Pæddan Skrevet 18. juli 2017 #1081 Del Skrevet 18. juli 2017 Orker egentlig ikke å kommentere det siste innlegget til den "smarte" jentungen, men gleder meg til a blir 40 år! Bare nevner det. Alt som virker smart nå i alder av 20, er IKKE smart i alder av 40! Om vi ser bortifra AB som bretter ut både seg og makroner, men hun er unntaket 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 18. juli 2017 #1082 Del Skrevet 18. juli 2017 1 time siden, JackIost skrev: Det er ikke alle som trenger utdannelse Svært mange vellykkede forretningsfolk har ingen utdannelse å snakke om, da tenker jeg på folk som Røkke, Thon, Fredriksen osv. http://m.nettavisen.no/nyheter/norges-rikeste-har-ikke-utdannelse/2917792.html Og rosabloggere med stor suksess har heller ikke nødvendigvis noe behov for å utdanne seg til for eksempel siviløkonom, de kan klare seg fint her i livet uten detaljerte kunnskaper om verdsettelse av bedrifter, regnskapsanalyse og finansteori Hvorfor kverulere på alt? Selvom det er mange som har klart seg uten utdannelse, så er det vel ingen som taper på å ta en utdannelse? Tror ikke A hadde hatt vondt av å komme seg litt ut av huset og bli kjent med nye mennesker og få noen nye impulser. Tror virkelig ikke blogging er noe som er like lønnsomt i 50 år til heller. Tror du hun vil angre om hun har noe å falle tilbake på den dagen bloggen (barna) ikke bringer inn like mye penger lenger? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 18. juli 2017 #1083 Del Skrevet 18. juli 2017 Det hadde jo vært perfekt for AR å ta en utdannelse nå. Hun har små barn, trenger ikke å ta opp studielån... Tror nok også hun kan fortsette å tjene bra på bloggen i flere år enda, men det varer nok ikke evig. En dag tar det slutt! Men hun fortsetter nok å få et nytt "kjærlighetsbarn" med hver nye mann hun treffer, så hun har sikkert masse å utlevere i mange år enda... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manor Skrevet 18. juli 2017 #1084 Del Skrevet 18. juli 2017 1 time siden, JackIost skrev: Det er ikke alle som trenger utdannelse Svært mange vellykkede forretningsfolk har ingen utdannelse å snakke om, da tenker jeg på folk som Røkke, Thon, Fredriksen osv. http://m.nettavisen.no/nyheter/norges-rikeste-har-ikke-utdannelse/2917792.html Og rosabloggere med stor suksess har heller ikke nødvendigvis noe behov for å utdanne seg til for eksempel siviløkonom, de kan klare seg fint her i livet uten detaljerte kunnskaper om verdsettelse av bedrifter, regnskapsanalyse og finansteori Men har bloggere kortsiktig eller langsiktig suksess? Jeg mener det førstnevnte er mest sannsynlig. Det er ikke så lenge siden TCMN regjerte på toppen, men nå er hun vel glemt av de fleste. Nå valgte hun riktignok å fokusere på frisøryrket, men det er flere store bloggere som har dalende lesermasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 18. juli 2017 #1085 Del Skrevet 18. juli 2017 2 minutter siden, Manor skrev: Men har bloggere kortsiktig eller langsiktig suksess? Jeg mener det førstnevnte er mest sannsynlig. Det er ikke så lenge siden TCMN regjerte på toppen, men nå er hun vel glemt av de fleste. Nå valgte hun riktignok å fokusere på frisøryrket, men det er flere store bloggere som har dalende lesermasse. Vet om haugevis av bloggere med kortsiktig suksess. Anna kan sikkert drive en suksessfull blogg noen år fremover, men det varer ikke evig. Det dummeste hun kan gjøre er å ikke ta en utdanning nå, tviler på at hun har noen annen back up løsning dersom bloggen skulle gå skeis. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 18. juli 2017 #1086 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Det er ikke alle som trenger utdannelse Svært mange vellykkede forretningsfolk har ingen utdannelse å snakke om, da tenker jeg på folk som Røkke, Thon, Fredriksen osv. http://m.nettavisen.no/nyheter/norges-rikeste-har-ikke-utdannelse/2917792.html Og rosabloggere med stor suksess har heller ikke nødvendigvis noe behov for å utdanne seg til for eksempel siviløkonom, de kan klare seg fint her i livet uten detaljerte kunnskaper om verdsettelse av bedrifter, regnskapsanalyse og finansteori Rosabloggere kan klare seg aldeles fint når de er 22 og 23, jeg er litt mer usikker på hva som skjer når de blir 52 og 53 med mindre de har evne til å tenke nytt. Det er helt riktig at mange har klart seg bra uten utdannelse, ikke bare bra men rimelig suverent. De tidene der er over. Uten utdannelse i dag stiller du dessverre svakt og de dette rammer spesielt hardt er helt unge mennesker. Både blogger Marthe Borge og Ida Wulff har brettet opp ermene og holder på med gode studier, sistnevnte er akkurat ferdig så vidt jeg har fått med meg. Jeg synes det er strålende eksempler på 2 unge kvinner som ønsker å skape en trygg base for seg selv og som har evne til å tenke langsiktig. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wildfig Skrevet 18. juli 2017 #1087 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Det er ikke alle som trenger utdannelse Svært mange vellykkede forretningsfolk har ingen utdannelse å snakke om, da tenker jeg på folk som Røkke, Thon, Fredriksen osv. http://m.nettavisen.no/nyheter/norges-rikeste-har-ikke-utdannelse/2917792.html Og rosabloggere med stor suksess har heller ikke nødvendigvis noe behov for å utdanne seg til for eksempel siviløkonom, de kan klare seg fint her i livet uten detaljerte kunnskaper om verdsettelse av bedrifter, regnskapsanalyse og finansteori De karene du nevner uten utdannelse er ikke rett å statuere som den "gjengse nordmanm". De har gått livets harde skole, hatt teft for det de driver med og ikke minst flaks. Å for å ikke glemme; De har hatt familien i ryggen og ett nettverk. Er det noen av disse punktene du kan hake av for Anna R? Jeg tror nok at hun har penger til å klare seg. Men hun driter seg loddrett ut og er i teten av et sirkus uten sidestykke. Høy profitt og stor risiko. I det lange løp er ikke dette en god deal. Det er nok ikke alle som må ha utdannelse. Men de aller fleste har godt av noe mer på cv'n enn kun ungdomsskole. Med en så slunken merittliste, i tillegg til den suppa hun allerede har kokt over her, tviler jeg på at hun vil kunne få en vanlig jobb. Arbeidsgivere vil rygge og snu. Ja, Internett er kommet for å bli, men det er IKKE sirkuset Anna R. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. juli 2017 #1088 Del Skrevet 18. juli 2017 Til å leve i en slik perfekt verden i forhold til henne selv, virker hun ikke lykkelig. Alt hun har utsatt tredjepersoner for brudd på privatliv og enorm ustabilitet i forhold til flyttinger etc Outed og brudd med hele familien som har ført til mennesker som vil henne og familien vondt. Frarøvet tredjepersoner sin egen familie, det mener hun er verd millioner. Dette handler ikke alder, men om å være utrolig "enkel". Gjennomsnittet av befolkningen liker å jobbe og gjøre noe betydningsfullt, føle at de er til nytte og gi noe tilbake og skape bånd med andre og alle de klisjeene. Jeg tror tredjepersoner har mye igjen for at foreldrene er ute av huset. Lykkelige foreldre, gir lykkelige tredjepersoner. Anna er da stadig vekk på jobbreiser og er borte i dagesvis Enten er hun hyklerisk eller prøver å holde fasaden 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 18. juli 2017 #1089 Del Skrevet 18. juli 2017 53 minutter siden, Miranda16 skrev: Til å leve i en slik perfekt verden i forhold til henne selv, virker hun ikke lykkelig. Alt hun har utsatt tredjepersoner for brudd på privatliv og enorm ustabilitet i forhold til flyttinger etc Outed og brudd med hele familien som har ført til mennesker som vil henne og familien vondt. Frarøvet tredjepersoner sin egen familie, det mener hun er verd millioner. Dette handler ikke alder, men om å være utrolig "enkel". Gjennomsnittet av befolkningen liker å jobbe og gjøre noe betydningsfullt, føle at de er til nytte og gi noe tilbake og skape bånd med andre og alle de klisjeene. Jeg tror tredjepersoner har mye igjen for at foreldrene er ute av huset. Lykkelige foreldre, gir lykkelige tredjepersoner. Anna er da stadig vekk på jobbreiser og er borte i dagesvis Enten er hun hyklerisk eller prøver å holde fasaden Jeg tror hun egentlig har begynt å se enden på visa og nå er hun desperat etter å gjøre noe som gjør at hun får flere stabile lesere, stabilt med klikk osv. Derfor tror jeg vi rundt bryllupstider og tiden før vil bli servert den sykeste overskrifta etter den andre, drama i familien og hjerteskjærende innlegg om hvor forferdelig hun eller ungene har det. Jeg tror faktisk den dama er så utspekulert at hun kan bruke både Jan og bryllupet for alt det er verdt. Det skulle virkelig ikke forundre meg at det ender i skilsmisse med en gang alt hysteriet rundt hvordan man lager jentebaby, bryllup, bryllupsreise, gavene de fikk til bryllupet etc har roet seg ned. For min del virker det som at hun elsker å være midtpunktet i all drama som foregår. Og merkelig nok virker det som at hun anser seg selv som offer der hvor det er mulig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calium Skrevet 18. juli 2017 #1090 Del Skrevet 18. juli 2017 Om ikke for å få en god jobb med det første så burde hun i det minste begynt skolegang for å sosialisere seg med andre mennesker på samme alder. Selv om de ikke er i samme livssituasjon (sannsynligvis) så vil de nok ha noe til felles. Hun trenger å lære seg å være rundt andre mennesker, i stedet for isolert med doktoren sin hjemme. De aller fleste som er isolert alene (eller med et minimum antall mennesker rundt seg) over lang tid trenger psykisk hjelp i etterkant. (Ref. de som skal i romferger må ha mental spesialtrenging før de drar, de som var med på Big Brother fikk snakke med psykolog i etterkant, osv.) Jeg vet at jeg drar sammenligningen litt langt, men det er usunt for folk å ikke sosialisere seg med andre enn en-to-tre andre voksne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 18. juli 2017 #1091 Del Skrevet 18. juli 2017 https://bloggomtoppbloggere.wordpress.com/. Har dere lest denne sladderbloggen? Broren til Anna hadde visst skrevet om henne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 18. juli 2017 #1092 Del Skrevet 18. juli 2017 3 timer siden, Manor skrev: Men har bloggere kortsiktig eller langsiktig suksess? Jeg mener det førstnevnte er mest sannsynlig. Det er ikke så lenge siden TCMN regjerte på toppen, men nå er hun vel glemt av de fleste. Nå valgte hun riktignok å fokusere på frisøryrket, men det er flere store bloggere som har dalende lesermasse. Det er selvsagt vanskelig å vite, men med engasjementet vi ser rundt f.eks SE og AR, og de inntektene de har nå, så er det helt klart muligheter for at de vil opprettholde et svært høyt inntektsnivå i mange år fremover, om de selv vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 18. juli 2017 #1093 Del Skrevet 18. juli 2017 3 timer siden, XbellaX skrev: Rosabloggere kan klare seg aldeles fint når de er 22 og 23, jeg er litt mer usikker på hva som skjer når de blir 52 og 53 med mindre de har evne til å tenke nytt. Det er helt riktig at mange har klart seg bra uten utdannelse, ikke bare bra men rimelig suverent. De tidene der er over. Uten utdannelse i dag stiller du dessverre svakt og de dette rammer spesielt hardt er helt unge mennesker. Både blogger Marthe Borge og Ida Wulff har brettet opp ermene og holder på med gode studier, sistnevnte er akkurat ferdig så vidt jeg har fått med meg. Jeg synes det er strålende eksempler på 2 unge kvinner som ønsker å skape en trygg base for seg selv og som har evne til å tenke langsiktig. Det er nettopp nytenkning som er viktig. Har man en gigantisk leserskare har man et utgangspunkt mange bare kan drømme om. Fullt mulig å holde på nok lesere til å tjene et syvsifret beløp i året i noen tiår til, men man må kunne fenge leserne noe. Om f.eks AR får til dette gjenstår å se. Bloggen har forandret seg mye siden hun "slo gjennom", foreløpig uten at hun har mistet posisjonen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 18. juli 2017 #1094 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) @JackIost Jeg er enig i at det er vanskelig å spå hvilken verdi det å ha blogging på CVen i fremtiden vil få, når vi har fenomenet blogging på avstand, og kanskje har fått et regelverk mtp. utlevering av barn som vil gjøre mye av det mange har drevet med ulovlig og sett ned på, blant andre ting. Men vi kan likevel si noe om det å ha en utdannelse, vs. det å ikke ha en utdannelse på arbeidsmarkedet. Vi lever i et kunnskapssamfunn, hvor de aller fleste yrker krever en form for formell kompetanse. Om det så er et fagbrev eller en akademisk utdannelse, så har dette i seg selv en verdi, som man bare ikke kommer utenom. Erfaring kan være veldig verdifullt det, men ved å ikke ha et minimum av formell utdannelse, så stiller man temmelig svakt sammenlignet med de fleste andre, det kommer man bare ikke unna. Utdannelse er ikke bare et papir, eller et sett ferdigheter og kunnskap, det blir også satt i sammenheng med bedre helse, bedre arbeidsforhold,bedre sosioøkonomisk score og mye av det vi liker å se på som positivt. Det er en grunn til at det har vært satt inn ressurser politisk på at voksne mennesker som ikke har fullført videregående skal få mulighet til å gjennomføre. Det er ikke bare et slags selvutviklingsgode, for å si det sånn. Endret 18. juli 2017 av Søgni 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 18. juli 2017 #1095 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) 30 minutter siden, JackIost skrev: Det er nettopp nytenkning som er viktig. Har man en gigantisk leserskare har man et utgangspunkt mange bare kan drømme om. Fullt mulig å holde på nok lesere til å tjene et syvsifret beløp i året i noen tiår til, men man må kunne fenge leserne noe. Om f.eks AR får til dette gjenstår å se. Bloggen har forandret seg mye siden hun "slo gjennom", foreløpig uten at hun har mistet posisjonen sin Gigantisk leserskare. Fjortiser, eldre kjerringer som går "livets harde skole", og noen nysgjerrige på dramaet? Det holder ikke til noen tiår til i bransjen, dessverre. Og at bloggen har forandret seg er rett, men handler ikke om posisjonen hennes men penger. I starten fortalte AR hvordan det var å bli mor i en alder av 15 år. Det er ganske imponerende forsåvidt, og hun fortalte om hverdagen sin med stolthet. Nå bretter hun ut om livet sitt for penger og oppmerksomhet. Jeg tviler ikke et sekund at den jenta der tror hun er den største kjendisen i Norge. Vil også legge til at nytenkning IKKE er noe Anna setter stor vekt på. Refererer til innlegget om at mellomste var innlagt på sykehuset med bilde av han i sykehussenga. Innlegget handlet om at forrige år så var ikke bursdagen til M så bra fordi hun fikk vite at W var på sykehuset og måtte være der. Nytenkning? Shaibarberhøvler nytenkning? Clickbaits nytenkning? For deg så er jo tydeligvis penger det viktigste, akkurat som hos AR. Endret 18. juli 2017 av ingeniørfrue 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 18. juli 2017 #1096 Del Skrevet 18. juli 2017 5 minutter siden, Søgni skrev: @JackIost Jeg er enig i at det er vanskelig å spå hvilken verdi det å ha blogging på CVen i fremtiden vil få, når vi har fenomenet blogging på avstand, og kanskje har fått et regelverk mtp. utlevering av barn som vil gjøre mye av det mange har drevet med ulovlig og sett ned på, blant andre ting. Men vi kan likevel si noe om det å ha en utdannelse, vs. det å ikke ha en utdannelse på arbeidsmarkedet. Vi lever i et kunnskapssamfunn, hvor de aller fleste yrker krever en form for formell kompetanse. Om det så er et fagbrev eller en akademisk utdannelse, så har dette i seg selv en verdi, som man bare ikke kommer utenom. Erfaring kan være veldig verdifullt det, men ved å ikke ha et minimum av formell utdannelse, så stiller man temmelig svakt sammenlignet med de fleste andre, det kommer man bare ikke unna. Utdannelse er ikke bare et papir, eller et sett ferdigheter og kunnskap, det blir også satt i sammenheng med bedre helse, bedre arbeidsforhold,bedre sosioøkonomisk score og mye av det vi liker å se på som positivt. Det er en grunn til at det har vært satt inn ressurser politisk på at voksne mennesker som ikke har fullført videregående skal få mulighet til å gjennomføre. Det er ikke bare et slags selvutviklingsgode, for å si det sånn. De fleste utdannelser gir lite konkret å bruke i jobber, men man har bevist at man evner å sette seg inn i noe, og i mange yrker er det selvsagt formelle krav. Spørsmålet her er hvilken utdannelse det er realistisk at hun kan ta nå. Hva er utgangspunktet? Hva har hun? Hva vil hun kunne få gjennom å nedprioritere bloggen og bruke.. svært mange år av livet sitt til å kanskje fullføre en utdannelse som meget mulig verken vil være spesielt attraktiv i arbeidslivet i seg selv, eller være med noen særlig gode resultater? Akkurat nå forstår jeg hvorfor det ikke blir prioritert Om bloggen gir fallende inntekter på sikt, og hun set at hun ikke kan leve av det til pensjonsalderen, vil det kanskje være mer aktuelt med f.eks utdannelse, men også mulig hennes status vil kunne sikre henne en ikke så verst jobb uten utdannelse. Det finnes alltid unntak, men en del kjendiser blir tilbudt mye og mangt av jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 18. juli 2017 #1097 Del Skrevet 18. juli 2017 Akkurat nå, ingeniørfrue skrev: Gigantisk leserskare. Fjortiser, eldre kjerringer som går "livets harde skole", og noen nysgjerrige på dramaet? Det holder ikke til noen tiår til i bransjen, dessverre. Og at bloggen har forandret seg er rett, men handler ikke om posisjonen hennes men penger. I starten fortalte AR hvordan det var å bli mor i en alder av 15 år. Det er ganske imponerende forsåvidt, og hun fortalte om hverdagen sin med stolthet. Nå bretter hun ut om livet sitt for penger og oppmerksomhet. Jeg tviler ikke et sekund at den jenta der tror hun er den største kjendisen i Norge. Vil også legge til at nytenkning er noe Anna setter stor vekt på. Refererer til innlegget om at mellomste var innlagt på sykehuset med bilde av han i sykehussenga. Innlegget handlet om at forrige år så var ikke bursdagen til M så bra fordi hun fikk vite at W var på sykehuset og måtte være der. Nytenkning? Shaibarberhøvler nytenkning? Clickbaits nytenkning. For deg så er jo tydeligvis penger det viktigste, akkurat som hos AR. Leserskaren er selvsagt svært stor, når man topper bloggerlistene i Norge Enig i at det må være en utfordring å holde på leserne etter hvert som livssituasjonen endrer seg, men jeg konstaterer altså at hun foreløpig har klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 18. juli 2017 #1098 Del Skrevet 18. juli 2017 Akkurat nå, JackIost skrev: Leserskaren er selvsagt svært stor, når man topper bloggerlistene i Norge Enig i at det må være en utfordring å holde på leserne etter hvert som livssituasjonen endrer seg, men jeg konstaterer altså at hun foreløpig har klart det Men det er noe du respekterer? For meg så virker du som en veldig oppegående person, Jacklost. Det er bare veldig merkelig at du klarer å forsvare dette sirkuset. Synes du ikke at det hun gjør mot barna sine er forferdelig? Jeg lurer oppriktig nå, for du forsvarer henne som om hun skulle vært ditt eget kjøtt og blod. Det virker ikke som du ser kritisk på det hun gjør i deg hele tatt, og det skurrer nesten mer enn overskriftene til AR. Nå driter jeg fullstendig i diskusjonen angående utdannelse, for det får hun bestemme helt selv. Men klarer du virkelig ikke å synes det hun driver med er kritikkverdig? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 18. juli 2017 #1099 Del Skrevet 18. juli 2017 5 timer siden, Masuka skrev: Kan du svare på dette JackIost? Det er tydelig at du støtter blogger"yrket", men har du noen tanker om det Ultiva skriver? Støtter du eksponering av barn 100%, eller har du noen tanker imot? Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva du mener Gjentar meg selv i tilfelle du ikke så det siden det havnet langt bak i tråden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 19. juli 2017 #1100 Del Skrevet 19. juli 2017 56 minutter siden, JackIost skrev: De fleste utdannelser gir lite konkret å bruke i jobber, men man har bevist at man evner å sette seg inn i noe, og i mange yrker er det selvsagt formelle krav. Spørsmålet her er hvilken utdannelse det er realistisk at hun kan ta nå. Hva er utgangspunktet? Hva har hun? Hva vil hun kunne få gjennom å nedprioritere bloggen og bruke.. svært mange år av livet sitt til å kanskje fullføre en utdannelse som meget mulig verken vil være spesielt attraktiv i arbeidslivet i seg selv, eller være med noen særlig gode resultater? Akkurat nå forstår jeg hvorfor det ikke blir prioritert Om bloggen gir fallende inntekter på sikt, og hun set at hun ikke kan leve av det til pensjonsalderen, vil det kanskje være mer aktuelt med f.eks utdannelse, men også mulig hennes status vil kunne sikre henne en ikke så verst jobb uten utdannelse. Det finnes alltid unntak, men en del kjendiser blir tilbudt mye og mangt av jobber Joda, ved absolutt alle utdannelser, fra VGS-nivå til høyere opp, er det konkrete lærings- og kompetansemål, både i konkrete enkeltfag- eller emner, og som helhet i utdannelser og da særlig de yrkes- og profesjonsrettende. Og er det noe man kan si om retningen utdanninger har tatt de seneste tiår, så er det vel at de skal være utforma slik at de kan anvendes i arbeidslivet. Så å si at det gir lite konkret å bruke i jobber, blir jo direkte feil. Ellers er jeg enig i at det sikkert lønner seg for henne og andre i hennes situasjon, på kort sikt, og rent økonomisk, å melke bloggerkua for alt den er verdt. Og det er jo klart at det å ta en utdannelse med små barn, og kanskje få vesentlig lavere inntekt en periode, selv om det kan lønne seg på sikt, er noe man må være svært motivert for å gjøre. Men muligheter finnes det jo, det trenger heller ikke å ta så mange år å få en utdannelse, og vi ser også (heldigvis, syns jeg) at det blir lettere å få inngang til utdanninger og studier basert på realkompetanse. Jeg tør tippe hun med sin bloggbakgrunn, kan ha sjans til å komme seg inn på et studie som er relatert til blogg, markedsføring, sosiale medier eller noe av det man kan knytte jobben hennes til, uten generell studiekompetanse noen steder. Når det gjelder status, så har jeg mine tvil om at bloggerkjendis er særlig høystatus, selv i "kjent for å være kjent"-kategorien, om noen år, dessverre. Her kan jeg ta feil, det er vanskelig å si. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå