fornøyd med å bare bli omtalt som "Jan". Det er jaggu ikke verst å "bare" være Jan heller med tre barn som ser opp til seg og har et forbilde og en om stiller opp i tykt og forhåpentligvis tynt. Endret 20. juli 2017 av vea skrivefeil 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 20. juli 2017 #1160 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Unnskyld meg, men fy søren å frekk Jan er!! Jeg hadde blitt skikkelig forbanna hvis jeg var pappa'n til et barn og et annet menneske så han var hennes pappa. Skulle ønske han kunne opprette en blogg og fortelle hva han egentlig tenker om det hele. Lurer på hva han tenker. Kan umulig være happy over det. Endret 2. august 2017 av Christy89 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå