Snuppah00 Skrevet 4. juli 2017 #781 Del Skrevet 4. juli 2017 33 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Hjelpe meg, for noen drøye clickbaits 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. juli 2017 #782 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) 23 minutter siden, Snuppah00 skrev: Hjelpe meg, for noen drøye clickbaits Det er ikke ting hun har skrevet men ting som fort kunne vært det,for å poengtere clickbaitene.. (Men hun hadde faktisk en overskrift som antydet at M hadde gått vekk/var på ett bedre sted)... Endret 4. juli 2017 av J.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 4. juli 2017 #783 Del Skrevet 4. juli 2017 Nyeste innlegg: flytte til new york. Annonse om at hotels har gode tilbud i new york. Hun skal altså IKKE flytte dit selv. Clickbait, igjen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hangover Skrevet 4. juli 2017 #784 Del Skrevet 4. juli 2017 De der clickbaitsene hennes altså.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 4. juli 2017 #785 Del Skrevet 4. juli 2017 Hun er direkte uspiselig, og dessverre blir det verre og verre. Det som muligens har bedret seg er eksponeringen av miniene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnieM Skrevet 4. juli 2017 #786 Del Skrevet 4. juli 2017 Er virkelig folk så naive at de faktisk tror at noen av overskriftene hennes er sanne? Hun har holdt på med dette i flere år, men folk må fremdeles spørre på et forum om overskriften var sann eller ikke!? Er det ikke best å bare boikotte hele bloggen? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 4. juli 2017 #787 Del Skrevet 4. juli 2017 Hadde hun begynt å hatt overskrifter som hadde mening med det hun skriver og ikke clickbait overskrifter hadde hun sikkert fått flere lesere. Så mange som ikke gidder å lese fordi de ikke gidder å være en av de som gikk på den overskiften. Folk liker ikke å bli lurt. Hadde hun bare hatt en klickbait overskrift en gang i skudd året hadde det ikke gjort noe, men når alle innlegg har en klickbait overskrift har det mistet sin betyding. Ingen som biter på lenger og Anna får få lesere. Om en uke er hun på 5 plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 4. juli 2017 #788 Del Skrevet 4. juli 2017 Vi må slutte å gi henne klikk på bloggen. Klikk = penger, og uten penger har hun ingenting. Da kan hun få prøve hvordan det er å leve som et "normalt" menneske. Prøve å skaffe seg en vanlig jobb. Unner henne ikke et forbanna øre!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 4. juli 2017 #789 Del Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, Krutthøna skrev: Vi må slutte å gi henne klikk på bloggen. Klikk = penger, og uten penger har hun ingenting. Da kan hun få prøve hvordan det er å leve som et "normalt" menneske. Prøve å skaffe seg en vanlig jobb. Unner henne ikke et forbanna øre!! Jeg har sluttet. Jeg får jo rapport her inne, så jeg har ikke trengt det. Da synes jeg heller vi skal slutte alle sammen.Det er bare at hvis vi ikke leser alt, så kan vi ikke uttale oss om noen ting. Og da kan vi ikke diskutere i denne tråden... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 4. juli 2017 #790 Del Skrevet 4. juli 2017 9 timer siden, Christy89 skrev: Kommer vel snart en sextape med hun og Jan. Håper hun klarer å legge ut sextape med riktig mann iallfall(ref da hun postet kyssebilde med eksen). 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 4. juli 2017 #791 Del Skrevet 4. juli 2017 Siste innlegg; "flytte til New York" har aldri vært i USA før, New York er en litt for stor by å reise til med 3 små barn. Dere kan vinne en tur til NY, et sted hun gjerne kunne tenke seg å flytte til en gang" herreguuuud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 4. juli 2017 #792 Del Skrevet 4. juli 2017 😂 Det er bare komisk! Jeg tipper de ikke skal flytte i det hele tatt. Hun vil bare at det skal spekuleres, og legger villt opp til det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 5. juli 2017 #793 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Anna skriver at hun ikke bryr seg om at nakenbilder av henne selv er på avveie. Imidlertid er hun bekymret for at bilder av barna i private settinger er på avveie. Akkurat den forstår jeg ikke. Er ikke alle bilder av barn å definere som i private settinger? 6 årsdag for eksempel? Det er ikke Kongehuset vi snakker om her... Endret 5. juli 2017 av Friluftsdame 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 5. juli 2017 #794 Del Skrevet 5. juli 2017 12 minutter siden, Friluftsdame skrev: Anna skriver at hun ikke bryr seg om at nakenbilder av henne selv er på avveie. Imidlertid er hun bekymret for at bilder av barna i private settinger er på avveie. Akkurat den forstår jeg ikke. Er ikke alle bilder av barn å definere som i private settinger? 6 årsdag for eksempel? Det er ikke Kongehuset vi snakker om her... Hvis hun tror at snapchat kontoen er hacket (ref det at hun fikk melding opp om at det har vært innlogging fra en annen by som er en bug akkurat som i facebook) så vil jeg tippe at hun har bilder av barna (som opptrer nakent/lite klær) lagret på snapchat minner. Kan være dette hun mener med "private tilstelninger". Det frøken blogg ikke tenker på er at ALLE bildene tatt via snapchat blir lagret på utenlandske servere og kan brukes som fritt vilt. Jeg blir helt matt, la nå barna slippe! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 5. juli 2017 #795 Del Skrevet 5. juli 2017 13 timer siden, GulSitron skrev: Jeg kom til å tenke på noe. Jeg vet om noen som ble meldt til bv og hadde en sak der i kommunen de bodde i. Så flyttet denne personen som hadde saken på seg til en annen kommune og saken ble henlagt fordi bv ikke hadde ressurser til å følge etter.. Finnes det en liten mulighet for at dette er grunnen til at de flytter så mye? Det har jeg faktisk ikke tenkt på... Men når du sier det... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 5. juli 2017 #796 Del Skrevet 5. juli 2017 Huset i Søgne skal ikke selges. Tror nok grunnen til flyttingen er at hun skal på bokturne i forbindelse med boklanseringen, og tar med seg familien på lasset. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 5. juli 2017 #797 Del Skrevet 5. juli 2017 12 minutter siden, Sola* skrev: Huset i Søgne skal ikke selges. Tror nok grunnen til flyttingen er at hun skal på bokturne i forbindelse med boklanseringen, og tar med seg familien på lasset. Etter som jeg skjønner så er M i skolestarts alder? Er det mulig at d prioriteres bok-turne å ikke skolestart? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 5. juli 2017 #798 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, arnoyb skrev: Etter som jeg skjønner så er M i skolestarts alder? Er det mulig at d prioriteres bok-turne å ikke skolestart? Stemmer at hun skal begynne på skolen ja, men A har jo tidligere sagt at hun vil at M skal få hjemmeundervisning. Så om det er tilfellet så er dem ikke bundet til Søgne. Hun skriver også i innlegget at huset i Søgne ikke skal pusses opp før etter bryllupet neste år så ser ikke helt hva slags annen grunn det kan være enn at dem skal på bokturne? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 5. juli 2017 #799 Del Skrevet 5. juli 2017 18 minutter siden, Sola* skrev: Stemmer at hun skal begynne på skolen ja, men A har jo tidligere sagt at hun vil at M skal få hjemmeundervisning. Så om det er tilfellet så er dem ikke bundet til Søgne. Hun skriver også i innlegget at huset i Søgne ikke skal pusses opp før etter bryllupet neste år så ser ikke helt hva slags annen grunn det kan være enn at dem skal på bokturne? Snodige greier altså...er jo null logikk. Får et inntrykk av ei som slutta å utvikle sosial- og ellers intelligens når hun var ca 14/15 år og ikke innser at hun faktisk er ansvarlig for tre små individer.... Man kan jo ikke bare prioritere seg selv og hva som er gøy/bra for meg her i nuet liksom.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 5. juli 2017 #800 Del Skrevet 5. juli 2017 40 minutter siden, Love2017juni skrev: Håpe pappaen til M, får stansa dette!! Vet vi hvem faren hennes er? Har aldri tenkt over det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå