AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #21 Skrevet 27. april 2017 Det ligger vel i barns natur å kunne bli flau over foreldrenes antrekk, også når man er voksen. Min far i slutten av 60- åra elsker en gammel (og stygg) lue som han bruker titt og ofte. Mor har kjøpt flere luer som hint for at den gamle bør kastes, men han nekter å gi slipp på denne. Vi snakker om en brun lue med hull og rifter i Anonymkode: dc349...731
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #22 Skrevet 27. april 2017 Tja.. du er heldig da som ikke har en far som går å handler i pysj buksen og bar overkropp, eller åpner dørene i underbuksene. Går i tillegg alltid med sove sveis. Noen ganger glemmer han å ta på seg bukse og kommer kjørende hjem for å hente. Flere ganger når vi kjørte hjem med skolebussen kunne vi alle vinke til han i det han hentet avisen, i gjerne truse også. Han går gjerne over til naboen i underbuksen for å hente søsteren min, men nå er nok hele bostedet vårt vandt med dette Møtte han en gang på vei til butikken i bare boxer, men da ga jeg beskjed. Når jeg tenker etter så har jeg møtt han i butikken i bare mårenkåpe også. En mann som tydelig liker seg best i undertøy! Uten tvil. Sa da går han der fornøyd, med sin store faste mage som går rett ut Heldigvis har vi mer sure dager enn fine så når det regner så er han heldigvis mer påkledd. Anonymkode: 3538c...736
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #23 Skrevet 27. april 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28 år, men synes det er superpinlig å bli sett sammen med faren min. Dette er hovedsakelig pga måten han kler seg på. Han går i korte shorts (som er utvasket og 15 år gamle) fra april til oktober, uansett temperatur. Han bruker glorete jakker fra Biltema og Jula, og drar sokkene godt opp på anklene. Han ser kort og godt ut som et vandrende sirkus. Føler ikke at saken blir noe bedre av at vi bor i Bærum, og stilen rundt her er nokså "ordentlig" Folk skal selvfølgelig få kle seg som de vil, men jeg synes rett og slett at antrekkene er upassende i mange sammenhenger. Korte, flagrende shorts på middelaldrende menn funker kanskje på stranda, men ikke på middagsbesøk, liksom...Hvordan be han tone det ned uten at det blir oppfattet som kritikk? Anonymkode: 57848...143 Tror det beste er at dere flytter fra Bærum. Problem løst Anonymkode: 0619e...45c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå