Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rivjernet skrev:

Jeg aner en viss sarkasme i svaret ditt?

Bare litt. Piiiiiittelitt 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, elisaday skrev:

Bare litt. Piiiiiittelitt 😉

Den er god!😂 

Den diskusjonen jeg deltok i , var en prinsipiell diskusjon det jeg reagerer på at det er sosialt akseptabelt for en mann å ikke ta ansvar som far.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, GulSitron skrev:

Var innom en minitur på bloggen hennes for å lese et av de nye innleggene.. "IDIOT" eller noe tror jeg det het. Der dro hun frem en kommentar hun hadde fått på Instagram som faktisk omhandlet at ungene ikke har noen form for stabilitet rundt seg. 

"

"Så bra for barna å bli flytta sånn rundt på hele tiden #stabilitet" Lød kommentaren under innlegget på Instagram."Du har jo ikke den minste peiling på hva du snakker om? Kanskje flytter vi bare til nabohuset? Vet du om vi skal selge dette huset? Skal barna bytte barnehage? Skal vi flytte for alltid? Fortell meg! #idiot" Lød svaret fra Jan.

For det første er det ikke greit at han kaller noen for idiot i kommentarfeltet mitt, tro meg, det er det ikke. Men jeg setter pris på at han forsvarer meg når noen går for langt i sine egne tanker. Han vet tross alt svarene som han selv spør om, og det er gjerne svar man bør ha før man konkluderer med #stabilitet i enden av en kommentar. Også vet jeg at grensen hans går når noen trekker konklusjoner på vegne av våre egne barn. Dere må gjerne ha masse tanker om både meg og Jan, men barna kjenner dere ikke. Det er det bare noen ytterst få som gjør, og det er de som danner den trygge sirkelen i våre barns hverdag."

At folk reagerer på hva hun selv slenger ut på bloggen er ikke greit, i følge Anna.. Men at Jan selv kaller andre idiot i kommentarfeltet er heller ikke greit, men han er jo unnskyldt fordi han "beskytter" familien. 

Og det siste jeg har uthevet da; vi kjenner ikke barna.. Trodde det var hele poenget med bloggen? Å utlevere barnas privatliv slik at pengene ruller inn i kassa? :klo:

Alt dette kunne vært unngått ved å ikke legge ut innlegg titulert "flytte".

Om de ikke ønsker at folk skal dømme deres liv bør de da vitterlig holde det for seg selv!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Rivjernet skrev:

Den er god!😂 

Den diskusjonen jeg deltok i , var en prinsipiell diskusjon det jeg reagerer på at det er sosialt akseptabelt for en mann å ikke ta ansvar som far.

Ikke ment mot noen i tråden her da jeg synes det er en berettiget tråd med veldig mange gode poenger ☺️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke barna?! (Ref. blogginnlegget "Idiot") 

Den var ny.. Jeg føler i alle fall at jeg "kjenner" disse barna langt bedre enn ungene til mange av vennene mine. Jeg vet jo langt mer enn jeg ville ha likt at andre enn våre aller nærmeste vet om mitt barn. Og her er det ikke en gang drama, nakenbilder eller familiefeider.. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig
2 timer siden, Rivjernet skrev:

Ingen er uenig i verdien av en god utdannelse, men gir det en rett til å være en fraværende far ? Det er merkelig at alle er så rask til å bebreide mor for at fedrene til disse barna er fraværende? 

Vet vi noe om hvor ofte barna er hos far? Vet vi grunnen? Det er uansett bedre at de tar ansvar å legger grunnlaget videre når de har havnet i denne suppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Rivjernet skrev:

Ingen er uenig i verdien av en god utdannelse, men gir det en rett til å være en fraværende far ? Det er merkelig at alle er så rask til å bebreide mor for at fedrene til disse barna er fraværende? 

Når det gjelder faren til W, så har vel han kun bodd i Norge i en kort periode, og kan ikke norsk, i hvert fall ikke godt nok til å studere her. Så da er det ikke unaturlig at han er i hjemlandet for å ta utdanning. 

Som student har han neppe råd til å farte til Norge for samvær til en stadighet, og A har vel heller ikke vært veldig aktiv med å ta med W til faren, noe hun burde ha råd til. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Rosalie skrev:

Når det gjelder faren til W, så har vel han kun bodd i Norge i en kort periode, og kan ikke norsk, i hvert fall ikke godt nok til å studere her. Så da er det ikke unaturlig at han er i hjemlandet for å ta utdanning. 

Som student har han neppe råd til å farte til Norge for samvær til en stadighet, og A har vel heller ikke vært veldig aktiv med å ta med W til faren, noe hun burde ha råd til. 

På et tidspunkt skrev hun også at hun ville gjøre alt i sin makt for at W skulle få et godt forhold til faren sin. Han kan ikke gjøre stort annet enn det han gjør; sørge for å få seg en god utdanning. Jeg håper og tror han tar opp kampen når han er ferdigutdannet! Som du skriver er det ikke bare å utdanne seg i et fremmedspråklig land, og uansett er det vel regler for opphold? Hadde han fått lov til å bo i Norge for en utdanning han kan ta hjemme i sitt eget land?

Når det gjelder faren til den eldste reiste han i militæret, noe han er pliktig til, og da så AR en mulighet til å få bo et år på Rhodos med barna. Nå har hun ikke skrevet så mye om forholdet til han og barnet de siste årene, men ettersom farmoren var på besøk på Rhodos regner jeg med at det var eksisterende.

For alt vi vet kjemper han kanskje i dette øyeblikk for å få omsorgen for datteren sin. I motsetning til visse andre er det ikke alle som liker å ta skittentøysvasken offentlig!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rivjernet skrev:

Fri rettshjelp kan være ett alternativ , dessuten er det den som taper rettssaken som må betale saksomkostningene. Så har du en sak, så har du en sak.

Dette stemmer ikke! Er ikke så "svart/hvitt" som "tap eller vinn" i en slik rettsak.Og fri rettshjelp er det jo en minimumsinntektsgrense på! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende resymmé hr. Lossius har på Linkedin-profilen sin. Liker særlig sitatet "Passion for online marketing, and especially social networks. Specialized in making creative stories on Facebook for companies. "

Clickbait med andre ord. Norges clickbait-slut nr. 1 har fått god hjelp her!

Endret av Flisespikker
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Kan du forandre etternavnet på barna uten faren samtykke? 

Nei, da må det foreligge en særskilt grunn. Men nå skulle vel Jan endre sitt navn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alex_rude skrev:

Dette stemmer ikke! Er ikke så "svart/hvitt" som "tap eller vinn" i en slik rettsak.Og fri rettshjelp er det jo en minimumsinntektsgrense på! 

På hvilken måte stemmer ikke dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Funkytwist skrev:

Nei, da må det foreligge en særskilt grunn. Men nå skulle vel Jan endre sitt navn.

Hun sa det for noen måneder siden at de skulle være "familien Rasmussen" Hele "gjengen", men nå sier hun at de ikke har bestemt seg for om de tar hennes eller hans etternavn etter bryllupet.

Hvorfor forresten skal de hete navnet til hennes mor når de ikke har kontakt? Kanskje derfor de har blitt i tvil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Summ skrev:

Hun sa det for noen måneder siden at de skulle være "familien Rasmussen" Hele "gjengen", men nå sier hun at de ikke har bestemt seg for om de tar hennes eller hans etternavn etter bryllupet.

Hvorfor forresten skal de hete navnet til hennes mor når de ikke har kontakt? Kanskje derfor de har blitt i tvil.

Eller så er det nok fast bestemt for lenge siden at det blir rasmussen; fordi hun ikke kan endre barnas navn uten fedrene innvolvert. Og fordi da blir de en "wannabe kjernefamilie på papiret" og lett for Jan å endre sitt navn. 

Men for og dra dette ut i flere innlegg å få mest mulig lesere så er det "ikke bestemt" enda😉 

Endret av Love2017juni
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Love2017juni skrev:

Eller så er det nok fast bestemt for lenge siden at det blir rasmussen; fordi hun ikke kan endre barnas navn uten fedrene innvolvert. Og fordi da blir de en "wannabe kjernefamilie på papiret" og lett for Jan å endre sitt navn. 

Men for og dra dette ut i flere innlegg å få mest mulig lesere så er det "ikke bestemt" enda😉 

Eller så vil hun lage enda mer splid, drama og krangling, så hun trumfer igjennom med å få kalle barna det hun selv ønsker, og samtidig hete navnet til sitt nye nettverk.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saker der fedre ønsker mer tid med barna sine, starter alltid med mekling. Under slike meklinger kan mor lett vri seg unna, og hun kan velge å ikke følge opp det som blir avtalt - dersom det i det hele tatt blir noen avtale. Slike saker tar derfor tid, og det blir heller ikke enklere for den ene kjempende parten når han er en nederlender som studerer i hjemlandet, og som derfor han begrensede ressurser.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Kan du forandre etternavnet på barna uten faren samtykke? 

Så lenge man har foreldreansvar alene så kan man endre navn som man vil, tviler på at hun har delt foreldreansvar med fedrene med tanke på all den flyttinga. Har de delt foreldreansvar må jo fedrene godkjenne flytting og så lenge man ikke er samboere eller har skrevet under på delt foreldreansvar så får mor foreldreansvar alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for et tempo det er i denne tråden! Usedvanlig mange innlegg i det siste, og i tillegg kommer jo alle innlegg som er slettet pga. regelbrudd. Med tanke på hvordan alt Anna R. gjør engasjerer så mye her inne er det ikke akkurat merkelig at hun stadig vekk ligger på bloggertoppen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JackIost skrev:

Du verden for et tempo det er i denne tråden! Usedvanlig mange innlegg i det siste, og i tillegg kommer jo alle innlegg som er slettet pga. regelbrudd. Med tanke på hvordan alt Anna R. gjør engasjerer så mye her inne er det ikke akkurat merkelig at hun stadig vekk ligger på bloggertoppen :) 

Jepp, ett sirkus med to klovner som man bare må følge me på... 🙈 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...