Gjest Verrika Skrevet 10. juli 2017 #941 Del Skrevet 10. juli 2017 Må si jeg likte kommentaren som blecskrevet under sint.... innlegget på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 11. juli 2017 #942 Del Skrevet 11. juli 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 12. juli 2017 #943 Del Skrevet 12. juli 2017 Noen som har lest de siste innleggene og vet hva det dreier seg om nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 12. juli 2017 #944 Del Skrevet 12. juli 2017 1 time siden, GulSitron skrev: Noen som har lest de siste innleggene og vet hva det dreier seg om nå? Hus på kypros - de skal ta en kveldstur til huset de bodde i i 2015. Nå kan jeg røpe hvor vi bor - at de har reist til ayia napa 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 12. juli 2017 #945 Del Skrevet 12. juli 2017 Ser hun har skrevet overskriften "Vi har reist hjem!". Jeg er ganske sikker på at de ikke har reist hjem, tror de har besøkt det stedet de bodde før eller så har de reist hjem til der i bor etter å ha vært i byen eller noe 🙄 Tviler på at noen biter på at de faktisk har reist hjem igjen til Norge 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 12. juli 2017 #946 Del Skrevet 12. juli 2017 23 minutter siden, Minnus skrev: Ser hun har skrevet overskriften "Vi har reist hjem!". Jeg er ganske sikker på at de ikke har reist hjem, tror de har besøkt det stedet de bodde før eller så har de reist hjem til der i bor etter å ha vært i byen eller noe 🙄 Tviler på at noen biter på at de faktisk har reist hjem igjen til Norge Begynner å bli ganske lei av de overskriftene nå. Finnes jo grenser for hvor lenge hun kan holde på slik og få klikk av det også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. juli 2017 #947 Del Skrevet 12. juli 2017 På 7/10/2017 den 19.34, Tilma skrev: hahahaha!! Har dere sett denne? ler så jeg griner enkelte plasser!!! Haha, han har så mange gode parodier på bloggere. Har du sett den med Anna, Sophie Elise og Isabel Raad? Ler så jeg griner 😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 12. juli 2017 #948 Del Skrevet 12. juli 2017 så overskriften på siste blogginlegget hennes (ikke klikket inn, bare på snap) "vi har flyttet hjem", og tenkte kanskje jeg skulle prøve å gjette meg frem til hva det egentlig betyr. så tipper innlegget egentlig handler om at de har reist og SETT på det huset hun bodde i... altså ikke reist hjem noe sted, evt kan det være litt dypere og betyr at kypros plutselig er hjem for henne da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 12. juli 2017 #949 Del Skrevet 12. juli 2017 4 minutter siden, marthes skrev: jeg så hvor mange av mine venner faktisk som "liker" bloggen på facebook, ble litt sjokkert for jeg trodde faktisk(noen av de iallefall) de damene var mer oppegående.... Samme her. Jeg fikk meg en god overraskelse da jeg så hvem av mine venner som følger med på galskapen... Voksne folk! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. juli 2017 #950 Del Skrevet 12. juli 2017 Ser jeg har 12 venner som følger henne på FB, men synes det er vanskelig å se hvem enkelte er da man ikke kan klikke på profilbildene og de er bittesmå. Men jeg så hvem noen få av dem er, blant annet en voksen mann i 40 åra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 12. juli 2017 #951 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Hun er kypriot og skriver bynavnet feil? Eller skrives det sånn på norsk? Jeg lærte nemlig Agia Napa... Endret 12. juli 2017 av Prinsesse788 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 12. juli 2017 #952 Del Skrevet 12. juli 2017 43 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hun er kypriot og skriver bynavnet feil? Eller skrives det sånn på norsk? Jeg lærte nemlig Agia Napa... Mener det skrives Agia Napa på gresk, og Ayia Napa på engelsk, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 12. juli 2017 #953 Del Skrevet 12. juli 2017 Har hun laget så mye oppstyr om flytting, og så er det bare snakk om to uker i Kypros? Eller er dette bare ferie før flyttingen? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 12. juli 2017 #954 Del Skrevet 12. juli 2017 10 minutter siden, richbitch skrev: Har hun laget så mye oppstyr om flytting, og så er det bare snakk om to uker i Kypros? Eller er dette bare ferie før flyttingen? Det overrasker meg ikke om dette er flyttingen for å si det sånn. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 12. juli 2017 #955 Del Skrevet 12. juli 2017 I så fall så må vi vel alle begynne å ha garasjesalg før vi skal på ferie. Blir mange garasjesalg i Norge fremover da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 12. juli 2017 #956 Del Skrevet 12. juli 2017 2 timer siden, marthes skrev: jeg så hvor mange av mine venner faktisk som "liker" bloggen på facebook, ble litt sjokkert for jeg trodde faktisk(noen av de iallefall) de damene var mer oppegående.... Hjelpes! 16 venner liker dette... skuffende! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 12. juli 2017 #957 Del Skrevet 12. juli 2017 2 timer siden, Meadow skrev: Hjelpes! 16 venner liker dette... skuffende! Jeg trodde jeg kunne skryte på meg bedre venner. 19 venner burde slettes fra fb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. juli 2017 #958 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 12. juli 2017 #959 Del Skrevet 12. juli 2017 13 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: omg 12 venner som liker siden. Hadde håpet på at det var ihvertfall under 3! Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet! Jeg følger også fb siden hennes, men det er for å få med meg når nytt innlegg blir lagt ut og jeg får sett kommentarene før de blir slettet 😜 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 12. juli 2017 #960 Del Skrevet 12. juli 2017 Hjelp... 32 venner som liker siden 😳😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå