ingeniørfrue Skrevet 10. juli 2017 #921 Del Skrevet 10. juli 2017 5 timer siden, Pæddan skrev: Tror barna min hadde blitt "megahæppi" om jeg delte OFFENTLIG hvilken stilling de ble unnfanget i!! Blir matt av slike kjerringer som skal fremstå så hippe og kule i offentligheten Kan ingenting holdes privat lengre? Tydeligvis ikke😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 10. juli 2017 #922 Del Skrevet 10. juli 2017 2 timer siden, smalls skrev: Hun kan da virkelig ikke få et barn til! 🙄 Hvor mange barn har hun tenkt til å få?? Sikkert så mange at hun kan starte en familiebarnehage.. Åh, glem det. Da må hun jo jobbe.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 10. juli 2017 #923 Del Skrevet 10. juli 2017 Mulig jeg surrer litt nå, men er det ikke bare et år siden Anna og Jan ble sammen? Eller er det 2 år nå til vinteren? De ble sammen og ble "planlagt gravid" første eggløsning etter at de ble sammen. Nå skal de altså gifte seg allerede og de planlegger ennå flere barn? Jeg har hele tiden følt at noe skurrer i det forholdet. Jan er en "god nummer 2" for Anna og hun ble sammen med han fordi det var kjekt å få hjelp med barna (har hun uttalt seg om tidligere). De skriver kjærlighetserklæringer til hverandre i offentlige blogginnlegg og det virker som disse erklæringene er for å overbevise seg selv og alle andre om at de virkelig elsker hverandre, men at det egentlig ikke er mye kjærlighet der. Hele forholdet virker som en forretningsavtale der begge parter har økonomisk vinning av at de er sammen. Når skal noen gripe inn og stoppe denne galskapen? Dette er 2 barn som har ansvaret for 3 små barn. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 10. juli 2017 #924 Del Skrevet 10. juli 2017 18 minutter siden, Missy1 skrev: Mulig jeg surrer litt nå, men er det ikke bare et år siden Anna og Jan ble sammen? Eller er det 2 år nå til vinteren? De ble sammen og ble "planlagt gravid" første eggløsning etter at de ble sammen. Nå skal de altså gifte seg allerede og de planlegger ennå flere barn? Jeg har hele tiden følt at noe skurrer i det forholdet. Jan er en "god nummer 2" for Anna og hun ble sammen med han fordi det var kjekt å få hjelp med barna (har hun uttalt seg om tidligere). De skriver kjærlighetserklæringer til hverandre i offentlige blogginnlegg og det virker som disse erklæringene er for å overbevise seg selv og alle andre om at de virkelig elsker hverandre, men at det egentlig ikke er mye kjærlighet der. Hele forholdet virker som en forretningsavtale der begge parter har økonomisk vinning av at de er sammen. Når skal noen gripe inn og stoppe denne galskapen? Dette er 2 barn som har ansvaret for 3 små barn. Veldig enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 10. juli 2017 #925 Del Skrevet 10. juli 2017 3 timer siden, ricecrispies skrev: 11.39 og. Vet hvem hun er. Her deler vi alt offentlig 👍 hun vet jeg og hvem er, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. juli 2017 #926 Del Skrevet 10. juli 2017 Ett ekteskap er jo "ingenting". Man kan alltids skille seg og trenger ikke å prate med hverandre igjen,om ønskelig. Når man får barn sammen,er man stuck med hverandre i en eller annen grad resten av livet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 10. juli 2017 #927 Del Skrevet 10. juli 2017 Men i alle dager😱 Måtte inn på facebooksiden og lese de kommentarene...! Vet ikke hva som er verst jeg! A) At voksne damer tror at stillingen under unnfangelsen avgjør kjønnet 😱 B) At de skriver på en offentlig FB-side om hvilken stilling deres egne barn ble unnfanget i 😱 Milde himmel!! Jeg er helt sjokkert!!! 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 10. juli 2017 #928 Del Skrevet 10. juli 2017 3 timer siden, ricecrispies skrev: Folk er overraskende dumme 😂 De har vel alltid vært det og,før hadde de ikke Internett å vise det frem på 😅 Jo, barnets kjønn er definert allerede fra før unnfangelsen. Sædcellene bærer på sine kromosomer som bestemmer hvilket kjønn det blir. Så det er ikke feil å bruke uttrykkene "jentesperm" og "guttesperm", for i praksis fungerer det nettopp på den måten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. juli 2017 #929 Del Skrevet 10. juli 2017 5 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Men i alle dager😱 Måtte inn på facebooksiden og lese de kommentarene...! Vet ikke hva som er verst jeg! A) At voksne damer tror at stillingen under unnfangelsen avgjør kjønnet 😱 B) At de skriver på en offentlig FB-side om hvilken stilling deres egne barn ble unnfanget i 😱 Milde himmel!! Jeg er helt sjokkert!!! Helt enig. Tror jeg har facepalma så hardt nå mens jeg har lest kommentarfeltet på facebooksiden hennes at hånda må fjernes kirurgisk fra trynet mitt. Hvorfor er folk så dumme? HVORFOR? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. juli 2017 #930 Del Skrevet 10. juli 2017 (endret) 40 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Men i alle dager😱 Måtte inn på facebooksiden og lese de kommentarene...! Vet ikke hva som er verst jeg! A) At voksne damer tror at stillingen under unnfangelsen avgjør kjønnet 😱 B) At de skriver på en offentlig FB-side om hvilken stilling deres egne barn ble unnfanget i 😱 Milde himmel!! Jeg er helt sjokkert!!! Huff ja. Jeg vil IKKE vite hvilken stilling mine foreldre omfanget meg i! 😱 Nei og nei. Sex er naturlig blabla, men dette kan de holde for seg selv Endret 10. juli 2017 av smalls 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 10. juli 2017 #931 Del Skrevet 10. juli 2017 Altså, både Anna og Jan burde heller få råd om hvordan man bruker prevensjon og ikke hvordan man humper og pøker. Lage barn kan de tydeligvis, men beskyttelse, nei det har de ikke hørt om! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. juli 2017 #932 Del Skrevet 10. juli 2017 Spermen i seg selv er ikke avgjørende for kjønn,nei. Kvinners eggceller og menns sædceller inneholder 23 kromosomer hver. Når de smelter sammen og blir til nytt liv, kombineres de i en ny celle med 46 kromosomer. Det som avgjør om barnet blir en jente eller en gutt, er kombinasjonen av kromosomer. Egget inneholder bare X-kromosomer, mens sædcellen både inneholder X-kromosomer og Y-kromosomer. Det betyr at man får en jente hvis kombinasjonen av egg og sædcelle gir XX, mens XY blir til en gutt. Mao - den ene utelukker ikke den andre. Så "gutt/jentesperm" er fortsatt feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 10. juli 2017 #933 Del Skrevet 10. juli 2017 Man har veldig lite sex, eller fører dagbok om man vet hvilken stilling barnet ble unnfanget i🙈 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lærke Skrevet 10. juli 2017 #934 Del Skrevet 10. juli 2017 Anna har på mange måter en gylden mulighet til å skape en interessant blogg uten å utlevere familie og barna. Tenk så spennende om hun kastet seg på en utdannelse, fikk en interessant hobby, fikk seg en jobb eller lignende. Hun er høyt på listen og hun kunne fint skapt en ny nisje ettersom barna er det eneste interessante med bloggen. En helt ny bloggverden kunne åpnet seg. Feks. som Caroline / Fotbllfrue har gjort. Nå er hun verken er fugl-eller-fisk-blogg, men hun har klart å vri seg fra å ha bare tenåringsjenter som følgere til å også få et mer voksent publikum. Click-baitsene til Anna vil bare fungere så så lenge og hva er igjen da? Ingenting...... Om Anna er smart så hiver hun seg på noe nytt (som ikke innebærer sex, flytting eller barn - det har hun gjort før) som kan gi nye følgere, la barna slippe bloggpresset og hun kan bli en mer interessant blogger. Kanskje? Det er iallfall verd et forsøkt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 10. juli 2017 #935 Del Skrevet 10. juli 2017 15 minutter siden, J.. skrev: Spermen i seg selv er ikke avgjørende for kjønn,nei. Kvinners eggceller og menns sædceller inneholder 23 kromosomer hver. Når de smelter sammen og blir til nytt liv, kombineres de i en ny celle med 46 kromosomer. Det som avgjør om barnet blir en jente eller en gutt, er kombinasjonen av kromosomer. Egget inneholder bare X-kromosomer, mens sædcellen både inneholder X-kromosomer og Y-kromosomer. Det betyr at man får en jente hvis kombinasjonen av egg og sædcelle gir XX, mens XY blir til en gutt. Mao - den ene utelukker ikke den andre. Så "gutt/jentesperm" er fortsatt feil. At mannens sæd inneholder både X og Y kromosomer stemmer, men èn sædcelle har ikke begge kromosomene. Hvis sædcellen som har X kromosomet treffer egget først blir det en jente. Har sædcelllen Y kromosomet blir det en gutt. Siterer fra "Din Side": " Mens en kvinne alltid vil overføre det kvinnelige X-kromosomet til barnet, er det alltid mannen som "bestemmer" barnets kjønn, ved å enten overføre nok et X-kromosom til barnet, slik at det blir en jente, eller ved å overføre et Y-kromosom, slik at barnet blir en gutt. Det fødes omtrent like mange gutter som jenter, noe som antyder at den jevne mann vil levere like mange X- som Y-sædceller." http://www.dinside.no/okonomi/mannen-bestemmer-barnets-kjonn/62004645 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surge Skrevet 10. juli 2017 #936 Del Skrevet 10. juli 2017 (endret) Kvalitetsinnhold uten for mye klikkbeit er vel upløyd terreng for mange bloggere. Kan til en viss grad skjønne det - når bloggen er levebrødet er det skummelt å risikere det. ...i hvertfall så lenge det fungerer med 'lett lesning', sensurerte nakenbilder og katastrofeoverskrifter. Spørsmålet er hvor lenge det går. PS: Tilsynelatende er det flere, både her og på FB-siden som trenger et innføringskurs i 'blomster og bier'. 'Diamant' over her har vel klart å treffe i forklaringen. Heldigvis. Endret 10. juli 2017 av surge 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 10. juli 2017 #937 Del Skrevet 10. juli 2017 6 minutter siden, surge skrev: PS: Tilsynelatende er det flere, både her og på FB-siden som trenger et innføringskurs i 'blomster og bier'. 'Diamant' over her har vel klart å treffe i forklaringen. Heldigvis. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilma Skrevet 10. juli 2017 #938 Del Skrevet 10. juli 2017 hahahaha!! Har dere sett denne? ler så jeg griner enkelte plasser!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 10. juli 2017 #939 Del Skrevet 10. juli 2017 46 minutter siden, Tilma skrev: hahahaha!! Har dere sett denne? ler så jeg griner enkelte plasser!!! Hjelp han der er så utrolig slitsom at jeg føler meg traumatisert langt ned i sjela etter å ha sett denne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 10. juli 2017 #940 Del Skrevet 10. juli 2017 Hun sletter nesten alle kommentarene jo. Man må være innpå med en gang, ellers er de fjernet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå