Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sola* skrev:

Stemmer at hun skal begynne på skolen ja, men A har jo tidligere sagt at hun vil at M skal få hjemmeundervisning. Så om det er tilfellet så er dem ikke bundet til Søgne. Hun skriver også i innlegget at huset i Søgne ikke skal pusses opp før etter bryllupet neste år så ser ikke helt hva slags annen grunn det kan være enn at dem skal på bokturne? 

Hvem skal være ansvarlig for denne undervisningen da? Skal de leie en privatlærer? Anna kan umulig være kvalifisert til å undervise, hun har ikke gått vgs og språkbeherskelsen hennes er elendig. 

The blind leading the blind... 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ro ned... Det er Anna... Kan godt hende de skal flytte ut på terrassen fordi det er så fint vær for tiden. Ingen grunn til å ta henne seriøst helt enda.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbilte meg at W sin pappa ikke var inni bildet i det hele, men lå faktisk bilde av han og w på Facebook'en hans fra oktober ifjord... 👌 

Så vil egentlig tro pappaen til M også er tilstede forsatt, men det nevnes ikke på bloggen lengre, for der leker de en "A4 familie med mor, far og barn" 😂😂 

jeg tror heller ikke det blir flytting, men M kommer nok ikke til og starte på vanlig skole.. (Kongebarna kan, men ikke en datter til en blogger) 😅😂😂😂😂

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sandin skrev:

Ro ned... Det er Anna... Kan godt hende de skal flytte ut på terrassen fordi det er så fint vær for tiden. Ingen grunn til å ta henne seriøst helt enda.

🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hege899 skrev:

så like de er :)

Ja, veldig! Etter et kjapt facebooksøk kan jeg konstantere med at han er veldig kjekk i dag og ;-)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Det er ikkje berre å starte opp med heimeundervisning, altså. Det må søkes og vises til at man har ein plan for det pedagogiske opplegget og at man kan sosialisera ungane når dei ikkje får klassekameratar. 

Eg tvilar sterkt på at dei 'vaksne' har ressurser nok til å få innvilga heimeundervisning uten innleigd privatlærar, så her trur eg me kan ta det heilt roleg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Anna faktisk bekreftet hjemmeundervisning? Jeg leser bare bloggen sporadisk, og husker hun skrev tidligere at hun vurderte det. Kanskje bare for å skape spekulasjoner? Er vel ingen hjemmelighet at de fleste barn har godt av offentlig skole, selv kongelige :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2017 den 18.10, Ulzzang skrev:

Det går en diskusjon på et norsk nettforum der folk som prøver å spore opp disse bildene påstår at det ikke finnes slike bilder noen steder, og de eneste de finner er de hun har lagt ut selv... avlsørt

Prøver seg på en Kim Kardashian, vet du.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2017 den 18.50, plastfolien skrev:

Har Anna faktisk bekreftet hjemmeundervisning? Jeg leser bare bloggen sporadisk, og husker hun skrev tidligere at hun vurderte det. Kanskje bare for å skape spekulasjoner? Er vel ingen hjemmelighet at de fleste barn har godt av offentlig skole, selv kongelige :tommelsmil:

Hun har ikke bekreftet det nei. Det har kun blitt skrevet en gang i et innlegg så mulig det kun var for å få klikk og oppmerksomhet🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke Anna vil endre seg med mindre barnevernet kommer inn i bildet. Hun har flere ganger vist at hun ikke er mottakelig for kritikk, men hun har ikke et valg hvis barnevernet banker på døra. 

Siden de fleste er enig om at dette er omsorgssvikt, synes jeg at en bekymringsmelding er på sin plass. Er det noen her som har god peiling på situasjonen deres og kan skrive en bekymringsmelding?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Jeg leste på FB-siden til MtM ingår, og det var en del kritiske kommentarer  under innlegget om voldtekt. De er borte i dag, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
8 minutter siden, Smørbukk skrev:

Jeg tror ikke Anna vil endre seg med mindre barnevernet kommer inn i bildet. Hun har flere ganger vist at hun ikke er mottakelig for kritikk, men hun har ikke et valg hvis barnevernet banker på døra. 

Siden de fleste er enig om at dette er omsorgssvikt, synes jeg at en bekymringsmelding er på sin plass. Er det noen her som har god peiling på situasjonen deres og kan skrive en bekymringsmelding?

Hvorfor kan ikke du gjøre det selv, og ikke vente på at andre gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Smørbukk skrev:

Du kan jo bare sende en basert på dine bekymringer ut i fra bloggingen. Det har jeg gjort!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor frekk og ufin hun er mot de som prøver og våger å sette henne på plass! Hvor mye skal hun klare å komme unna med ved å være så frekk? (Ref overskriften til det nye innlegget) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer nok ikke til å endre seg med mindre hun ikke kan leve av bloggen mer. Hun blogger kun for penger. Hun vil kanskje ikke gå på skole, men man kan vel ta nettstudier. Når bloggen går under (Hun kan ikke leve av bloggen resten av livet) så har hun ingenting å falle tilbake på. Rart hun ikke har en slags backup plan. Hun har vel heller aldri hatt en ordentlig jobb. Så tror ikke det er mange arbeidsgivere som vil ansette en uten utdannelse og jobberfaring. Å blogge ser ikke jeg på som jobberfaring akkurat. 

Dere som nevner BV og sier noen må sende bekymringsmelding, hvorfor kan dere ikke gjøre det selv enn å vente på at noen andre gjør det?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...