AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #21 Skrevet 27. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal hente den på mandag, vi dro som sagt rett etter skolen pga vi måtte i en begravelse på andre siden av landet. Hadde vi vært hjemme hadde jeg sporenstreks dratt å henta den. De har lov å ha med telefon så lenge den er avslått i skoletiden. Derfor synes jeg at det var litt vel strengt å ta den siden dette var første gang det har skjedd med min datter og at det var et uhell. Jeg tror ikke denne læreren er spesielt glad i makt, men hun er vel kanskje fra den gamleskolen, hun er over 60 år og hun jobber litt annerledes enn de andre. Gjort er gjort, og vi får den tilbake, jeg var veldig stresset i går og ble veldig iritert på hele situasjonen, når og læreren viste at min far og hennes bestefar døde nylig og det er begravelse nå så provoserte det meg grenseløst. Men det har roet seg og vi overlever hele situasjonen. Anonymkode: b61f2...13f På mandag kan du glemme å hente noe som helst. Mandag er 1. Mai 2017 (arbeidernes fridag) og alt er stengt. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.nrk.no/rogaland/skole-beslaglegger-mobiler-i-en-uke-1.13432319 For å underbygge påstanden min i innlegget over. Anonymkode: 0b26e...a27 Litt interesant hva som skjer i denne sakn om de har fått en avklaring fra Fylkesmannen. Anonymkode: 0b26e...a27 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #22 Skrevet 27. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: På mandag kan du glemme å hente noe som helst. Mandag er 1. Mai 2017 (arbeidernes fridag) og alt er stengt. Litt interesant hva som skjer i denne sakn om de har fått en avklaring fra Fylkesmannen. Anonymkode: 0b26e...a27 Å pokker.. ja du har jo så klart rett! Det er allerede første mai på mandag. En dag til har ikke så mye å si, da blir det tirsdag. Takk! Anonymkode: b61f2...13f
Ild Skrevet 27. april 2017 #23 Skrevet 27. april 2017 Jammen ikke rart at mange klasser sliter med læringsmiljøet, når foreldrene hisser seg sånn opp over enkelepisoder som fører til litt ekstra logistikk for dem selv -når poden bryter regler på skolen (uansett om det er med vilje eller ikke) Og heller ikke rart at få ønsker å jobbe som lærer. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #24 Skrevet 27. april 2017 5 timer siden, Ild skrev: Jammen ikke rart at mange klasser sliter med læringsmiljøet, når foreldrene hisser seg sånn opp over enkelepisoder som fører til litt ekstra logistikk for dem selv -når poden bryter regler på skolen (uansett om det er med vilje eller ikke) Og heller ikke rart at få ønsker å jobbe som lærer. Enig! Det finnes ikke grenser for hva foreldre hisser seg opp for. Tar kontakt med skolen bare fordi en lærer kom for sent til timen en gang. Eller glemte å ta med læreboka til klasserommet. Som om en lærer er avhengig av boka for å gi god undervisning liksom. (men jeg synes at TS har all grunn til å være frustrert, særlig ettersom læreren kjente til dødsfallet). Anonymkode: 31d6a...06d 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #25 Skrevet 27. april 2017 Jeg synes ikke det er greit at det er foreldrene som skal hente telefonen, og det sier jeg ikke av hensyn til foreldrene. Anonymkode: 6d71a...adc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå