Sola* Skrevet 15. juli 2017 #1041 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) 10 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: Så lenge man har foreldreansvar alene så kan man endre navn som man vil, tviler på at hun har delt foreldreansvar med fedrene med tanke på all den flyttinga. Har de delt foreldreansvar må jo fedrene godkjenne flytting og så lenge man ikke er samboere eller har skrevet under på delt foreldreansvar så får mor foreldreansvar alene. Fedre må ikke skrive under på flyttemelding selv om det er delt foreldreansvar. Det er kun når mor flytter fra felles adresse(mor, far og barn) med barnet ved samlivsbrudd, etter det kan mor flytte med barnet som hun selv vil. Underskrifter til skolepapirer, pass osv. må hun ha når det er delt foreldreansvar. Endret 15. juli 2017 av Sola* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. juli 2017 #1042 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner - Pavilion, mod Endret 17. juli 2017 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 17. juli 2017 #1043 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) På 15.7.2017 den 9.01, Sola* skrev: Fedre må ikke skrive under på flyttemelding selv om det er delt foreldreansvar. Det er kun når mor flytter fra felles adresse(mor, far og barn) med barnet ved samlivsbrudd, etter det kan mor flytte med barnet som hun selv vil. Underskrifter til skolepapirer, pass osv. må hun ha når det er delt foreldreansvar. Det stemmer ikke at hun bare kan "flytte som hun selv vil". Man skal opplyse om flytting (også innad land/fylke/kommune) 6 uker før flytting. Men nei, han må ikke skrive under på flyttingen :-) Endret 17. juli 2017 av LizbethOsnes 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 17. juli 2017 Populært innlegg #1044 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Jeg registrerer at Anna og Jan (det fremgår "vell" tydelig av innlegget), mener clickbait-irritasjonen er feil. Det er alltid en sammenheng mellom overskrift og innhold. Og de gjør dette for å skape interesse. Videre tjener hun lite på klikk, i snitt 1 kr PR mnd på at jeg leser bloggen. Jeg er saklig uenig i fortolkningen av hva clickbaits fører til. Om man kan litt om merkevarebygging, så vet man at det er assosiasjon som skaper en merkevare. Da skal jeg gjøre et forsøk på å beskrive assosiasjonen til MtM 3 år tilbake, og i dag. For 3 år siden: En flink, stolt ung mammablogger som satte sin ære i å ta mammarollen på alvor. Hun blogget om sitt hverdagsliv, som var svært forskjellig fra andre på samme alder. Hun taklet skolegang og omsorg, og hadde god støtte i sin mor. Og var søkende og troverdig. Man fikk sympati med denne flinke, stolte unge jenten. I dag: En kommersiell blogger som lurer sine følgere til å klikke inn på innlegg uten innhold og mening. Som regel med reklame infiltrert. En blogger som vet best, og som styrer. Og som skyver de som er uenige fra seg. Vel, jeg foretrakk den første utgaven. Endret 17. juli 2017 av Friluftsdame 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 17. juli 2017 #1045 Del Skrevet 17. juli 2017 44 minutter siden, Friluftsdame skrev: Jeg registrerer at Anna og Jan (det fremgår "vell" tydelig av innlegget), mener clickbait-irritasjonen er feil. Det er alltid en sammenheng mellom overskrift og innhold. Og de gjør dette for å skape interesse. Videre tjener hun lite på klikk, i snitt 1 kr PR mnd på at jeg leser bloggen. Hun tjener kanskje ikke så mye på at akkurat du klikker deg inn, men ditt klikk er med på å få hun høyere opp på blogglisten. Det gjør at andre, kanskje ikke faste lesere, kommer på å klikke seg inn. Som igjen økter til høyere lesertall. Og dess høyere lesertall, dess mer tjener Anna f.eks på innlegg med annonse. Så ditt ene klikk er med på å holde inntekten til Anna ved like. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 17. juli 2017 #1046 Del Skrevet 17. juli 2017 Annonserer hun for noe annet enn betakaroten og barberhøvler? I så tilfelle sier vel det en del om markedsverdien hennes. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 17. juli 2017 #1047 Del Skrevet 17. juli 2017 Anna tjener 5øre pr klikk. Det høres i og for seg ikke mye ut. Men når hun har mellom 70-80000klikk hver dag blir det jo noen kroner. Det utgjør vel rundt 4000kr pr dag bare på klikk. Og om en ganger 4000kr med 30 dager så utgjør jo det 120000 kr. Så pluss/minus 100 000kr pr mnd håver Anna inn på klikkene sine. Dette er jo utenom all reklame/spons osv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 17. juli 2017 #1048 Del Skrevet 17. juli 2017 14 minutter siden, Sandin skrev: Annonserer hun for noe annet enn betakaroten og barberhøvler? I så tilfelle sier vel det en del om markedsverdien hennes. Registrerte en overskrift her en dag (snap) om at hun ikke var utro eller noe sånt, tenkte med en gang at det sikkert var mot høvelen eller betakaroten 😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rivjernet Skrevet 17. juli 2017 #1049 Del Skrevet 17. juli 2017 23 minutter siden, Panda90 skrev: Anna tjener 5øre pr klikk. Det høres i og for seg ikke mye ut. Men når hun har mellom 70-80000klikk hver dag blir det jo noen kroner. Det utgjør vel rundt 4000kr pr dag bare på klikk. Og om en ganger 4000kr med 30 dager så utgjør jo det 120000 kr. Så pluss/minus 100 000kr pr mnd håver Anna inn på klikkene sine. Dette er jo utenom all reklame/spons osv. Det er helt sprøtt at man kan tjene så mye på å blogge! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. juli 2017 #1050 Del Skrevet 17. juli 2017 Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 17. juli 2017 #1051 Del Skrevet 17. juli 2017 57 minutter siden, marthes skrev: Registrerte en overskrift her en dag (snap) om at hun ikke var utro eller noe sånt, tenkte med en gang at det sikkert var mot høvelen eller betakaroten 😂😂 Hun er trofast denne gangen.... mot barberhøvlene... nesten litt "JAN SLO MICHELLE!" I Ludo i går kveld. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 17. juli 2017 #1052 Del Skrevet 17. juli 2017 3 timer siden, marthes skrev: Registrerte en overskrift her en dag (snap) om at hun ikke var utro eller noe sånt, tenkte med en gang at det sikkert var mot høvelen eller betakaroten 😂😂 Hun skrev "Jeg mener det er to ting man bør være trofast mot for sin egen del, det er kjæresten og barberhøvelen" 😂😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 17. juli 2017 #1053 Del Skrevet 17. juli 2017 2 timer siden, richbitch skrev: Hun skrev "Jeg mener det er to ting man bør være trofast mot for sin egen del, det er kjæresten og barberhøvelen" 😂😂 Hahaha, så flaut. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 17. juli 2017 #1054 Del Skrevet 17. juli 2017 6 timer siden, Mayoo skrev: Hun tjener kanskje ikke så mye på at akkurat du klikker deg inn, men ditt klikk er med på å få hun høyere opp på blogglisten. Det gjør at andre, kanskje ikke faste lesere, kommer på å klikke seg inn. Som igjen økter til høyere lesertall. Og dess høyere lesertall, dess mer tjener Anna f.eks på innlegg med annonse. Så ditt ene klikk er med på å holde inntekten til Anna ved like. Ikke minst er den enorme interessen for å skrive om henne her inne viktig. Om alle som er negative til henne hadde latt være å skrive noe som helst om henne, bare ignorert henne fullstendig slik at det ikke hadde vært noen tråd om henne her inne i det hele tatt, så hadde hun nok hatt betydelig færre klikk enn hun har i dag, og dermed tjent mindre penger 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 17. juli 2017 #1055 Del Skrevet 17. juli 2017 6 timer siden, Rivjernet skrev: Det er helt sprøtt at man kan tjene så mye på å blogge! Det er markedskreftene som rår Noen få blogger engasjerer svært mange, og slik reklame fungerer så blir det kroner i kassa om mange nok er interesserte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rivjernet Skrevet 17. juli 2017 #1056 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) 54 minutter siden, JackIost skrev: Det er markedskreftene som rår Noen få blogger engasjerer svært mange, og slik reklame fungerer så blir det kroner i kassa om mange nok er interesserte I mitt neste liv skal jeg bli blogger ! Første blogg : Jeg har PULT! Ja kjære leser , i dag kjøpte jeg skrivepult på IKEA . Endret 17. juli 2017 av Rivjernet 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 17. juli 2017 #1057 Del Skrevet 17. juli 2017 3 minutter siden, Rivjernet skrev: I mitt neste liv skal jeg bli blogger ! Første blogg : Jeg har PULT! Ja kjære leser , i dag kjøpte jeg skrivepult på IKEA . Det er jo bare å forsøke seg. Kanskje er du dyktig nok til å bli blant de mest populære bloggere i Norge, eller kanskje ikke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 17. juli 2017 #1058 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) 7 timer siden, Mayoo skrev: Hun tjener kanskje ikke så mye på at akkurat du klikker deg inn, men ditt klikk er med på å få hun høyere opp på blogglisten. Det gjør at andre, kanskje ikke faste lesere, kommer på å klikke seg inn. Som igjen økter til høyere lesertall. Og dess høyere lesertall, dess mer tjener Anna f.eks på innlegg med annonse. Så ditt ene klikk er med på å holde inntekten til Anna ved like. Det er jo lesertallene som fører til avtaler (og dermed inntekt), så at "du" - og alle andre - klikker deg inn har selvfølgelig alt å si for hvorvidt hun kan leve av bloggen eller ei :-) Edit: Sånn egentlig kan vi jo si at månedsinntekten hennes delt på antall lesere er det hun faktisk tjener på at du klikker deg inn. Endret 17. juli 2017 av LizbethOsnes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rivjernet Skrevet 17. juli 2017 #1059 Del Skrevet 17. juli 2017 1 minutt siden, JackIost skrev: Det er jo bare å forsøke seg. Kanskje er du dyktig nok til å bli blant de mest populære bloggere i Norge, eller kanskje ikke Jeg er nok ikke sjokkerende nok. Men , men man vet aldri. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 18. juli 2017 #1060 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva skjer med innlegget om å lage jentebaby? Mange som kommenterer på Facebook-siden hennes om at innlegget var dum,men jeg har selvfølgelig ikke lest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå