Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

http://imgur.com/ec39V7D

De har tatt frekkheten til et nytt nivå. De burde skamme seg begge to!

De to skulle brukt mindre penger på hus, og mer på en kommunikasjonsrådgiver.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, BeverTramp skrev:

De to skulle brukt mindre penger på hus, og mer på en kommunikasjonsrådgiver.

Eventuelt skole på begge to.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A & J er 2 tenåringer (ikke i alder, men i oppførsel) som prøver å leke ansvarlige voksne. 

Det kommer tydelig fram straks de ikke blir strøket med hårene. De evner ikke å ta til seg konstruktiv kritikk, ei heller se at andre faktisk kan ha rett. Akkurat som  tenåringer, som ofte er verdensmestere i alt og konsekvent nekter å høre på andre. Men de fleste tenåringer vokser opp og modnes, i motsetning til disse 2...

Skremmende at de er forbilder, og foreldre med ansvar for 3 små barn!

Edit: etter å ha tenkt litt innser jeg at det er feil å sammenligne dem med tenåringer. Veldig mange tenåringer har bedre dømmekraft enn A & J. De oppfører seg mer som bortskjemte drittunger!

Endret av FruRosa
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig desperate de er for tiden.. Et nytt alvorlig/stort tema, tas opp hver dag for å hanke inn klikk: voldtekt, spekulasjoner om ny baby og nå er det kreft.. 

Sist jeg var innom, var for 2-3 uker siden. Og det går kanskje flere uker mellom hver gang jeg gidder. Men nå innser jeg at det er ikke vits i det hele tatt. 99% av innleggene hun skriver er bare synsing/legger opp til spekulasjoner, eller så er det klaging om div. ting. 

Håper folk her inne kan slutte å lese, hun fortjener ikke plasseringen hun har på blogg.no! Det går alltid i det samme.. Vi får uansett oppsummering fra en eller annen (useriøs) nettavis. 

Endret av smartbimbo
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smartbimbo skrev:

Håper folk her inne kan slutte å lese, hun fortjener ikke plasseringen hun har på blogg.no! Det går alltid i det samme.. Vi får uansett oppsummering fra en eller annen (useriøs) nettavis. 

Helt enig, men husk å ikke klikke på innlegg som ligger på forsiden til Nettavisen, da blir du automatisk sendt rett til bloggen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herregud... når man ikke trodde anna og jan kunne oppføre seg mer barnslig, .. (jeg tenker på innleggene på bloggen ang voldtekt og svarene de kommer med på fb siden sin).... prøv i det minste å bli voksne da! og nettavisen burde snart slutte å "handle med"  anna, at ingen der inne ser at noe er galt ett sted... at ingen voksne tar i ett tak her!  man kunne kanskje sagt at de om 10-20-30 år vil innse hvordan de oppførte seg, men jeg tror egentlig ikke det. men spørsmålet er selvfølgelig, hvem skal de selge da? skal de fortsette å selge barna sine? 

Endret av marthes
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

I går var det en leser som kom med en kritisk kommentar under voldtektinnlegget, og denne kommentaren hadde ca 180 likes da jeg leste den. I dag er den slettet, og hun som kom med kommentaren er nok blokkert.

Anna er et menneske som har fått alt for mye oppmerksomhet siden hun ble ung mor, og takler ikke at ikke alle ser opp til/liker/digger henne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er frekk når hun svarer leserne sine. Ei som skriver blant annet at hun er enig i det Anna skriver (i innlegene om voldtekt) men at hun synes at overskriftene er misvisende  hvorpå Anna svarer: "Ja, gratulerer du fant tre ting å misforstå". Her kan du prøve på nytt. så linker hun til Blogginnlegget "Hold kjeft"

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarer kjempefrekt, og beviser at hun ikke tåler snev av motstand.

Dette underbygger bare mine tanker om hvorfor det har skåret seg med alt og alle i Stavanger!

Endret av FruRosa
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mye Nettavisen og Blogg.no tjener på Anna sin blogg?? Hvis det er snakk om småpenger, burde denne avtalen vært sagt opp for lenge siden. Hun har mistet grepet så totalt, og med Jan på lasset, rakner det fullstendig.

Total katastrofe!!! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Krutthøna skrev:

Jeg lurer på hvor mye Nettavisen og Blogg.no tjener på Anna sin blogg?? Hvis det er snakk om småpenger, burde denne avtalen vært sagt opp for lenge siden. Hun har mistet grepet så totalt, og med Jan på lasset, rakner det fullstendig.

Total katastrofe!!! 

De tjener nok mye på henne, ellers hadde det ikke vært så viktig. Så lenge de er høyt på topplisten og de tjener penger av de, så kunne ikke de brydd seg mindre.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X

HERREGUD! Jeg blir så skremt over alle de nitriste, naive og rett og slett dumme menneskene som heier Anna opp og frem! Når skal de skjønne at Anna ikke er en venninne de må forsvare, men en BEDRIFT en faktisk har lov til å være kritisk til? 

:raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Galaxy X skrev:

HERREGUD! Jeg blir så skremt over alle de nitriste, naive og rett og slett dumme menneskene som heier Anna opp og frem! Når skal de skjønne at Anna ikke er en venninne de må forsvare, men en BEDRIFT en faktisk har lov til å være kritisk til? 

En bedrift Jan kommer til å kjøre i grøfta om han ikke skjerper seg.

Man ber ikke leserne, som faktisk betaler lønnen deres, om å holde kjeft!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei og nei for en strevsom uke det har vært, Anna. Nakenbilder, flytting og utblåsing. Og tenk nedrent sv utenlandske medier, og 30K utenlandske klikk. 

Djeeses Anna. Alt dette har du stelt i stand selv. Og du er stolt av det? Stor stas å bli latterliggjort, bare du får klikk og omtale? Du bygger ned omdømmet ditt, men det klinger helt sikkert i kassa. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaktuspotte
22 minutter siden, Galaxy X skrev:

Det er faktisk ganske pinlig å lese enkelte av de positive kommentarene hun får, og jeg tror noen av de menneskene som skriver de kommentarene skylder IQ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig rotete innlegg! "Jeg har lagt ut 3 innlegg denne uken, alle diskuterer meg på en negativ måte, jeg har vært i utenlandske aviser, dansker leser bloggen min, også har vi kost oss masse i dyreparken med dyr idag. Btw, du kan vinne tur til New York!"

Hva skjedde nå? 🙈

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skremt over hvor frekk det går an å være mot leserne sine.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...